Šta je novo?

Benchmark biciklistička sekcija

Sve mi je jasno, ali treba i da znas da lose gume se lako buse i tu nema velike pomoci.
Sad sam pogledao, CST Traveller Cross.
94a2d34aaad5fcce7de189e4284296f9.jpg


Sent from my Redmi 5 Plus using Tapatalk
 
#199s - Pazin i put za Tinjan kroz sela
Obavezno gledanje, da se pripremite za 200. film! :) Elem, ulazak u Pazin, obilazak grada (prvenstveno centra i pešačke zone), uz osnovne znamenitosti - zvonik, zamak i jamu, sa sve žičarom. Pogled iz više uglova, ali nažalost bez vožnje na žičari. Ni para ni vremena. Potom izbegavanje glavne magistrale (nju sam ostavio za kasnije), uspon skroz van grada i onda skretanje i prolazak kroz sela i seoca, u potrazi za puem do Tinjana. našao i ofroud stazu, ali otišao na pogrešnu stranu, pa psovao (to se, nadam se, ne čuje) i vraćao se nazad, ipak pronašavši put za Tinjan. U koji ulazim u jubilarnom filmu.

 
@Zale Malo kasnim, ali moj savet je i da probaš te menjače koji se vrte kao burence. Ja sam probao i vozio silom prilika i psovao bez prestanka onog ko ih je smislio. Ako tebi odgovra, super. :)
 
Heheh, imas pravo. Desni (zadnji sa 7 brzina) radi odlicno... navikao sam odmah posle prve voznje... ali levi ( prednji 3x) on je sex... Vracanje ide kao podmazano, ali dizanje od 1x pa na gore dva kruga... hoce dusu da mi izvadi! Svakako planiram da posetim servis da odradim stelovanje menjaca i kocnica. Posle predjenih 150km za 4 dana, mogu reci da sam prezadovoljan biciklom :)

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
 
Fino deluje,
Jel neko moze da mi preporuci blatobrane za moje čedo :D
Eventualno da lako mogu da stavim/skinem.

Ja sam upravo uzeo ove https://www.aliexpress.com/item/CoolChange-Bike-Fender-Bicycle-Fenders-Cycling-Mountain-Mud-Guards-Mudguard-Set-4-Colors/32635443154.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.231a4c4d2GyGTj

jednostavni su za montazu i deluju mi ok, jedina stvar koja mi se ne svidja je sto predjni blatobran stoji visoko za moj ukus, pa sam umesto njega stavio iz nekog drugog kompleta.

Zadnji je jednostavan za montazu i dobro stoji, moze da se podesi da bude blize tocku tako da mislim da ce manje da prska, samo ga jos nisam probao po kisi.

Jedino sto im treba malo vremena da stignu
 
Poslednja izmena:
Ja sam upravo uzeo ove https://www.aliexpress.com/item/CoolChange-Bike-Fender-Bicycle-Fenders-Cycling-Mountain-Mud-Guards-Mudguard-Set-4-Colors/32635443154.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.231a4c4d2GyGTj

jednostavni su za montazu i deluju mi ok, jedina stvar koja mi se ne svidja je sto predjni blatobran stoji visoko za moj ukus, pa sam umesto njega stavio iz nekog drugog kompleta.

Zadnji je jednostavan za montazu i dobro stoji, moze da se podesi da bude blize tocku tako da mislim da ce manje da prska, samo ga jos nisam probao po kisi.

Jedino sto im treba malo vremena da stignu
Danas taman da probas, javljaj utiske.

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk
 
Juče odvozah prvu normalniju vožnju ove godine, 117 km i 2300 metara uspona. Za divno čudo, nisam dobio grčeve, ali je bilo dosta mučno, pogotovo posle kratkotrajne kiše kad mi se činilo da će mozak da mi proključa. U jednom trenutku zaključih da nisam više u godinama kada se treba zezati, pa odlučih da napravim pauzu od desetak minuta. Nažalost, nikakva nova destinacija, a nešto snimaka koje sam napravio u stvari nisu napravljeni. :( Dobro, jedan mali deo jeste, ali kasnije mi se kartica popunila baš pred početak dela koji odavno želim da snimim (spust), a na kom me uvek hvatao mrak. Iznenadilo me zato što sam jako malo snimio pre toga. Stavim drugu karticu, kamera neće da je čita. Na kraju ubacim karticu iz telefona misleći da ima 32 gb, a ima samo 2. Pa je snimanje prestalo posle desetak minuta. :( Kod kuće utvrdim da mi je na prvoj kartici i dalje stajalo 7 gb nekih gluposti (to bi mi bilo dovoljno da snimim sve što sam hteo), a ona koj nije radila bila je ntfs win instalacija od ko zna kad. Čudno je što kamera podržava ntfs, ali kad formatiram pod win10 neće. A naravno da nisam mogao da se setim u onom šturom meniju kamere koja je opcija za format kartice. :( Čudo da sam imao dovoljno baterija.

S druge strane, novi jeftin nosač bidona prošao je odlično iako je plastikaner. Sad lepo mogu skoro svu vodu da nosim na biciklu (2 x 1,5 litar), ne mora ništa na leđa.
 
Jel može link od tog bidona koji može da nosi te velike flaše? Inače pošto vidim da voziš duge ture treba mi jedan savet, sledeći vikend ću da krenem bajsom za GM, od moje kuće do drugara odpr 115 km. Da li misliš da je neophodno da pazarim gel biciklističke ? I šta bi mi bilo kao neophodan kit za taj podvig osim energy barova i gelova? Do sada najduža tura mi je bila oko 70 km, pa sam rešio da napravim za ovo leto ovu turu kao neki test. Inače vozim Cube LTD pro 29er....
9ebba867ca6280a4c2adf9c9f3de0383.jpg
551a516d36a1fb0d12c4ae7f6fbb605e.jpg
ec329cc80a52c055c48c26fc87a1055a.jpg
d417063721887ea4084fe825ca44af3b.jpg
b0b0488561bd2d6515f2a363eeb36354.jpg
3e46dc02fea7687ad521308ba573da17.jpg
24f1a716a743590ef4c4f910beb03c8c.jpg
49484d1b46e5d33dc08dee4e959d6fe6.jpg
4a73428d7236941475416def15a77f45.jpg


Sent from my Mi MIX 2 using Tapatalk
 
Say, that's a nice bike... :)
Baš su duže ture od 115 km. :) Kad si već postavio slike bicikla, mislim da ti je korman preširok za duge ture. Inače, meni je rekord dugo bio 80 km, pa onda prvi sledeći oko 120. Savetovao bih ti pre svega da se ne opterećuješ previše. Ne ideš u Mongoliju. Govoriš lokalni jezik, imaš mape na telefonu, a usput mali milion svakakvih prodavnica i pekara, za piće i klopu. Ono što smatram obaveznim za svaku vožnju (i kraću) jesu naočare, rukavice, rezervna unutrašnja (bar jedna), osnovni alat (imbusi i montirači za gume), pumpa, poželjno flekice, za svaki slučaj. Svetla, jer uvek može da te zadesi mrak. Jako važno kad ideš po brdovito-planinskom predelu gde sunce zađe mnogo ranije. Za ture preko ~30 km preporučujem i biciklističke gače. Ja nosim još neki ključ (od Ponike :)), izolir trake i još par sitnica, ali svako uvek doda nešto svoje što mu odgovara ili ga umiruje.

Naravno, kod sebe uvek imam neku hranu, poželjno masnu. Gibanica, pica (pravim svoje) ili sendviči sa majonezom, kačkavaljem i salamom. Uz to, za urbane ture 1,5 litar flašu vode na biciklu, 0,5 u rancu (dosipavam kad god je moguće) i sad imam još taj jedan nosač. Ili da ponesem još vode (tebi neće zatrebati) ili kad kupim usput neki sok za uz ručak, pa mi ostane. Uvek ponesem i nešto slatko (čokoladno), jer se definitivno troši mnogo snage, a lično sam iskusio šta se desi kad ne jedeš na vreme/dovoljno. Potpuni raspad sistema.

Ja lično ne koristim nikakve energetske napitkse ili grickalice, pa ih i ne preporučujem.
Imaj u vidu i da u brdsko-planinskim predelima bude osetno hladnije čak u sred leta, pa može da ti bude hladno. Npr, meni je na ~0 metara bilo i 30 stepeni, a onda dođem na 500 i bude 18. Na 1000 još hladnije. Ja nisam do sada imao potrebu da se nekako posebno štitim od hladnoće, jer je to uglavnom sve bilo u po bela dana, ali nije prijatno. Posebno za prste na rukama. Sećam se i povratka iz Trsta, oko 23 sata, na dobroj nizbrdici (od praktično 25 km) kad se hladnoća dobro osetila. Dakle, verovatno ništa za paniku, ali da te ne iznenadi. Htedoh još nešto da pomenem, ali sad zaboravih.

Što se tiče ovog plastičnog nosača (stvarno je očajan) kupio sam ga u Dekatlonu (320 din), pa ti nije od pomoći. Inače, "obični" nosači obično mogu da prime te flaše od litar i po, a uvek možeš da poneseš sa sobom u radnju i neku praznu flašu da probaš.
 
Momci, kratko pitanje - da li je iko negde video 27.5x3.0 unutrašnje, ili i njih moram da uvozim..

Valjda ima tih 'fatty' bicikala dovoljno da makar neki prodavac drži na stanju par komada.
 
Naravno da nema :D
Ja sam prošlog meseca tražio u Grčkoj... Ni u jednoj radnji nisu imali na stanju, samo poručivanje. Kod nas nemaš gde ni da poručiš sem, što kažeš, iz inostranstva. Ja ne mogu sebi da oprostim što nisam kupio proletos sa berze par za 40e iste kao moje purgatory + ground control.
Šta voziš pa ti trebaju 3.0 gume?

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
 
Hehe da kažem da su iste mašine sem što moja nema dodatni motor :D
Doduše ja češće vozim 29 setup :) Planiram da kupim ZTR Arch Mk3 felne i prepletem pošto su ove prilično tanke, 20mm.
Što se 27.5 točkova tiče i oni nisu preterano široki, fabrički su za 2016 i 2017 modele stavljali felnu širine 29mm, tek 2018 i 2019 imaju šire, kao ove tvoje ako su kao sa linka koji si stavio.
Jesi li namestio tubeles setup? Ja tako vozim oba para točkova, mnogo je bolje.
Koliko si visok i koju veličinu rama voziš?
7ab3c3dbc1bb46d89f9ecb0da51f2e64.jpg
bece69c206ebf22c52a5561f697078d6.jpg


EDIT : Tek sad provaljujem da tražiš unutrašnje zapravo... Ja to ne koristim, imam dve, možda i tri.. ako ti baš treba mogu da ti pošaljem jednu..

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
 
Poslednja izmena:
Ja od kako sam stavio monoblok i gume bez sara, sirine 1.75 ja sam progledao sa bajsom... Da vas ne lazem bar 30% ide lakse. Skinuo sam i amortizer koji je imao dosta lufta i sad moram reci da je bajs mnogo agilniji i brze reaguje :) nazalost nikako da uhvatim vremena i bogme lepo vreme da odem do NS i Palanke bajsom, nekih 30km u jednom pravcu je taman za mene i moje veliko dupe :p Imam snage za jos ali ne mogu da sedim vise pa sam nervozan :)
 
Say, that's a nice bike... :)
Baš su duže ture od 115 km. :) Kad si već postavio slike bicikla, mislim da ti je korman preširok za duge ture. Inače, meni je rekord dugo bio 80 km, pa onda prvi sledeći oko 120. Savetovao bih ti pre svega da se ne opterećuješ previše. Ne ideš u Mongoliju. Govoriš lokalni jezik, imaš mape na telefonu, a usput mali milion svakakvih prodavnica i pekara, za piće i klopu. Ono što smatram obaveznim za svaku vožnju (i kraću) jesu naočare, rukavice, rezervna unutrašnja (bar jedna), osnovni alat (imbusi i montirači za gume), pumpa, poželjno flekice, za svaki slučaj. Svetla, jer uvek može da te zadesi mrak. Jako važno kad ideš po brdovito-planinskom predelu gde sunce zađe mnogo ranije. Za ture preko ~30 km preporučujem i biciklističke gače. Ja nosim još neki ključ (od Ponike :)), izolir trake i još par sitnica, ali svako uvek doda nešto svoje što mu odgovara ili ga umiruje.

Naravno, kod sebe uvek imam neku hranu, poželjno masnu. Gibanica, pica (pravim svoje) ili sendviči sa majonezom, kačkavaljem i salamom. Uz to, za urbane ture 1,5 litar flašu vode na biciklu, 0,5 u rancu (dosipavam kad god je moguće) i sad imam još taj jedan nosač. Ili da ponesem još vode (tebi neće zatrebati) ili kad kupim usput neki sok za uz ručak, pa mi ostane. Uvek ponesem i nešto slatko (čokoladno), jer se definitivno troši mnogo snage, a lično sam iskusio šta se desi kad ne jedeš na vreme/dovoljno. Potpuni raspad sistema.

Ja lično ne koristim nikakve energetske napitkse ili grickalice, pa ih i ne preporučujem.
Imaj u vidu i da u brdsko-planinskim predelima bude osetno hladnije čak u sred leta, pa može da ti bude hladno. Npr, meni je na ~0 metara bilo i 30 stepeni, a onda dođem na 500 i bude 18. Na 1000 još hladnije. Ja nisam do sada imao potrebu da se nekako posebno štitim od hladnoće, jer je to uglavnom sve bilo u po bela dana, ali nije prijatno. Posebno za prste na rukama. Sećam se i povratka iz Trsta, oko 23 sata, na dobroj nizbrdici (od praktično 25 km) kad se hladnoća dobro osetila. Dakle, verovatno ništa za paniku, ali da te ne iznenadi. Htedoh još nešto da pomenem, ali sad zaboravih.

Što se tiče ovog plastičnog nosača (stvarno je očajan) kupio sam ga u Dekatlonu (320 din), pa ti nije od pomoći. Inače, "obični" nosači obično mogu da prime te flaše od litar i po, a uvek možeš da poneseš sa sobom u radnju i neku praznu flašu da probaš.
Hehehe nekome je tura od 115 km kao kuća [emoji16] što se tiče alata imam jedan kompletan multitul sa montiračima i dosta alata na njemu, svakako sam mislio da odem da uzmem jednu ili dve unutrašnje za svaki slučaj i neku pumpicu. Ako imaš neki predlog za pumpu slobodno okači. Razmišljao sam da uzmem i neku spojku za lanac, da se nađe.
Što se tiče klope mislim da si upravu, poneću nešto sa sobom pošto i ja svašta pravim, taman da se ne bi opterećivalo i time . Što se tiče naočara, ja nosim standardne , ne one sportske, rade posao. Uzeću i neku kacigu, video sam dobre Scott, jako su udobne.

Sent from my Mi MIX 2 using Tapatalk
 
Ajde bre ljudi kakva fama i priprema za običnu vožnju?!? Možda i šator jedan da nabaviš?? Pa ne vozi se 100km 3 dana aman, stavi hiljadarku u džep da se nađe i cepaj.
Ček, Cane, kakve sad veze ima širina volana sa dužinom vožnje? :) Na koliko sam onda ja limitiran sa 780mm volanom? :D
Čine meriš beše visinu pa si skupio 2300m visinaca? Meni je recimo strava za vožnju koju je sport tracker izmerio sa oko 2500m, prikazala kao oko 1800 i verujem da je to tačnije. Znam da koristiš... recimo, "poseban" telefon :) pa ne mogu da se setim šta beše ima od aplikacija za njega.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
 
Ajde bre ljudi kakva fama i priprema za običnu vožnju?!? Možda i šator jedan da nabaviš?? Pa ne vozi se 100km 3 dana aman, stavi hiljadarku u džep da se nađe i cepaj.
Ček, Cane, kakve sad veze ima širina volana sa dužinom vožnje? :) Na koliko sam onda ja limitiran sa 780mm volanom? :D
Čine meriš beše visinu pa si skupio 2300m visinaca? Meni je recimo strava za vožnju koju je sport tracker izmerio sa oko 2500m, prikazala kao oko 1800 i verujem da je to tačnije. Znam da koristiš... recimo, "poseban" telefon :) pa ne mogu da se setim šta beše ima od aplikacija za njega.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Sport tracker i strava drugacije prikazuju razliku u visini. Sport tracker ti daje ukupno uzbrdo i ukupno nizbrdo, a strava ti daje visinsku kotu reljeva.
Sto se tice pripreme, potpuno se slazem da se covek spremi. Ja se spremam za svaku voznju preko 50Km u smislu da kada dodjem sa voznje ne padnem na kolena a sutradan da mi prodje normalno, a ne u spavanju. Priprema ti pocinje par sati pre voznje i traje par sati posle voznje. To je normalno.
Za oko 50Km dovoljno je voditi racuna sta se unosi pre voznje u organizam i dovoljna je voda u toku voznje. Za vece relacije treba unos i neke hrane...
Naravno voznje na koje ja mislim su bez pauze. Ja na takve voznje stanem eventualno na semafor.
Na duze voznje od 70-80Km nisam skoro vozio, nemam vremena. :(
 
S' obzirom da sam prošlog leta opet seo na bajs posle 12 godina moram da imam neki vid pripreme :D I ja za bilo koju vožnju u okolini Beograda i u Beogradu se ne spremam, tj ne nosim ništa osim vode, jer sve mi je dostupno gde god da se nađem, mada bi bilo uvek pametno da nosim gumu i pumpu.... Preko zime ću da se pozabavim da nađem neke točkove koji će moći da se lakše voze po asfaltu, tanje gume i najverovatnije drugi pogon. Možda je pametnije skroz promeniti bajs, ali mi za sada ovaj ram i geometrija baš prija i osećam se neutralno, tamo da videćemo do zime šta je bolja opcija. Mada izlete svremena na vreme jako lepi turinzi za pristojne novce
 
Neka preporuka za dobar i povoljan servis amortizera?
U pitanju je Santour Raidon.
Lock ne radi kako treba, oslabio je
 
2bike, ciklonaut, kp...
 
Auh, da probam redom. :)

@frostysrb Pričali smo u pumpama... "nedavno". A i svako malo. Zavisi šta hoćeš i koja cena ti je prihvatljiva. Ja sam kupio Giyo... da li model 77. Želeo sam da bude kompaktna, aluminijumska, teleskopska (računajući da više pumpa, mada to nije uvek tačno) i obavezno - da ima "T" ručku, jer je meni tako mnogo lakše da pumpam. Takođe, želeo sam da podržava i presta i auto ventile, mada danas to imaju skoro sve. I moj budžet je bio... Ispod 800-1000 din. Ako još nemaš spojnicu za lanac, to je maltene obavezno, čak i sad po 350 din umesto ranijih 60. Naočare je poželjno da budu (i) S3 nivo zaštite, ne samo S1, jer ipak se vozi uglavnom danju i po suncu, na brisanom prostoru.

@sajlonac Za bildere možda i nema veze širina kormana sa dužinom vožnje. :) Inače, probaj sklekove ili zgibove sa raširenim i skupljenim rukama, pa vidi šta je lakše. Pritom, veoma širok korman obično dovodi i do više savijenih leđa što je isto pogubno na dužim vožnjama. Nećeš uvek biti mlad. :) I drago mi je da hvališ Stravu, jer su podaci upravo sa nje. ;) Vožnje sad pokušavam da pratim iz dva uređaja i dva programa (WP i Android, Run the Map i Strava), jer mi se dešavalo da neki uređaj izgubi signal ili pukne program. Ovo je baš Strava zabeležila i izračunala. Jedino ako nisu nešto promenili, pa da je to sad sasvim drugačiji podatak, a ne ukupan uspon? Ali bar vodiš računa kako pričaš o mom telefonu. :)

Šta bi na kraju sa tim gumama? Spoljašnje ili unutrašnje? Mogu ja da pogledam da li ih ima, pa da donesem u Bg... jednom. Samo ne uskoro.
 
Preporuka za sajlu s kljucem do 1000din i max 1m (mada bolje kraca, od 60-70-80cm). Hocu kevi da uzmem da ne nosi onu najgoru, debelu par mm. A neku bas ozbiljnu, lanac ili u-lock nece nositi zbog glomaznosti. A ni bajs nije nesto vredan, 100-ak evra...
Kakve su ove, jel ima neke bitne razlike:
http://www.wobyhaus.co.rs/proizvod_detaljno.aspx?item=0200328
http://www.vector-bikes.com/prodaja...e-katanci/sajla-za-bicikl-kl-053-800mm-detail
http://www.vector-bikes.com/prodaja...e-katanci/sajla-za-bicikl-kl-073-800mm-detail
http://planetbike.rs/pbshop/Biciklizam/Oprema/Brave za zaključavanje/13419/
http://www.wobyhaus.co.rs/proizvod_detaljno.aspx?item=0200312
 
Bre Cane pa tako, pokaži se gde si, baš sam se pitao gde napabirči toliko u Beogradu :D
Inače valjda znaš za pravilo, "što širi volan to kraća lula", tako da to o povijaju nije baš tačno, štaviše naprotiv. Široki volanom idu na allmountain, trail, enduro bajsevi gde je položaj sedenja drastično opušteniji i uspravniji od standardnih xc bicikala. Btw ne vežbam već god ipo, nisam više bilder, nema ništa od čoveka... :( Ne bi me prepoznao [emoji14]

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
 
Preporuka za sajlu s kljucem do 1000din i max 1m (mada bolje kraca, od 60-70-80cm). Hocu kevi da uzmem da ne nosi onu najgoru, debelu par mm. A neku bas ozbiljnu, lanac ili u-lock nece nositi zbog glomaznosti. A ni bajs nije nesto vredan, 100-ak evra...
Kakve su ove, jel ima neke bitne razlike:
http://www.wobyhaus.co.rs/proizvod_detaljno.aspx?item=0200328
http://www.vector-bikes.com/prodaja...e-katanci/sajla-za-bicikl-kl-053-800mm-detail
http://www.vector-bikes.com/prodaja...e-katanci/sajla-za-bicikl-kl-073-800mm-detail
http://planetbike.rs/pbshop/Biciklizam/Oprema/Brave za zaključavanje/13419/
http://www.wobyhaus.co.rs/proizvod_detaljno.aspx?item=0200312
Nema razlike, sve su djubre.
Svaka jeftina sajla se sece za par sekundi hobi alatom koji staje u dzep i koji moze da se kupi u svakoj radnji sa alatom.
Vrednost bajka nije presudna jer se sve krade.
U sustini moze da kupi bilo sta ali, nikad se ne zna kada ce neko sa alatom da naidje i precvika sajlu.
 
Ovakvu je sama kupila (kao 55cm x 6mm)
master-lock-sajla-55cm-x-6mm-straight-col-2406-68635.jpg

ako nema razlike onda da ne diram
 
Poslednja izmena:
Bre Cane pa tako, pokaži se gde si, baš sam se pitao gde napabirči toliko u Beogradu :D
Inače valjda znaš za pravilo, "što širi volan to kraća lula", tako da to o povijaju nije baš tačno, štaviše naprotiv. Široki volanom idu na allmountain, trail, enduro bajsevi gde je položaj sedenja drastično opušteniji i uspravniji od standardnih xc bicikala. Btw ne vežbam već god ipo, nisam više bilder, nema ništa od čoveka... :( Ne bi me prepoznao [emoji14]

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Glupa tastatura na telefonu je napravila da zvučim kao indijanac, zapravo ne pričam baš tako :)

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
 
Vrh Dno