Šta je novo?

Koji Wi-Fi ruter uzeti?

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.

stolex

Slavan
Učlanjen(a)
02.04.2009
Poena
350
Treba mi od vas preporuka koji wi-fi ruter da uzme moj brat. Koristi IKOM kablovski internet i skoro je uzeo lap top. Pa me interesuje koji wi-fi ruter uzeti za kablovski internet? I sta treba gledati ili obratiti paznju? Ne razumem se bas najbolje. :)

Pozdrav ljudi, trazim da pazarim neku vrstu rutera, totalni sam laik sto se tice ove teme pa me zanima sledece, da li mogu taj novi ruter da povezem na ruter koji vec imam? Ono sto mi je zapravo najpotrebnije je neki hub preko koga bih mogao da izvedem vezu za 4-5 uredjaja u mojoj sobi, znaci ono sto bi mi bilo najbitnije je da povezem sve na ruter cvrstom vezom i da ne gubi signal od 300mbps. Ruter koji vec imam je yettel-ov i koristim njihovu optiku ako je bitno. da li mi za tako nesto treba nesto skupo i sta bi mi bila dobra kupovina? Ukoliko bi taj novi ruter koji bi bio kod mene u prostoriji imao wifi bilo bi ok ali nista presudno.
Svaki savet je dobrodosao, totalni sam laik sto se tice ove teme

Ja sam uzeo ovaj, Plug and play klasicni...
Medjutim, imaces samo 3 porta, jedan je za net i jos 3 za uredjaje :/

Pozdrav ljudi, trazim da pazarim neku vrstu rutera, totalni sam laik sto se tice ove teme pa me zanima sledece, da li mogu taj novi ruter da povezem na ruter koji vec imam? Ono sto mi je zapravo najpotrebnije je neki hub preko koga bih mogao da izvedem vezu za 4-5 uredjaja u mojoj sobi, znaci ono sto bi mi bilo najbitnije je da povezem sve na ruter cvrstom vezom i da ne gubi signal od 300mbps. Ruter koji vec imam je yettel-ov i koristim njihovu optiku ako je bitno. da li mi za tako nesto treba nesto skupo i sta bi mi bila dobra kupovina? Ukoliko bi taj novi ruter koji bi bio kod mene u prostoriji imao wifi bilo bi ok ali nista presudno.
Svaki savet je dobrodosao, totalni sam laik sto se tice ove teme