lepi mille
Poštovan
- Učlanjen(a)
- 08.06.2017
- Poruke
- 56
- Poena
- 60
Koji je to bezobrazluk, pazi zaboravili da urade prebacivanje linije. Hvala na odgovoru, oticicu sutra u poslovnicu i ako ne rese u roku od dva dana raskinucu ugovor. Stvar je u tome da je to kod mojih matoraca kuci, a ne zivim sa njima i dok sam skontao u cemu je fora, proslo 20 dana.Otiđi u poslovnicu pa im reci. Neko nije uradio prebacivanje linije. Verovatno će da ti uvale novi ugovor da potpisuješ tj. aneks pošto ako nije pri kreiranju prvog aneksa unet zahtev za demontažu ADSL i prebacivanje na VDSL onda mora da se ponovo ugovara i da se kreira nalog koji se poziva na generisani servisni zahtev. A možda samo referenciraju stari.
Svakako moraš da ideš do poslovnice jer je preko call centra to bukvalno nemoguće. Prijatelj iz Novog Sada je na optici čekao 4 meseca da ga prebace sa 50/8 na 200/80 Mbps nakon što je potpisao aneks ugovora jer su zaboravili da urade CPE provisioning (dakle da puste brzinu na ONT-u) a čekirali su da su to uradili i onda mu niko nije verovao da je stara brzina dok nisu u integracionom videli na šta je podešen interfejs (u TIS-u je stajala brzina 200/80 Mbps).