Da, bilo je obaveštenje da se prethodno sačuvaju šabloni dok je još radila stara aplikacija. Isto tako je bilo i kod Intese.Koliko vidim moram ponovo da pravim sablone za sve sto sam placao preko aplikacije?
Isti slučaj i kod mene, noćas stigao email, sms je stigao ponovo kada sam jutros pokušao da aktiviram mBanking ali prijavljije grešku kod pravljenja PIN-a.Na kraju je stigao email oko 01h i prodjem taj korak sa kodovima ali pin nece da prihvati ni jednu kombinaciju. Izbacuje gresku. I posle treba njima da poverim novac a ne mogu ni jednu aplikaciju da osposobe kako treba.
Ja takvo obavestenje nisam dobio pa je shodno tome valjda normalno da izrazim cudjenje?Lagano ljudi, potrajaće to još neko vreme dok se ne utegne, nemojte nabijati stres i nervozu sami sebi.
Što se tiče sablona, istorije plaćanja itd sve su lepp objasnili u nekom od mailova da neće biti u mogućnosti da vrate, ne vidim sad čemu čuđenje
Meni konkretno utiče na posao, imam sredstva na računu ali ne mogu da platim i obustavili su mi to što sam plaćao i sada gubim kupce. Kada ja kasnim prema banci oni lupaju zatezne kamate a sada nikom ništa. Ne može tako. Nije ovo aplikacija neka igrica pa kad proradi proradiLagano ljudi, potrajaće to još neko vreme dok se ne utegne, nemojte nabijati stres i nervozu sami sebi.
Što se tiče sablona, istorije plaćanja itd sve su lepp objasnili u nekom od mailova da neće biti u mogućnosti da vrate, ne vidim sad čemu čuđenje
Mene ovako sa tehnicke strane zanima sta je bio problem da se migriraju transakcije u novi sistemLagano ljudi, potrajaće to još neko vreme dok se ne utegne, nemojte nabijati stres i nervozu sami sebi.
Što se tiče sablona, istorije plaćanja itd sve su lepp objasnili u nekom od mailova da neće biti u mogućnosti da vrate, ne vidim sad čemu čuđenje
mBanking im je za pravna lica, George za fizička. Ali neko vreme nakon lansiranja George-a su bili i paralelno dostupni mBanking za fizička lica i George.Koliko vidim u Hrvatskoj su paraleno dostupni mBanking i George.
Verujem da je kod nas ovako moralo da bude.
Pitanje za korisnike koji su imali aktivirane sms notifikacije o prilivu/odlivu sa racuna, a koje nisu radile, da li sada rade?
Pa neće ih ni biti.Liste prethodnih transakcija još uvek nema
Jel to sigurno da ih neće biti?Pa neće ih ni biti.
Da, rekli su da ne mogu da ih prebace.Jel to sigurno da ih neće biti?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari