Šta je novo?

Pracenje posiljki

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Konačno!!!

YI 4K+ Poručen sa Geekbuying-a 08.03., poslat 11.03, prvi i poslednji status je bio 22.03.

Sada me interesuje kada će proći carinu kada vidim vaše statuse. Meni je gimbal od Ali-a stigao u zemlju 14.04. i stigao je kod mene 26.04.... A putujem 19. Maja, kada mi i treba kamerica
fba8775f5761302266b239e8c7c2aeb4.jpg


Послато са Mi A1 уз помоћ Тапатока
 
Pa ja trenutno imam 3 paketa koja stoje na carini, jedan od 26.04, jedan od 30.04 i jos jedan od 04.05. Dva ne podlezu carini (vrednost ispod 50e), oni se naravno na telefon ne znaju javiti a ni odgovoriti na e-mail. Dopisacu kada stignu paketi. NS carina je u pitanju inace da znate vi kojima stize u NS da cete se izgleda posteno nacekati.
 
Stigla u NS 02.04, prošla 23.04, stigla 24.04, obračunat pdv + otvaranje pošiljke = 320.- din. (plaćeno na aliju 7,60€)
Dva posta iznad: stigla 16.04, danas otprema, znači čeka se dva dana duže, taman 1. i 2. maj.
 
Jedno pitanje, kupio xenon sijalice za auto na Aliju. Za dva dana istice rok koji je prodavac dao za dostavu- 40 dana. Uglavnom je to na 60 ali ne znam iz kog razloga je on stavio 40. Po statusu posiljka je na NS carini od 21.04.2018

Sta sad raditi da li ici na dispute ili? Juce sam mu poslao poruku ali jos nije odgovorio...

Sta se desava sa paketom ako idem na dispute? Nesto mi se cini da ce prestati da salju za Srbiju ako nasa carina nastavi ovako lepo i brzo da radi...
 
Poslednja izmena:
Trazi da ti produzi zastitu (rok isporuke ) za bar 15 dana , dispute bi tesko dobio

2. To extend the Buyer Protection for this order, please click here .
 
Poslednja izmena:
Stvarno???

A sta onda ovo znaci:

1. If your order does not arrive on 2018-05-12 , you can apply for a refund by opening a dispute.

On-time Delivery
If you do not receive your purchase within 39 days, you can ask for a full refund before order completion

Full Refund
if you don't receive your order
You will get a full refund if your order does not arrive within the delivery time promised by the seller.

Neosnovan dispute kazes? Kinez verovatno ne racuna nasu nesposobnu carinu gde paket stoji i vise od mesec dana, zato sam i pitao sta raditi i da li uopste ici na dispute. Svakako sam poslao zahtev za produzenje zastite jos 15 dana, ali ako on garantuje da ce paket stici za 39 dana mene bas zabole gde se paket nalazi da li u nekom skladistu na aerodrUmu ili zatrpan u nekom skladistu na carini....
 
PA ne garantuje kinez rok u kom carina obradjuje posiljku? Paket je stigao u Srbiju I ako se ne vrati zato sto je napisao pogresnu adresu ili slicno ti ne mozes dobiti dispute [emoji11]

Sent from my Mi MIX 2 using Tapatalk
 
Stvarno???

A sta onda ovo znaci:

1. If your order does not arrive on 2018-05-12 , you can apply for a refund by opening a dispute.

On-time Delivery
If you do not receive your purchase within 39 days, you can ask for a full refund before order completion

Full Refund
if you don't receive your order
You will get a full refund if your order does not arrive within the delivery time promised by the seller.

Neosnovan dispute kazes? Kinez verovatno ne racuna nasu nesposobnu carinu gde paket stoji i vise od mesec dana, zato sam i pitao sta raditi i da li uopste ici na dispute. Svakako sam poslao zahtev za produzenje zastite jos 15 dana, ali ako on garantuje da ce paket stici za 39 dana mene bas zabole gde se paket nalazi da li u nekom skladistu na aerodrUmu ili zatrpan u nekom skladistu na carini....
Otvori dispute jer u suprotnom pare idu prodavcu po isteku i slučaj tj porudžbina se zatvara. Pa neka on produži protection, dispute će videti i odreagovati sigurno kad poruke ne gleda.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk
 
Pre bih rekao zbog nase carine nastaju problemi jer je bas takva situacija i sada...Kinez ima odlicne ocene i vidim da uspesno posluje ali izgleda sa normalnim drzavama gde paketi ne stoje po mesec dana na carini. Moj rezon? X puta sam do sada narucivao sa Alija i nikad nije bilo problema, proslom paketu je trebalo da dodje do mene 53 dana i nisam pravio problem, kakav je to onda moj rezon ako Kinez garantuje da ce paket stici u roku od 39 dana ili vraca novac a zastita mi istice za dva dana? Bas zato sam i trazio savet sta raditi. Uredno sam ga obavestio da paket jos nije stigao i trazio da se zastita produzi za 15 dana ali jos cekam odgovor jer se ne javlja.

Da se razumemo, nemam ja nista protiv Kineza jer imam odlicna iskustva do sada. A iskreno i ne treba da salju *mjau**mjau**mjau**mjau**mjau*skom sistemu carinjenja. Predmet platis 2e carinik proceni da on vredi 5e i lupi ti pdv plus otvaranje paketa 250-300din
 
Inace ekipa iz NS se bas i nece obradovati ali izgleda da u NS definitivno ne koriste FIFO sistem. 7 paketa narucenih isti dan (16 april), za sada stigla samo 2.

EDIT: Ajde cisto malo detalja da se zna da bas i nema neka pravila kojim redom rade.

2 paketa su preko SG poste, Mobilni telefon i maska za sestrin mobilni - Oba zaglavila na carini, iako samo telefon podlaze carinjenju, telefon je na carini od 30.04 a maska od 26.04.

4 paketa su direktno iz kine (CN broj za pracenje), 3 maske za telefon i jedno zastitno staklo, za sad stigli do mene samo jedna maska i staklo (broj za pracenje prati samo u kini tako da nemam pojma gde su ostali).

1 paket preko turske poste (TR) - eksterna baterija za telefon sa solarnim punjenjem - stiglo kod nas 04.05, jos stoji na carini.

Eto cisto malo informacija za nase statisticare :)
 
Poslednja izmena:
I ja cekam ringke zaštitu, stigla iz koreje za 8 dana do carine i sad je tamo od 3.5. Smorih se...

Sent from my LG-H990 using Tapatalk
 
X puta sam do sada narucivao sa Alija i nikad nije bilo problema, proslom paketu je trebalo da dodje do mene 53 dana i nisam pravio problem, kakav je to onda moj rezon ako Kinez garantuje da ce paket stici u roku od 39 dana ili vraca novac a zastita mi istice za dva dana? Bas zato sam i trazio savet sta raditi. Uredno sam ga obavestio da paket jos nije stigao i trazio da se zastita produzi za 15 dana ali jos cekam odgovor jer se ne javlja.
Uvek treba obratiti pažnju na sitna slova sa uslovima.
Piše da on time delivery ne važi u slučaju okolnosti na koje prodavac i aliexpress ne mogu uticati i tu je navedena baš carina (obe i kineska i naša), prirodne katastrofe itd. Takođe u opcijama za dispute ne postoji on time delivery kao opcija za žalbu tako da je to samo marketing.
Možeš otvori dispute i tražiti da ti produži zaštitu ali nemoj ga eskalirati jer ces sigurno izgubiti. Dispute se može otvoriti više puta ali eskalirati samo jednom tako da to čuvaj ukoliko ti stigne pokvaren proizvod.
 
Inace ekipa iz NS se bas i nece obradovati ali izgleda da u NS definitivno ne koriste FIFO sistem. 7 paketa narucenih isti dan (16 april), za sada stigla samo 2.

EDIT: Ajde cisto malo detalja da se zna da bas i nema neka pravila kojim redom rade.

2 paketa su preko SG poste, Mobilni telefon i maska za sestrin mobilni - Oba zaglavila na carini, iako samo telefon podlaze carinjenju, telefon je na carini od 30.04 a maska od 26.04.
To što su naručeni istog dana ne znači ništa jer njihov put zavisi od mnogo faktora.
Važno je samo kad je stigao u Srbiju tj na carinu, FIFO možeš osporiti samo ako ti ovaj paket od 30-og prođe pre carinu od paketa koji tu stoji od 26-og
 
PA ne garantuje kinez rok u kom carina obradjuje posiljku? Paket je stigao u Srbiju I ako se ne vrati zato sto je napisao pogresnu adresu ili slicno ti ne mozes dobiti dispute [emoji11]

Sent from my Mi MIX 2 using Tapatalk
Upravo tako.
@bokins83 zbog tvog rezona masa kineza ne salje robu u Srbiju
Aj ti to objasni nekim "nasima".
Stvarno???

A sta onda ovo znaci:

1. If your order does not arrive on 2018-05-12 , you can apply for a refund by opening a dispute.

On-time Delivery
If you do not receive your purchase within 39 days, you can ask for a full refund before order completion

Full Refund
if you don't receive your order
You will get a full refund if your order does not arrive within the delivery time promised by the seller.

Neosnovan dispute kazes? Kinez verovatno ne racuna nasu nesposobnu carinu gde paket stoji i vise od mesec dana, zato sam i pitao sta raditi i da li uopste ici na dispute. Svakako sam poslao zahtev za produzenje zastite jos 15 dana, ali ako on garantuje da ce paket stici za 39 dana mene bas zabole gde se paket nalazi da li u nekom skladistu na aerodrUmu ili zatrpan u nekom skladistu na carini....
Stvarno!
 
Ljudi, treba da nam bude jasno, sve u ovoj državi funkcioniše po sistemu nediraj ništa dok ne izađemo na naslovnu blic-a.
Carina samo neka nastavi ovim tempom, taman da nas blokiraju na aliju, pa kad to bude izašlo u nekim novinama ili na tv-u tek onda će neko reagovati na ovu sramotu.
Ja lično sam uvek produžavao vreme za dostavu ako ne stigne u predviđenom roku, ali neću više jer mi svaku pošiljku sad naplaćuju ako je cena preko dolar. E pa zaje**** Da me cimate 60+ dana i još da vam platim za to, e neće da može više.
 
Uvek treba obratiti pažnju na sitna slova sa uslovima.
Piše da on time delivery ne važi u slučaju okolnosti na koje prodavac i aliexpress ne mogu uticati i tu je navedena baš carina (obe i kineska i naša), prirodne katastrofe itd. Takođe u opcijama za dispute ne postoji on time delivery kao opcija za žalbu tako da je to samo marketing.
Možeš otvori dispute i tražiti da ti produži zaštitu ali nemoj ga eskalirati jer ces sigurno izgubiti. Dispute se može otvoriti više puta ali eskalirati samo jednom tako da to čuvaj ukoliko ti stigne pokvaren proizvod.

Odlicno, hvala na odgovoru. Bas to me je i zanimalo, nisam znao da je to sto se tice 40 ili 60 dana samo marketing...

Poslao sam zahtev da se vreme za zastitu produzi jos 15 dana, prodavac se posle ukljucenog disputa javio i na zahtev odgovorio OK friend, thanks so much, dispute je zatvoren ali mene brine sto na sajtu i dalje stoji 1. If your order does not arrive on 2018-05-12 , you can apply for a refund by opening a dispute a vreme za zastitu se nije povecalo vec i dalje stoji 1 dan i par sati.

Cekam do veceras, ako nema promene sto se zastite tice ponovo otvaram dispute pa nek se oni prvo dogovore sa nasom carinom pa neka onda salju ako hoce i ako im to odgovara... I onako su vec za brdo stvari kojima je bila free postarina podigli na 1-4e i bas uporedjivao sa zemljama u okruzenju gde je postarina za iste predmete i dalje free.

Svima je u interesu da paket stigne u sto kracem roku, samo izgleda nasoj carini nije. Meni kad se poveca obim posla ja reagujem i pojacam ekipu sa jos par ljudi, to valjda tako ide, ne znam...
 
Poslednja izmena:
Ocito da nisi trazio produzenje zastite kroz Ali formular vec samo kroz poruku prodavcu ...
 
Trazio sam produzenje preko opcije na aliju...

Upisao sam 15 dana, a u delu gde su mi poruke koje sam slao prodavcu se pojavila ova Due to shipping delays,please extend delivery date by 15 days na sta je on odgovorio OK friend, thanks so much
 
Poslednja izmena:
Primetio sam da trgovci sve cesce salju neregistrovane posiljke preko posrednika Yanwen Logistics.
Posiljke dobijaju brojeve za pracenje kao i China Post Ordinary Small Packet Plus u formatu UC...CN ,
jer i idu preko CP.
Da li je direktno ili preko Yanwen se vidi kada se pokusa otvoriti ili se otvori Dispute.

YW.jpg

Meni nije stiglo par komada , a oni koji su stigli cekao sam 70-80 dana u odnosu na 20-50 kada ide direktno preko CP.
I trenutno cekam 3 komada , a poslati su u isto vreme kada i paketici direktno preko CP koji su stigli.

Kakva su vasa iskustva ?
 
Dokle ste stigli sa statusom zadržavanja na carini?
8d9e693e4c99a3697f39aac69de204d1.jpg


Послато са Mi A1 уз помоћ Тапатока
 
^nije tacno. NS carina samo ne izbacuje svakog dana status, sve dok ne prodje carinu.
 
^nije tacno. NS carina samo ne izbacuje svakog dana status, sve dok ne prodje carinu.

Kao sto se vidi iz prilozene slike, paket nema apsolutno nikakvu aktivnost, a koliko ja znam trebalo bi da se u nekom trenuku promenilo na "podnosenje na carinski pregled", ali kao sto si rekao bez ponavljanja.

Screenshot (142).png
 
Da li treba ili ne nije definisano, ali UGLAVNOm se za NS i NI carinu ne pojavljuje nista osim te dve stavke sve dok se ne ocarini.
 
Kao sto se vidi iz prilozene slike, paket nema apsolutno nikakvu aktivnost, a koliko ja znam trebalo bi da se u nekom trenuku promenilo na "podnosenje na carinski pregled", ali kao sto si rekao bez ponavljanja.

Pogledajte prilog 251261
Код мене је за један пакет исто стање још од 23.04. Почеће ваљда нешто за се дешава ускоро.

Sent from my SM-G950U1 using Tapatalk
 
Da li treba ili ne nije definisano, ali UGLAVNOm se za NS i NI carinu ne pojavljuje nista osim te dve stavke sve dok se ne ocarini.

E to vec nisam znao, to jest ne secam se jer davno nisam narucivao nista do sad ovih paketa. Najveca fora je sto kad ih nazoves samo te bacaju sa broja na broj dok ne udaris u broj koji cim pozoves izbaci zauzece.

EDIT: @maric62985: Aj molim te javi kada ti se pomakne paket, ili stigne, cisto da se zna otprilike do kojeg datuma su stigli da mozemo makar otprilike da tempiramo.
 
Poslednja izmena:
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno