Šta je novo?

Samsung Galaxy S23

ušlo im je nešto veliko i duboko i nema naznake da će im uskoro izaći...ako me razumete :)
Dugo nisam pročitao boli opis nečega.

Elem, ja kad sam relativno skoro uzimao ženi telefon u Yettel-u, imao sam popust na tarifu kao dugogodišnji korisnik + 10 000 rsd vaučer jer sam doneo neki stari telefon koji ni ne radi na reciklažu. Ako nekome to znači...
 
Poslednja izmena:
Ja sam nakon one price sa A1, zvao u petak MTS da pitam, da li vazi dalje ponuda i rekli mi da ce me u ponedeljak zvati da mi potvrde. Sreca pa sam na kraju kupio sam telefon, jer me jutros zvali i rekli da je odobreno, ali da trenutno nemaju ultru od 512, vec samo od 256 gb. Mozda znaci nekome ako bude hteo preko operatera da uzme.
P.S. update stigao normalno kad i ostalima
P.p.s hvala kolegi na preporuci za zicane sluske, uzeo ih jutros. Uzeo i neki adapter, ali nije najbolji zvuk na njemu.
Ja sam napokon danas dobio potvrdu od a1 da su dali kurirskoj službi (verzija 512).Pokušavam danima da poručim i tek danas sam uspeo
 
^ a ćevapi?😀
 
Ja sam uzeo za svaki slucaj jos jedno pre nego sto sam krenuo nazad za Beograd😅😅😅. Cudi me da nema lampe u njemu.
 
A hoće neko da proda to drugo WM staklo za S23U, mrzi me da čekam da stigne kada naručim, a i da naručim ne znam ko će to da stavi na ekran, jer ću skoro sigurno nešto zeznuti prilikom postavljanja stakla :)
 
@BozicBata samo ne zuri i sam ces da namestis. Tri puta namestao i svaki put bez greske.
U suštini, svaki od zadnja 4 puta kada su mi u radnjama nameštali stakla i folije uvek su nešto zaj***li tako da sam shvatio da će mi za ubuduće lakše padati da sam lepim pa i da pogrešim nešto znam pokušao sam makar, a i verovatno ni drugi mi ne bi bolje uradio to. Da budem iskren, dvaput sam lepio staklo do sad i uvek je to bilo bolje i duže trajalo od "profesionalnih" radnji koji se time bave i lepe na desetine stakala/folija svakoga dana
A i dobra stvar s Whitestone Dome koje sam naručio je to što u paketu dolaze 2 komada, pa ako pogrešim s jednim, tu je backup drugo
 
Zato sto je njima u interesu (ima i okej) da zalepe, uzmu pare i cao. Meni je bio problem prvi put na s8+, nakon toga lagano sve. Poslednji put sam namestio kolegi sa foruma i ispalo je super.
Samo ako imas oko da sve primetis bice to sve okej, zbog prasine najgore.
 
Zato sto je njima u interesu (ima i okej) da zalepe, uzmu pare i cao. Meni je bio problem prvi put na s8+, nakon toga lagano sve. Poslednji put sam namestio kolegi sa foruma i ispalo je super.
Samo ako imas oko da sve primetis bice to sve okej, zbog prasine najgore.
Prašinu sam uvek uspeo da neutrališem nekako, ali istiskivanje vazduha mi je apsolutno uvek bilo rak rana što se stakala tiče, šta god uradio uvek jedan deo ekrana ostane s balončićima, valjda i za to ima neka posebna tehnika sem suvog pritiskanja od sredine ekrana ka ivicama
 
Cim ostane znaci da nisi nesto lepo uradio. Ja sam krenuo mojima i drugarima da namestim kad treba, zato sto kad radim ili bude namesteno kako treba ili ga ne radim.
Izgleda da ce ova tema da bude kao ip14, nema nikakvih problema, sve radi kako treba iz kutije, sto je za svaku pohvalu 👏😁
 
Jeste li primetili da na 23u sim kartica u treju za sim 1 ima mesta da malo šteta, dok u sim 2 odlično leži?
 
Cim ostane znaci da nisi nesto lepo uradio. Ja sam krenuo mojima i drugarima da namestim kad treba, zato sto kad radim ili bude namesteno kako treba ili ga ne radim.
Izgleda da ce ova tema da bude kao ip14, nema nikakvih problema, sve radi kako treba iz kutije, sto je za svaku pohvalu 👏😁
Iskreno i red bi bio da se priča o staklima i maskama a ne celo vreme baterija loša, restartovao se, pa hard reset…. Koristim iphone ali mi je drago da se Samsung vratio tamo gde i pripada. Konkurencija je uvek dobro došla, ako me nešto nervira na iphone ili Samsung uvek imaš izbor odličnog drugog proizvođača
 
@savicmi

Izgleda da cemo se nacekati, ransomware je u Gigatronu tako da je bitno da imamo dokaz o uplati i da cekamo... Koliki je impact na bazu i sta im sve fali, ko ce ga znati.
Ja sam isla danas do Usca, jer sam u toj radnji porucila, kaze da nemaju nikakav info kada ce sistem da im proradi i kada ce da stizu telefoni, za sada su bez informacija, rade na problemu vec danima.
 
@Lemaja Da, bas tako, slazem se. Uvek je bilo sa samsungom neki problem i sledeci update ce da resi ovo, sledeci to itd..
 
Preskočio sam poslednje dve strane, ne čitam komentare. Nije me udario kompleks jer znam da nemam. Ali braatee, kupilujete ga kao da je 100 evra. Panika, gde ga ima i kako do njega. Verovatno bih i ja dao da imam.
Lepo da vas sluze, uživajte u aparatima.
Pišite utiske.
Ja cu kad država da subvenciju od 2.100 evra za zamenu auta da je zeznem i kupim S23U 😉
 
^ Uh ovo je baš katastrofa, dobro je da nisam požurio sa kupovinom.Screenshot_20230221_183104_Chrome.jpg
 
Jel kupio neko samsung silicone cover s23 ultra? Ako jeste neka kaže utiske.

Našao sam takodje i Samsung na preklop masku ali ne želim da tako sakrijem telefon dok mi silikonska maska baš lepo izgleda na telefonu.
 
^ Uh ovo je baš katastrofa, dobro je da nisam požurio sa kupovinom.Pogledajte prilog 377362

Gornji deo kose je zaista tako štrčao (slika nakon jurcanja po parkiću) Jedino taj deo sa desne strane devojčicine glave nije lepo uhvatio (vidi se sitna bela linija)

S'obzirom da telefon nije prošao nijedan apdejt,ovo je sasvim dobro. Sutra ću još neki portret da odradim

Edit:

Evo još jednog primera portreta sa 3x telefoto zoom

 
Poslednja izmena:
Gornji deo kose je zaista tako štrčao (slika nakon jurcanja po parkiću) Jedino taj deo sa desne strane devojčicine glave nije lepo uhvatio (vidi se sitna bela linija)

S'obzirom da telefon nije prošao nijedan apdejt,ovo je sasvim dobro. Sutra ću još neki portret da odradim

Edit:

Evo još jednog primera portreta sa 3x telefoto zoom



Dobre portrete radi i s22U sa 3x zoom.
 
Jasno je da imaju problem i niko im ne kaže da "rode" sistem i reše momentalno. Ono što je problem je što kao jedan od najvećih lanaca tehničke opreme u zemlji, trebalo bi da imaju rezervni plan kako će funkcionisati, a i ako ga nisu imali, za ovih nedelju dana su mogli da smisle kako potrošačima da izađu u susret i obave trgovinu na određeni način, pa kada srede sistem neka se bave evidencijama u sistemu i ostalim administrativnim poslovima. Njima je najlakše da kažu da čekamo, kako oni kasnije ne bi imali posla preko glave... Bar da daju okvirnu procenu kada će biti isporučena riba, nego baš ništa, potpuno kuliranje, ne rade im mejlovi, ne radi call centar, isključili mogućnost ostavljanja komentara na njihovim profilima na društvenim mrežama, a na telefon u radnji se retko javljaju i ne znaju ništa da odgovore.

Pa funkcionišu za robu koja im je na stanju u prodavnici. Ono što ti tražiš nije moguće kada zvekne ceo sistem. Nemaju oni dva paralelna sistema...
 
Mene zanima da li je neko presao sa s22u SD verzije na s23u,koliko je baterija bolja na s23u?
 
Vrh Dno