Šta je novo?

Pracenje posiljki

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
1703678466741.png
da li vredi posle otpreme u 4 ujutru otići do lokalne? svakako mi neće doneti paket na adresu, a pretpostavljam da će isti dan do 6-7 uveče biti u lokalnoj pošti već
 
Pogledajte prilog 420447
da li vredi posle otpreme u 4 ujutru otići do lokalne? svakako mi neće doneti paket na adresu, a pretpostavljam da će isti dan do 6-7 uveče biti u lokalnoj pošti već
Ja sam za dva paketa imao identicne statuse, otprema iz GPC-a bukvalno 5 minuta posle tvoje, i oba su mi danas urucena. Posta je 11030 Beograd 8, Cukarica.
 
1. Zavisi od tvoje pošte da li odmah razvrstavaju pakete. Moja je sad došla u tu fazu da isti dan po statusu OTPREMA može da se preuzme paket (ranije je to bilo 3, 4 dana do dve nedelje).
2. Ako rade dan za dan onda moraš da sačekaš status IZVEŠTENA (koji ide posle ZADUŽENA i računaj da je poštar kao poneo paket, nije te našao i sad ga je kao vratio u poštu da ga sam podigneš) i tek tad će na šalteru da ti ga daju (i to recimo sat posle tog statusa)
3. Ako su ok možeš da podigneš i ujutro da ti ga poštar da na ruke (ne na šalter) umesto "odnese" kući.
Najsigurnije ti je već posle 16h, da ne rizikuješ gubljenje živaca.
Pre neki dan, samo što me na šalteru nije oduvala zato što sam došao 5 minuta posle statusa IZVEŠTENA (moj poštar to uradi u pola dva). Teško joj je bilo da ode do kancelarije iza ali ajde bio sam dosadan. Na hvala, prijatno, samo je gledala u tastaturu...
 
Ništa danas, kažu mi da nije ni stiglo još do lokalne pošte, ali prijatne su mi na šalteru generalno tako da ne verujem da lažu lol
 
Mnoge poste lokalne rade i dalje ko da strajkuju, Kuriri nece ni da pokusaju dostave tjs pola dostava automatski ide na izvesteno. Salteri pola rade, pola ne rade. Guzve velike. Medjunarodne posiljke natrpane....
 
Jeeee poruka na viber od poste da su ostavljene neke pošiljke u paketomat. Nakon dva meseca. Praise the lord🪬
 
Ništa danas, kažu mi da nije ni stiglo još do lokalne pošte, ali prijatne su mi na šalteru generalno tako da ne verujem da lažu lol
Onda to kod tebe ide sporije. Poslednji korak je valjda ZADUŽENA ZA ISPORUKU (onaj ranije je bio, zadužen za dostavu) i to je onda na šalteru po postupku.
 
Op, op... meni se danas dve LA 0559 pojavile na sajtu poste u onom formatu HU-HU 1005 Prijem. To znaci da su u Srbiji? Od ostalih za pracenje samo PostalNinja objavljuje identican info, ostali kaskaju. E sad da pitam, ako sam dobro razumeo UA nece dobiti nikakav status na sajtu poste kad udje u Srbiju? A postoji velika verovatnoca da sve posiljke idu "istim vozom" i da ce ih zajednicko odrediste naciniti prijateljima prilikom putovanja :ROFLMAO:
 
1703712827411.png
Da li se neko susreo sa ovim statusom "Izvestena" (eng. Notified)?
Jer ovo nije moja maticna posta(ista opstina), a i prvi put vidim ovaj status.
 
Op, op... meni se danas dve LA 0559 pojavile na sajtu poste u onom formatu HU-HU 1005 Prijem. To znaci da su u Srbiji? Od ostalih za pracenje samo PostalNinja objavljuje identican info, ostali kaskaju. E sad da pitam, ako sam dobro razumeo UA nece dobiti nikakav status na sajtu poste kad udje u Srbiju? A postoji velika verovatnoca da sve posiljke idu "istim vozom" i da ce ih zajednicko odrediste naciniti prijateljima prilikom putovanja :ROFLMAO:
Načekaćeš se na LA559, to tek treba da odleži u Mađarskoj minimum 3-5 dana, a kad dođe kod nas onda će tu minimum 7 dana da "ćuti u prašini", dok se carina i pošta odmori, valjano jel te "ipak su zaslužili" 😅
 
Poslednja izmena:
Op, op... meni se danas dve LA 0559 pojavile na sajtu poste u onom formatu HU-HU 1005 Prijem. To znaci da su u Srbiji? Od ostalih za pracenje samo PostalNinja objavljuje identican info, ostali kaskaju. E sad da pitam, ako sam dobro razumeo UA nece dobiti nikakav status na sajtu poste kad udje u Srbiju? A postoji velika verovatnoca da sve posiljke idu "istim vozom" i da ce ih zajednicko odrediste naciniti prijateljima prilikom putovanja :ROFLMAO:
Znaci da ce sutra prekosutra krenuti put Srbije a za UAHU prati na UPU tracking,tu izbace kad su ih poslali za Srbiju.
 
Sto je najgore prosao sam 3 puta pored te lokacije danas, ali je na sajtu i ako pise skeniran u podne tek pre sat vremena promenio status. Sad samo cekam da zaglavi 7 dana dok posalju 1km do druge poste
J

Odes do poste i pitas sta se desava ako ti nije daleko.
 
Načekaćeš se na LA559, to tek treba da odleži u Mađarskoj minimum 3-5 dana, a kad dođe kod nas onda će tu minimum 7 dana da "ćuti u prašini", dok se carina i pošta odmori, valjano jel te "ipak su zaslužili" 😅
Predvidjena isporuka je do 8.1.. Videcemo sta me ceka :)
Znaci da ce sutra prekosutra krenuti put Srbije a za UAHU prati na UPU tracking,tu izbace kad su ih poslali za Srbiju.
Za UAHU pise da su na putu izmedju Madjarske i Srbije i Estimated delivery 1.1. 2024, dok je prilikom slanja na Aliju isporuka procenjena na 2. februar
 

Ukratko:
  • Napominje i da smo imali prilike da vidimo i da se u Pošti Srbije odvijaju licitacije neisporučenih pošiljki, te da tu postoje propusti sistemske prirode. „Otkud toliki broj neisporučenih paketa, a veliki broj građana se žali da im roba ne stiže“.
  • Blizu smo rešenja problema praćenja pošiljaka iz Kine generisanih internet trgovinom, tako što će se automatski sortirati i uvoditi u naš sistem“, objašjavaju iz ovog Javnog preduzeća za BIZLife.
  • Kako tvrde iz Pošte u cilju automatizacije i ubrzanja procesa rada izrađen je softver koji je u fazi testiranja i koji će kada bude zaživeo dodatno olakšati proces rada, budući da će velika količina pošiljaka moći da se sortira na mašinama.
  • Uprava carina u odgovoru za Portal BIZLife napominje da ukoliko je izdvojena za kontrolu, pošiljka se otvara u prostoriji koja je isključivo namenjena za pregled i koja je pokrivena kamerama.
  • „Službenici Pošte i Carine pregledaju paket i ukoliko je sve u redu paket se zatvara i ide dalje na dostavu. U slučaju kada pošiljku prati kompletna dokumentacija, postupak carinjenja traje maksimalno 15 minuta. Međutim, sam proces traje dosta duže od 15 minuta ukoliko postoji bilo kakav nedostatak. Ako je, na primer, prijavljena pogrešna carinska vrednost, carinici moraju da procene kolika je realna vrednost, sačinjava se zapisnik, obaveštava se stranka i ulazi se u jednu vrstu upravnog postupka“, navode iz Carine.
  • „Kako se iz svega navedenog lako može zaključiti koju vrstu kontakta carinski službenik ima sa pristiglom poštanskom pošiljkom i njenim sadržajem, pošiljalac ili primalac koji imaju bilo kakvu zamerku na izgled ili sadržaj paketa, svoju reklamaciju treba da upute Javnom preduzeću Pošta Srbije“.
  • „Pošiljke poručene iz Kine stižu u Srbiju iz velikih skladišta koja se nalaze širom Evrope. Tu čekaju da se prikupi dovoljan broj pošiljaka za neku destinaciju. Dakle, u tim skladištima pošiljke stoje i čekaju, dok na globalnim sajtovima (Ship24, 17Track, AfterShip i dr.) koje primaoci uglavnom koriste za praćenje statusa svojih pošiljaka, stoji informacija da su one na carini, iako još nisu ni stigle u zemlju, već su samo razvrstane za destinaciju ka kojoj treba da krenu. Mi se bez obzira na to zaista trudimo da odgovorimo na sve upite stranaka“, objašnjavaju iz Uprave carina.
  • Kako navode najproblematičnije u prethodnom periodu bile su pošiljke sa AliEkspres-a, na koje su građani dugo čekali i nisu mogli da prate gde se paket trenutno nalazi, te da su mogućnosti građana da se zaštite od pomenutih neželjenih ishoda vrlo ograničene.
  • „Reč je o pošiljkama male vrednosti koje, zbog manjih troškova dostave, pošiljaoci iz Kine šalju u vidu običnih međunarodnih pismonosnih pošiljaka koje nemaju broj za praćenje. Samim tim, ovi paketi nisu mogli da se prate“, kažu oni.
  • Međutim, rešenje problema je, čini se, na pomolu, jer će i ove pošiljke biti registrovane u aplikaciji kada zaživi novi sistem, pa će tada i one moći da se prate. Iz Carine očekuju da će do januara ona biti kompletno istestirana i da će se najkasnije do marta sledeće godine početi sa primenom novog sistema u praksi.
 

Ukratko:
  • Napominje i da smo imali prilike da vidimo i da se u Pošti Srbije odvijaju licitacije neisporučenih pošiljki, te da tu postoje propusti sistemske prirode. „Otkud toliki broj neisporučenih paketa, a veliki broj građana se žali da im roba ne stiže“.
  • Blizu smo rešenja problema praćenja pošiljaka iz Kine generisanih internet trgovinom, tako što će se automatski sortirati i uvoditi u naš sistem“, objašjavaju iz ovog Javnog preduzeća za BIZLife.
  • Kako tvrde iz Pošte u cilju automatizacije i ubrzanja procesa rada izrađen je softver koji je u fazi testiranja i koji će kada bude zaživeo dodatno olakšati proces rada, budući da će velika količina pošiljaka moći da se sortira na mašinama.
  • Uprava carina u odgovoru za Portal BIZLife napominje da ukoliko je izdvojena za kontrolu, pošiljka se otvara u prostoriji koja je isključivo namenjena za pregled i koja je pokrivena kamerama.
  • „Službenici Pošte i Carine pregledaju paket i ukoliko je sve u redu paket se zatvara i ide dalje na dostavu. U slučaju kada pošiljku prati kompletna dokumentacija, postupak carinjenja traje maksimalno 15 minuta. Međutim, sam proces traje dosta duže od 15 minuta ukoliko postoji bilo kakav nedostatak. Ako je, na primer, prijavljena pogrešna carinska vrednost, carinici moraju da procene kolika je realna vrednost, sačinjava se zapisnik, obaveštava se stranka i ulazi se u jednu vrstu upravnog postupka“, navode iz Carine.
  • „Kako se iz svega navedenog lako može zaključiti koju vrstu kontakta carinski službenik ima sa pristiglom poštanskom pošiljkom i njenim sadržajem, pošiljalac ili primalac koji imaju bilo kakvu zamerku na izgled ili sadržaj paketa, svoju reklamaciju treba da upute Javnom preduzeću Pošta Srbije“.
  • „Pošiljke poručene iz Kine stižu u Srbiju iz velikih skladišta koja se nalaze širom Evrope. Tu čekaju da se prikupi dovoljan broj pošiljaka za neku destinaciju. Dakle, u tim skladištima pošiljke stoje i čekaju, dok na globalnim sajtovima (Ship24, 17Track, AfterShip i dr.) koje primaoci uglavnom koriste za praćenje statusa svojih pošiljaka, stoji informacija da su one na carini, iako još nisu ni stigle u zemlju, već su samo razvrstane za destinaciju ka kojoj treba da krenu. Mi se bez obzira na to zaista trudimo da odgovorimo na sve upite stranaka“, objašnjavaju iz Uprave carina.
  • Kako navode najproblematičnije u prethodnom periodu bile su pošiljke sa AliEkspres-a, na koje su građani dugo čekali i nisu mogli da prate gde se paket trenutno nalazi, te da su mogućnosti građana da se zaštite od pomenutih neželjenih ishoda vrlo ograničene.
  • „Reč je o pošiljkama male vrednosti koje, zbog manjih troškova dostave, pošiljaoci iz Kine šalju u vidu običnih međunarodnih pismonosnih pošiljaka koje nemaju broj za praćenje. Samim tim, ovi paketi nisu mogli da se prate“, kažu oni.
  • Međutim, rešenje problema je, čini se, na pomolu, jer će i ove pošiljke biti registrovane u aplikaciji kada zaživi novi sistem, pa će tada i one moći da se prate. Iz Carine očekuju da će do januara ona biti kompletno istestirana i da će se najkasnije do marta sledeće godine početi sa primenom novog sistema u praksi.
Znaci postar mi pre par dana dao validne informacije :)
 
Ovakva ista vest je bila pre par meseci s tim sto je neko dokucao informaciju o strajku.
 
LA05600...HU dobila status HU-HU1005 na sajtu poste, relativno brzo, naručena je 14.12.

Prethodna je za 5 dana već bila u lokalnoj pošti od ovog statusa, ali naravno, ne mora ništa da znači
 

Ukratko:
  • Napominje i da smo imali prilike da vidimo i da se u Pošti Srbije odvijaju licitacije neisporučenih pošiljki, te da tu postoje propusti sistemske prirode. „Otkud toliki broj neisporučenih paketa, a veliki broj građana se žali da im roba ne stiže“.
  • Blizu smo rešenja problema praćenja pošiljaka iz Kine generisanih internet trgovinom, tako što će se automatski sortirati i uvoditi u naš sistem“, objašjavaju iz ovog Javnog preduzeća za BIZLife.
  • Kako tvrde iz Pošte u cilju automatizacije i ubrzanja procesa rada izrađen je softver koji je u fazi testiranja i koji će kada bude zaživeo dodatno olakšati proces rada, budući da će velika količina pošiljaka moći da se sortira na mašinama.
  • Uprava carina u odgovoru za Portal BIZLife napominje da ukoliko je izdvojena za kontrolu, pošiljka se otvara u prostoriji koja je isključivo namenjena za pregled i koja je pokrivena kamerama.
  • „Službenici Pošte i Carine pregledaju paket i ukoliko je sve u redu paket se zatvara i ide dalje na dostavu. U slučaju kada pošiljku prati kompletna dokumentacija, postupak carinjenja traje maksimalno 15 minuta. Međutim, sam proces traje dosta duže od 15 minuta ukoliko postoji bilo kakav nedostatak. Ako je, na primer, prijavljena pogrešna carinska vrednost, carinici moraju da procene kolika je realna vrednost, sačinjava se zapisnik, obaveštava se stranka i ulazi se u jednu vrstu upravnog postupka“, navode iz Carine.
  • „Kako se iz svega navedenog lako može zaključiti koju vrstu kontakta carinski službenik ima sa pristiglom poštanskom pošiljkom i njenim sadržajem, pošiljalac ili primalac koji imaju bilo kakvu zamerku na izgled ili sadržaj paketa, svoju reklamaciju treba da upute Javnom preduzeću Pošta Srbije“.
  • „Pošiljke poručene iz Kine stižu u Srbiju iz velikih skladišta koja se nalaze širom Evrope. Tu čekaju da se prikupi dovoljan broj pošiljaka za neku destinaciju. Dakle, u tim skladištima pošiljke stoje i čekaju, dok na globalnim sajtovima (Ship24, 17Track, AfterShip i dr.) koje primaoci uglavnom koriste za praćenje statusa svojih pošiljaka, stoji informacija da su one na carini, iako još nisu ni stigle u zemlju, već su samo razvrstane za destinaciju ka kojoj treba da krenu. Mi se bez obzira na to zaista trudimo da odgovorimo na sve upite stranaka“, objašnjavaju iz Uprave carina.
  • Kako navode najproblematičnije u prethodnom periodu bile su pošiljke sa AliEkspres-a, na koje su građani dugo čekali i nisu mogli da prate gde se paket trenutno nalazi, te da su mogućnosti građana da se zaštite od pomenutih neželjenih ishoda vrlo ograničene.
  • „Reč je o pošiljkama male vrednosti koje, zbog manjih troškova dostave, pošiljaoci iz Kine šalju u vidu običnih međunarodnih pismonosnih pošiljaka koje nemaju broj za praćenje. Samim tim, ovi paketi nisu mogli da se prate“, kažu oni.
  • Međutim, rešenje problema je, čini se, na pomolu, jer će i ove pošiljke biti registrovane u aplikaciji kada zaživi novi sistem, pa će tada i one moći da se prate. Iz Carine očekuju da će do januara ona biti kompletno istestirana i da će se najkasnije do marta sledeće godine početi sa primenom novog sistema u praksi.
Ma obaveste stranke djavola mog... Procene sami vrednost i sibnu paket dalje. A tebi kad stigne paket na urucenje tek onda saznas koliko moras da im platis i slogiras se. Ne veruju cak ni pravim fakturama nego daju svoj sud koliko sta vredi ili carine po nekim najskupljim cenama koje su nasli na netu. Kad sve sracunas koliko su naplatili dazbine nije oko 30% nego ide to i na 50%
 
Pogledajte prilog 420584
Da li se neko susreo sa ovim statusom "Izvestena" (eng. Notified)?
Jer ovo nije moja maticna posta(ista opstina), a i prvi put vidim ovaj status.
Meni isto pise kao i tebi izvestena,a pre toga imala je status zaduzena za dostavu.
Ali je verovatno postara iz nekog razloga mrzelo da nosi paket sa sobom pa mi je ostavio ceduljicu sa onim standardnim pokusana dostava.A ceo dan je kod kuce bilo nekoga.
Ostavio ceduljicu u sanducetu.
Pa sutra moram licno do poste.
Tako da ovaj status izvestena znaci da su oni kao pokusali dostavu i nisu nikoga nasli na adresi.
Sto ce reci sio mi ga djura.:ROFLMAO:
Mufljuzi klasicni.
 
@pinocio

U ponedeljak u 21:14 si dobio odgovor sta znaci status HU-HU1005 Prijem
Bezbroj puta su objasnjeni i statusi za UA i UB...HU


@nijebikovic

Pisali smo mnogo puta...

Postoje elektronske carinske deklaracije - Posta i Carina Srbije nece da koriste taj sistem.
U postanskom saobracaju nece da uvedu kategoriju komercijalnih posiljki - u carinskom zakonu
postoji ta podela , ali se samo delimicno primenjuje.
Za EU / UK ... se automatski pri narucivanju sa AE uracunavaju takse.
Postoji funkcionalan sistem za pracenje posiljki po UPU S10 standardu - do sada nisu u sistemu
omoguce evidenciju Ux..xx posiljki , a moraju da potvrde prijem transportne / carinske dokumentacije.
U sustini posto se u tranzitnim centrima skeniraju i Ux...xx , Posta Srbije prihvatom dokumentacije
potvrdjuje prijem svih posiljki sa spiska.

@bojke1

I ovo ponavljamo po ko zna koji put - osvrnite se malo oko sebe - citajte malo i strane forume.
Pitajte prijatelje u EU/UK kakva je situacija tamo sa dostavom.
Nije Srbija nikakav izuzetak !!!
 
ua1.jpg


Uobicajeno za Makedoniju iako imaju pracenje
LV su cekali po dva meseca iz Rige.

mk23.jpg
 

Ukratko:
  • Napominje i da smo imali prilike da vidimo i da se u Pošti Srbije odvijaju licitacije neisporučenih pošiljki, te da tu postoje propusti sistemske prirode. „Otkud toliki broj neisporučenih paketa, a veliki broj građana se žali da im roba ne stiže“.
  • Blizu smo rešenja problema praćenja pošiljaka iz Kine generisanih internet trgovinom, tako što će se automatski sortirati i uvoditi u naš sistem“, objašjavaju iz ovog Javnog preduzeća za BIZLife.
  • Kako tvrde iz Pošte u cilju automatizacije i ubrzanja procesa rada izrađen je softver koji je u fazi testiranja i koji će kada bude zaživeo dodatno olakšati proces rada, budući da će velika količina pošiljaka moći da se sortira na mašinama.
  • Uprava carina u odgovoru za Portal BIZLife napominje da ukoliko je izdvojena za kontrolu, pošiljka se otvara u prostoriji koja je isključivo namenjena za pregled i koja je pokrivena kamerama.
  • „Službenici Pošte i Carine pregledaju paket i ukoliko je sve u redu paket se zatvara i ide dalje na dostavu. U slučaju kada pošiljku prati kompletna dokumentacija, postupak carinjenja traje maksimalno 15 minuta. Međutim, sam proces traje dosta duže od 15 minuta ukoliko postoji bilo kakav nedostatak. Ako je, na primer, prijavljena pogrešna carinska vrednost, carinici moraju da procene kolika je realna vrednost, sačinjava se zapisnik, obaveštava se stranka i ulazi se u jednu vrstu upravnog postupka“, navode iz Carine.
  • „Kako se iz svega navedenog lako može zaključiti koju vrstu kontakta carinski službenik ima sa pristiglom poštanskom pošiljkom i njenim sadržajem, pošiljalac ili primalac koji imaju bilo kakvu zamerku na izgled ili sadržaj paketa, svoju reklamaciju treba da upute Javnom preduzeću Pošta Srbije“.
  • „Pošiljke poručene iz Kine stižu u Srbiju iz velikih skladišta koja se nalaze širom Evrope. Tu čekaju da se prikupi dovoljan broj pošiljaka za neku destinaciju. Dakle, u tim skladištima pošiljke stoje i čekaju, dok na globalnim sajtovima (Ship24, 17Track, AfterShip i dr.) koje primaoci uglavnom koriste za praćenje statusa svojih pošiljaka, stoji informacija da su one na carini, iako još nisu ni stigle u zemlju, već su samo razvrstane za destinaciju ka kojoj treba da krenu. Mi se bez obzira na to zaista trudimo da odgovorimo na sve upite stranaka“, objašnjavaju iz Uprave carina.
  • Kako navode najproblematičnije u prethodnom periodu bile su pošiljke sa AliEkspres-a, na koje su građani dugo čekali i nisu mogli da prate gde se paket trenutno nalazi, te da su mogućnosti građana da se zaštite od pomenutih neželjenih ishoda vrlo ograničene.
  • „Reč je o pošiljkama male vrednosti koje, zbog manjih troškova dostave, pošiljaoci iz Kine šalju u vidu običnih međunarodnih pismonosnih pošiljaka koje nemaju broj za praćenje. Samim tim, ovi paketi nisu mogli da se prate“, kažu oni.
  • Međutim, rešenje problema je, čini se, na pomolu, jer će i ove pošiljke biti registrovane u aplikaciji kada zaživi novi sistem, pa će tada i one moći da se prate. Iz Carine očekuju da će do januara ona biti kompletno istestirana i da će se najkasnije do marta sledeće godine početi sa primenom novog sistema u praksi.
Ovo oko uvođenja automatskog razvrstvanja pričaju već 20 godina, čak su i opremu kupovali i više puta promovisali da "samo što nije", bar u NS...
Nema ništa od ovoga.
 
Мени стигло с нашег броја...
Screenshot_20231228-083218.png
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno