Šta je novo?

Banka Intesa

Zdravo svima, da li je neko od vas uzimao Intermezzo Keš kredit? Koliko je čekanje za dobijanje odgovora(da li je odobren ili ne) ?
Nisam klijent banke, ali sam aplicirao i prenecu zaradu iz Erste. Hvala unapred.
Pročitaj prethodnih desetak strana pre nego što se odlučiš za ovaj korak. Gore od ovoga ne može.
 
Sad ne moze da se uloguje uopste, sinoc nisam mogao da platim racun, izbacivalo mi internu serversku gresku.
Top aplikacija.
 
Ja plaćao račune i odjednom prestade da radi. Što je najsmešnije, platio sam preko stare aplikacije, to radi.

Inače, dodatna zanimljivost, izgleda da su počeli sa zastrašivanjem klijenata, pošto mi je sada stigao email da mi neće obnoviti kreditnu karticu zbog neispunjenih uslova (nijednom nisam kasnio ni dana sa uplatom pošto imam trajni nalog da uplaćuje ceo dug svakog 10og), ali nezvanično saznajem da je to zbog pokrenute tužbe za obradu kredita. Jako zanimljivo. Da nemam još uvek kredit već bi zatvarao račun i otvarao u drugoj banci. Ovako sad moram da vidim koliki bi mi trošak i cimanje za refinansiranje.
 
Bilo je vec reci o tome. Kada pokrenes tuzbu njihovo je diskreciono pravo da ti uskrate usluge.
Sa druge strane, veci je problem kod toga sto se liste dele izmedju banaka tako da i druge banke mogu da ti uskrate usluge.
 
Bilo je vec reci o tome. Kada pokrenes tuzbu njihovo je diskreciono pravo da ti uskrate usluge.
Sa druge strane, veci je problem kod toga sto se liste dele izmedju banaka tako da i druge banke mogu da ti uskrate usluge.
Ok jeste, al mislim da je klijentovo diskreciono pravo da ih napljuje onda da izgube što više klijenata :D


Само једно питање, ако је неко имао искуства. Јел могу ја да пребацим плату на другу банку ако имам кредит за стан (наравно да увек имам паре за рату)?
 
Poslednja izmena:
U petak uveče napisan prigovor na Intesinom sajtu, takva i takva stvar, molim vas da rešite situaciju u suprotnom pišem prigovor NBS, danas prepodne me nazvali iz poslovnice proradila je aplikacija.

Pogledajte prilog 322748
Priča se nastavlja, bio danas u poslovnici i ništa nije urađeno, aplikacija i dalje izbacuje error. Probano na tri različita terminala i kod savetnika..
Ako ni prigovor NBS ne urodi plodom koje su mi opcije, advokat?
 
Ok jeste, al mislim da je klijentovo diskreciono pravo da ih napljuje onda da izgube što više klijenata :D


Само једно питање, ако је неко имао искуства. Јел могу ја да пребацим плату на другу банку ако имам кредит за стан (наравно да увек имам паре за рату)?
Možeš, ali nemoj - meni npr. u ugovoru stoji da mi je kamata DUPLO VEĆA ako promenim banku u toku otplate kredita. Proveri ugovor prvo pls.

Ono što sigurno možeš da uradiš jeste da tražiš u firmi da ti podele zaradu - da ti deo za kredit leže na intesu, a deo ostali koji hoćeš ide u banku drugu.
Na taj način i dalje primaš zaradu tamo, plaćaš ratu i nema penala. Mana je što plaćaš dva održavanja (mada je i to nagađanje, ne znam gde bi prešao).
 
Možeš, ali nemoj - meni npr. u ugovoru stoji da mi je kamata DUPLO VEĆA ako promenim banku u toku otplate kredita. Proveri ugovor prvo pls.

Ono što sigurno možeš da uradiš jeste da tražiš u firmi da ti podele zaradu - da ti deo za kredit leže na intesu, a deo ostali koji hoćeš ide u banku drugu.
Na taj način i dalje primaš zaradu tamo, plaćaš ratu i nema penala. Mana je što plaćaš dva održavanja (mada je i to nagađanje, ne znam gde bi prešao).
Хвала за савет
 
@baltam0s ,
Која је то уцјена.Схватам да и одржавање рачуна улази у ЕКС,али дупло већу камату?Свакако могу правити проблеме и ако лијеже мање новца него досад,а ако буде стани-пани:) увијек можеш рефинансирати кредит под условом да ти се исплати наравно.
 
Bukvalno to piše u ugovoru i baš mi je bilo ono neverovatno da to stoji - čak sam i video na vreme, ali nisam bio u poziciji da tražim u drugoj banci (bukvalno sam bio u otkaznom roku trenutku odobravanja kredita :D).

U ugovoru piše da treba ne smem da prenosim zaradu u drugu banku, što i nisam planirao do momenta kada je održavanje poskupelo za 100% i kada su napravili papazjaniju sa novom aplikacijom itd.
Iz primera u bliskom okruženju znam da ova fora sa podelom zarade radi, a i ne verujem da će da proveravaju jednom kada je kredit odobren i kada se rata plaća na vreme.

Zato banke i traže potvrdu iz firme vezano za odobrenje kreditnih proizvoda, jer ti nigde nisi uslovljen da celu zaradu držiš na jednom računu (barem je moje shvatanje tako:)).
 
U novoj aplikaciji(android) sam pokusao da platim racune preko IPS QR koda. Infostan je skenirao, doduse sporije nego na staroj ali kada sam pokusao da skeniram racun za supernovu, nema sanse. Nece da skenira. Na staroj radilo sve kako treba. Jel imao jos neko slican problem ?
 
Jesi probao da isti QR kod pročitaš običnim QR skenerom, van BI aplikacije?
Svaki koji sam probao, platio sam bez problema.
 
Desava se da nece da skenira ako je malo zamrljan, cesto se desava da ima neku crnu liniju od stampe preko sebe, ili neke tackice po sebi kao da je poprskan bojom... Meni se to desilo sa infostanom par puta...
 
Jel ima jos neko problem sa notifikacijama na wave2pay aplikaciji ? Ne stizu...
 
Istice mi u novembru internet kartica. Da li po novom cenovniku naplacuju izradu nove, ranije je to bilo besplatno.
 
Sve ima na njihovom sajtu u okviru sekcije: "Tarife i naknade". Evo ga link pa možeš i više od toga da pogledaš ako te interesuje šta se sad sve naplaćuje. Ja ako se ne varam tebi je 200RSD izdravanje nove kartice.
 

Prilozi

  • cene.png
    cene.png
    307.1 KB · Pregleda: 23
Jesi probao da isti QR kod pročitaš običnim QR skenerom, van BI aplikacije?
Svaki koji sam probao, platio sam bez problema.
Desava se da nece da skenira ako je malo zamrljan, cesto se desava da ima neku crnu liniju od stampe preko sebe, ili neke tackice po sebi kao da je poprskan bojom... Meni se to desilo sa infostanom par puta...
Probao sam veceras ponovo, i proslo je... :)
 
Probajte nekad iz drugog ugla, veće udaljenosti, itd... Nekad zna da upali
 
Već par dana mi ne stižu nikakve notifikacije a nisam ništa menjao, ne znam šta se dešava.
 
Je l prikazuje nekom grešku 1002 i neće da se uloguje u app?
Meni danas izbacuje istu grešku (Android). Na online aplikaciji takođe izbacuje grešku. Poslednje što sam radio je plaćanje računa preko QR koda, juče.
Notifikacije iz aplikacije (npr. za transakcije korišćenjem kreditne kartice) stižu bez problema...
 
Ja sam popodne placao(iOS) neka 3 racuna i sve ide ko podmazano. Notifikacije stizu iste sekunde.
 
Ne radi ni meni, a ni ukućanima danas app od popodne. Plaćanje i podizanje radi, čak i stigne notifikacija na app kad se podignu pare, ali log in nikako.
 
Meni danas izbacuje istu grešku (Android). Na online aplikaciji takođe izbacuje grešku. Poslednje što sam radio je plaćanje računa preko QR koda, juče.
Notifikacije iz aplikacije (npr. za transakcije korišćenjem kreditne kartice) stižu bez problema...

Dabome, opet isto.
 
Auuuu, covece. Urekli ste pa sad ne radi ni meni🤣🤣
 
Već par dana mi ne stižu nikakve notifikacije a nisam ništa menjao, ne znam šta se dešava.

Mene su sinoć u 22h prepale dve notfikacije, sa dva različita. neki besmisleno mali iznosi, kao da neko testira nešto. Da bih tek posle nekoliko klikova kroz aplikaciju shvatio da nisam pokrio karticu, pa mi je skinuo dinare i eur, ali je sve prikazao u dinarima. Ranije sam plaćao čim dobijem mail, a sada mi se desilo da sam zaboravio, jer nema više maila.

Inače 1001 greška i kod mene, Internet kartica mi je istekla, a ne mogu da se logujem da napravim novu virtuelnu karticu za neku glupost na netu :mad:
 
Ne znam dal si primetio, u opcijama kod izvoda ima da se odabere da ti stižu mailovi opet, ali ne brini ne radi, jer mi naravno nisu stigli, čak nemam izvode ni u aplikaciji, za oktobar ih nema jednostavno, a njihov kontakt centar je tek najjači, zovnem da pitam što nema izvoda nigde, kaže mogu da vam objasnim kako se podešava, kaže pa onda ćete dobiti mail, rek'o pa nisam dobio mail, a ona ladno pa tek ste sada podesili kako sam vam rekla, dobićete sledeći mesec, ja ponovo ali ja sam to podesio u oktobru, i gde mi je mail, a ona ponovo, mogu da vam pomognem da podesite u aplikaciji ako ne znate.... Ništa samo ide u krug namerno, i zamajava me... I na kraju ništa, nema izvoda...
 
Taman kad sve budu ispeglali, izbaciće novu app. Get used to it...
 
Nazad
Vrh Dno