Šta je novo?

Mobi Banka (ex Telenor Banka)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
PŠ zadržava karticu isključivo nakon 3 unosa pogrešnog PIN-a.
 
Da li je bar podizanje na telenor bankomatu jos uvek besplatno za evro i dinar? Racunam da jeste posto nema te stavke u novom uporednom tarifniku, ali opet bolje je pitati.
Vidim da srecom nema ni internog transfera jos uvek na listi.
 
Podizanje na telenor bankomatu će svakako biti besplatno.

Međutim, ako budeš koristio deviznu partiju multivalutnog računa, biće naplaćeno 50 din mesečno. E sad, kako će se tarifirati i da li će se tarifirati ukoliko stanje bude 0 (npr. skloniš na štedni račun), ili će retroaktivno naplaćivati kad se pojave pare - ko to zna.

Uglavnom, sve dinarsko ostaje besplatno, ako pričamo o osnovnom računu.
 
Hvala. U pitanju je starter. Ako se evro povuce na stednu partiju nece se videti na multival partiji, ali svako prebacivanje tamo-ovamo moze da se okarakterise kao protok i tu upada 50 dinara. I tako za obe valute.
Posto je sad bezgotovinski prenos porastao i racuna se procentualno, ako slucajno bude znacajnijih transfera, bar moze da se podigne i prenese u drugu banku fizicki. Idemo 10 godina u nazad.
 
Promaklo mi je da je i bezgotovinski prenos porastao! Potpuno si u pravu da se vraćamo 10 godina unazad! 👎🏼
Uostalom, koja je poslednja inovacija koju je banka uvela?
 
Da li je realno da su digli cene za hitan nalog preko 300.000din sa 200 na 3000din?

To je povecanje naknade od 15puta?!
 
Koliko vidim naknada je 0,2% od iznosa i max 3000 dinara, što znači između 600 dinara i 3000 dinara. Za nalog od 300.001 dinar naknada je 600 dinara, a 3000 dinara bi bilo za naloge od 1.500.000 i veće.
 
Promaklo mi je da je i bezgotovinski prenos porastao! Potpuno si u pravu da se vraćamo 10 godina unazad! 👎🏼
Uostalom, koja je poslednja inovacija koju je banka uvela?
Naplata uplate novca na račun na bankomatu. To nijedna banka do sada nije imala.
 
Mobi banka postaje maltene najlosija banka na trzistu za nas, prosto neverovatno da uvode ovolike tarife, a promovise su se kao digitalna banka.
 
Kao i većina banaka, oni računaju na inertnost svojih klijenata, da će prihvatiti sve što serviraju, za to je najveći dokaz što većina penzosa i dalje koristi PŠ i Komercijalnu gde su im firme gde su radili i otvorili račune.

Ne treba da nas mrzi da menjamo banke, kao i mobilne operatere, kad nam više ne odgovara.
 
Tržište je veliko, za razmere Srbije preveliko, pa neka svako bira po ličnim kriterijumima i koristi usluge one banke koja najviše odgovara. Zdrava konkurencija je odlična za svako tržište a za krajnje korisnike najviše. Još samo da zdrava konkurencija u Srbiji postoji u bilo kojoj sferi društva pa gde bi nam bio kraj. Jeste, bilo je jeftinije pre poskupljenja ali svakako ni sa poskupljenjem ni vidim konkurenciju Progresiv + paketu inače bih verovatno razmišljao o promeni banke.
 
Pozdrav, da li nego trguje kriptovalutama? Kakva je mobi banka sto se tice uplata/isplata sa raznoraznih kripto menjacnica, jel hoce da prave probleme? I sto se tice progresiv+ paketa, da li to vazi samo za ljude koji primaju platu? Jel mogu ja sam sebi da uplacujem tih 20.000 mesecno ili to iskljucivo mora da bude plata?
 
Svojevremeno mi njihova Mastercard debitna nikako nije prolazila na Cex.io, drugde je radila kako treba.
Mora da bude plata sa šifrom 24X, ne može klasična uplata.
 
Zadnjih 30-45 minuta pokusavamo da se nakacimo na aplikaciju i nece nikako, jel tako svima?

Izgleda da imaju neki tehnicki problem, stalno zibacuje da nema konekcije i da proverimo nasu internet konekciju.
 
Bitno je da su od 1.10. povecali cenu :), a ovo im je vec 2. put u 3 meseca da im je sve puklo...
 
I dalje ne radi iako je proslo 14h. Sve vise mislim da cu uskoro ugasiti racun kod njih, jedino sto nas drzi je maltene placanje na klik, a evo sada ne moze da se plati bas 15og kada je zadnji rok za placanje infostana da bi se nastavio popust.
 
lagano ali sigurno sve više korisnika postaje sve glasnije u izražavanju ne zadovoljstva povodom ovakvih epskih ispada
 
Ni ja nisam mogla da se prijavim na app ali meni se to dešava svako malo u poslednje vrijeme. Imam račun kod njih od samog početka ali sam odlučila da promijenim banku naredne nedjelje.

Možda nije direktno vezano za Mobi ali u sam posljednjih 10 mjeseci dvaput morala da blokiram karticu. Prošle godine su nepoznata strana lica pokušavala da skinu nemalu svotu, a prije sedam dana se desila upravo ista stvar u dva navrata, kada je neka, navodno američka firma, pokušala da skine oko $850. Srećom, ali samo pukom srećom, tog dana nisam odlučila da prebacim gotovinu na račun inače bih narednih par mjeseci morala da se ganjam sa bankom i dokazujem da to nisam bila ja.

Odlazim samo na sigurne sajtove, naravno, ali ne znam kako mi se ovo dešava. Na računaru imam legalan OS i antivirus stalno radi, mada uplate vršim i preko telefona. Svakako, meni ova banka posle famoznog skorašnjeg događaja nije pouzdana i zato sam odlučila da odem.
 
Poslednja izmena:
  • Like
Reagovanja: uji
Ni ja nisam mogla da se prijavim na app ali meni se to dešava svako malo u poslednje vrijeme. Imam račun kod njih od samog početka ali sam odlučila da promijenim banku naredne nedjelje.

Možda nije direktno vezano za Mobi ali u sam posljednjih 10 mjeseci dvaput morala da blokiram karticu. Prošle godine su nepoznata strana lica pokušavala da skinu nemalu svotu, a prije sedam dana se desila upravo ista stvar u dva navrata, kada je neka, navodno američka firma, pokušala da skine oko $850. Srećom, ali samo pukom srećom, tog dana nisam odlučila da prebacim gotovinu na račun inače bih narednih par mjeseci morala da se ganjam sa bankom i dokazujem da to nisam bila ja.

Odlazim samo na sigurne sajtove, naravno, ali ne znam kako mi se ovo dešava. Na računaru imam legalan OS i antivirus stalno radi, mada uplate vršim i preko telefona. Svakako, meni ova banka posle famoznog skorašnjeg događaja nije pouzdana i zato sam odlučila da odem.
Ako si kupovala po raznoraznim sajtovima, unosila podatke s kartice, onda to nije do banke, dzaba menjaš.
 
Sve sajtove koje koristim su sigurni jer su poznati, a podatke moram unositi ako planiram da nešto kupim, zar ne? ;) Međutim, nikad ih ne čuvam u sistemu. Po tvojoj logici bi onda svako drugi imao problem koji imam i ja?

Svakako sam odlučila da promijenim banku jer ne želim da se ponovi situacija od nedavno kada nisam imala mogućnost da pristupim računu, štednji, bankomatu, kontakt centru.
 
Sve sajtove koje koristim su sigurni jer su poznati, a podatke moram unositi ako planiram da nešto kupim, zar ne? ;) Međutim, nikad ih ne čuvam u sistemu. Po tvojoj logici bi onda svako drugi imao problem koji imam i ja?

Svakako sam odlučila da promijenim banku jer ne želim da se ponovi situacija od nedavno kada nisam imala mogućnost da pristupim računu, štednji, bankomatu, kontakt centru.
Ja nikada ne ostavljam ukljuceno u aplikaciji da je omoguceno placanje preko interneta karticom, samo bankomat mi je uvek ukljucen i eventualno "prodajna mesta", tako da iako ti neko dodje do podataka i pokusa da skine pare nece moci nista. A kad hoces nesto da platis preko interneta onda na par minuta ukljucis tu opciju, platis i odmah iskljucis opet. Doduse 30 septembra sam presao na osnovni paket tako da vise ni nemam mastercard, jeste banka propala nacisto.
 
Garantovano ima key loger na kompu.
 
Ja nikada ne ostavljam ukljuceno u aplikaciji da je omoguceno placanje preko interneta karticom, samo bankomat mi je uvek ukljucen i eventualno "prodajna mesta", tako da iako ti neko dodje do podataka i pokusa da skine pare nece moci nista. A kad hoces nesto da platis preko interneta onda na par minuta ukljucis tu opciju, platis i odmah iskljucis opet. Doduse 30 septembra sam presao na osnovni paket tako da vise ni nemam mastercard, jeste banka propala nacisto.
To su mi posle savjetovali i u banci, ali da, to može biti rješenje.
Garantovano ima key loger na kompu.
Možeš li mi reći šta je key loger?
 
@cheshire.ketz Keylogger je spyware koji registruje sve što otkucaš na tastaturi, svaku radnju tipa i copy/paste, ulazak u program, odabir slobodnog teksta ili polja za popunjavanje, itd. i ceo taj log se šalje onom ko ga je uvukao u sistem. Možeš da ga pokupiš i običnim surfovanjem.
 
Hvala puno na odgovoru! Da li možeš da mi kažeš kako mogu da otkrijem da li je to u pitanju ili da uradim nešto kako bih znala da sam se otarasila tog spyware-a?
 
  • Like
Reagovanja: uji
@cheshire.ketz Za početak, kao prva pomoć naći će ti se Malwarebytes AdwCleaner i Kaspersky Removal tool. Antivirus koji se meni pokazao kao najboljim u praksi je Malwarebytes Premium.
 
Hvala puno! Nije problem ni da kupim neki antivirus, samo bih voljela da mi se ovaj problem više ne ponavlja jer je mnogo stresno.

Pročitala sam sada na netu o ovome, vrlo je moguće da je to u pitanju jer na poslovnom mejlu često ima "pametnih" spamova za koje se desi da jesam otvarala.
 
Nema na čemu! Svakako mnogi od njih nude probne periode, čak Malwarebytes ima i free verziju, što je više nego dovoljno da problem bude rešen.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno