Martin Mystere
Čuven
- Učlanjen(a)
- 04.02.2007
- Poruke
- 6,050
- Poena
- 935
Kako je onda jedan član uradio deinstalaciju stare i instalaciju nove verzije aplikacije?
Nije sigurno.Kako je onda jedan član uradio deinstalaciju stare i instalaciju nove verzije aplikacije?
Nemam pojma:Kako je onda jedan član uradio deinstalaciju stare i instalaciju nove verzije aplikacije?
Svi su dobili SMS ili email poruku. Drugo je što većina ne proverava mejl koji je registrovan u banci ili SMS koji im stigne.Jako interesantno, ne znam nikoga u Zrenjaninu da je dobio bilo kakvo obavestenje o promeni aplikacije, a ima nas vise od 10. Jedino obavestenje koje je pusteno pre par nedelja je da banka "usled poboljsanja ambijenta" nece raditi od 7-25.9. Koja je pri tome jedina filijala u gradu, jer su drugu zatvorili, i da poslovanje preuzima banka u Zablju... Prethodno su zatvorili na par nedelja u Maju. Ovi kao da hoce da zaista skroz zatvore banku, nema drugog logicnog objasnjenja. 60km da se neko voza da bi mozda zavrsio nesto je vise nego bezobrazno!
Ma da, idemo odmah na sud! 😂Ako ti kazem da sam u IT-ju i jos troje ljudi, svakodnevnica mi je da redovno proveravamo mailove (i spam), a sms nisam dobio, ne mozes da mi kazes i tvrdis suprotno. Ako ces ovako, pod punom materijalnom i krvicnom odgovornoscu tvrdim da gore navedeno obavestenje o azuriranju nisam dobio!
Obrni okreni, sex će pasti. 😂Da mogu da jasem savetnika svaki dan, samo zbog toga, ovako mi se svaki put javi neki drugi random, pa moram ponovo da objasnjavam!
Zeninom savetniku samo posaljemo mail ili pustimo poruku.
Ni jedna druga banka ne nudi to sto meni treba, u tome je problem... Otisao bih jos u Januaru, ne bi se natezao da imam izbora... Pre toga sam pobegao iz CA u Erste pa u Mobi i evo me sad ovde...
Poenta je da znam kako email funkcionise i da ga nisam propustio, jer ga nisam ni dobio. Cime se bavim je u principu nebitno, kao i da li si u penziji ili ne...I kakve veze ima što si u IT sektoru, ama baš nikakve!
Suhi bi preskocio... toga imam na pretek...
Jesam o RF ali se lomim u Eurobanku ni mrtav, ni da je jedina! Neophodno mi je da ima viza karticu i devizni racun to je must have, bankomat za uplate i isplate i za devize i ostalo!
U EB nas je sluzbenica ubedjivala dok su imali onu njihovu famoznu "besplatnu karticu na rate" kako je to povoljno, i pokusavao sam nesrecnici da objasnim da Intesa ima bukvalno za dzabe MC na rate bez kamate i da nam ta njihova sargarepa ne treba. Za malo se nismo potukli, nemam ja pojma, Intesa naplacuje nesto nisam ja to dobro video, ispadoh ja budala. A uzeli smo inace kes kredit i bili prinudjeni da otvorimo racun i da zena prebaci platu. Naplatili su joj menicu, koju joj nisu dali da potpise, i na kraju zbog smena nije mogla da postigne da ode tamo, jer su je zvali nakon 7 meseci da dodje da potpise menicu. Na kraju su joj 10. mesec zablokirali platu iako su rate redovno uplacene, i na kraju smo otisli i zatvorili kredit. Da bi sluzbenica koja je zatvarala kredit platila menicu, jer sam rekao da to necemo da platimo jer smo to vec uradili i da ne vidim svrhu kompletiranja dokumentacije i te menice u tom momentu jer je kredit zatvoren. A sobzirom da su postali AIK oni su u mom gradu za izbegavanje u sirokom luku!
Poenta je da znam kako email funkcionise i da ga nisam propustio.
Na žalost, biće uskoro i manje ekspozitura od jedne... Pogledaj šta se dešava u UK: tamo su po selima i manjim mestima pozatvarali ekspoziture, a sada polako gase i ATM-ove. Skupi su, imaju velike troškove...Jedna ekspozitura za ceo Zrenjanin?? Malo su izgubili kompas.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari