dedamrsoje
Čuven
- Učlanjen(a)
- 07.01.2002
- Poruke
- 3,475
- Poena
- 815
To je dobar znak @Mali Mrav
Poslednja izmena:
Sto je jos veca ironija, nas nema ni na listi suspendovanih ni na listi onih gde stize sa kasnjenjem.
Recimo ceo nas region je suspendovan, bukvalno sve zemlje oko nas.
Ovo sad znaci verovatno da smo toliko bitni da nas nisu stavili ni na listu haha ili jos gore zaboravili da postojimo
Jer po meni nije moguce da za pola drzava EU je dostava usporena a da je druga polovina suspendovana skroz.
Hvala ti za tu info, to nisam znao. Ovi naši su lešinari. U međuvremenu sam pisao kinezu pa mi je rekao poslati fakturu za kamere u slučaju da im ne bude dovoljan SS kupovine.to je sasvim normalno za CRO. za razliku od naših oni prihvataju SS kineskih transakcija jer neće sami da određuju cene i da se time zezaju.
Sent from my Mi MIX 2 using Tapatalk
Hvala ti za tu info, to nisam znao. Ovi naši su lešinari. U međuvremenu sam pisao kinezu pa mi je rekao poslati fakturu za kamere u slučaju da im ne bude dovoljan SS kupovine.
Poslato sa YAL-L21 pomoću Tapatoka
Našim lešinarima nije.Zar nije validan dokument sa stranice gde is izvrsio kupovinu?
To sto pricas nije istina, dovoljno je da im posaljes screen sa Alija ili druge platforme sa koje kupujes i to je dovoljno,carine ga po toj ceni koju si platio,tu se vidi i naziv proizvoda,cena i broj posiljke.Ja sam sa Alija do sada kupio 5 telefona,3 su prosla bez carine a za dva sam slao screen i po toj ceni su ga carinili.Našim lešinarima nije.
Poslato sa YAL-L21 pomoću Tapatoka
Kome si slao?To sto pricas nije istina, dovoljno je da im posaljes screen sa Alija ili druge platforme sa koje kupujes i to je dovoljno,carine ga po toj ceni koju si platio,tu se vidi i naziv proizvoda,cena i broj posiljke.Ja sam sa Alija do sada kupio 5 telefona,3 su prosla bez carine a za dva sam slao screen i po toj ceni su ga carinili.
Sent from my Redmi Note 8 using Tapatalk
Nasoj cariniKome si slao?
Poslato sa YAL-L21 pomoću Tapatoka
Evo ti ss mejlova sa NS carinomNasoj carini
Sent from my Redmi Note 8 using Tapatalk
Ja sam slao u BG, za reklamaciju su mi trazili da uplatim neku taksu od nekih 500 dinara i da vratim predmet na ponovno carinjenje.Cariniki mi telefon kao da je Xiaomi RN8Pro a ja kupio RN8 ali nisam slao reklamaciju jer su ga procenili na 140€ a ja sam ga platio 129€ tako da nisam hteo da se zezam za nekih 10€.Evo ti ss mejlova sa NS carinom![]()
![]()
Poslato sa YAL-L21 pomoću Tapatoka
Jel i dalje tvrdis da nije istina ono sto sam napisao? Ja nista ovde nisam napisao jer sam cuo od nekog nego iz licnog iskustva. I dalje tvrdim da su lesinari. I tebi su trazili 500 din za taksu. Nisu se ni potrudili da me kontaktiraju da bi zatrazili dokaz o stvarnoj vrednosti posiljke nego ajmo odmah ocarinitiJa sam slao u BG, za reklamaciju su mi trazili da uplatim neku taksu od nekih 500 dinara i da vratim predmet na ponovno carinjenje.Cariniki mi telefon kao da je Xiaomi RN8Pro a ja kupio RN8 ali nisam slao reklamaciju jer su ga procenili na 140€ a ja sam ga platio 129€ tako da nisam hteo da se zezam za nekih 10€.
Sent from my Redmi Note 8 using Tapatalk
Nisam mislio da nisu lesinari nego sam rekao da nije istina da ne moze da se posalje screen sa Alija i da im se posalje,a da oni ne prihvate nego da traze fakturu.Da su lesinari u oravom smislu te reci,jesu.Em oni pogrese o jos da im platis taksu da bi ispravili gresku.Jel i dalje tvrdis da nije istina ono sto sam napisao? Ja nista ovde nisam napisao jer sam cuo od nekog nego iz licnog iskustva. I dalje tvrdim da su lesinari. I tebi su trazili 500 din za taksu.
Poslato sa YAL-L21 pomoću Tapatoka
E sad vidis da je i to istina [emoji6]Nisam mislio da nisu lesinari nego sam rekao da nije istina da ne moze da se posalje screen sa Alija i da im se posalje,a da oni ne prihvate nego da traze fakturu.Da su lesinari u oravom smislu te reci,jesu.Em oni pogrese o jos da im platis taksu da bi ispravili gresku.
Sent from my Redmi Note 8 using Tapatalk
[emoji106]E sad vidis da je i to istina [emoji6]
Poslato sa YAL-L21 pomoću Tapatoka
Ne znam da li si svestan da nisi radio kako treba. To što si im poslao, oni bi mogli da uvaže PRE carinjena, kad je paket stigao u zemlju. Nisu u obavezi da te kontaktiraju tada, i to izuzetno retko čine.Evo ti ss mejlova sa NS carinom![]()
![]()
Poslato sa YAL-L21 pomoću Tapatoka
Ne znam da li si citao par postova unazad gde smo pisali da carina u zagrebu posalje pismeno da vlasnik robe posalje ss transakcije mailom da bi znali cenu i to je dovoljno a kod nas su lesinari.Ne znam da li si svestan da nisi radio kako treba. To što si im poslao, oni bi mogli da uvaže PRE carinjena, kad je paket stigao u zemlju. Nisu u obavezi da te kontaktiraju tada, i to izuzetno retko čine.
Ako nisi zadovoljan da iznosom carinjenja, NE SMEŠ podići paket i platiti, jer si time priznao njihov iznos.
Moraš odbiti paket, platiti taksu, koju neće vratiti i poslati im oni što si poslao.
Jeste da je mjau, mjau, ali je tako u praksi.
Послато са Mi A2 Lite помоћу Тапатока
Carina ovde ladno navlači čoveka da im plati taksu za žalbu koju će odbiti pošto je paket otvoren[emoji57]Ne znam da li si svestan da nisi radio kako treba. To što si im poslao, oni bi mogli da uvaže PRE carinjena, kad je paket stigao u zemlju. Nisu u obavezi da te kontaktiraju tada, i to izuzetno retko čine.
Ako nisi zadovoljan da iznosom carinjenja, NE SMEŠ podići paket i platiti, jer si time priznao njihov iznos.
Moraš odbiti paket, platiti taksu, koju neće vratiti i poslati im oni što si poslao.
Jeste da je mjau, mjau, ali je tako u praksi.
Послато са Mi A2 Lite помоћу Тапатока
Jesam, pročitao sam.Ne znam da li si citao par postova unazad gde smo pisali da carina u zagrebu posalje pismeno da vlasnik robe posalje ss transakcije mailom da bi znali cenu i to je dovoljno a kod nas su lesinari.
Poslato sa YAL-L21 pomoću Tapatoka
Da li neko poznaje ikoga kome su uvažili prigovor posle preuzimanja, da nam ispriča detalje?Pre nekoliko meseci sam ovde objašnjavao da prigovor može da se podnese i nakon preuzimanja pošiljke, a to se sada nepobitno vidi i iz screenshota mejla carine. Čak se i na sajtu Carine u posebnoj napomeni navodi da "stranka ima pravo da podnese prigovor i pre preuzimanja pošiljke", iz čega sledi da se podnošenje prigovora nakon preuzimanja uopšte i ne dovodi u pitanje.
Stvarno ne kapiram kako se ovde zapatila ideja da prigovor ne može da se podnese ako je pošiljka preuzeta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari