Šta je novo?

Exe Net - iskustva

Verovatno od promocije exe neta neće biti ništa za mene. Kabl ne može preko terase, a ne sme da se buši u zgradi.

Da li, uopšte, postoji opcija (a da nije SBB) i da ne mora da uvodim fiksni? Verovatno ne, ali da pitam za svaki slučaj.
 
Svi sem ExeNeta mislim da zahtevaju TV ili fixni (Beogrid i Targo rade samo u BG, a i vise mislim da ne primaju nove musterije)
 
Jbna 2 meseca ne mogu da dođu da skupe potpise u zgradi. 4 puta idem kod njih i svaki put mi kažu doći će ili zvaće vas neko sutra, prekosutra i ništa.
Ко чека губи време. Када сам видео мајсторе да носе ормане у комшијску зграду, тражио сам им број телефона некога ко може да реши и моју зграду. Договорио сам се да одмах дође па је после разговора остало да се скупе потписи. Звао пар пута следећих дана док није дошла, завршили све за пола сата и после био мало досадан док нису стигли мајстори. Све готово у можда пар недеља.

Ако очекујеш да ће да се ангажују тек тако а раде ко зна колико зграда ... тееешко. Што би се оно рекло за убавог и досадног ...
 
Ti si video majstore i ostalo je istorija. :D Ako to što sam 4-5 puta išao tamo, zvao i slao mejl nije upornost i cimanje onda ne znam šta je. Plus što ja nisam prvi iz zgrade koji se prijavio. Čisto kao poređenje. Neko se letos zainteresovao za orion u zgradi. Došao dečko skupio potpise i odradili sve što treba u najkraćem mogućem roku. Posle toga dolazili akviziteri već par puta, ostavljaju flajere, objašnjavaju itd.
 
Koliko sam uvek bio spreman da ih hvalim sto se neta tice (godinama radimo preko njihove optike i to stvarno kida) toliko su mi se sada smucili sa podrskom. 11 dana ih zovem svaki hebeni dan da mi premeste optiku, jer su ljudi podigli kran za zgradu preko nje i kranom prenose materijal za zgradu preko optike po ceo dan(svakog trenutka ocekujem da ga pokidaju), i oni mi svaki dan kazu da danas dolaze. Jos kranisti svaki dan dolaze da pitaju kada ce da sklonimo optiku jer ako zakace, moze da se otkaci teret i da padne na nekog. Ja se sa ljudima raspravljam za njihov kabli. Konji neorganizovani, ko da su drzavna firma. I jos sam hteo i kuci da ih uvedem sad kad se mogucnost otvorila, ima da sedim na ADSLu, samo dinar da im ne dam.

Etiketu mogu da mi okace o tux, ali garantujem da ljudi iz exe-neta prate ovaj thread jer danas su bili popodne i resili kabli. I sta sad, 11 dana kukam i molim kulturno, i nista, pa kad krenem da pljujem javno, onda moze? E bre drugari. Istini za volju, obe ekipe montera koje su dolazile, bili su skroz okej momci. Verujem da ih ima 3x manje nego sto je potrebno i da njima nije lako.

Ako nekog interesuje follow up, stigao nam je racun od 16000 dinara od gospode iz Exe-neta. Ladno da im platimo sto su premestili njihovu optiku da im je ne pocupaju kranom i naprave jos vecu stetu. Mi smo mogli da cutimo i pravimo se ludi, kad je iskidaju, samo da prijavimo kvar i cao. Zvali smo racunovodstvo, kazu rekao direktor mora da se plati. :D Nama ne pada na pamet to da platimo, naravno, sada ce da vidimo sa inspekcijama sta i kako. A tek da vidite fakturu, 200 metra kabla samo otislo, pa onako racun ne prave ni najgori konobari :D Cisto da znate sa kakvim ljudima imate posao. Inace nama je mesecni racun skoro 9000, placen uvek u dan preko 4 godina, i sada ce da izgube takve klijente jer su sabani najgori. Inace, niko nam nikada nije rekao da to moze da kosta i da planiraju da naplate.
 
Poslednja izmena:
Ја вас људе никада нећу да разумем. Са њима сам увек имао позитивно искуство кад сам тражио нешто. Увек на фињака све добијем. Они нису бахати ко СББ. Уместо што кукаш овде лепо им брате напиши маил. Ја би овако урадио:

Молба за умањењем/отписом

Поштовани,

Ја сам представник фирме те и те (претпостављам да си фирма чим оволико кажеш да плаћаш) са корисничким именом тим и тим. Плаћамо месечно скоро 9000динара. Дана тог и тог преместили сте оптику по нашем захтеву јер због радова могли је доћи до оштећења каблова и прекида конекције и телевизије коју имамо код вас. Молимо вас да нам отпишете дуговање по том радном налогу јер НИЈЕ НАША кривица што је морала да се изврши интервенција тог и тог дана. Собзиром на висину месечног издатка мислимо да неће бити губитак по Егзе Нет да нам изађе у сусрет.

И онда их мало нафилујеш типа:

Срдачно захвални ваши изутетно задовољни корисници бла бла...

Лепа реч и гвоздена врата отвара.
 
A deo gde pise da ih je zvao vec ste obojica preskocili :)

Sad kad je pisao o tome ovde mozda ce mu i odobriti otpis, znajuci stanje stvari :)
 
Ма то ко зна са ким причао. Доста радника вероватно мрзи да се јави на телефон а камоли нешто да помогне и онда кажу реко шеф. Исто кад зовеш било ког оператера и онда ти на прву кажу ништа не може. Мене то много нервира. Народ смо такав, само да комшији цркне крава.
 
hahaha lepo zboris, i meni odobrili nesto bez dodatnog placanja a pitao sam na mail. Ima istine. Necu da se hvalim i da ih reklamiram ali su veoma dobri za sad.
 
Zbog neodgovornosti pojedinaca ce zato da ode 108.000 dinara godisnje :) Ne radi se to tako :)
 
Мени делује да је била нека забуна, или су лоше укапирали пријаву или је неко овде лоше читао па су мислили да је потребно из неког разлога преместити кабл због фирме а не због опасности. Шта би било да је неко прошао, видео проблем и пријавио? Или да је фирма која је изводила радове звала да помере да не смета радовима? Њима би наплатили?
Ако не промене одлуку, онда за наук да се не пријављује могућ проблем него да се пусти док не пукне па нема сами сређују.

Некако ми се чини да је следеће допис у коме пише да су погрешно схватили и да нема потребе да се плаћа премештање кабла.
 
Zvao sam juce naplatu, obajsnio, rekao je momak da ce me neko pozvati posle 15h. Niko me nije pozvao. Zvao sam opet danas, javila se neka zena, ja sam objasnio, ona je rekla da mora da pita direktora. Pola sata kasnije, zvoni telefon, kaze reko sef mora da se plati :-D

Ljudima smesno, mogli smo da cutimo i pustimo da kranisti pocupaju kabl sa jos pola bandere. Ili da sama zgrada dodje dotle i da oni iseku kabli a ja samo da konstatujem da nemam interent i javim podrsci. Pa oni neka naplate od investitora.

Ovo je cist bezobrazluk, nije u pitanju ni iznos, neka je dinar, opet nije u redu ni pomisliti da onaj ko je upozorio na problem treba da plati za to. Skoro 9000 im leze svakog meseca, tacno u dan kada stigne racun i nije mi jasno sta pokusavaju da dobiju, 16000 je manje od 2 racuna. Sutra zovem ove za zastitu potrosaca a advokat me je savetovao da trazim pismenu potvrdu da mi nisu rekli ni usmeno ni pismeno da ce ti radovi da kostaju, kao sto i nisu jer onda ne bi pristao na to sve.

Imamo backup link od telekoma i zvao sam Orion da dodju i izvrse merenje jer imaju optiku kod nas u zgradi pa ce da vidimo.

Internet im jeste dobar ali preko nekih stvari se ne prelazi.

Sent from my SM-N960F using Tapatalk
 
Ne treba to tako, mi smo njihovi kosrisnici skoro 5 godina, manje vise uvek korektna saradnja, internet uvek dobar, uvek redovno placeno sve, ali ovo je pilicarenje, APP, to je vrlo ruzno. Zasto da gubim vreme i energiju na to? Nije mi jasan princip, poruka? Da sam ispao glup sto sam upozorio na problem?

Sent from my SM-N960F using Tapatalk
 
Naravno da ne treba, ali izgleda da je lakse da se izgubi korisnik nego da se izadje korisniku u susret i zapravo saslusa sta se trazi. Trenutna vajda > long term vajda, klasicna srpska mantra.

Meni je vrhunac ovih pausalnih 200 metara kabla, ne znam gde prolazi taj kabl, ali 200 metara...
 
Javili se decko iz Exe-neta, kulturno objasnio da je ipak doslo do nesporazuma i da ignorisemo racun.

Sent from my SM-N960F using Tapatalk
 
Ајде сад да се јави онај ко ради у ехе и пренео је директору нове детаље. ;) Тешко да баш толико прате форуме па су сами реаговали.
 
Ocigledno je da prate, a glupo je sto mora da se napise ovde da bi reagovali.

Damage control na delu.
 
Ako je dovoljno da se napise ovde, cuvajmo ih :)
Nekima ni sa pistoljem ne vredi, a ovi se sami trude :)
 
Претпостављам да су били глуви телефони ... еј, једна фирма тражи да се преместе каблови да их кран не оштети ... даље иде без крана и на крају дође до некога ... тражи фирма да им се преместе каблови јер им сметају, наплати то. И тек када се овде понови шта је било, то прочита онај ко може да промени одлуку.
 
Lepo je što najave radove na sajtu, ali kada je tako nešto, što je problem poslati korisnicima email?

Inače nadam se da će na proleće kada mi ističe ugovor biti nekih krštenih DVB-C Android boxeca.
 
Posle 20ak dana korišćenja android boxa koji daju za vraćanje programa, mogu da kažem da je ovo jedan strašno bagovit uređaj. Jednostavno se zaglupi i ne možeš mu ništa. Evo danas već drugi put se dešava, samo crn ekran i ne reaguje ni na jednu komandu. Samo prekid napajanja pomaže, čak ponekad ni to .

Sent from my TPC 804 3G using Tapatalk
 
Android box:

Kako se pauzira na 120h program? Jedino što mi radi su brojevi kojima pomeram film.
 
Kako to misliš pomeraš brojevima o_O? A komande u vrhu samog uređaja?? Jesi li probao preko njih?
 
Posle 20ak dana korišćenja android boxa koji daju za vraćanje programa, mogu da kažem da je ovo jedan strašno bagovit uređaj. Jednostavno se zaglupi i ne možeš mu ništa. Evo danas već drugi put se dešava, samo crn ekran i ne reaguje ni na jednu komandu. Samo prekid napajanja pomaže, čak ponekad ni to .

Sent from my TPC 804 3G using Tapatalk

Vratiš na fabrička podešavanja i koristiš ga samo za gledanje TV-a, ne i za YT, gledanje slika, igranje igrica i ostale stvari. I nećeš imati nikada problema :)
 
Vratiš na fabrička podešavanja i koristiš ga samo za gledanje TV-a, ne i za YT, gledanje slika, igranje igrica i ostale stvari. I nećeš imati nikada problema :)
Ne koristim ga za YT, gledanje slika, igranje igrica i ostale stvari, za to imam smart TV. I ipak imam problema [emoji20]
 
Poslednja izmena:
Vrh Dno