Šta je novo?

[MTS] BOX paketi

Koja je situacija na kraju sa nokia ruterom i ovim WiFi extenderom. Jel može iris da radi preko extendera?
 
Da li i za Box važi (ukoliko uopšte još važi i za mobilnu) da 3 meseca pred istek ugovorne obaveze, može da se produži?
 
Mene su zvali otprilike u tom terminu, oko tri meseca ranije (ističe mi krajem avgusta). Ponuda je bila 6 meseci po dinar za box4 plavi.
Uvode optiku i najverovatnije prebacujem na nekog od ukućana zbog 12 meseci po dinar (ako ostane ponuda) pa nisam prihvatio.
Plus mi se ne cima opet mesec dana korisnička da mi uključe hd kanale na vdsl-u.
 
Ja ne bih menjao box 3, istek je 9.9, tražiću 6m po din(dobio sam već 6 kad sam uvodimo optiku, a par meseci kasnije su davali 12) ili gasim uslugu i prenosim broj u drugu mrežu, a net ću uzeti od komšije, i to je neka varijanta, ali je manje cimanja ako se nađemo na 6m po dinar.
 
Koliko se ja secam kontrola troskova nema deklarisane mb u paketu pa je logicno da ih povlaci sa box-a , kod te O2 je neka greska u sistemu ili je to nesto novo. Svakako u mom slucaju 4 O1 povlace mb iz box-a nakon potrosenih gb iz paketa. I sve su O1 razlicite, dve su po 4gb u paketu, jedna 5gb i jedna 10-12gb.
 
Koliko se ja secam kontrola troskova nema deklarisane mb u paketu pa je logicno da ih povlaci sa box-a , kod te O2 je neka greska u sistemu ili je to nesto novo. Svakako u mom slucaju 4 O1 povlace mb iz box-a nakon potrosenih gb iz paketa. I sve su O1 razlicite, dve su po 4gb u paketu, jedna 5gb i jedna 10-12gb.
Ima, KT 500 npr ima 150mb. I meni je logicno da prvo potrosi iz paketa, ali jw drgugacije u praksi. Moravu recimo trosi prvo iz paketa.
 
Moja greska za KT, a za mb iz box paketa izgleda da nije uvek logicno kod Lelekoma vec kome se kako zalomi.
 
Koji je rok za odgovor na podneseni prigovor (na racun, uslugu, na sta god)?
 
Ja evo cekam vise od mesec dana da mi odgovore na prigovor...
 
Ako budeš strpljiv nije njima problem da čekaš ni još 3 meseca :D
 
Pisao sam preko mejla MTS-u radi produzenja ug.obaveze i posebnih pogodnosti, koristim box3 max paket. Fiksni, net i iris tv. Zvala me je danas teta iz MTS-a i ponudila 3 meseca po 1 dinar kao "posebnu"pogodnost za mene, odbio sam je i rekao da cu pogasiti sve tri usluge. Ug.obaveza mi istice 3.10.2021 god. Pitanje za forumase, da li mogu da izvucem bolje od ponudjenog za produzenje ug.obaveze? Hvala svima.
 
Dok ne podneses zahtev za gasenje svih usluga ne verujem da ces dobiti bolju ponudu. Npr. tast kad je trazio neku pogodnost prilikom obnavljanja za crveni box 4 pre mesec dana nisu nista dali, tj dobio bi 3 meseca po 1 din ali da predje na skuplji paket. On je to odbio i trazio da mu dostave ugovor na kucnu adresu ali su toliko azurni da su zaboravili da posalju pa su se vadili kad ih je zvao kako su oni to zaveli i da bude stprljiv, dobice ugovor ovih dana. Na moje insistiranje podneo je zahvet za gasenje svih usluga i sutradan je dobio poziv od neke druge tete koja je ponudila prva 4 meseca po 1 din. i poslednja 3 meseca po 1 din. Zasto nisu svih 7 meseci po 1 din. vezani u kontinuitetu ja nemam pojma niti mi je logicno, bitno da je on zadovoljan.
 
Kako se podnosi taj zahtev, i da li i koliko pre isteka ugovora?
Imam box3, net, Mob, fix, da li se za mobilni podnosi zahtev kod drugog provajdera?, a kako za ostale usluge?
 
Poslednja izmena:
Kako se podnosi taj zahtev, i da li i koliko pre isteka ugovora?
Imam box3, net, Mob, fix, da li se za mobilni podnosi zahtev kod drugog provajdera?, a kako za ostale usluge?
Kako mi je objasnila teta danas iz MTS-a, gasenje moze najranije mesec dana pred istek ug.obaveze, u poslovnici moze da se podnese zahtev za raskid ugovorne obaveze.
 
Da li neko dobija pozive iz mts-a uz uporno nagovaranje da se uzme "besplatna" oprema za kablovsku? Naime, zovu većinu, mozda i sve, koji ne koriste njihovu kablovsku i ne prihvataju ne kao odgovor, jedva sam ih skinuo s vrata, jer ne zelim da raskidam ugovor koji trenutno imam s drugom firmom, jer bih morao sve mesece unapred da platim zbog prevremenog raskidanja. Navodno daju cenu istu kao sto imam kod ove kablovske, ali mi ne daju nikakve odgovore, tipa koliko cu placati kada istekne taj prvi ugovor koji mi daju. Pokusao sam naci na sajtu tu trenutnu kampanju, da procitam vise o tome, ali nema nista vezano za to. Bar ja nisam našao. Idu po kućama, bukvalno ih ne mozes isterati, i nagovaraju te da moras uzeti, i to odmah. Na kraju, posle svog mog odbijanja kaze lik "ma uzmite opremu kad je besplatna prva 3 meseca, ne morate je ni koristiti." 😀 Naravno, nista ne uzimam sto mi se nudi tako na blic, jer uvek posle izadje skuplje.
Da li je jos neko imao takvu situaciju?
 
Dobio odgovor na zalbu za bezobrazluk slanja racuna od 1RSD (JEDAN DINAR) za placanje wifi extendera...

"...obavestavamo Vas da vec ispostavljena faktura za WiFi extender ne moze da se pridruzi novoj fakturi ali zato mozete izvrsiti placanje po drugim fakturama uvecanim za 1,00 dinara pa cemo realizovati preknjizavanje."

Sve se moze ako se hoce i ako znas, umes, trazis, budes uporan, ne das da te prave budalom ...
 
Ma to mi je jasno.
Cim uplatim, posaljem im e-pismo sa zahtevom da preknjize i zavedu da je racun od 1rsd placen.
Trebace im puuuuno dinara da plate fudbal.
Jeftiniji je bio Telekom Republike Srpske od fudbala.
 
Zna li neko koja je fora sa Mtsovim boxom 2 (net+fiksni). Novi ugovor je potpisan 07. jula kad su bili momci da prikljuce novi modem. Tada su rekli da ce nova brzina od 50 mbs krenuti za koji dan. Medjutim danas je 15. dan da nova brzina nije krenula, na speed testu pokazuje 8-9 mbs od maksimalnih 10 mbs (po starom ugovoru). Korisnicki servis sam zvao vec dva puta i oba puta teta tvrdi da je novi ugovor aktivan, pa me prebaci na tehnicku podrsku koja se ne javlja vise od pola sata. Sta uraditi?
 
Promocija za Box pakete (12 meseci X 1 din.) produžena do 31.08.2021.god.

Kod:
https://mts.rs/Privatni/Korisnicka-zona/Vesti/Promocije/a89808-Velika-promocija-Box-paketa-Vredi-a-stedi-mts-Tvoj-svet.html
 
Kako su krenuli, ta promocija ce biti i kad mi istekne ugovor sa njima, za godinu i po... :D
 
Zna li neko koja je fora sa Mtsovim boxom 2 (net+fiksni). Novi ugovor je potpisan 07. jula kad su bili momci da prikljuce novi modem. Tada su rekli da ce nova brzina od 50 mbs krenuti za koji dan. Medjutim danas je 15. dan da nova brzina nije krenula, na speed testu pokazuje 8-9 mbs od maksimalnih 10 mbs (po starom ugovoru). Korisnicki servis sam zvao vec dva puta i oba puta teta tvrdi da je novi ugovor aktivan, pa me prebaci na tehnicku podrsku koja se ne javlja vise od pola sata. Sta uraditi?
Otiđi u poslovnicu pa im reci. Neko nije uradio prebacivanje linije. Verovatno će da ti uvale novi ugovor da potpisuješ tj. aneks pošto ako nije pri kreiranju prvog aneksa unet zahtev za demontažu ADSL i prebacivanje na VDSL onda mora da se ponovo ugovara i da se kreira nalog koji se poziva na generisani servisni zahtev. A možda samo referenciraju stari.

Svakako moraš da ideš do poslovnice jer je preko call centra to bukvalno nemoguće. Prijatelj iz Novog Sada je na optici čekao 4 meseca da ga prebace sa 50/8 na 200/80 Mbps nakon što je potpisao aneks ugovora jer su zaboravili da urade CPE provisioning (dakle da puste brzinu na ONT-u) a čekirali su da su to uradili i onda mu niko nije verovao da je stara brzina dok nisu u integracionom videli na šta je podešen interfejs (u TIS-u je stajala brzina 200/80 Mbps).
 
Da li je neko od MTS-a uspeo da dobije smanjenje računa zbog manje brzine interneta od ugovorene? Konkretno, ima se Box sa 10mbit/s, a realna brzina je 650-700 kB/s... Trebala bi brzina da bude 1250kB/s... Mada bi najbolje bilo da se brzina poveća, naravno.

Ja sam do sad kod devojke mislio da joj je ta brzina jer je ona na spratu, a tuter u prizemlju, ali jok, gde god da si, brzina je ta niža.
 
Nazad
Vrh Dno