Šta je novo?

[MTS] BOX paketi

image url

Evo ovo su parametri.
Tehnicari su izlazili i danas na teren i ovo je slikano posle njih. Net danas radi ok.
Mozete misliti kakvu sam situaciju imao dok sam objasnio matorcima da vide ovo :D
 
image url

Evo ovo su parametri.
Tehnicari su izlazili i danas na teren i ovo je slikano posle njih. Net danas radi ok.
Mozete misliti kakvu sam situaciju imao dok sam objasnio matorcima da vide ovo :D

Zasto je tebi setovana brzina 16/2 kad tvoja parica po ovim parametrima glat moze da izgura preko 100Mb/s? Uzimaj odmah NET 50 ili NET 100.
 
Ne znam zaista rekli su nam da mozemo samo na 20mb, a net stuca uvece, evo brzina trenutno ne moze da podnese 1 telefon za viber. Ne znam vise sta da radimo, matorci svako vece zovu i prijavljuju kvar, tokom dana radi odlicno, uvece nikako.
 
To kad neko uključi veš mašinu pravi smetnje :D
*** ako se problem u neko doba dana nema drugog rešenja nego da u to vreme dogovoriš dolazak tehničke službe, pa da onda mere i jure gde se javlja šum.
Ako neće da se potrudeda to reše traži raskid ugovora. Ako neće na fino onda žalba Ratel-u.
 
@miki92

Vidi u PTT dozni da li su nastavljane parice, ako zivis u zgradi. Ako jesu, osvezi spoj i izoluj to dobro kvalitetnom izolir trakom.
 
Zagušenje WiFi-ja je 100%. Vdsl ili radi ili ne, ti imaš 48h uptime tako da prekida nisi sigurno imao, i uzmi net 50, taj što ti je rekao da ne može nema veze o životu!
 
Zagušenje WiFi-ja je 100%. Vdsl ili radi ili ne, ti imaš 48h uptime tako da prekida nisi sigurno imao, i uzmi net 50, taj što ti je rekao da ne može nema veze o životu!

Cekaj cekaj, jel on to iskljucivo koristi Wifi? Ako je WiFi, nije ni cudo sto se raspada. I moze i NET 100 da uzme, ali pitanje je da li bi mu odobrili. Ovako ima 16/2 umesto 20/2, a moze komotno da ima 50/2 i 100/2...
 
ako je samo na wifi, probajte da promenite kanal..

Poslato sa Note 3
 
Drugaru zatvorili portove koji su mu potrebni za gaming i kad je zvao tehničku podršku kažu da je jedini način da mu dodele statičku IP adresu... da li je ovo realno...? :D
 
Drugaru zatvorili portove koji su mu potrebni za gaming i kad je zvao tehničku podršku kažu da je jedini način da mu dodele statičku IP adresu... da li je ovo realno...? :D

Samo preko mejla treba traziti vracanje javne dinamicke adrese, telefonska podrska nema pojma.

Nek posalje mail na [email protected] i neka obrazlozi za sta mu treba javna dinamicka adresa.
 
Kuca je u pitanju, nema nikakvih nastavljanih parica i slicno, brojevi u celom naselju su izmenjani prosle godine, uvedeni novi sedmocifreni, postavljena nova centrala u naselju, kablovi do kice novi, nove instalacije sve. Jedino sto od uticnice do Huawei rutera ima oko 5 metara telefonskog kabla, jedino ako to pravi problem.
Ako se ruter stavi tu gde je napravljena uticnica za telefon, odmah pored signal od wifi-a mi pokriva bolje komsije i sprat, nego donji sprat kuce.
Ruter smo spojili i bez tog telefonskog kabla da probamo i javlja se isti problem.
Koristi se zicno lan kablom net na desktop racunaru a wifi je za ostale uredjaje -telefone i smart tv, isto je na svakom uredjaju, uvece lose preko dana fenomenalno.
Wifi zagusenje nema od cega da bude jer ima svega 4 wifi mreze u okolini (od toga je jedan predajnik Orion telekoma) -mozda on pravi problem, ne znam da li bi menjanje kanala znacilo, probacemo i to.
Setovano je na 16/2 jer se koristi trenutno box2,podnecu zahtev za vecu brzinu pa cemo videti. Samo da ovaj pad brzine uvece sredimo i vidimo do cega je.
 
13.10 sam produzio ugovor i receno mi je da cu imati 2 meseca free pretplatu. Stize pun racun za oktobar, mislim bice onda "na okruglo" od sledeceg meseca, tj novembar i decembar besplatno. Stize racun za novembar 1din, za decembar 2/3 od punog racuna. Kontam ja da su zeznuli nesto, racunaju kao da su mi naplatili prvi mesec samo trecinu kako su i trebali, a nisu nego su PUN racun. Zovem korisnicki servis, javlja se najiritantnija osoba sa kojom sam u zivotu pricao i posle svake trece reci mi se obraca sa gospodine, ponavlja to 20 puta, kao da me provocira nesto, ne razumem... Posle kraceg cekanja i provere, kaze mi da nemam pravo na zalbu jer se nisam zalio na oktobarski racun u roku. Ja kazem da nisam ni znao da treba da se zalim dok nije stigao racun za decembar, ona u fazonu "gospodine, ko vas sisa, nije to moj problem"... i ponavlja mi kao robot jedne iste stvari,kao da sam *****.

Sta mi je ciniti? Nije mi do 1500din toliko, koliko do toga da ima bre da im uzmem sta mi pripada, jer su vasljiva stoka najveca. Imam najgori internet godinama, stalno neki problemi, nikako da mi srede. Mesecima mi krali izmisljenu pretplatu na 3g,iako sam otkazivao x puta... Pa neces vala vise, ni dinar im ne dam!
Najgore mi je sto nemam alternativu, mogu samo u kopernikus, pa tek onda da obolim od nerviranja.
 
Пошаљи им мејл. Ја код оваквих ствари практикујем искључиво писани траг, другачије се понашају.
Спомени и ту иритантну особу.

Сећам се да су ми једном уважили рекламацију.
 
Salji odmah prigovor RATELu uzjedno.
 
13.10 sam produzio ugovor i receno mi je da cu imati 2 meseca free pretplatu. Stize pun racun za oktobar, mislim bice onda "na okruglo" od sledeceg meseca, tj novembar i decembar besplatno. Stize racun za novembar 1din, za decembar 2/3 od punog racuna. Kontam ja da su zeznuli nesto, racunaju kao da su mi naplatili prvi mesec samo trecinu kako su i trebali, a nisu nego su PUN racun. Zovem korisnicki servis, javlja se najiritantnija osoba sa kojom sam u zivotu pricao i posle svake trece reci mi se obraca sa gospodine, ponavlja to 20 puta, kao da me provocira nesto, ne razumem... Posle kraceg cekanja i provere, kaze mi da nemam pravo na zalbu jer se nisam zalio na oktobarski racun u roku. Ja kazem da nisam ni znao da treba da se zalim dok nije stigao racun za decembar, ona u fazonu "gospodine, ko vas sisa, nije to moj problem"... i ponavlja mi kao robot jedne iste stvari,kao da sam *****.

Sta mi je ciniti? Nije mi do 1500din toliko, koliko do toga da ima bre da im uzmem sta mi pripada, jer su vasljiva stoka najveca. Imam najgori internet godinama, stalno neki problemi, nikako da mi srede. Mesecima mi krali izmisljenu pretplatu na 3g,iako sam otkazivao x puta... Pa neces vala vise, ni dinar im ne dam!
Najgore mi je sto nemam alternativu, mogu samo u kopernikus, pa tek onda da obolim od nerviranja.
Dali može da se otkaže 3g pretplata od 100 din?

Послато са Coolpad A8
 
E *** nisam znao ,produžio sam ugovor pre 10 dana

Послато са Coolpad A8
 
Jel si uzeo telefon ?
 
Uzeo sam tablet, nego imam box4, koristim 064 broj

Послато са Coolpad A8
 
Mozes otkazati onda, taj tablet se valjda ne vodi za mobilnu tarifu, nego uz internet deo Boxa, pa 3G pretplatu mozes otkazati.
Pozovi i probaj. Ako ne uspe iz prve, pozovi drugi dan i gledaj da ne bude isti slucajno da se javi :D
 
moze pozivom da se otkaze ta 3g pretplata ako je istekao ugovor ili mora u poslovnicu?

Poslato sa Note 3
 
Pa probaj, besplatan poziv [emoji3]
Ja sam u poslovnici otkazao


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
da li je realno da im call center ne radi nedeljom?

Poslato sa Note 3
 
Radi, mozda prodaja ne radi.
 
Sad mi traži nadogradnju stb... Jel neko nadogradio, ima li nešto novo ili neko poboljšanje?
 
ja sam odradio ali nisam stigao da pogledam sta ima novo...

Poslato sa Note 3
 
Pozdrav ljudi, mene zanima ako uzmem posebno onaj recimo stari model mts-ovog iptv risivera i povezem ga sa na drugom televizoru sa ovim novim, da li ce to fercerati bez naknade za prikljucak za drugi tv?

Послато са SM-G920F уз помоћ Тапатока
 
Neće raditi.

Sent from my Galaxy S7 using Tapatalk
 
Vrh Dno