nemanjabgd84
Slavan
- Učlanjen(a)
- 12.12.2007
- Poruke
- 2,759
- Poena
- 425
Jel moze mala pomoc, ako neko zna.
Mlatim sa za klime, tj garanciju.
Elem, kupio 2 komada, problem sa njima.
Preko vibera se odmah posle montaze zalio direktoru prodavca, koji je bio u fazonu ma to ti je top itd.
Na posletku poslao servisere, koji se nisu najavili, a kada su dosli du pregledali da li je instalirano po PS i izmerili samo temperaturu izduva, iako sam se ja zalio na vise stvari.
Nisu mi dali ni kopiju servisnog zapisnika, a direktor prodavca je bio u fazonu, tuzi me.
Onda sam potegao dalje pricu, pa se preko imejl adrese sa zvanicnog sajta obratio (hrvatima kako ispada) i do iznemoglosti im objasnjavao probleme, gde su na kraju rekli da mogu da mi vrate novac za klime, ali ne i za ugradnju.
prodavac je bio ukljucen sve vreme i nije se oglasavao.
Na kraju su poslali servisere, koji su mi vratili novac u kesu, dali potvrdu da su preuzli uredjaje i odneli iste.
Natezemo se oko novca za ugradnju, gde se ja pozivam na clan 59. novog, tj.clan 60 starog Zakona o zastiti prava potrosaca, gde pise:
-Oštećeni ima pravo na naknadu štete ako dokaže da je pretrpeo štetu, da je proizvod imao nedostatak i da postoji uzročna veza između tog nedostatka i prouzrokovane štete.
Dakle, pozivam se na materijalnu stetu koju sam pretrpeo usaled koriscenja njihovih uredjaja koji nisu saobrazni, a koje su oni preuzeli, cime su priznali da je moja reklamacija osnovana.
Poslao sam im cak i imejl sa objasnjenjem sta i po cemu trazim, kao i sa racunom. Ne odgovaraju.
Da li ih i kome prijaviti, ili ici odmah na tuzbu?
Mlatim sa za klime, tj garanciju.
Elem, kupio 2 komada, problem sa njima.
Preko vibera se odmah posle montaze zalio direktoru prodavca, koji je bio u fazonu ma to ti je top itd.
Na posletku poslao servisere, koji se nisu najavili, a kada su dosli du pregledali da li je instalirano po PS i izmerili samo temperaturu izduva, iako sam se ja zalio na vise stvari.
Nisu mi dali ni kopiju servisnog zapisnika, a direktor prodavca je bio u fazonu, tuzi me.
Onda sam potegao dalje pricu, pa se preko imejl adrese sa zvanicnog sajta obratio (hrvatima kako ispada) i do iznemoglosti im objasnjavao probleme, gde su na kraju rekli da mogu da mi vrate novac za klime, ali ne i za ugradnju.
prodavac je bio ukljucen sve vreme i nije se oglasavao.
Na kraju su poslali servisere, koji su mi vratili novac u kesu, dali potvrdu da su preuzli uredjaje i odneli iste.
Natezemo se oko novca za ugradnju, gde se ja pozivam na clan 59. novog, tj.clan 60 starog Zakona o zastiti prava potrosaca, gde pise:
-Oštećeni ima pravo na naknadu štete ako dokaže da je pretrpeo štetu, da je proizvod imao nedostatak i da postoji uzročna veza između tog nedostatka i prouzrokovane štete.
Dakle, pozivam se na materijalnu stetu koju sam pretrpeo usaled koriscenja njihovih uredjaja koji nisu saobrazni, a koje su oni preuzeli, cime su priznali da je moja reklamacija osnovana.
Poslao sam im cak i imejl sa objasnjenjem sta i po cemu trazim, kao i sa racunom. Ne odgovaraju.
Da li ih i kome prijaviti, ili ici odmah na tuzbu?