Šta je novo?

Mobi Banka (ex Telenor Banka)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
кад се некоме плати на број моб. тел. како знати да је уплата легла,добија ли се нека валидна потврда о извршеној трансакцији?
Ako plaćam nekome na mob ili email ko nije u TB, kad to uradim sredstva se odmah rezervišu. Ako ih druga strana ne preuzme u roku od 72h vraćaju se na račun. Kada druga strana unese svoj broj računa i preuzme sredstva, dobijem SMS sa porukom da je transakcija izvršena. Već smo rekli, max. 5.000din.
 
Ne znam na koju šifru misliš. Ja sam 3-4 puta imao uplate na devizni račun u banci Intesa u iznosu između 30-80 eura, uvek od drugih osoba, zadnji put pre više od godinu dana.

Mora da se upise sifra osnova po kome je dobijen novac (negde to rade same banke, barem za tipicne stvari).
Ovo nije tipicna stvar, a retko koji bankar zna tacnu sifru.
 
Mora da se upise sifra osnova po kome je dobijen novac (negde to rade same banke, barem za tipicne stvari).
Ovo nije tipicna stvar, a retko koji bankar zna tacnu sifru.

Možda je to službenica banke posle popunjavala. Ja sam samo dao izjavu od jedne rečenice. To su uplate koje su išle preko IBAN-a i SWift-a.
Prestao sam ovo da koristim od kad je omogućeno primanje novca preko paypal-a.
Od kad prebacujem sredstva sa paypal-a na račun internet kartice nikada mi nisu tražili izjavu.
 
Poslednja izmena:
Ne prebacujes na racun time nego na karticu i sve se to vec vidi automatski od koga je. Ne bi trebalo recimo da moze da prodje isplata sa gambling sajtova.

Moguce je doduse da se ne secam tacno, da za fizicka lica ne mora da korisnik pise osnov (za firme mora), pa banke upisuju. Ali su me bas za povracaj novca preko racuna (nisu mogli da posalju cokolade u Austriju :D) pitali za sifru :) Pa su sami nasli, jer ja nisam imao pojma, a zaboravio sam sada koja je sifra. Znacice me sledeci put da ne cekam pozive 5+ kolega (cak i da je kod iste sluzbenice, ocigledno je da takvih transakcija nema dovoljno da bi upamtila)
 
Po našem zakonu banka je obavezna da za svaki priliv traži tu potvrdu od tebe. Bez obzira što je uvek od istog lica po istom osnovu. Jedno što neke banke ne poštuju to jer je smaranje i za njih koliko i za nas. Možda je nešto menjano nekim novim zakonom ili uredbom, ali nisam siguran.

Koji je najlakši način da neko uplati keš na moj račun, a da nije klijent Telenor banke? Je l može u poslovnicama, ili je pošta/banka jedina opcija (sa nalogom za uplatu)?
 
Moze u poslovnici Telenor Banke :) Jednoj jedinoj, u AirPort City-ju :)
Ili iz druge poste/banke samo.
 
И притом да плати 150 дин. провизије:D
 
Poslednja izmena:
Moju kevu su zeznuli u posto na onaj POS withdrawal danas, pa moze i on da plati 150 za nesto sto vec zna :)
A bio sam uveren da im rekao za to! :)
 
Пошта поштено:)Не знам који им је ђаво,стварно ,тако да отимају од људи.За одређене износе провизија у пошти је најмања+дуго радно вријеме,тако да многи иду тамо за плаћање рачуна,што је нормално.Мени да кажу да могу платити картицом,исто бих урадио.
 
I i dan danas nista ne uradimo po tom slucaju da barem stave obavestenje!
 
Jesam ja corav ili stvarno nema na bankomatu opcija isplate,a znam da je bila?
Naime uplatio sam 20 evrica na racun na bankomatu,od toga 10 ostaviti na racunu,a 10 podici odmah da imam u dzepu,medjutim nemam dugme isplata. Bilo je samo uplata,provera stanja i one 2 za pin i deblokadu,tako nesto.
Sto to?

Послато са KIW-L21 уз помоћ Тапатока
 
Nema isplata kao "ISPLATA", vec "Podizanje gotovine".

Ako je nema trenutno, znaci da bankomat ima problem neki (prebukiran sortiranjem novca uglavnom, sto je temporary i ne zahteva izgleda nikakav rad radnika)
 
Другар је јуче требало да ми пошаље паре преко Рајфајзен онлајн и прво сам ду дао рачун у ТБ, међутим систем му је пријављивао да рачун није исправан. Пробао је и без размака, цртица, исто је било. После сам му дао рачун из Комерцијалне, са којим је уплата прошла из прве. Легло је тачно у 18 ч, мислим да тада НБС ради последњи клиринг.
 
Nema isplata kao "ISPLATA", vec "Podizanje gotovine".

Ako je nema trenutno, znaci da bankomat ima problem neki (prebukiran sortiranjem novca uglavnom, sto je temporary i ne zahteva izgleda nikakav rad radnika)

Pa dobro na to sam mislio,u svakom slucaju ga nije bilo.
 
Meni bankomat u Francuskoj juce nije hteo nista da isplati, iako su bile opcije, samo je rekao transakcije je odbijena, pozovite vasu banku :)
U Knezu uzeo normalno.
 
Samo da potvrdim, bankomati koji nude manjacnicu *bez* kartice, nude samo RSD u EUR, ne i obratno - nema opcije, i to po nepovoljnom kursu banke.

Cudo da nema druge opcije, jer strancima daleko vise znaci EUR u RSD, sto nije ponudjeno.
 
Другар је јуче требало да ми пошаље паре преко Рајфајзен онлајн и прво сам ду дао рачун у ТБ, међутим систем му је пријављивао да рачун није исправан. Пробао је и без размака, цртица, исто је било. После сам му дао рачун из Комерцијалне, са којим је уплата прошла из прве. Легло је тачно у 18 ч, мислим да тада НБС ради последњи клиринг.
Hm, pa to je onda problem Rajfajzena a ne Telenor banke. Ili je drugar ukucavao pogrešan račun - poslednje dve cifre su kontrolne i na osnovu njih može da se vidi da li je broj računa ispravan.
 
Sta mislis koja je verovatnoca da je od te dve banke Raiffeisen onaj koji je nesto pogresio?:)
 
Pogrešio je Nenad koji je drugaru dao pogrešan broj računa.
 
Placao sam gorivo u iznosu od 2.000 din danas na gaspromu. Placanje je izvrseno paypassom ali je opet trazen pin, jos par puta mi se to desavalo. Koja je onda poenta pay passa, ako se ukucava pin?

Sent from my SM-G900F using Tapatalk
 
Telenor Banka

Pa poenta je iznos...mislim da je do 1.000,00 bez pina...ili mozda 1.500,00...nisam siguran...


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Ja sam jednom pitao 1500je limit za plaćanje paypassom

Послато са Coolpad A8
 
Placao sam gorivo u iznosu od 2.000 din danas na gaspromu. Placanje je izvrseno paypassom ali je opet trazen pin, jos par puta mi se to desavalo. Koja je onda poenta pay passa, ako se ukucava pin?

Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Zbog sigurnosti, svi računi preko 1500 moraju pinom, to nema veze sa TB već sa MC-om, na Visa je koliko se sećam taj limit na 2000.
 
Da, limit je 1500 din bez pin-a; skoro sam kucao pin za 0,17din preko tog iznosa :)
 
Pogrešio je Nenad koji je drugaru dao pogrešan broj računa.
Могуће да је другар нешто погрешно урадио, ја такође мислим да је то вероватније. Дао сам пун рачун у поруци-копи пејст (са контролним бројем) и рекао му да проба са и без цртица, у свим случајевима добијао је поруку неисправан рачун. Комерцијална је прошла из прве.
Каже, радио је копи-пејст, тако да је мало вероватно да је погрешно унео рачун.
Ако неко има Рајфајзен, нека проба да ли прихвата теленор рачуне (без корака потврде плаћања) па нека јави резултат.

Послато са Нексус 5х уз помоћ Тапатока
 
Ako se unese ispravan broj računa prolazi i kod Raifa i kod ostalih banaka.
 
Могуће да је другар нешто погрешно урадио, ја такође мислим да је то вероватније. Дао сам пун рачун у поруци-копи пејст (са контролним бројем) и рекао му да проба са и без цртица, у свим случајевима добијао је поруку неисправан рачун. Комерцијална је прошла из прве.
Каже, радио је копи-пејст, тако да је мало вероватно да је погрешно унео рачун.
Ако неко има Рајфајзен, нека проба да ли прихвата теленор рачуне (без корака потврде плаћања) па нека јави резултат.

Послато са Нексус 5х уз помоћ Тапатока
Prolazi sa RF na TB bez problema. Ja stalno prebacujem, zadnji put danas u 15.15h, na TB leglo 10ak minuta kasnije. Nije ti taj drugar nešto uradio kako treba.
 
Онда је сигурно његова грешка код уноса броја. Вероватно није копирао цео број.

Послато са Нексус 5х уз помоћ Тапатока
 
Sta mislis koja je verovatnoca da je od te dve banke Raiffeisen onaj koji je nesto pogresio?:)
Života ti ako unosi račun i E-bank aplikacija mu kaže da je neispravan, kako misliš da je greška banke prihvatioca? Problem Rajfajzena može da znači da npr. loša web kontrola brlja sa Copy-Paste varijantom unosa računa kad okida automatske validacije (iz ličnog iskustva video, u ulozi klijenta jedne banke). Naravno da je nesrazmerno veće verovatnoća da čovek jednostavno nije dobro uneo broj računa.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno