Šta je novo?

Mobi Banka (ex Telenor Banka)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Ja se ne secam da je Intesa za eBanking TX naplacivala 1%.
Na salteru mozda, ali ko to jos koristi?:D
 
@agasoft

To si dao nalog na salteru (iako si imao eBank ili mogao da podignes keš) za prenos u TB i platio 1%...


Sent from my iPhone X using Tapatalk
 
Могао је једино да подигне готовину па да уплати на банкомату у ТБ и то је најјефтиније.Интеза овако наплаћује за одређене рачуне.
 
Sada su 3 besplatna i za Osnovni, ali pre 4 godine to nije bio slucaj, ali nije bilo 1%, koliko se secam.
 
Na šalteru nijedne banke nisam platio ništa još od decembra 2005. Tako da, nikakav Intesin šalter. Plaćao sam online. Imao sam osnovni račun, održavanje bilo 125 dinara.
Provizija je zaista bila 1%, banka mi je izlopovisala hiljadarku. Nemam stvarno potrebe da izmišljam ovako nešto. Da se nije dogodilo, ne bih to tolike godine pamtio kao najveće bankarsko drpisanje.
Račun u Intesi sam zatvorio, tojest, zatvorio se sam zbog nekorišćenja jer ja više nisam želeo da ih vidim. Inače bih se sad logovao tamo i izvukao izvod iz te godine, čisto da vidite da ne lupam gluposti.
Ako uspem da pronađem tarifnik iz 2014, svakako ću vam ga poslati.
Savršeno se sećam da je do 6000 provizija bila 60 dinara a iznad toga 1%. I meni je zaista i skinuto 1%.
Naravno, mogao sam da idem do bankomata Intese, da podižem sav novac pa da uplatim u TB negde drugde, ili možda i na samom TB bankomatu. Tada ne bih imao trošak. Ali eto. Zeznu se. Nisam se isprva nadao da će biti tolike provizije, a kad sam video pred potvrdu naloga, nije mi se odustajalo. To je i onako bila moja poslednja isplata. Možda i kontaktiram banku, ako bude u mogućnosti da mi pošalje taj izvod, čisto da vidite. Mada poznavajući ih, reći će da dođem na šalter a tamo me svakako više nikad neće sresti.
Inače, danas stigla nova TB masterka. Razočaran sam jer su mi ipak potpuno promenili broj kartice. Ne mogu da verujem da su toliko smotani. Na svim stranim servisima, PayPal, Skrill i još mnogo toga, postoji lepo opcija za ažuriranje stare kartice, samo sa novim datumom isteka i novim CV kodom. Sad ću morati da uklonim staru od svuda i dodajem novu, pa da opet prolazim kroz procese verifikacije. Totalno nebulozno i što se mene tiče ovo je prvi minus u TB za ove 4 godine.
 
Ti si neozbiljan korisnik, ako ti je ovo tek prvi minus :)
Ne znaci da nije dobra, ali nema sanse da ima manje od minusa mesecno ako koristis banku za vise od uplata i isplata.

Ali, evo, proverih, i sada je 1% za Osnovni racun, nakon 3 besplatna!
 
Nisam neozbiljan, samo verovatno nemam neke ekstremne potrebe.
U ove 4 godine, gde god sam podizao novac, TB bankomati su radili. Sva plaćanja
su prolazila po datom nalogu, tačno i bez greške. Uplate takođe. Premda gotovinu podižem tri puta godišnje i 95% svojih transakcija završavam karticama.
Jednom sam imao ogromnu naplatu nečeg što nije trebalo da mi se naplati, pozvao ih rešilo se u roku od tri dana. Nisu me nijednom pozvali da negde idem. Sve rešavalo telefonom ili pisanim putem a meni je to i najbitnije. Mada nekako osećam da to više nije ona TB koja je bila sa početka, da je podrška postala značajno lošija, još uvek nisam zapao u takvu krizu iz koje me nisu izvukli u razumnom vremenu. Više puta su me i zvali da provere neke sumnjive transakcije. Nisam još imao uplate iz inostranstva, mada se očekuju i toga se pomalo plašim kako će to sve da prođe. Plašim se poučen iskustvom iz Intese, koja me je svaki mogući put maltretirala oko inostranih uplata. Ali svaki put.
Čak sam slao i uplate u inostranstvo tipičnim transferom i prošle su bez ikakvih problema. SMS obaveštenja mi rade od početka besprekorno, za razliku od Intese gde sam imao obaveštenja samo o prilivu novca, ne i o potrošnji po karticama. Sada kažu da je to moguće, ali sad je nebitno. Eto, znači ostalo je tih 1% provizije, ne moram da kopam.
Svestan sam da su ljudi imali problema i poteškoća sa TB, ali ja kada govorim u svoje ime, od otvaranja računa pa do danas, sve je išlo glatko i profesionalno. Ponekad operateri nisu malo imali pojma o čemu govore, ali bi se na moje insistiranje uvek javio neko oodozgo i pomogao. U inostranstvo ne putujem a znam da tamo zna da bude problema sa TB karticama. Beskontaktna plaćanja mi prolaze mahom svuda. Sve ono što za mene kao prosečnog korisnika, fizičko lice, jedna online banka treba da ima, TB mi je dala i dok je tako na tome joj hvala.
:)
 
Pod neozbiljan sam i mislio na prilicno nezahtevan.
Da si samo owima i mene ispratio, video bi sta se sve desava. A ja jedva da i koristim TB, naspram drugih banaka realno ni 1%.

Ali one (TB i slicne) jesu odlicne za nezahtevne korisnike.
 
Pratio sam svasta o temi, ali ne secam se koja je procedura, pa molim za odgovor :)
Kartica istice za nekih mesec, dva, jel treba nesto da uradim ili salju novu po automatizmu?
 
Dobio sam poruku: Vasa transakcija od 24.09.2018, u iznosu od 2,499.50 RSD, na prodajnom mestu , WWW.DJAKSPORT.COM BEOGRAD je stornirana.

Novca na racunu imam dovoljno i nije mi jasan razlog zasto je uplata stornirana. Imate li ideju zasto su stornirali ili moram zvati call centar?

Послато са Redmi Note 4 уз помоћ Тапатока
 
Da, čitao sam vas obojicu i još mnoge druge. Video sam koji su ljudi pakao prošli za neke jednostavne stvari. Valjda sam u svemu imao i malo sreće da me ne pogodi
nijedan bug.
Dok ne budem plaćao održavanje računa a promet sa inostranstvom bude mali, ostaću tu. Lako ću bar banku promeniti. TB mi je već četvrta banka a banaka bar ima.
 
Naravno, lako se da promeniti. Do sad je lepo radilo sve. Mozda su blokirali zato sto im sajt nije bezbedan ali ne vidim zasto.

Bas je bezveze sto ne pise razlog. Inace podatke i sve ostao sam popunio u browseru, nisam uopste koristio app.

Послато са Redmi Note 4 уз помоћ Тапатока
 
Mozda je stornirana dupla transakcija. Vidi transakcije na cekanju. Ne mora da znaci da je do banke, moze biti i do procesora kartica.

@agasoft

Cega da se plasis? Uplata sa adsense legne bez ikakve provizije. Prvi put moras da popunis formular koji NBS trazi od njih, ali kasnije za manje iznose ne smaraju.


Sent from my iPhone X using Tapatalk
 
Nazalost je nema na crkanju. Nikakvih tragova da sam platio proizvod na sajtu. Videcu sutra ako me kontaktiraju iz Djaka.

Послато са Redmi Note 4 уз помоћ Тапатока
 
Pozovi bolje Djak i vidi zasto.
Proveri i da nemas mozda dve transakcije (desi se ponekad, pa se jedna stornira).
 
Nema na cekanju ni jedna od Djaka.

Zvacu ih sutra pa javljam razvoj situacije.
87223d6901a382ecfb5ec9554f39e887.jpg


Послато са Redmi Note 4 уз помоћ Тапатока
 
Bilo sta sto ispada iz sablona u Telenor banci je blago receno pakao.
Sta reci o banci koja se reklamira kao online banka a korisnika indentifikuje putem glasa a ne recimo putem maila na kome je registrovan nalog. Inace nije u pitanju biometrija, nego je dovoljno samo lazno se predstaviti. Ovo je inace procedura kada je u pitanju reset zaboravljene lozinke a broj telefona na koji je registrovan nalog je ugasen.
Da su mi oni jedina banka cesto bih bio u problemu. Po meni Telenor banka nije izbor za osnovnu/jedinu banku, vise je za neku backup varijantu.
 
Bilo sta sto ispada iz sablona u Telenor banci je blago receno pakao.
Sta reci o banci koja se reklamira kao online banka a korisnika indentifikuje putem glasa a ne recimo putem maila na kome je registrovan nalog. Inace nije u pitanju biometrija, nego je dovoljno samo lazno se predstaviti. Ovo je inace procedura kada je u pitanju reset zaboravljene lozinke a broj telefona na koji je registrovan nalog je ugasen.
Da su mi oni jedina banka cesto bih bio u problemu. Po meni Telenor banka nije izbor za osnovnu/jedinu banku, vise je za neku backup varijantu.

Kad im se ja obraćam e-mailom, u vezi sa promenama koje želim da urade, traže da se uvek identifikujem imenom oca i poslednje 4 cifre JMBG-a. Nikad ih ne zovem.
 
Ja bi se ozbiljno zabrinuo ako mail bude dovoljan za bilo kakav ozbiljan ID u banci.
Ako se ugasi broj, po meni, bez digitalnog sertifikata barem, bi moralo u poslovnicu. ID glasom... za sta?
 
meni su do sada uvek tražili zadnje cifre jmbg, odgovor na tajno pitanje i da zovem sa registrovanog telefona. Daleko je od high-techa ali je istina. Nemam pojma da li stvarno primaju zahteve i na email ali mi zvuči kao malo verovatno.
 
To sto rade za registrovani broj smara, ako vam treba informacija samo, a oni vas izbace...
Ali jeste dovoljno sigurno za ono sto bi mozda trebalo da se uradi preko telefona (izmeni limit za prenos i slicno).

Ali ovo sa e-mailom bi islo na drugu stranu ("ma sve moze"), ako nije digitalni potpis u prici.

@Pajica, :D
 
Evo stize XXI vek i kod nas:

Kod:
 Dragi korisniče,

Narodna Banka Srbije uvodi platni sistem za instant plaćanja 22.10.2018. godine u cilju digitalizacije i obavljanja platnih usluga u realnom vremenu. Nastojeći da uvek pratimo potrebe naših korisnika, od navedenog datuma ćemo omogućiti našim korisnicima izvršavanje domaćih platnih transakcija u iznosu do 300.000 dinara, koje su označene kao instant-hitne i to 24 sata dnevno, svakog dana u godini.

Instant plaćanja predstavljaju trenutno najsavremeniji metod plaćanja u svetu koji omogućava izvršavanje pojedinačnih platnih transakcija kod kojih će sredstva na računu primaoca biti odobrena odmah, bez obzira u kojoj banci u zemlji primalac ima tekući račun.

Ova usluga će biti dostupna putem mobilne i internet aplikacije u svakom trenutku, kao i u ekspozituri Banke u toku radnog vremena ekspoziture. Nalozi koji ne budu bili označeni kao instant-hitno će se realizovati kao i do sada, putem kliring platnog sistema NBS odnosno u skladu sa Terminskim planom.

U skladu sa obavezama usled uvođenja nove usluge, Banka je izvršila izmene i dopune Okvirnog ugovora i Opštih uslova poslovanja i usvojila novi Katalog proizvoda i tarifnik naknada i usluga. Predlog izmena se odnosi samo na omogućavanje korišćenja usluge instant plaćanja koji će početi da se primenjuje od 22.10.2018. godine, shodno Odluci o početku rada sistema za instant plaćanja u Republici Srbiji.

Aneks ugovora vam je dostavljen u aplikaciji Banke, na putanji Moja banka, Moji dokumenti, pod nazivom AneksOkvirnogUgovora_22102018.

Ukoliko iz bilo kog razloga niste saglasni sa predloženim izmenana i dopunama Okvirnog ugovora, imate mogućnost da pre dana početka primene novih uslova bez naknade, u skladu sa odredbama Okvirnog ugovora raskinete Okvirni ugovor uz prethodno izmirenja svih obaveza prema Banci. Ukoliko u navedenom roku ne raskinete Okvirni ugovor smatraćemo da ste saglasni sa predloženim izmenama.

Za sva dodatna pitanja možete nas kontaktirati na [email protected].

Vaša,
Telenor banka


Sent from my iPhone X using Tapatalk
 
Važno! TB je proletos promenila Opšte uslove, promaklo mi, i više ne razmatra chargeback zahteve i ne prihvata ih. Ovo je jako veliki minus i razlika u odnosu na druge banke.

Ako platite nešto karticom i ne dobijete robu, stigne oštećeno ili pogrešno, a ne možete da se dogovorite sa trgovcem, banka vam apsolutno neće izaći u susret i novac vam je izgubljen. Ne možete uložiti prigovor banci.

Ovo ne važi za PayPal i druga plaćanja sa zaštitom.

Sent from my Z2 Plus using Tapatalk
 
Da li se nekom vidi Dina kartica u Telenor Banka aplikaciji? Upotrebio sam je pre neki dan kako bih je aktivirao, ali je i dalje nema u aplikaciji.

Inače, MasterCard mi je istekao u avgustu. Poslali su novu 16. avgusta, ali nikada nije stigla. Uredno naplatili izradu kartice 31. avgusta. Blokirali su je, pa poslali zahtev da se nova izradi i pošalje u shop kako bih je preuzeo. Još uvek nije isporučena.
 
Da li se nekom vidi Dina kartica u Telenor Banka aplikaciji? Upotrebio sam je pre neki dan kako bih je aktivirao, ali je i dalje nema u aplikaciji.

Inače, MasterCard mi je istekao u avgustu. Poslali su novu 16. avgusta, ali nikada nije stigla. Uredno naplatili izradu kartice 31. avgusta. Blokirali su je, pa poslali zahtev da se nova izradi i pošalje u shop kako bih je preuzeo. Još uvek nije isporučena.
Ducka je postavio neki dan

ed46313c1f1a8c851160bae6cdaa6276.jpg


Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk
 
Hvala, nisam video. To znači da nije moguće promeniti PIN na njoj?
 
Zvao sam Djak i kazu verovatno je do sajta ili neki drugi problem oko interneta.

Elem malo off, kad sam sutradan usao na sajt patike od 3 hiljade su bile 2 hiljade i obradovah se, medjutim nisam imao vremena da narucim. Popodne dodjoh kuci i sedoh da narucim, kako sam kliknuo kupi cena se promenila na 5 hiljada sto znaci da su skinuli popust u tih 2 minuta koliko mi je trebalo da popunim podatke i platim... Nemam srece, sta reciml.

Послато са Redmi Note 4 уз помоћ Тапатока
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno