Od cure koja radi u Lidlu sam čuo da je bilo slučajeva da ljudi skinu etiketu sa njihovih proizvoda, nrp. farmerica, našiju istu tu etiketu na stare farmerice i pokušaju da podvale kao povrat. Ili da u neko pakovanje od tehničke robe, uvale nešto što nije njihovo, ili namerno ne vrate baš sve iz pakovanja.
Ovo meni deluje kao izmisljena glupost...
Lidl farmerke su stvarno dno i sa kojih to farmerki bi neko nasio etiketiu i to podmentnuo da vrati a da mu se to isplati i da pritom to nekako prodje?
Inače prosečna Lidlova radnja na našem tržištu ima ~60-70k prosečnog dnevnog manjka od ukradene i uništene robe.
i ovo je neverovatno..da imaju tolike dnevne manjkove odavno bi stavili katanac.
Ja mogu da posvedočim da ovo nije tačno jer kada god je neka reklamacija u Lidlu - ta kasa stane i pozove se najmanje još jedan član osoblja da se pregleda reklamairana roba.
Ono što je dobro - uglavnom sve reše u nekoliko desetina sekundi osim ako nije neka podvala u pitanju.
Ovako je od kada je Lidl prodavnica otvorena i takva praksa traje sve do danas.
Tacno tako.
kasir zapravo u opste nema privilegije da odobri zamenu ili povrat, to sve mora da pregleda i odobri sef smene.
Sta je to Lidl skratio na 24h? Povrat neprehrambenih proizvoda?
ja sam iskusio neprijatno iskustvo pre par dana u Lidl prodavnici i tada mi je i receno da su pravila povrata promenjena.
Sta se desilo;
Kupio sam u nedelju poslepodne mali rucni trimer koji je oznacen kao "hit nedelje", kupio sam ga zato sto je jeftin i zato sto mogu da vratim ako mi se ne svidja e to je velika greska!
Sliku sam okacio da se lepo vidi ono sto pise i na kutiji da moze da sece do 8mm.
Dodjem kuci napunim ga i uzmem da probam...
medjutim to bukvalno ne moze nista osim trave da sece a i nju jedva sece.
Ok, zato sam i uzeo u lidlu zato sto moze da se vrati...
Odmah ujutru spakujem i pravo u radnju gde sam ga uzeo.
Na kasi cekam jedno 15min da dodje sef smene.
I dolazi drska gospodjica, pita za razlog vracanja. Ja iskreno kazem da mi se ne dopada i da za mene nema nikakvu upotrebnu vrednost.
E pa ne mozete da vratite ako vam se ne dopada!
OK, onda navedite razlog da ne radi lepo i ne moze nista da isece.
Aha pa vi ste to koristili?
Nisam, samo sam probao, ne moze nista da isece.
Pa ako ste probali ne mozete da vratite...
Ja vec pomislim da me zeza... kako da znam da li mi nesto odgovara ako ne probam.
Kaze ukljucite i probate... 😐
kako znati da li sece ako nista ne secem?
I da ne prepricavam dalje... posto se pretvorilo u ozbiljnu svadju sa publikom.
Kaze da su promenili pravila ako vracate ne mozete da probate.
Ja ovo ne bi ni kupio da oni ne reklamiraju mogucnost za vracanje,
a ovako nesto da su pravila promenili bez obavestenja stvarno nisam ocekivao.