Šta je novo?

Servisi za dostavu: Donesi, Wolt, Glovo

Ne razumem svi dostavljaci dostavljaju do vrata stana, nikad me za 1000 dostava niko nije zvao dole
 
Evo zarada u BGu, tj ono što dostavljač zaradi i od čega plaća gorivo, amortizaciju, struju ili šta već koristi za dostavu.
 

Prilozi

  • Screenshot_2022-09-15-19-21-22-42_50ef9f5a0f3fc24b6f0ffc8843167fe4.jpg
    Screenshot_2022-09-15-19-21-22-42_50ef9f5a0f3fc24b6f0ffc8843167fe4.jpg
    57.7 KB · Pregleda: 211
  • Like
Reagovanja: mnt
Evo zarada u BGu, tj ono što dostavljač zaradi i od čega plaća gorivo, amortizaciju, struju ili šta već koristi za dostavu.
Jedino sto iz prilozenog ne znamo koliku satnicu je imao, u proseku. Ovako znamo da je za 15 dana uzeo 50+k, naravno mozda je i ebike, pa su troskovi za struju relativno mali.
 
Mrzi me da detaljišem, u svakom slučaju u pitanju je auto i nije petnaest dana već 9 i nikad preko 8-9 sati
 

Prilozi

  • Screenshot_2022-09-15-20-31-38-34_50ef9f5a0f3fc24b6f0ffc8843167fe4.jpg
    Screenshot_2022-09-15-20-31-38-34_50ef9f5a0f3fc24b6f0ffc8843167fe4.jpg
    74.9 KB · Pregleda: 191
  • Like
Reagovanja: mnt
Ne znam zašto svi misle da čovek koji neće da sarađuje sa W i G greši. Primera radi, Babalu ima svoju dostavu koja je besplatna i mnogo brža od Wolta/Glova.
 
Mrzi me da detaljišem, u svakom slučaju u pitanju je auto i nije petnaest dana već 9 i nikad preko 8-9 sati
Pisalo je od 29-11, zato sam mislio da je 14 dana (zaokruzio na 15). Jos bolje onda.
 
Ne znam zašto svi misle da čovek koji neće da sarađuje sa W i G greši. Primera radi, Babalu ima svoju dostavu koja je besplatna i mnogo brža od Wolta/Glova.
Dosta FF ima svoju dostavu preko Glova.
Svako sa svojim biznisom može da radi šta hoće, ali saradnja sa W i G nije samo zbog dostave već i zbog nekih drugih stvari. Tu leži odgovor na tvoje pitanje.
 
Poslednja izmena:
  • Like
Reagovanja: mnt

Koliko vidim neke članove je zanimalo koliko dostavljači zarađuju i koliki im je bakšiš npr, pa da se ne bi nagađalo a u duhu je teme. Eto ti poenta!
Ja pišem konkretno i iz svojih iskustava, koji deo te buni i šta je poenta tvog posta?
 
Imam i ja iskustva, i to prilično velikog.

Razumeo sam da su hteo da komentarišeš samu zaradu, u smislu malo je/dovoljno/puno. Nisam shvatio da si hteo samo blanko da izneseš podatak.
 
Evo zarada u BGu, tj ono što dostavljač zaradi i od čega plaća gorivo, amortizaciju, struju ili šta već koristi za dostavu.
Ovo je neto zarada?
Porez i doprinose plaća poslodavac preko ovoga?
 
Bruto je ovo iznos, sve što dostavljač od Wolta dobije se računa kao bruto.

Idealno, Wolt nastoji da zaposli pravna lica (preduzetnike), ali se dešava češće da imaju fleet menadžere koji onda zapošljavaju dostavljače (ili ne, zavisi koliko je “snalažljiv”).
Slično kao car.go
 
Ako je fizičko lice, a ovo bruto iznos, ostane mu ispod 300eur za pola meseca.
 
Ne može fizičko lice da radi kao dostavljač - onda se nađe neki fleet manager, pa u većini slučajeva on sa njim potpisuje ugovor o privremeno/povremenim poslovima (ili o delu, nisam siguran).

Ili na crno uz neku "simboličnu" naknadu tom preduzetniku - % ili fiksno, kako se dogovore.
 
Ovo je neto zarada?
Porez i doprinose plaća poslodavac preko ovoga?
Ta navedena cifra je isplata dostavljaču,u pitanju je Glovo, ispalćuje se dva puta mesečno ono što se zaradi u toku meseca. Rečeno mi je da je plaćen porez, osiguranje itd, al tu nisam ulazio u detalje kako i ko plaća.
Koliko sam skapirao, Glovo angažuje dostavljače preko posredničkih firmi. Mada to sad rade i velike kompanije, zapošljavaju preko agencija, te agencije plaćaju poreze i doprinose i ide staž. Pretpostavljam da tako i Glovo radi.
 
Dosta FF ima svoju dostavu preko Glova.
Svako sa svojim biznisom može da radi šta hoće, ali saradnja sa W i G nije samo zbog dostave već i zbog nekih drugih stvari. Tu leži odgovor na tvoje pitanje.

Koje moje pitanje?

A drugo, kažem da je dostava koju Babalu ima mnogo brža od dostave koju inače rade Glovo i Wolt, tako da ne kapiram šta si uopšte hteo da kažeš.
 
Ako se testira treba da bude u istim uslovima po svemu sadrzaj korpe, vreme i adresa... da bi bili fer uslovi pogotovu saobracaj u Beogradu koji je vrlo bitan faktor :)
 
Ima i jačih 🍻

Plus keš bakšiš preko 20k 😳

IMG-5b8d4e89776c89fdfbc130e9b86c3253-V.jpg
 
Bakšiš čitaj "ono kad se pravim da nemam da vratim kusur"...
 
To je dodatni baksis i tog iznosa nema u papirima.

Ovo je kroz aplikaciju dobijeno.
 
^skoro 230k sa keš bakšišom 🍻
 
Ako nije tajna sa kojim prevoznim sredstvom se radilo ? 680 isporuka svaka čast
 
^Nisam ja u pitanju. Čovek vozi el. bajs. I da, ovo je nestvarno mnogo. Ja sam relativno često u Woltu (kolima, zimi) pravio 180 do 200 dostava nedeljno. Sa 360-400 dostava po preseku, cifra je oko 150k. To sam pravio za 60-ak sati rada nedeljno, tj. 120-130 po preseku. I to je ozbiljan rad, ozbiljno poznavanje grada, ulica, restorana, mogućih mesta za parkiranje (potrebno je, u proseku, parkirati u gradu 60-ak puta dnevno), ozbiljno snalaženje u vožnji.
OK, bajs to umnogome pojednostavljuje, međutim ova cifra je za respekt 👍
 
Ovo je neki Lens Armstrong na steroidima, svaka mu čast, verujem da je gulio minimum 12 sati dnevno.
 
Screenshot_20220924-143532_Chrome.jpg
 
^veci problem od ovih 79miliona je sto kao sastavni deo kaze sad moraju da zaposle i prijave svih 10600 vozaca..
 
I to nadoknade cenom usluge, koju plaća krajnji kupac.
 
domaci poslodavci na pilulama, mada koliko su sposobni i alavi i treba da propadnu :D
 
Nazad
Vrh Dno