anticv
Cenjen
- Učlanjen(a)
- 25.06.2017
- Poruke
- 504
- Poena
- 115
Moja oprema
- Pristup internetu
- ADSL
Ma ******.
Ne pitam gde je sada pošiljka da mi odgovaraju da su u pitanju neregistrovane pošiljke bez mogućnosti praćenja (što isto nije tačno jer praćenje nestaje po ulasku pošiljki u Srbiju (ili možda već kad uđu u Mađarsku)), već ih pitam da li je paket fizički u toj i toj pošti. To se može proveriti, ne treba ti sistem za praćenje za to.
Šta bi sa svakodnevnim direktnim letovima Peking - BG?
Da ih ima verujem da bi bilo tako slato jer velika većina putničkih aviona ima i deo za kargo...
EDIT: Primetio sam da mi uglavnom ne stižu pošiljke sa robom široke upotrebe (podloge, usb, torbica i sl) dok neka specifična roba koja treba samo meni (neki sajdžijski delovi i alat) u velikom (možda i 100%) procentu stiže, valjda zato što lokalnom poštaru ne treba i ne zna šta bi sa tim radio...
Probaj da posaljes mail direktno toj posti.
Mailovi su im isti
[brojposte]@posta.rs i [brojposte]@jp.ptt.rs
Na primer, za postu Nis 6 je mail [email protected] / [email protected] ili sa skracenicom za grad ispred
postanskog broja - ni[email protected]
* Nisu sve poste promenile domen, pa ja kada mi nesto treba posaljem na sve 3 verzije: