Slicna prica, ali sa 25TB akcijom u mts za prenos broja. Kolege forumasi znaju.
Jednostavna je racunica - kome je nesto hitno, taj ce gledati da prodje jeftino, ali ne i da ceka da nesto bude super jeftino. Kad nekom nesto nije hitno (npr razni xiaomi filteri..mopovi...pa i gace uostalom), uradice 'impulse buy' samo zato jer je super jeftino, a nema rok trajanja, i moze.
Nakupovah se kosilija i tesorija za naredne 2-3 godine, i to je meni kao krajnjem kupcu OK - jer ipak preuzimam razne rizike na sebe (koliko god da su banalni) - hoce li se iskoristiti, da li ce mi posle par godina odgovarati, da li cu imati kome da dam, u najgorem slucaju, poklonim, ako budem hteo da mirisem na nesto drugo, itd.
Ista prica i sa TVom i air purifierom. Sta ako vazduh u BG postane toliko zdrav i dobar naredne godine, pa purifier za vazduh mi nece igrati nikakvu ulogu i bice totalno bacanje para?
Postoji ne-nulta verovatnoca, iako je izuzetno mala, da ce mi blejati filteri u kutiji, narednih 10god i zauzimati prostor, a necu moci nikom ni za 1500din ma ni za 1000din da prodam te HEPA Xiaomi filtere, jer se ekipa na vlasti dogovorila da ne prodaju vise onaj sporni ugalj i poceli da kaznjavaju ove sto pale gume/plastike i ostalo, uveli elektrifikaciju automobila koji smeju u Zoni 1, i eto, cika Misko me zeznuo sa Xiaomi air purifier filterima. Mozda je imao inside info..
Naravno, karikiram, i ovo su takvi edge scenariji da su skoro pa nemoguci (ali ne i nemoguci totalno). Pokusavam da ilustrujem da je u zivotu sve rizik i u domenu verovatnoca, ali neke stvari su manje ocigledne, neke malo vise, a neke su toliko nebitne (npr koju ulogu meni igraju tih par hiljada, pa i sto hiljada, u zivotu, kad pogledam radni vek moj).
Ja sam licno misljenja i prognoze da ce ovakve akcije ananas i dalje nuditi, jer kome god sam pomenuo (i bogatijim prijateljima, i siromasnijim), nisu se nesto zagrejali i nisu skapirali koliko je kul zapravo akcija sama po sebi. Iako realno (nama ovde na forumu koji pratimo malo jace) jeste. Ipak, vecina ljudi ima lose finansijske navike, ne znaju sta nesto realno treba da kosta, i tako dalje. Tako da, po meni, ocigledno potpuni efekat akvizicije korisnika nije postignut, i ako se po jutru dan poznaje, bice jos slicnih, mozda ne ovako jakih, ali definitivno slicnih akcija.
Bas mi kurir danas rekao da uskoro im krece neka godisnjica, pa eto, mozda bude bilo apaketic34, ko ce ga znati.
Svakako, nije nase da mislimo i njima pravimo biznis plan, i to dzabe, nego da budemo kao homo oekonomikus, informisani i da gledamo da prodjemo sto jeftinije, a da dobijemo sto vise za to sto placamo.