Šta je novo?

Erste banka

Ako nekome ne prolaze nalozi gde u pozivu na broj ima crtica neka ih izbaci. Sa crticama izbacuje poruku da pnb nije validan. Bar je kod mene bilo tako.
 
Pitao sam ih preko chata za sms obavestenja(priliv,odliv) i za firmu i kao fizicko lice i navodno ocekuju normalizaciju do ponedeljka.
 
Pa neće ih ni biti.
"Teta" koja mi se javila kada sam ih pozvao je rekla da će ih biti, makar onih u par mesecu unazad. Ne znaju oni izgleda ništa.

Takođe, danas se popravilo stanje u vezi uplata. Sada se vidi ko je uplatio i svrha uplate, što je dobro.

Loše je što više ne dobijam email o tome da sam se prijavio na sistem, niti dobijam email o plaćanjima koja sam izvršio. Do sada sva logovanja na sistem i plaćanja sam imao u email porukama (koje čuvam naravno ali želim da ih vidim i u sistemu). Sad pominju taj famozni izvod, koji može da posluži.

Edit: htedoh da priložim neku sliku al' ne lezi vraže :D

1683300767287.png
Ako nekome ne prolaze nalozi gde u pozivu na broj ima crtica neka ih izbaci. Sa crticama izbacuje poruku da pnb nije validan. Bar je kod mene bilo tako.
Prolazi, doduše skenirao sam QR kod u mBanking aplikaciji. Danas oko 15 časova sam uplatio autokasko osiguranje:

1683300881149.png
 
Poslednja izmena:
Ja sam platio yattel račun danas preko onog skeniraj i plati...osim što sam čekao oko 3 minuta da izvrti onaj loader, sve prošlo ok.
 
"Teta" koja mi se javila kada sam ih pozvao je rekla da će ih biti, makar onih u par mesecu unazad. Ne znaju oni izgleda ništa.

Takođe, danas se popravilo stanje u vezi uplata. Sada se vidi ko je uplatio i svrha uplate, što je dobro.

Loše je što više ne dobijam email o tome da sam se prijavio na sistem, niti dobijam email o plaćanjima koja sam izvršio. Do sada sva logovanja na sistem i plaćanja sam imao u email porukama (koje čuvam naravno ali želim da ih vidim i u sistemu). Sad pominju taj famozni izvod, koji može da posluži.

Edit: htedoh da priložim neku sliku al' ne lezi vraže :D

Pogledajte prilog 388315

Prolazi, doduše skenirao sam QR kod u mBanking aplikaciji. Danas oko 15 časova sam uplatio autokasko osiguranje:

Pogledajte prilog 388316
Ja sam rucno upisivao preko m banke i izbacivalo mi da pnb nije validan. Kada sam izbacio crtice sve proslo kako treba.
 
S obzirom na to da aplikacija ne radi, pošaljem sms "stanje" na 1333 (što je funkcionisalo svih ovih godina) i dobijem ovo:
Screenshot_20230505_183600_Messages.jpg
Šta god to značilo.
 
Mojoj cerci duplo naplatili kupovinu. Jedna originalna transakcija koja je jos na cekanju (i skinuli novac) a u medjuvremenu su stvorili drugu na istu prodavnicu koju su bas proknjizili.
Citam da se i drugima slicno desava. Uplate ne prolaze itd. Ima jos nekih 50e u rezervisanim sredstvima. Samo cekam da i to dupliraju. Podrska gaslajtuje.
Cerka je u inostranstvu, cim se vrati nazad gasi racun i aj zdravo. Amateri nesposobni.
 
Poslednja izmena:
Imam uplatu posto mi radi app. 2 h ne mogu da je proknjze. Jel ima jos neko taj problem? Da li je do nove app ili do njih posto je subota, jer cini mi se da je na staru prolazilo brze.
 
Ne mogu da skontam iz napisanog, jel si ti primao uplatu ili si slao nekom? Ako si ti slao da li si štiklirao opciju Instant plaćanje? Jer ako nisi moraće da čeka ponedeljak da se pošalje.
 
Uglavnom je u većini banaka instant podrazumevano, ali moguće da njemu nije i da zbog toga nisi primio uplatu. Sad sam poslao samom sebi mali iznos sa Raiffeisen-a u Erste da testiram i stiglo je istog momenta.
 
Da li jos neko ima dupliranu transakciju? Jedna u tabu "Na cekanju" druga u tabu "Izvrsene"?
 
Kada pokusam placanje, kaze da izaberem mobilni telefon i da ukucam OTP kod, koji nikako ne dolazi...
 
Koliko vidim taj otp kod nije sms poruka. Idi na mobilnu aplikaciju na m token. Drugi broj tj broj u drugom redu treba da upises. Bar sam ja tako racumeo ako placas preko compa.
 
Aha, hvala, sad vidim da i to ima :) Uplatio sam sve sto je trebalo preko moba, kada dodje sledeci racun, probacu.
 
Prilikom prijave na app stizali su mi mejlovi da sam se prijavio. Sad mejlovi ne dolaze na ovoj novoj. Da li je kod svakog tako?

Dok ovde nisam pitao za uplatu koja meni nije legla par puta sam ulazio i primetio sam da mejlovi ne stizu.
 
Nema više toga.
 
Meni ne stižu sms-ovi ni za uplatu ni za isplatu, ni mail, ništa. Idealno ako izgubiš karticu i neko počne da je provlači gde stigne.
Barem da negde postoji opcija da uključiš / isključiš sms i / ili mail obaveštenja.
 
I ono malo poruka sto je stizalo vise ne stize. Navodno bice uskoro. U Erste dobiti sms poruku je kao cetvorka na loto listicu. Realno da ces dobiti ali pre da neces. Pritom jos ih i naplacuju pa koliko poruka toliko njima para. Valjda je i njima u interesu da vise zarade.
 
Biće ljudi, dajte im šansu. Preko u erste aplikacijama sve to postoji i radi; valjda su na dobrom putu da to i ovde implementiraju dugoročno. Ne pravdam ih, i sam sam pogrešio što sam poslušao nekog i otvorio račun u erste ali tu smo gde smo. Uvek može da se kuka (i ne postigne ništa uglavnom) ili promeni banka.
 
Da mi bas toliko ne valjaju ne bih se po drugi put vratio kod njih ali stoji da im neke osnovne stvari nisu kako treba.
 
Kada pokusam placanje, kaze da izaberem mobilni telefon i da ukucam OTP kod, koji nikako ne dolazi...

Koliko vidim taj otp kod nije sms poruka. Idi na mobilnu aplikaciju na m token. Drugi broj tj broj u drugom redu treba da upises. Bar sam ja tako racumeo ako placas preko compa.

Za tri života to ne bih skapirao. :D

I ja sam čekao SMS koji nikako da stigne, ko zna koliko puta sam ponovio radnju. Nakon toga "digao ruke" i platio preko mBanking-a.
 
Nazad
Vrh Dno