Šta je novo?

Banka Intesa

@PJ meni su rekli kada sam gasio da su deciji racuni besplatni za korisnike Magnifica i Hit+ paketa, mada vidim da ta koja je bila moja savetnica je nakon praznika promnila banku na LinkedInu pa javljam da svi vide ako nesto korisno odgovori.
 
^ to su rekli i meni, ali sam ipak zatvorio taj račun i preneli smo novac na omladinski u drugoj banci (punoletstvo je blizu).
 
@PJ meni su rekli kada sam gasio da su deciji racuni besplatni za korisnike Magnifica i Hit+ paketa, mada vidim da ta koja je bila moja savetnica je nakon praznika promnila banku na LinkedInu pa javljam da svi vide ako nesto korisno odgovori.

Ali će maj mesec da naplate po novoj tarifi. A prebacivanje na nove pakete tek od 1.6. 😁

Ja ću definitivno da sačekam da mi jedan mesec naplate po novom tarifniku, pa koliko košta da košta, da vidim šta mi je činiti.
 
Pozdrav. Da li neko ima iskustva sa promenom mobilnog operatera za registrovani broj telefona? U ponedeljak sam u ekspozituri potpisao promenu, a evo jos uvek mi ni danas ne stizu verifikacioni sms-ovi. Svaki dan mi govore kako je VEROVATNO pitanje vremena da se to azurira.
 
Ali će maj mesec da naplate po novoj tarifi. A prebacivanje na nove pakete tek od 1.6. 😁

Ja ću definitivno da sačekam da mi jedan mesec naplate po novom tarifniku, pa koliko košta da košta, da vidim šta mi je činiti.
Jedino što posle 31.05. raskid ugovora ide sa dodatnim troškovima... Ne znam koliko naplaćuju to zadovoljstvo?
 
Pozdrav. Da li neko ima iskustva sa promenom mobilnog operatera za registrovani broj telefona? U ponedeljak sam u ekspozituri potpisao promenu, a evo jos uvek mi ni danas ne stizu verifikacioni sms-ovi. Svaki dan mi govore kako je VEROVATNO pitanje vremena da se to azurira.
Kod mene isto ne stiže poruka, ne mogu da aktiviram ovu novu aplikaciju, pre nekog vremena sam prebacio broj u drugu mrežu...
 
Nova aplikacija če biti aktivna i dostupna za korisnike od 31.05 do tad samo zaposleni u banci... pomenuto više puta ovde!
 
Koja je alternativa ako zelim da karticu i dva devizna racuna, jedan da koristim za online kupovine, drugi za stednju, a da je besplatno otvaranje i odrzavanje? Do sada sam to imao sa Visa Classic Debit, pa trazim alternativu.
 
Tako piše na prvoj strani one hrpe papira što su mi poslali
 
Ne bi smeli, do je NBS zabranila pre nekoliko godina. Neće ti naplatiti.
 
da, da, to je zabranjeno pre nekoliko godina...
 
Leglo mi juce onih 30e od drzave, kaze "interna placanja".
Pola dana gledam ko mi uplatio dok se nisam setio na kraju. Svaki put kad mi legne neka uplata izneverujem sto ne mogu da vidim ko mi uplatio..
Nadam se da ce implementirati ovaj neverovatni feature u novu verziju aplikacije.
 
Danas me zvao lični savetnik iz Intese da nudi neki kredit po povoljnijim uslovima. To me nije zanimalo ali sam imao par pitanja u vezi novog cenovnika, jedino na šta je imala odgovor je da počinje da se primenjuje od 01.06. (ali to treba uzeti sa velikom rezervom). O svemu ostalom nije znala ništa, kao još treba da dobiju detaljnija uputstva…neprofesionalno, smešno, tužno, ili kako god od strane Intese.
 
Danas me zvao lični savetnik iz Intese da nudi neki kredit po povoljnijim uslovima. To me nije zanimalo ali sam imao par pitanja u vezi novog cenovnika, jedino na šta je imala odgovor je da počinje da se primenjuje od 01.06. (ali to treba uzeti sa velikom rezervom). O svemu ostalom nije znala ništa, kao još treba da dobiju detaljnija uputstva…neprofesionalno, smešno, tužno, ili kako god od strane Intese.
Zasto sa rezervom, pise u dokumentu da od tada vazi?

Malo me bune i ljudi u ovoj temi, osim nekih granicnih slucajeva kao sto su ti racuni za maloletnike, mislim da smo sve pretresli bar po jednom.
 
potpuno je neverovatno, da pravi odgovor na to pitanje, izgleda isključivo poseduju viši ešaloni banke, ko da je ne znam kakva osetljiva informacija...

nikakva velika pometnja u životu bilo koga od nas, neće biti to da li ćemo dati tih par stotina dinara više za maj ili jun, ali je naprosto bezobrazluk da držiš klijente od kojih ti zavisi posao, u neznanju, šta će i kada plaćati...
 
potpuno je neverovatno, da pravi odgovor na to pitanje, izgleda isključivo poseduju viši ešaloni banke, ko da je ne znam kakva osetljiva informacija...

nikakva velika pometnja u životu bilo koga od nas, neće biti to da li ćemo dati tih par stotina dinara više za maj ili jun, ali je naprosto bezobrazluk da držiš klijente od kojih ti zavisi posao, u neznanju, šta će i kada plaćati...
Dobri moj, pre par godina sam i ja bio šokiran količinom diletanata i diletantizma koji vlada u Banci Intesa (za ostale ne znam njihov klijent sam već 15tak godina), i to kada sam prolazio kroz postupak odobrenja stambenog kredita, kada gospođa (jedna od dve zadužene za stambene kredite za čitav NS) nije znala da mi po tačkama nabroji koji će mi sve dokumenti trebati i kojom hronologijom i dinamikom sam dužan te dokumente da pribavljam, a ponavljam godinama (verovatno decenijama) samo to radi i procedure im se malo ili nimalo ne menjaju. Naravno, za ta 3 meseca bilo je FTJP (fali ti jedan papir) situacija iz prostog razloga što navedeni papir nikad pre toga nije bio ni pomenut.

Sve u svemu, jako su neorganizovani i nestručni, a srazmerno tome neopravdano nadmeni i neljubazni.

Da ne pričam da su me na svoju ruku ubacili na odgodu plaćanja kredita (početkom kovida) iako sam im poslao zahtev e-poštom da se otplata ne odlaže (naravno po njihovoj proceduri, na njihovom obrascu, na mail koji su u tu svrhu postavili na sajtu), a koji oni nisu "registrovali", pa sam na kraju za taj mesec nezahtevane odgode ni kriv ni dužan platio dodatnu naknadu, jer oni sa centralom nisu našli rešenje da isprave svoju grešku. Da ne govrim da sam u dva navrata morao da dolazim u filijalu u vreme kad to njima odgovara da to regulišem.
 
Svaka tebi cast na tolikoj tolerantnosti. Da ne pisem teske rijeci ovdje, ali ja ne znam kako bih se na tvom mjestu suzdrzao da ne napravim neki haos (inace, nisam incidentan lik, ali mrzim nepravdu, kao i mnogi)!
Svako bi morao da placa za svoje greske, ali to ocigledno vazi za neki drugi univerzum... U Srbiji vlast i banka su uvijek u pravu, ljudi su ocigledno samo pijuni! Odoh u offtopic, sorry...
 
Danas sam raskrstio sa intesom, ugasio Hit tekući račun i morao da platim 300 din za mesec maj...
Internet karticu kažu ne mogu da mi ugase jer imam nedospele obaveze nekih 0,02€. Znam da sam čist ali pogledam odmah aplikaciju i pokažem joj da nema rezervacija a ona zbunjena jer i kod nje ne piše o čemu se radi?! U svakom slučaju kažem da neću ponovo dolaziti za novu kad ova istekne...
 
Ja sam zatvorio račun u prošlu subotu i nisu mi ništa naplatili.
 
Malo me bune i ljudi u ovoj temi, osim nekih granicnih slucajeva kao sto su ti racuni za maloletnike, mislim da smo sve pretresli bar po jednom.

Nisu to granični slučajevi. Ako službenici banke ne znaju da kažu koliko će nešto da košta, kako mi da znamo?

Verujem da su u prethodnih mesec dana izgubili više klijenata nego što inače ode za pola godine ili godinu. A mnogi su otišli, jer nisu sigurni koliko će da plaćaju, samo izgleda da će da bude mnogo.
 
Ja sam se danas čuo sa savjetnicom, povodom nekih drugih stvari, pa rekoh da priupitam šta se dešava.
HIT paket ide sa 300 na 350 i u okviru njega je samo RSD račun. 1 EUR račun je 120 RSD/mjesečno. Penali za plaćanje putem eB 20 RSD.
Ima novi paket HIT PLUS za 475 RSD koji uključuje 1 EUR račun, a povoljnost je penal od 15 RSD za plaćanje putem eB.
Obnova kartica je do sada bila besplatna, od sada 200 dinara prilikom obnove.
To je ono što meni reče danas oko podne.
 
Poslednja izmena od urednika:
Verujem da su u prethodnih mesec dana izgubili više klijenata nego što inače ode za pola godine ili godinu. A mnogi su otišli, jer nisu sigurni koliko će da plaćaju, samo izgleda da će da bude mnogo.
Pa nakupilo se puno stvari a ovo poskupljenje im nije bas pomoglo. Vecite guzve, sistem im glavi, sluzbenici sve slabije obuceni uglavnom nemaju odgovore na pitanja klijenata, zastareli bakomati.....
 
Bio malopre u banci, pitao savetika za novu aplikaciju kaze bili na obuci moze da mi aktivira, kuckala tamo nesto 10 minuta i aktivirala mi dala papir sa QR kodom za aktivaciju.
Vecina opcija radi, ono sto za sada ne vidim da je wave2pay intergrisan ne nadjem ga u opcijama stari radi, ali ono sto je zanimljivo je IPS skeniranje dalje opciju da ucitas sliku iz galerije, a IPS pokazi izbaci gresku za sada i jos neke opcije isto gresku. Ocekivano posto mi je i rekla da i oni jos testiraju da ce biti izmena.
Takodje su ubacene opcije podizanja para sa kodom na bankomatu, moram proci pored nekog da vidim da li su updetovali na njima softver da moze kod da se kuca i jos nesto sto ne razumem skroz koristi imenik telefona da prebacuje pare kontaktima ima nek naziv ta opcija withPAY withKEY nisam jos googlao za to kako funkcionise.
 
FYI:
U staroj Wave2Pay dodao sam gomilu loyality kartica, posle reinstalacije aplikacije sve su nestale... Cuvaju se lokalno, da znate... Glupost...
 
po ovome što vidim ubuduće će se naplaćivati provizija 1% na plaćanje racuna preko ebankinga?
 
Nazad
Vrh Dno