Šta je novo?

Banka Intesa

Možda one stare aplikacije koja se koristila do prošle god :D
 
Kako je onda jedan član uradio deinstalaciju stare i instalaciju nove verzije aplikacije?
Nemam pojma:
  • otišao sam u Banku prema pozivu sa SMS-a, javio se svom savetniku,
  • predao mu ličnu karti na zahtev,
  • sapštio PIN, rekao je: "dobro da ga znaš, sada će tebi trebati, ne meni "
  • dok je on nešto radio na svojoj ws, ja izvršavao njegove naloge:

1. deinstalirao apk,
2. otišao na G.Store i sa njega skinuo Intesa mobi,
3. sačekao da se instalira, i radio šta mi traži instalacija.

Po okončanju mi rekao:
"sad proverite da li vam radi čitač otiska, i ako radi uživajte u penziji, doviđenja!"

PS
Sad videh da je ver. 6.0.193.
Nije starija od 9m, jer sam od NG u penz. i menajo sam tel., nešto posle NG sam i instalirao.
 
Poslednja izmena:
Dobio si samo novu app, koja je stara dve godine. A novo ažuriranje te aplikacije biće za koji dan.
 
Ja sam zato na osnovu inicijalnog posta pomislio da je reč baš o novoj a ne o "novoj" aplikaciji...
 
Evo
 

Prilozi

  • Screenshot_20230908-132846.png
    Screenshot_20230908-132846.png
    230.5 KB · Pregleda: 96
Jako interesantno, ne znam nikoga u Zrenjaninu da je dobio bilo kakvo obavestenje o promeni aplikacije, a ima nas vise od 10. Jedino obavestenje koje je pusteno pre par nedelja je da banka "usled poboljsanja ambijenta" nece raditi od 7-25.9. Koja je pri tome jedina filijala u gradu, jer su drugu zatvorili, i da poslovanje preuzima banka u Zablju... Prethodno su zatvorili na par nedelja u Maju. Ovi kao da hoce da zaista skroz zatvore banku, nema drugog logicnog objasnjenja. 60km da se neko voza da bi mozda zavrsio nesto je vise nego bezobrazno!
 
Aman ljudi, ne menjate aplikaciju, nego stiže veliko ažuriranje i backend promene i zbog toga su morali najaviti da će prilikom nove verzije morati da se uloguje sa PIN kodom a nakon toga ko hoće tj. ko je ranije koristio otisak prsta, moći će ponovo.
Jako interesantno, ne znam nikoga u Zrenjaninu da je dobio bilo kakvo obavestenje o promeni aplikacije, a ima nas vise od 10. Jedino obavestenje koje je pusteno pre par nedelja je da banka "usled poboljsanja ambijenta" nece raditi od 7-25.9. Koja je pri tome jedina filijala u gradu, jer su drugu zatvorili, i da poslovanje preuzima banka u Zablju... Prethodno su zatvorili na par nedelja u Maju. Ovi kao da hoce da zaista skroz zatvore banku, nema drugog logicnog objasnjenja. 60km da se neko voza da bi mozda zavrsio nesto je vise nego bezobrazno!
Svi su dobili SMS ili email poruku. Drugo je što većina ne proverava mejl koji je registrovan u banci ili SMS koji im stigne.
 
Ako ti kazem da sam u IT-ju i jos troje ljudi, svakodnevnica mi je da redovno proveravamo mailove (i spam), a sms nisam dobio, ne mozes da mi kazes i tvrdis suprotno. Ako ces ovako, pod punom materijalnom i krvicnom odgovornoscu tvrdim da gore navedeno obavestenje o azuriranju nisam dobio!
 
Ako ti kazem da sam u IT-ju i jos troje ljudi, svakodnevnica mi je da redovno proveravamo mailove (i spam), a sms nisam dobio, ne mozes da mi kazes i tvrdis suprotno. Ako ces ovako, pod punom materijalnom i krvicnom odgovornoscu tvrdim da gore navedeno obavestenje o azuriranju nisam dobio!
Ma da, idemo odmah na sud! 😂

I kakve veze ima što si u IT sektoru, ama baš nikakve!

OK, nisi dobio, onda im lepo pošalji mejl i žali im se pod punom materijalnom i krivičnom odgovornošću.
 
Poslednja izmena:
Dobijam te 100%, nemoj ni da pokusavas... ;)
Od Janura do Juna sam se natezao sa njima da rese problem sa izvodima da stignu na mail, u Junu i Julu su "napravili" da radi, a od Avgusta opet nista...
Inace ni savetnika zvanicno jos uvek nisam dobio...
 
Hahaha, dick contest u najavi. 😂😂😂

Šta će ti savetnik, oni su tu samo još više para da ti uzmu. 😂

Onda ih j**i non stop, jer čim mogu svakog prvog da skinu pare za održavanje računa, možeš i ti svaki dan da ih smaraš.

Danas makar možeš u svakom momentu da promeniš banku. Nije najsjajnije rešenje ali zna da reši mnogo toga.
 
Da mogu da jasem savetnika svaki dan, samo zbog toga, ovako mi se svaki put javi neki drugi random, pa moram ponovo da objasnjavam! :ROFLMAO:

Zeninom savetniku samo posaljemo mail ili pustimo poruku.

Ni jedna druga banka ne nudi to sto meni treba, u tome je problem... Otisao bih jos u Januaru, ne bi se natezao da imam izbora... Pre toga sam pobegao iz CA u Erste pa u Mobi i evo me sad ovde...
 
Da mogu da jasem savetnika svaki dan, samo zbog toga, ovako mi se svaki put javi neki drugi random, pa moram ponovo da objasnjavam! :ROFLMAO:

Zeninom savetniku samo posaljemo mail ili pustimo poruku.

Ni jedna druga banka ne nudi to sto meni treba, u tome je problem... Otisao bih jos u Januaru, ne bi se natezao da imam izbora... Pre toga sam pobegao iz CA u Erste pa u Mobi i evo me sad ovde...
Obrni okreni, sex će pasti. 😂

Si probao Raiffeisen, Eurobank?

Mobi bank, greška u koracima. 😂
 
Suhi bi preskocio... toga imam na pretek...

Jesam o RF ali se lomim u Eurobanku ni mrtav, ni da je jedina! Neophodno mi je da ima viza karticu i devizni racun to je must have, bankomat za uplate i isplate i za devize i ostalo!

U EB nas je sluzbenica ubedjivala dok su imali onu njihovu famoznu "besplatnu karticu na rate" kako je to povoljno, i pokusavao sam nesrecnici da objasnim da Intesa ima bukvalno za dzabe MC na rate bez kamate i da nam ta njihova sargarepa ne treba. Za malo se nismo potukli, nemam ja pojma, Intesa naplacuje nesto nisam ja to dobro video, ispadoh ja budala. A uzeli smo inace kes kredit i bili prinudjeni da otvorimo racun i da zena prebaci platu. Naplatili su joj menicu, koju joj nisu dali da potpise, i na kraju zbog smena nije mogla da postigne da ode tamo, jer su je zvali nakon 7 meseci da dodje da potpise menicu. Na kraju su joj 10. mesec zablokirali platu iako su rate redovno uplacene, i na kraju smo otisli i zatvorili kredit. Da bi sluzbenica koja je zatvarala kredit platila menicu, jer sam rekao da to necemo da platimo jer smo to vec uradili i da ne vidim svrhu kompletiranja dokumentacije i te menice u tom momentu jer je kredit zatvoren. A sobzirom da su postali AIK oni su u mom gradu za izbegavanje u sirokom luku!

I kakve veze ima što si u IT sektoru, ama baš nikakve!
Poenta je da znam kako email funkcionise i da ga nisam propustio, jer ga nisam ni dobio. Cime se bavim je u principu nebitno, kao i da li si u penziji ili ne...
 
Poslednja izmena:
Suhi bi preskocio... toga imam na pretek...

Od viška glava ne boli. :D

Jesam o RF ali se lomim u Eurobanku ni mrtav, ni da je jedina! Neophodno mi je da ima viza karticu i devizni racun to je must have, bankomat za uplate i isplate i za devize i ostalo!

Probaj RF. Otvori besplatno iRačun, da vidiš kako sve to funkcioniše. Besplatno je održavanje.

Eurobanka, krajem sledeće godine videće se kako će sve to funkcionisati kad ih AIK preuzme. Sad su ubacili novu mbanking app koja radi fino, no ima još dosta dečijih bolesti.
U EB nas je sluzbenica ubedjivala dok su imali onu njihovu famoznu "besplatnu karticu na rate" kako je to povoljno, i pokusavao sam nesrecnici da objasnim da Intesa ima bukvalno za dzabe MC na rate bez kamate i da nam ta njihova sargarepa ne treba. Za malo se nismo potukli, nemam ja pojma, Intesa naplacuje nesto nisam ja to dobro video, ispadoh ja budala. A uzeli smo inace kes kredit i bili prinudjeni da otvorimo racun i da zena prebaci platu. Naplatili su joj menicu, koju joj nisu dali da potpise, i na kraju zbog smena nije mogla da postigne da ode tamo, jer su je zvali nakon 7 meseci da dodje da potpise menicu. Na kraju su joj 10. mesec zablokirali platu iako su rate redovno uplacene, i na kraju smo otisli i zatvorili kredit. Da bi sluzbenica koja je zatvarala kredit platila menicu, jer sam rekao da to necemo da platimo jer smo to vec uradili i da ne vidim svrhu kompletiranja dokumentacije i te menice u tom momentu jer je kredit zatvoren. A sobzirom da su postali AIK oni su u mom gradu za izbegavanje u sirokom luku!

Kod te Eurobank kartice ti naplaćuju 5% od ukupnog iznosa koji podeliš na rate i ako plaćaš na vreme, nema kamate. Kod Intese je to malo drugačije predstavljeno ali svakako ti uzimaju pare.
Poenta je da znam kako email funkcionise i da ga nisam propustio.

Znam i ja, pa se ne hvalim, hahahaha.

Ako ti ne stižu, slobodno im reci da ćeš ih prijaviti jer usluge za koje ih plaćaš, oni ne ispunjavaju svoj deo dogovora.
 
Jedna ekspozitura za ceo Zrenjanin?? Malo su izgubili kompas.
Na žalost, biće uskoro i manje ekspozitura od jedne... Pogledaj šta se dešava u UK: tamo su po selima i manjim mestima pozatvarali ekspoziture, a sada polako gase i ATM-ove. Skupi su, imaju velike troškove...
Nismo UK, ali naše banke će brzo preuzeti lošu praksu :(
Pozdrav
 
Od juče ima obaveštenje kad se pokrene aplikacija pa pre logovanja:
"Usled tehničkog unapređenja sistema aplikacija neće biti dostupna u večernjim časovima."
 
Evo odradih apdejt.
Moram da priznam, za sada aplikacija dosta brže i nekako više smooth radi. Za neke osnovne stvari koje sam probao, kretanje po app i slično.
Pa da vidimo šta su zapravo uradili u pozadini jer sve izgleda isto samo prosto brže. Za sada ponavljam, jer sam samo malo probao.
 
Kod mene više ne postoji opcija da se online zatraži "Laki keš kredit". Nema ni info oko kamate. Samo ispiše poruku da se mora ići u poslovnicu.
Intermezzo kredit, koji je skuplji, je tu.
 
Isto, sve deluje ugladjenije. Ja se ponadah da ce da omoguće plaćanje preko NFC, al na žalost ništa od toga.
 
Koja je verzija za android ta nova? Meni u play store pise da je poslednji put update bio 31.7. verzija 7.0.18
 
Da, tako piše.

^^NFC placanje postoji, treba samo google wallet.
 
Uradio apdejt preko Play stora. Ulogovao se sa pinom, radi :D Nakon apdejta iskljucena je autorizacija otiskom prsta pa mora da se ukljuci u podesavanjima. NIsam nista placao ali deluje da sve radi.
 
U Podesavanja->Sigurnost ima stavka ConsentID, koja je aktivirana i moze se deaktivirati samo odlaskom u ekspozituru. Je l' ta opcija bila tu ranije? Prilicno sam siguran da ja nisam nikakvu dozvolu davao po tom pitanju!
 
Vrh Dno