vodka_commando
Slavan
- Učlanjen(a)
- 18.09.2012
- Poruke
- 1,069
- Poena
- 245
Juče prošla pošiljka koja je stajala na carini od 10.juna.
Sent from my FIG-LX1 using Tapatalk
Sent from my FIG-LX1 using Tapatalk
Pitao sam mog špeditera, kaže da UPS ima svoju špediciju, tako da mogu i oni da ti to odrade, ali pretpostavljam da je skuplje nego neka druga špedicija...
Preterao si i uleteo si pod radar.Pozdrav
Posle problema koji me je snasao da cekam na carini 20dana sad mi je stigao poziv da se javim i dostavim dokaze o vrednosti robe i dokaz o pravnu na uvoz aj vrednsot imam racun fakutru i to sve ali pravo na uvoz radio sam klasicni dropshiping valjao sam neke narukvice malo skuplje i sad kako bi mi dali pakete moram da dodjem tamo sa ovim dokazima da li neko ima isksutva sa ovim i kako bih mogao ovaj dropshipping da legalizujem i normlano nastavim da radim
Izgleda da i na niškoj carini postoji zastoj. Paket stigao 19. na carinu i evo 7. dan kako nema promene statusa. Uglavnom je sve do sada bilo obrađeno u roku od 1-3 dana, ali se sada odužilo. Pretpostavljam da je zato što je krenula sezona odmora.
Sent from my MIX 2 using Tapatalk
Izgleda je sada tako. Meni je posiljka stajala tako 15 dana i onda je bila otprema i sutradan stiglo.
Posiljka od 17.06 I dalje u statusu "za carinu". Nista se nije promenilo. Pisao sam carini na mail [email protected] I dobio neki vec pripremljeni odgovor koji imaju kao mustru za sve upite, po sistemu "mnogo smo zauzeti".
"Поштовани,
С oбзиром да је задњих месеци у приспећу велики број пошиљака и поред свих напора које улажемо ради брже обраде пошиљки,постоји одређени застој.
Уколико нисте добили обавештење за доставу додатне документације, пошиљка ће бити обрађена што је брже могуће.
У нади да ћете имати разумевања за насталу ситуацију при отпреми пошиљака крајњем кориснику, молимо за стрпљење.
Срдачан поздрав,
ЦИ Пошта Београд"
Medjutim, nesto mi u celoj prici ne stima. Kao prvo, sve posiljke koje su stigle posle te, a bilo ih je 12, ekspresno su otpremljene, dok su dve zadrzane na Carini, uz regularno menjanje statusa "PODNOSENJE NA CARINSKI PREGLED". Raspitivao sam se I u posti oko zahteva za potragom, gde su mi rekli da u principu posiljalac (u ovom slucaju Kinez), moze da zatrazi potragu za posiljkom, a ne ja kao primalac. Poslao sam i mail posti, preko sajta, medjutim, njihov odgovor ocekujem tek u ponedeljak (nadam se). Ne znam vise sta da radim, osim da jos vidim sa Kinezom da li hoce da posalje zahtev za potragom. Cekacu jos narednu nedelju da vidim sta ce se desavati.
Pogledajte prilog 271670
Posiljka od 17.06 I dalje u statusu "za carinu". Nista se nije promenilo. Pisao sam carini na mail [email protected] I dobio neki vec pripremljeni odgovor koji imaju kao mustru za sve upite, po sistemu "mnogo smo zauzeti".
"Поштовани,
С oбзиром да је задњих месеци у приспећу велики број пошиљака и поред свих напора које улажемо ради брже обраде пошиљки,постоји одређени застој.
Уколико нисте добили обавештење за доставу додатне документације, пошиљка ће бити обрађена што је брже могуће.
У нади да ћете имати разумевања за насталу ситуацију при отпреми пошиљака крајњем кориснику, молимо за стрпљење.
Pogledajte prilog 271670
Pa narav o da im se ovo vise isplati,zabole njih za cekanje,na ovaj nacin uspeju da ocarine i neke pakete koji su po njima iznad limita a onako ne bi mogli jer je 90% posiljaka u tim granicama do 50€.Pitanje šta je državi isplativije - da podigne limit iznad 50 eura ili da carina bude ovako zagušena. Da li tako zagušeni sa puno malih pošiljki naprave prihod u budžet koji bi bio veći nego da obrade duplo manje skupljih pošiljki. Neko treba da uradi studiju toga i da donese odluku, ali eto...
Slazem se da je posiljka otisla na carinu. .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari