NorthGate
Čuven
- Učlanjen(a)
- 01.01.2004
- Poruke
- 4,531
- Poena
- 785
Nisam ni ja odmah našao. Klikneš na Progresiv, pa onda pri dnu strane.
Kod mene ne piše ništa u Progresiv delu.
Poslednja izmena:
Nisam ni ja odmah našao. Klikneš na Progresiv, pa onda pri dnu strane.
http://www.telenorbanka.rs/sr/stanovnistvo/ponuda/tarifni-paket-progresiv/progresiv-plus/
Meni plata ide preko TB-a, automatski me prebacili na +.
Sent from my m2 note using Tapatalk
Isto 300 dinara kao obican progresiv.
Sent from my m2 note using Tapatalk
Ne glavnom sajtu Telenor Banke, onom reklamnom.
Jel možeš da napišeš kako je tekla procedura sa Telenor Bankom, šta su ti sve tražili, itd.?
Dear Telenor banka,
The following transactions have debited my account.
CardNumber Transaction Amount Trans. date Merchant name Acquierer's Reference Data
55*******6 x1.80 EUR 2016.11.13 PARIS LA DEFE HIPAYWALLET.COM 05134****************
55*******6 x2.80 EUR 2016.11.15 PARIS LA DEFE HIPAYWALLET.COM 05134****************
55*******6 x3.80 EUR 2016.11.18 PARIS LA DEFE HIPAYWALLET.COM 05134****************
55*******6 x4.80 EUR 2016.11.25 PARIS LA DEFE HIPAYWALLET.COM 05134****************
I have ordered various products on www.sitename.com website :
11/13/2016 - product 1 (order MAOHNBKFA)
11/15/2016 - product 2 (order INAMPFERL )
11/18/2016 - product 3 (order KTKFVAPYI)
11/25/2016 – product 4 (order FLMKBUUIF)
The products that were ordered on 11/13/2016 and 11/15/2016 (MAOHNBKFA , INAMPFERL ) have never arrived to my address . The delivery date, specified by the Terms and Conditions, is within 2-3 days, from placing the order.
I received the products ordered on 11/18/2016 and 11/25/2016 (KTKFVAPYI, FLMKBUUIF), but they were significantly damaged and unusable. The boxes were ripped off and sticky, while the content, though sealed, was half empty.
I tried to resolve the issue by contacting the merchant , but the merchant refused to provide any kind of assistance and even threatened to block my account.
I have informed the merchant that I will not use the damaged products and that they are available for pick up. Please find enclosed, the complete correspondence with the merchant, including the photographs of the received, but damaged products.
Since the products that I have ordered have either not been delivered or have arrived damaged and unusable I am asking you to remove the charges from my account.
PP zastita je kao zivot u Svedskoj u odnosu na ovaj tvoj slucaj.Naravno. Rešava se pismom na Engleskom u slobodnoj formi koje šaljem TB, a oni prosleđuju MC. Nije tek tako napisano, dali su mi smernice šta mora da sadrži. Recimo, mora da bude pokazana moja dobra volja da vratim spornu robu ili bar da ponudim da je vratim (što prodavac može da odbije ili ignoriše). Sve moram da dokumentujem mejlovima i SS ekrana, da se vide datumi i prepiska. Ne treba da bude preobimno, ali da ima ključne elemente. TB banka je tu da pomogne oko pisanja dopisa.
Važno je reći da je chargeback dosta komlikovaniji od AliExpress ili slične zaštite, gde iz parajućih menija birate opcije i eskalirate problem. Drugim rečima, smorno, vremenski zahtevno, vraća se na doradu, i lekcija naučena -- treba koristiti PayPal (mada nikad nisam zaista osetio kako radi PayPal Protection), posebno sa manjim trgovcima.
Evo kako je izgledao moj dopis banci:
I to je prošlo!
A onda je dve nedelje kasnije stiglo pismo od HiPayWallet-a, procesora transkacije (koje nimalo nije briga da pruže podršku, sem da operu ruke od svega), kako oni od mene potražuju navedeni iznos koji je banka njima skinula (tj. MC). I trajno su mi ugasili HiPayWallet nalog. Srećom, i sami su napisali, da mogu da otvorim drugi, vezan za drugi email adresu. Ni sa njima neću da imam posla, od tada samo PayPal, a ako baš mora neki drugi način, šta ću... Kad bolje pogledate, i nema nekog izbora, ne?! :S:
Upravo isprobah Mcash na bankomatu , sve proslo besprekorno. Uplacivao novac.
Upravo tako, zato sam želeo svojim primerom da pokažem koliko je chargeback cimanje, ali ne i nemoguća misija.PP zastita je kao zivot u Svedskoj u odnosu na ovaj tvoj slucaj.
Sent from my NX505J using Tapatalk
Ne porucujem za sebe, to je onaj PP nalog drugara na koji sam linkovao svoju karticu. Kako je nesto specificno a u pitanju je zdravlje, izostavio sam. Nije droga, nije ništa zabranjeno.Ali interesantno da nigde ne kazes koji je to sajt ^^
Sta to porucujes, a?![]()
Rešava se pismom na Engleskom
Ja sam danas podigao novac na bankomatu uz pomoć m-cash. U pitanju je bankomat u Niškom Merkatoru (Rodi).Ja na tri bankomata sam video samo upit stanja i uplatu,a podizanje novca nije bilo.
Ja na tri bankomata sam video samo upit stanja i uplatu,a podizanje novca nije bilo.
Hehe, hvala, mislis da drugi nisu pokusavali ili banke ne žele time da se bave? U principu, nije chargeback babaroga, samo zahteva utrosak vremena svih ucesnika. Video sam MC vodič za chargeback, iz TB su mi slali delove uputstva dok sam sastavljao. Novac je bio na mom racunu 7 dana posle slanja i nigde, bas nigde se ne vidi u prilivima, a sporni odlivi nisu anulirani. Čudno, ali tako je.Svaka čast, Owim, ti si prvi za koga sam čuo da je ovo uspešno uradio.
Banke utiču preko VISA/Mastercarda i institucija (ne nužno banaka) preko kojih trgovci posluju, tako da Tunguzija ili Kirabati - nije ni bitno. Kad si u tom sistemu imaš obaveze ili lako izletiš iz istog.Meni iskreno nikad ne bi palo na pamet da se obratim banci u slucaju prevare od strane trgovca, ukoliko je to ovde slucaj. Kupovina preko interneta nosi rizik i ako ne zelis da koristis paypal, radi ustede, ili ga trgovac ne podrzava, sto samo po sebi poziva na sumnju, nisam siguran koliko tu banka preko svojih mehanizama (mastecarda) moze da utice na malog trgovca iz tunguzije. Servisi kao paypal za to i sluze i naplacuju finu proviziju na racun te zastite. Banka zapravo te transakcije i ne naplacuje, ali naravno da joj je u interesu da se njene platne kartice ne zloupotrebljavaju, te stoga moze moze moze da ponudi odredjen nivo zastite pretnjom bleklistovanjem trgovca. Srecno!
Htedoh reći da nije bitno gde je trgovac^ Nisam siguran da sam tačno razumeo sta si hteo da kazes.![]()
Htedoh reći da nije bitno gde je trgovac. Da bi dobio mogućnost da radi tj. prihvata kartice mora da ispuni odredjene uslove. Stvarni novac od transakcija karticama dobija preko poslovne banke ili neke druge odgovarajuće institucije, pa samim tim može da računa da će mu isplata biti obustavljena za dokazano sporne transakcije. Chargeback je upravo mehanizam za iniciranje takvih stvari, ako su transakcije već prošle obračune i korisnik kartice zadužen a trgovcu prebačena sredstva.
Ne bih rekao da ima tu protekcije. Ovo što ti se desilo ponovo je skoro sigurno posledica tzv. second presentment-a, ako je trgovac ponovo zatražio naplatu te transakcije smatrajući da je u pravu i da je realizacijom chargeback-a oštećen. Druga mogućnost - da tebi nisu napravili neku pretplatu, kao da svakog meseca hoćeš da dopunjuješ kredit navedenim iznosom pa se sad naplata ponavlja (tzv. recurring transakcija). Proveri drugu mogućnost, pa ako si siguran da nije to u pitanju insistiraj kod banke da pokrenu dalje korake da se slučaj konačno razreši.Znači da neki imaju očigledno neku protekciju ili šta već? Kao na primer vectone, banka mi uradi chargeback, vectone nakon 7 dana opet uzme sa mog računa taj chargeback, ja opet prijavim to banci, i tako u krug. Mora valjda da postoji neki zakon za tako nešto, kada neko inicira transakcije kako se njemu prohte, tera debitne kartice u nedozvoljeni minus itd. Mora da postoji neka inspekcija, institucija u Srbiji ili konkretno u Britaniji koja to kontroliše, jer ko zna koliko oni godišnje tako ojade korisnika.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari