Šta je novo?

*Supernova - kablovski distributer

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
ovde na forumu nikada nećeš dobiti pravu informaciju vezano za rad interneta i kablovske, jer kao što reče Muki.Beograd kod nekoga radi perfektno a kod nekoga užas.
zavisi od infrastrukture, od opreme (neko dobije pokvaren ruter, neko pokvaren box), nekome su loši kablovi, spliteri
kod mene radi perfektno bez ikakvih prekida.....ex radijus vektor-borča
 
Sve zavii od infrastrukture. Jedno je sigurno tehnicka podrska im je nula. Ja kad sam prijavio konstantna resetovanja modema ona je napisala da je osvezila sistem i da je sad sve ok. Sam sam otkrio u cemu je problem. Malopre mi se javio neko ko zna nesto tako da ce mi poslati nov adapter a ako treba i nov Tc7220. Inace od aprila kako sam presao sa mts vdsl-a na SN nisam imao vecih problema. Jednom je bio globalni prekid neta na 15-20minuta. To je sto se tice neta,sto se ticke kvaliteta kablovske on je odlican,poredim sa Eon boxom van mreze koji takodje imam. Recimo slika na Arena kanalima je odlicna. I ostali HD kanali takodje. Da napomenem da nemam move nego obican stb na jednom i direktno kroz kabal na ostala 3 televizora
I da ex RV Velika Plana..
 
Juce je obnovljen paket sa super par na super par start move. Brzina interneta bi trebalo da bude povecanja sa 60 na 100 mb/s. Pre ukljucivanja na paket, brzina interneta je bila sasvim u redu i preko wifi i preko lan kabla, da bi nakon ukljucivanja na super par star t pajet juce jedva prelazila i jedva prelazi 40mb/s i na wi fi i na kablu. Modem je CBN, podesen i na 2,4 i 5ghz frekvencije. Move uredjaj je na wifi ili na kablu. Da li je potrebno neko podesavanje na modemu, ili da li postoji neko resenje za ispravku spore brzine interneta da neko podeli sa mnom? Hvala mnogo
 
Nov sam korisnik Supernove, jel moze neko da mi kaze da li je izasao update za novi interfejs za noviji Move uredjaj (Uca-Bi60r) ili ga samo ja nisam dobio?🙄
 
Pošto gotovo izvesno prelazim na Supernovu, a imajući u vidu šta si pisao ranije i ovo sada za promenu, mogu sa sigurnošću reći da me nisi utešio.:giggle:

Ne znam da li su ikome od vas (množina) stavljali umesto klasičnih razdelnika (splitera) tzv. tap splitere (odcepnike, odvode)? Ovi iz Pošte nisu imali (ili nisu hteli da postave) i stavili mi 2 klasična (jedan Comega i drugi Seehai kinesko smeće) pa mi je net signal stalno na ivici. Još su mi tu "preradu instalacije" naplatili a jeftinije bih i bolje prošao da sam to sam izveo. Ako Supernova nema tih odvoda da počnem polako da tražim po trgovinama (mada ih nije lako naći).
 
Pazi,"možda" sam malo preterao, ali mi zaista nije normalno da za 7 dana apsolutno nikakvu informaciju nisam mogao da dobijem, zašto nemam net.Komšija takođe nije imao, ali pošto ima i telenor net koji više koristi, nije ni provalio da nema.Valjda sam navikao na bivši avcom kog koga zaista je sve radilo kako treba bez ikakvih problema.Navodno su malo sredili mrežu pa neće više biti problema, ali to ćemo videti.
U vezi splitera, meni su stavili, kako oni zovu, multimedija tj spliter tv/data, verovatno na taj misliš?
 
Zna to i kolega, samo je mislio da podeli i sa nama ovde, ipak mnogi korisnici nisu tako ažurni i ne čitaju stalno Supernova/MTS sajtove.
Uostalom, hvala im svakako, ovog meseca je ranije, obično otključavaju 15-og decembra a ne novembra tako da je ovo lep gest svakako!
Pitam se hoće li i SBB da sad otvori kanale ili će se kiseliti njihovi korisnici do 15-og decembra? :unsure:
 
Ipak cu SN i uzeti onaj Super par plus move paket.
Ponudili mi iz Telekoma 5 meseci i 50mb da produzim box, ovde ide do 120 i 10 meseci 50% umanjenje. Komsija iznad je zadovoljan sa SN pa se nadam da ce biti ok sve.
Jel ima nekih caka oko uredjaja, da trazim neki ruter poseban, do sad sam adsl imao.
 
U vezi splitera, meni su stavili, kako oni zovu, multimedija tj spliter tv/data, verovatno na taj misliš?
Mislio sam na izgledom sličnu ali funkcionalno drugu stvar:
Untitled-3.jpg
Ovi razdelnici dele signal na dva uređaja ( npr. 2 TV-a ili TV i modem) ali razlika je što prvi šalje jednake gubitke signala na oba izlaza a drugi gotovo sve gubitke na jedan izlaz (vidi sliku). Pošto mi modem dolazi iza 2 razdelnika (kao što je ovaj levo), dolazi do prevelikog slabljenja signala i veza je na granici pucanja. Zbog rasporeda instalacija moraju dva razdelnika ispred modema, nijedna druga kombinacija ne može. Zato sam u potrazi za ovakvim sa desne strane.

Ništa novo
Tradicionalno novogodišnje otključavanje svih kanala kod svih provajdera-operatera
Za mene jeste novo pošto je dosta ranije a i nisam korisnik Supernove, bar još ne. Prošle godine Pošta nije otključala kanale oko novogodišnjih praznika uopšte ili mi nisu dali iz nekog drugog razloga. Bio sam nevaljao pa me uskratili za pornjavu.:giggle:
 
taj desno se obicno zove tap ili otcepnik
 
Znam to, napisao sam u postu #16,488.
Ono što ne znam je gde naći tog vraga u Beogradu. Ne bih tražio polovnjake preko KP ili sličnih, a u trgovinama imaju samo klasične. Ni firme što daju opremu provajderima ne daju/prodaju fizičkim licima, par njih nije dalo. Ali zato kladionice, radnje s mobilnim i pekare gde god se okrenem.
 
Korekcija, post je #16,448. Izvinjavam se na pogrešnoj numeraciji.
Bilo bi lepo da se vreme za izmenu produži na bar 15 minuta. Nebrojeno puta mi fali ne više od minut, pa često na kraju odustanem od toga.
 
Staviće ti to njihovi instalater i za džabe samo ih nateraj nekako da dođu
 
Pošti sam slao mejl u kome sam tražio "preradu instalacije", da mi stave jedan takav. Dobio sam odgovor od mašine da za sve kontaktiram korisnički servis. I nazvao sam i tražio tehničara na vezu. Svi navodno bili zauzeti pa sam detaljno "diktirao" dami šta da ih pita i da mi jave kad stignu. Na kraju mi je rečeno da moraju da dođu na adresu da se lično uvere u stanje kako bi doneli najbolju moguću odluku u moju korist. I kad su došli nakačili mi standardne gluposti i rekli da nema potrebe ni za čim drugim, da je sve odlično. Ne verujem da su ovi tehničari mnogo bolji.
A što se dolaska tiče, ne mogu da se sastavim sa njihovom operaterkom. Imao sam u subotu poziv i nisam uspeo da se javim a trebalo je da zovu još u pretprošli petak. Ja nju ne mogu nikako da kontaktiram, tako mi je rekla, već samo ona mene. A kad se obratim MTS-u, pošto nema Supernova poslovnica, oni pojma nemaju šta se meni konkretno nudi. I tako sam opet na čekanju.
 
Mislio sam na izgledom sličnu ali funkcionalno drugu stvar:
Pogledajte prilog 324412
Ovi razdelnici dele signal na dva uređaja ( npr. 2 TV-a ili TV i modem) ali razlika je što prvi šalje jednake gubitke signala na oba izlaza a drugi gotovo sve gubitke na jedan izlaz (vidi sliku). Pošto mi modem dolazi iza 2 razdelnika (kao što je ovaj levo), dolazi do prevelikog slabljenja signala i veza je na granici pucanja. Zbog rasporeda instalacija moraju dva razdelnika ispred modema, nijedna druga kombinacija ne može. Zato sam u potrazi za ovakvim sa desne strane.
Probaj u nekim radnjama sa satelitskim opremom. Nema ih mnogo kod nas i nisu nešto ali možda nađeš šta ti treba (optibox, av market..)
 
Pošti sam slao mejl u kome sam tražio "preradu instalacije", da mi stave jedan takav. Dobio sam odgovor od mašine da za sve kontaktiram korisnički servis. I nazvao sam i tražio tehničara na vezu. Svi navodno bili zauzeti pa sam detaljno "diktirao" dami šta da ih pita i da mi jave kad stignu. Na kraju mi je rečeno da moraju da dođu na adresu da se lično uvere u stanje kako bi doneli najbolju moguću odluku u moju korist. I kad su došli nakačili mi standardne gluposti i rekli da nema potrebe ni za čim drugim, da je sve odlično. Ne verujem da su ovi tehničari mnogo bolji.
A što se dolaska tiče, ne mogu da se sastavim sa njihovom operaterkom. Imao sam u subotu poziv i nisam uspeo da se javim a trebalo je da zovu još u pretprošli petak. Ja nju ne mogu nikako da kontaktiram, tako mi je rekla, već samo ona mene. A kad se obratim MTS-u, pošto nema Supernova poslovnica, oni pojma nemaju šta se meni konkretno nudi. I tako sam opet na čekanju.
Osnovno je da naucis kako funkcionise supernova...

Kod njih se sve radi sablonski kroz sistem
tako da ako ti trazis "preradu instalacije" na tvoj zahtev to mozes cekati i godinu dana i plus ce da ti to naplate jer je tvoj zahtev.
Tako da, otkaci jedan kabl u sobi i prijavi da nemas internet u sobi, ili nesto slicno (budi mastovit)
pa kad dodje tehnicar nek ti namesti sta hoces.

Nije problem tehnicaru da namesti sta god, neko sto tehnicka podrska nece da ga posalje za hir korisnika.

i opet mora da se aktivira:
Za korisnike Supernove aktivacija paketa je omogućena pozivom na broj 19911 ili u najbližoj poslovnici.

Ukoliko, po isteku promocije, ne želite da koristite HBO/HBO + paket, potrebno je da do 15. januara 2022. izvršite deaktivaciju paketa pozivom na broj 0800 100 100 ili odlaskom u poslovnicu. Po isteku promocije, od 16. januara 2022, naplaćivaće se puna cena mesečne naknade za HBO + paket u iznosu od 749 dinara za iris TV korisnike, odnosno 699 dinara za korisnike m:SAT tv usluge, kao i 479 dinara za HBO paket za korisnike iris TV-a, 699 dinara za korisnike Supernove, odnosno 499 dinara za mSAT tv korisnike.
 
koliko pamtim uvek su otkljucavali "sve" kanale tamo od 15 dec do 15 jan
 
a sada mora prijava ili ce automatski? nisam najbolje razumeo link iznad moj paket je onaj osnovni net+tv (60/8)
 
a sada mora prijava ili ce automatski? nisam najbolje razumeo link iznad moj paket je onaj osnovni net+tv (60/8)
Ja sam isto tako razumeo, ukoliko želiš promociju moraš nazvati da ti aktiviraju, a isto tako i da deaktiviraju kada prođe promocija da se ne bi naplaćivalo posle.
 
Znate li možda kako privremeno isključiti LAN internet na Technicolor modemu, da Move uređaj od njega ne dobija net, bez izvlačenja kabla?
 
Potrebna mi je na par minuta lokalna mreža, bez neta.
 
Pa izvučeš dolazni kabl iz rutera i nećeš sigurno imati internet, a lokalna mreža bi trebalo da radi. Nešto slično kao kad im pukne net.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno