Šta je novo?

[MTS] BOX paketi

Zvao ih danas. Kako mi rekose okvirno su planirali ugradnju kod mene oko 30.11 al zvace me neko dan-dva prije da se dogovori termin. Puno posla a malo ekipa imaju pa se zato ceka toliko... Tako da bi to moglo biti i 30.12 cini mi se.[emoji16]

Послато са Lenovo K33a48 уз помоћ Тапатока
 
Na NBG sam video postavljaju neke kablove na sredini Bul MP, izriljano sve ;)
I zastita na nivou "Crnotravca na skelama", nista... ni high-vis jakne, a kamoli nesto bolje!
 
Hteo sam da pređem sa BOX 2 na BOX 4 Crveni, jer zbog ove promocije “6 meseci besplatno” na kraju BOX 4 ispada povoljniji par hiljada, od paketa BOX 2 + Morava 3, koji trenutno imam.

Pritom, prelaskom sa BOX 2 na BOX 4 dobio bih:
- Neograničene razgovore sa fiksnog telefona ka svim mts brojevima mobilne i fiksne mreže
- Jaču postpejd tarifu (“Omorika 1” umesto “Morava 3”)
- IPTV
- Mts TV Go.

Budući da je fiksna mreža u mom mestu loša, ponudili su mi BOX 4 (koji nemaju zvanično na sajtu) sa brzinom interneta do 10Mbps. Prvih 6 meseci besplatno, a nakon toga 3599 din.

Trenutno BOX 2 (Net 10, fiksni) + Morava 3, placam 2913 dinara. U periodu od 24 meseci to ukupno iznosi najmanje 69912 din. Ali ako prekoračim dodeljene minute ili ako sa fiksnog, zovem mobilne mts mreže, ukupan iznos je i veći.

Box 4, sa uračunatih 6 meseci besplatno, bi me u periodu od 24 meseca izašao 64782 din. Računica je jasna, definitivno je trenutno BOX 4 bolja opcija.

Međutim tehnička služba je odbila moj zahtev, jer ne postoje tehnički uslovi za IPTV… A komšija koji živi na 100m od mene ima IPTV I ADSL. Svestan sam činjenice da je mreža u mom mestu loša, ali to nikako nije moja krivica.

Za sad, ovo je čista diskriminacija prema korisnicima kojima nisu obezbedili korektnu infrastrukturu....
 
Izgleda tako ,ako si udaljen dosta od centrale ili je kao sto kazes losa mreza nece ti dati oba ,jer imaces dve osakacene funkcije gde nijedna nece raditi kako treba ,sto je i korektno sa njihove strane ,ali da nista ne rade da poprave tu situaciju to stoji.
 
Delimicno si u pravu, ali diskriminacija je prema VDSL korisnicima sa dobrom paricom. Npr. ja, gde god sam ziveo u BG (i moji u Nisu), bez problema je moglo 50/8, a u mom slucaju u BG i >100/10. To sto ne mogu dobiti 6 meseci po dinar, jer nije jos optika, jeste diskriminacija.

Ko ne moze barem dobar 50/8 imati, njemu vec Telekom ne treba biti u igru :( Sem ljudi koji ionako nisu neki ozbiljni "internetasi", pa im i 10 igra ulogu.
 
Poslednja izmena:
Box 3 sa 10/1. IPTV ide spojeno sa netom ili bi to trebalo da bude odvojeno?

XS2Csdh.jpg


0BJlPBf.jpg


Izgleda da ne moze bolje, na 1500m..
 
Poslednja izmena:
(i moji u Nisu), bez problema je moglo 50/8,
Када сам последњи пут проверавао тј користио мтс интернет, био сам на 500+ метара од централе иза музичког клуба. Твоји су још даље па ако није постављен истурени степен, не знам откуд им 50/8. Може ли сада са ехе толико? ;)
 
Pre par godina, dok u mom mestu nije bilo centrale koja podržava ADSL, davali su besplatno 3g internet svim korisnicima koji su bili zainteresovani za ADSL. Zašto sada umesto IPTV-a, mi ne ponude “Antenu plus” uz BOX 4, pa kada srede mrežu, onda neka me prebace na IPTV. Iako ponuda kanala nije neka, makar Arena sport će mi dobro doći. U periodu od narednih 24 meseca, BOX 4 se više isplati, a ugovor za BOX 2 sam produžio pre nekih 4 meseca. Njihovi generički odgovori su mi se smučili “Žao nam je zbog toga što niste zadovoljni uslugom, svakodnevno radimo na poboljšanju i proširenju svojih proizvoda i usluga…” A bukvalno do sad ništa nisu učinili povodom toga.

Videću do poslovnice da odem, pošto kada ih kontaktiram online, dobijam samo generičke ogovore.
 
Taman sam hteo da obavestim forum o tome, i baš poslednji post pitanje o tome.

Ima trenutno promocija u TC Big Fashion u Višnjičkoj, Box 4 8 meseci za 1 RSD. Trajaće i u subotu i nedelju.

E, sad... ja sam danas hteo da potpišem ugovor tamo, ali nisam uspeo. Tražili su da se prvo urade provere tehničkih mogućnosti. S obzirom da je vikend u pitanju, rekli su mi u poslovnici da će to najverovatnije biti odobreno u ponedeljak a da u ponedeljak više ova promocija ne važi. Istaknuli su mi da je bitno da se potpiše ugovor u ova tri dana a ne da se samo podnese zahtev. Meni to apsolutno nije imalo smisla, pa sam zvao i kontakt centar, gde su mi rekli to isto. Tako da se nadam sada da radi barem neko subotom i da će mi to odobriti. Koja je poenta vikend promocije ako ne može da se potpiše ugovor?
Da stvar bude još gora, meni je pre samo 4 dana, u ponedeljak rađena provera tehničkih mogućnosti i dobijen je potvrdan odgovor. Nisam potpisao ugovor (tražio sam samo proveru, pa sam odbio ugovor) jer sam čekao ovu promociju sa 8 meseci po dinar. Proveru sam radio da kada dođe ova promocija, da mogu odmah da potpišem jer sam očekivao da će se sigurno ponoviti negde. I to njima apsolutno ništa ne znači, već se mora ponovo podneti zahtev i čekati. Kao da se nešto u ta 4 dana promenilo. Već imam VDSL 50/8, imam paricu koja može i 100/10 skoro da tera, već je odobreno ovo u ponedeljak, ali izgleda da je birokratija jača od logike. Razumem ja njih potpuno i da moraju poštovati proceduru, ali nije uopšte fazon da daš ljudima vikendom promociju a onda dok se odobri zahtev prođe vikend i prođe i promocija.
Pričao sam sa više osoba iz call centra i sve im objasnio. Na kraju je jedna devojka bila normalna i rekla da se javim sutra ako ne bude rešeno, da se to pogura, jer ta služba radi i subotom pre podne. Tako da valjda će biti nešto od toga. Samo ne smem da pomislim kako će proći onda ljudi koji će u nedelju podneti zahtev, jer tada sigurno niko ne radi.

Čisto da dopunim sam sebe...
Zahtev ne samo da nije odobren u subotu (iako je urgirano i preko telefona i u poslovnici), već nije čak ni u ponedeljak. Nakon nekoliko razgovora sa njima poslali su tamo neki dopis za hitno rešavanje. I znate šta je bio odgovor nakon čekanja od još jednog dana? Da nema tehničkih mogućnosti. Na istoj lokaciji na kojoj je pre nedelju dana bio odobren zahtev, na istoj lokaciji gde može 100/10 da se tera, na istoj lokaciji gde već imam port i gde mogu svakog trenutka da vidim kvalitet linije na ruteru.
Nisam mogao da verujem. Ubeđivali su me da verovatno ima puno do centrale, da nema portova, itd. Nakon mojih argumenata i prebacivanja sa jednog operatera na drugog 3 puta, podnet je neki zahtev za detaljnu proveru, pa sada čekam da vidim šta će biti sa time.
A na kraju čak i da odobre sve to... promocija je prošla. A to znači da treba kroz ovo sve ponovo prolaziti sledeći put ili pokušati ih ubediti da nema smisla praviti vikend akciju ako tražiš da se isti taj vikend i potpisuje ugovor.

Da li je neko imao sličnu situaciju? Kako ste vi ostali potpisali ovih 8 meseci po 1 rsd? Da li ste već imali Box pre toga, pa je išao samo novi ugovor? Čak i da bude ponovo ovakva promocija, ovo mi deluje kao nemoguća situacija jer i sledeći put kad ponovo podnesem zahtev za vreme promocije (koja će verovatno biti 1-3 dana), opet verovatno neće biti dovoljno vremena da prođe zahtev.
 
Sredili optiku u subotu, crveni box. Potpisao ugovor istog dana. Pre toga, 11-og ovog meseca, sam aplicirao za dodatnu pogodnost, tj. još dva meseca po din. Juče me zove lik da mi kaže da može tih dva meseca, ali mora da dobije odobrenje nadređenih. Danas zove, kaže ma žalost ne može, jer sam se javio tamo nekom kad su me zvali za optiku, a nisam drugoj službi koja vodi brigu o kupcima. Rekoh otkud ja znam ko me je zvao, rekli su iz mts, a koliko znam vi ste ista firma. Da, kaže, ali nismo ista služba. Propast.
 
Када сам последњи пут проверавао тј користио мтс интернет, био сам на 500+ метара од централе иза музичког клуба. Твоји су још даље па ако није постављен истурени степен, не знам откуд им 50/8. Може ли сада са ехе толико? ;)
Moze, ali Exe radi losije (zbog one Tende za WiFi, HG630 ga razbija koliko je bolji signal i stabilnost).
 
Нисам питао какву опрему дају, за вас што узимате јефтине пакете иде и јефтина опрема. ;) Ако би се по томе гледало, најбољи wifi који сам имао са провајдерове опреме је EPC3925 јер је једино са њим лаптоп извлачио 75Mbps. Ни овај који сам сада добио није најсјајнији, телефон једва извлачи 95+/35+ тј како када а лаптоп ни 60.
 
Pa pazi, realno i to ulazi u cenu :) Treba mi mnogo bolji ruter na 2 godine, nakon cega cu ga realno menjati, znaci 5e vise mesecno :)
Ne zalim se, ovo je za moje i vise nego dovoljno. Jednom mesecno mozda restartuju ruter, ako ja nisam tu :)
 
Poručio sam BOX crveni pa me interesuje kako izgleda povezivanje. Kuća je velika i treba svuda razvuci kablove pa bih da se na vreme organizujem.

Zna li neko kako izgleda povezivanje? Ja pretpostavljam da sa parice do kuće redovan kabel, pa na spliter telefon/modem. Od modema idu eternet kablovi do računara i STB uređaja.

Da li ima dužina eternet kabla osetan uticaj na performanse interneta? Pošto provlačim kablove kroz bužire (idu na tavan i u sobe - gde je potrebno), trebalo bi da budu oko 10ak metara.
 
Poslednja izmena:
Kod mene su ovako - zgrada je u pitanju. Od ormarića, koji je na svakom spratu, vodi se odmah optički kabl. Njegova debljina je kao jedan provodnik iz UTP parice. Providan je. U stan mogu da uđu kablom kroz zid ili kroz postojeća creva. Kod mene su ušli kroz creva (interfon, telefon fiksni,...). Ako se ide kroz zid, postavljali su tanka creva, bezbojna, da se kabl ne ošteti. Kablić po ravnim površinama mogu da polože kroz kanalete ili da ga vode golog - ja sam drugu varijantu izabrao jer se i ne vidi. Pipnu negde-negde lepkom i mir. S druge strane kabl ide u fiber kutiju, a nakon toga se povezuje optičkim kablom do rutera. Fiksni telefonski saobraćaj ide kroz optiku, tako da nema više parica i splitera. Fiksni tel uređaj ide takođe u ruter. Ja dobio Huawei modem sa dve antene, ali nije nešto što se tiče širenja signala (mada sam ga ja malo i sakrio :) ). Pokrije korektno stan od 75m2. Sam ruter ima 4 LAN-a, dva za TV (STB) i dva mrežna. To se može promeniti u zavisnosti od potreba. Bez slabljenja, mrežne kablove možeš terati oko 100m, tako da kod tebe neće biti problema. Ja sam sve uređaje povezao preko WiFi, napravio lokalnu mrežu koristeći ruter i MAC adrese korisnika. Serviio radi punom parom i nikad bolje :).
 
Poslednja izmena:
^

I ispred i iza te fiber kutije su optički kablovi, ali su različiti - različitih debljina? Iz hodnika zgrade ti dolazi taj tanani, a iz fiber kutije do rutera ide neki deblji? Ni jedan ni drugi ne smeju baš mnogo da se savijaju, tj. da im radijus krivina bude premali?
Jel fiber kutija samo neki običan fizički "kuplung", ili joj treba struja... ili, šta znam, nešto treće?
 
Da li je ista oprema za vdsl i optiku (modem i ruter)? Pretpostavljam da nije, ali hajde da pitam.
Na koji broj mogu dobiti najpouzdaniji info kada ce optiku uvesti u odredjenu zgradu?

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
 
Drugačiji je modem za optiku, stb je isti. Meni su uveli letos.

Sent from my PHF 48 using Tapatalk
 
Pa covek je pitao na koji broj moze da dobije najpouzdaniji info kad ce ON moci da dobije, nije tebe pitao kad si ti dobio.
U principu to niko ne moze da ti kaze jer od dosta faktora zavisi, a broj koji je za ftth je 0800/100-150, ali moja je preporuka da sibnes mail na [email protected] i tu ce ti najtacnije sto u tom trenutku znaju reci, jer taj mail ide direktno u odeljak za ftth i oni imaju najtacnije informacije, ako ni oni ne znaju da ti kazu kad se kod tebe ocekuje, onda znaj da to niko ne zna u ovom trenutku.
Meni su rekli do kraja godine da ce biti prikljucenja za moj kraj, uglavnom kad saznas da su ranziranja zavrsena, to je to poslednji korak pre pustanja tj prikljucenja krajnih korisnika.
 
Evo uvedena optika. :)
Prekjuce se najavili za juce u 16 h dosli u 17:45 i zaglavili do 21:30.
Moj neki utisak za ove servisere/majstore je da su jako spori i neupraksani.
Instalacija optike u stanu bez busenja 3:45 h sto je mnogo mnogo.
Proveli su kabal kroz postojecu telefonsku instalaciju sto im je laksa varijanta kako oni kazu,
mogu misliti da su busili pa nebi do ponoci zavrsili...:D Plus ostavili haos u hodniku zgrade morao sam cistiti za njima.
Jos samo da mi puste sve kanale...
 
Prekjuce se najavili za juce u 16 h dosli u 17:45 i zaglavili do 21:30.
.

A ja se bojim da meni nece hteti isprovlačiti kablove kako ja hoću.
Kontam da su totalno nesposobni morali bi završiti za sat i po.

A i da nece tražiću da mi ostave kablova pa ću sam...
 
Poslednja izmena:
^

I ispred i iza te fiber kutije su optički kablovi, ali su različiti - različitih debljina? Iz hodnika zgrade ti dolazi taj tanani, a iz fiber kutije do rutera ide neki deblji? Ni jedan ni drugi ne smeju baš mnogo da se savijaju, tj. da im radijus krivina bude premali?
Jel fiber kutija samo neki običan fizički "kuplung", ili joj treba struja... ili, šta znam, nešto treće?

Da, ispred ide tanak, nakon nje do modema optički sa konektorima (toslink bi trebao biti). On je nekih metar duljine, otprilike. Da, ne smeju da se lome. Fiber kutiji ne treba napajanje, služi kso uvodnik za tanani kabl do konektora koji izlazi iz nje.
 
Poslednja izmena:
  • Like
Reagovanja: M J
Ljudi potrebna mi je pomoć. Početkom novembra sam potpisao uo za box 4 crveni, pre toga sm bio na adsl isto box 4 i sve je radilo ok. Od kada sam na ovom novom evo već skoro mesec dana meni prekida internet i iptv na svakih 15-ak minuta(gubi link kako oni to kažu). Zvao sam im 100 puta, dolazili su kući ovi iz tehničke službe gledali merili i sve je ok. Menjali paricu, neku kutiju na banderi i nista nije pomoglo. To je bilo u početku, sada kad prijavim smetnje niko ne dolazi. Ovaj sto radi na terenu(sto mi je dolazio kuci) mi je rekao da misli da je do nekog podzemnog kabla i da je prosledio nekome ko to proverava, međutim kada je taj neko proverio nije video nista cudno. Sve u svemu ja vec skoro mesec dana mučim muku. Internet i tv rade deset min pa se onada na routeru(zte) ugase dsl i internet lampica i tada se prekine i net i tv, pa proradi za 3-4 min i opet tako. Sta da radim?
Edit: evo slike ako nešto znači...
151ddb35739149888be6ab2771af372e.jpg
 
Poslednja izmena:
Meni isteklo 2 meseca promotivno kanali i nije mi jos deaktivirano....
 
Da li su menjali nešto filmske kanele. Sada više ne ide od 200 nego od 206
 
Vecinu kanala su ispretumbali a ja i dalje imam sve kanale otkljucane.Moram zvati u ponedeljak.
 
Da li naplata kreće od trenutka potpisivanja ugovora, ili od trenutka uključenja i instalacije opreme?

Ima li ovog vikenda u nekom od shopping mall-ova da daju 8 meseci za dinar, kao što je bilo prethodnih nedelja?

Sent from my Orbitel 901 using Tapatalk
 
Svaka usluga se naplacuje od trenutka kada se ona instalira, a sam Box, kao Box od trenutka kada su sve aktivne.

@simmke, jesi tacno pocetkom meseca potpisao ugovor ili nesto kasnije? Da nije 60 dana, a ne 2 kalendarska meseca? Pitam, ne znam konkretno.
 
Vrh Dno