Šta je novo?

Benchmark biciklistička sekcija

Ej pa moze, meni se to ne zuri uopste jer sam taj bajs i prodao jer sam u medjuvremenu kupio druge tockove :)
Taj obruc bi prepleo na hub koji mi je ostao pa prodao kao komplet sa drugim tockom...
Kupio sam bez problema tj porucio, lepo su izasli u susret samo eto nece da salju. Poslace oni bilo gde u Hr ali da taj sa adrwse plati. Mogao bih twbi da posaljem lovu samo da mi kazes neki najbezbolniji nacin sto se tice provizija. Posle kad dodjes doso si, samo o kom periodu uopste pricamo? :)
 
Poslednja izmena:
Da ne objašnjavam zbog čega su druge kombinacije praktično neizvodljive, ja sam ti ponudio ono što mogu da uradim - da podignem robu u nekoj prodavnici u Rijeci (neki Keindl partner kom ionako dostavljaju robu?), a da si ti sa njima prethodno sve regulisao. Tačan datum povratka zavisi od mnogo čega. Trenutna situacija je takva da me nema otprilike do kraja septembra.
 
To mi je skroz ok. Vazi, videcu onda sa njima da li hoce da posalju za Rijeku i da im pritom to i platim nekako a da ti samo preuzmes. Ako se sklopi sve javicu ti pa cemo onda za detalje lako. Hvala ti :)
 
Nema na čemu, drago mi je da pomognem, pogotovo što sam i ja baš merkao slične kombinacije par puta, ali nisam imao sa kim da ih sklopim ili nisam imao nikoga na relaciji Hrvatska - Srbija.
Nego, u stvari se setih da si pomenuo transfer novca. Ako ne uspeš da središ plaćanje sa njima, može i to da ti meni pošalješ pare i ja to onda dam prodavnici u kojoj podižem, to nije problem. Samo, mislim da je Western Union za to uzimao oko 30 %, a ja i ne znam kako to tačno funkcioniše. No, znam da WU postoji na više mesta u Rijeci, pa ako se tebi isplati samo reci kada i gde mogu da podignem pare i tu felnu. A Keindl sigurno ima neke prodavnice ovde sa kojima sarađuje (ima barem 5-6 prodavnica) i garant mogu to da izvedu, samo je pitanje da li žele (činjenica je da nemaju neki interes da se pate oko toga). Btw, kad budeš imao neki info, bolje da pređemo na PP, jer nismo više u sferi biciklizma. :)
 
Jedno pitanje, kako da znam kada je vreme za zamenu disk kočnica na mom bajsu, ovaj Scott 55 ?
 
I još jedno pitanje: preporuka za servis na NBg-u?

U poslednje vreme, dva puta sam primetio kako mi se zadnji točak/guma zanese nakratko, tipa 3-4 sekunde. Kao da je guma ispušta, ali nije to u pitanju. Takođe sam primetio kako se prilikom vožnje zadnji točak nekako zablokira na tren. Imam i dalje brzinu, ali kao da koči. Baš na zadnjem točku osetim kako se teže okreće. E sad, da li je to do mene i moje težine ili je nešto do glave/gume. Malo, ali baš malo točak oscilira. Ne znam da li je do gume ili točka.
 
Ako ti oscilira felna a imas v-break kocnice onda je tu problem. 99% rub felne zakacinje o paknove i koci tocak.
Ako imas disk kocnice proveri da li rotor struze o plocice celjusti iz istog razloga kao u prethodnoj varijanti (kriv rotor).
Kao treca i najmanje verovatna mogucnost tinje osovina. Da li imas shimano, ili shimano-based osovinu tj hub? Sto ce reci, otvoreni lezajevi tj tzv konusi i kuglice, ili su u pitanju zatvoreni, masinski (tzv industrijski) lezajevi?
 
Vrijedi li ovo ovih para, pošto se dvoumim, a ne znam ni na kakvu plaftfomu ni na koji model, hajde dajte mišljenje:

Cijena je u konvertibilnim markama:

Genesis Impact 4.0 29er
Scott Aspect 29er

Ili možda ovaj, samo ne znam koliko para vrijedi uopšte:

Ghost Speedline 3

Kod nas u BiH teško da može šta jeftinije tako da ovi modeli teško da mogu ispod ovoga.
 
Poslednja izmena:
Ne verujem da je do kočnica, jer sam menjao pakne. Dok su bile stare, istrošene pakne bilo je lufta, a i dalje je kočio. Ne dešava se to često, nego dva-tri puta tokom dana.

Disk kočnice nemam. U pitanju je Nakamura Fusion 30.

što se tiče osovine, u pitanju su točkovi koje stavlja Nakamura.
 
@Kosta
Kod disk kocnica se menjaju plocice koje su unutar celjusti i diskovi. Disku se izmeri debljina kocione povrsine i kada je tanji od 1.6mm (ili koliko vec kaze proizvodjac) menja se. Plocice se vide kroz one proreze pozadi ili sa strane i treba da se obe strane identicno trose i kada postane mala debljina kocione smese menjaju se. Ako kojim slucajem prilikom kocenja se cuje skripanje (metal na metal) to znaci da su se potrosile i hitno se menjaju. Svrati negde do servisa ili pitaj iskusnijeg vozaca na stazi da ti pokaze kako se to vidi.

@prashinar
Ljudi su bili zadovoljni sa uslugom u Iron bike na NBGdu pa vidi i ti. Sto se tice tocka moze da bude nabla ili da se negde uvija ram (naprsnuo), lose pricvrscen zadnji tocak, popustile zbice itd. Neka pogleda neko strucan da nadje problem, ovako mozemo samo da se nalupavamo napamet.

@mrtavker
Prvo moras da se odlucis koji tip bicikla uzimas pa onda da gledas. Malko su jace cene nego kod nas, a stanje jedino uzivo moze da se vidi. Ako vec ne znas sta ces uzmi nesto jeftinije dok se ne odlucis, jer ces najmanje izgubiti kada nadjes finalno resenje. Bacih pogled i ovo izgleda dobro za novce koliko se trazi:
http://www.olx.ba/artikal/22243015/bicikl-wheeler-3800zx-laktasi/
http://www.olx.ba/artikal/22680069/bicikl-m-mounty-odlican-najpovoljnije/
 
Gedza, MTB vozim sada i kontam ostati na njemu, ali me malo zainteresovalo ovo. Nije bitna cijena ni ako je viša malo ako su modeli dobri, a na ovom mom podneblju malo je takvih. Ok, hvala na prijedlogu.

Sent from my m2 note using Tapatalk
 
@mrtavker prvo moras da znas koja velicina rama ti odgovara, jer vidim da gledas od M do XL velicine.
 
Model koji ti se svidi a da ti velicina odgovara i da ima pristojnu opremu za novce koje zelis da platis. :)
 
Vrijedi li ovo ovih para, pošto se dvoumim, a ne znam ni na kakvu plaftfomu ni na koji model, hajde dajte mišljenje:

Cijena je u konvertibilnim markama:

Genesis Impact 4.0 29er
Scott Aspect 29er

Ili možda ovaj, samo ne znam koliko para vrijedi uopšte:

Ghost Speedline 3

Kod nas u BiH teško da može šta jeftinije tako da ovi modeli teško da mogu ispod ovoga.
Ovaj ghost speed line je dobar, ova druga dva nista posebno.

Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk
 
Inace upravo sam se vratio iz uradi sam prodavnice, kad tamo ceo raf unutrasnjih guma cena samo 240din.

Taman da uzmem jedno 2 komada kad ono sve gume sa auto ventilom...

Da mi je znati koji je to mozak porucivao...

Ali eto ko vozi takve gume da zna gde ima jeftinih.

Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk
 
Za mene je autoventil obavezan, to znači da mogu na svakoj pumpi da stanem i naduvam gume free za minut, ne moram da se mučim sa ručnom pumpom đubretarkom za koju je 4 bara daleki san a ne moram ni da dajem 3000+ din za dobru pumpu. Benzinskih pumpi sada ima na svakih 5km maltene, staneš, doduvaš gumu ko gospodin čovek i ideš dalje...
 
Stvar je u tome sto 700c gume uglavnom imaju presta ventil.

Auto ventl na vecini 700c tockova ne moze ni da prodje jer su felne uske i duboke, a pritisak od 4bara koji mozes da dobijes iz kompresora na benz pumpama je nedovoljan.

Ovo je narucio neko ko pojma nema.


Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk
 
Poslednja izmena:
I još jedno pitanje: preporuka za servis na NBg-u?

U poslednje vreme, dva puta sam primetio kako mi se zadnji točak/guma zanese nakratko, tipa 3-4 sekunde. Kao da je guma ispušta, ali nije to u pitanju. Takođe sam primetio kako se prilikom vožnje zadnji točak nekako zablokira na tren. Imam i dalje brzinu, ali kao da koči. Baš na zadnjem točku osetim kako se teže okreće. E sad, da li je to do mene i moje težine ili je nešto do glave/gume. Malo, ali baš malo točak oscilira. Ne znam da li je do gume ili točka.

Planet bike kod hotela Jugoslavija.
 
To zavisi od bajsa koji voziš, ja vozim mtb, auto ventil prolazi bez problema a 4 bara je više nego dovoljno, e sad, ti nisi pomenuo kakve gume su u pitanju, koje dimenzije, ako su za specialku a sa autoventilom onda je naručivao neko ko ne vozi bajs ili barem ne specialku a ako je guma za mtb onda nema problema....
 
Stvar je u tome sto 700c gume uglavnom imaju presta ventil.

Auto ventl na vecini 700c tockova ne moze ni da prodje jer su felne uske i duboke, a pritisak od 4bara koji mozes da dobijes iz kompresora na benz pumpama je nedovoljan.

Ovo je narucio neko ko pojma nema.



Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk

Ja imam 700x35c i auto ventil pase bez problema, taj auto ventil mi mnogo vise odgovara, upravo zbog benzinskih pumpi.
 
Poslednja izmena:
Sve zavisi od tocka do tocka, na pojedine 700c nema sanse da ide auto ventil, jer su preduboki bandasi, dok na vecini mtb ide auto ventil, ali eto kod mene idu presta.

Evo ovaj npr. ne moze da ide auto ventil.

2571LmGO335880548_5687fa03442d0.jpeg
 
Poslednja izmena:
To zavisi od bajsa koji voziš, ja vozim mtb, auto ventil prolazi bez problema a 4 bara je više nego dovoljno, e sad, ti nisi pomenuo kakve gume su u pitanju, koje dimenzije, ako su za specialku a sa autoventilom onda je naručivao neko ko ne vozi bajs ili barem ne specialku a ako je guma za mtb onda nema problema....
Napisao sa 700c gume, ali i na MTB ako vozis gume uze od 1.5 uglavnom ti trebaju gume sa prestom jer AV ne moze da se duva na vece pritiske.

Ja imam adapter za presta ventil, ima na Buvljaku da se kupi, ili na Aliju.
Imas adapter za prestu na auto ventil, ovde pricamo o kontra primeru a takav adapter ne postoji. :)
 
Da da.

Nego, šta mislite o rukavicama, povećavaju li udobnost i koliko znoje?
 
Da da.

Nego, šta mislite o rukavicama, povećavaju li udobnost i koliko znoje?

Ja sam hteo da pitam isto nesto slicno, ali sto se tice specijalnog vesa za voznju, oni svileni sorcevi i majce, koliko to doprinosi i u cemu je fora, vredi li ulagati u to? Da li imate neku preporuku za kacigu, koja je najpovoljnija a da ima kvalitet?
 
Svi kvalitetniji/skuplji točkovi za bilo koju vrstu bicikla mahom su samo za prestu. A priča o gumama i pumpama nema toliko veze sa ventilom koliko sa vožnjom. Dok sam vozio najviše 5-8 km od kuće nisam imao ni rezervnu unutrašnju ni pumpu. Kako kreneš malo dalje, svakako nije... primereno oslanjati se na benzinske pumpe, jer njih nema na svakom koraku, čak i u gradovima. Uz to, ako voziš ceo dan, malo ručnog pumpanja čak i na najgrđoj ručnoj pumpi biće daleko lakše od pešačenja do pumpe i pritom podizanja bicikla, da ne isečeš spoljašnju. Što se pritiska tiče, ja recimo na OMV pumpama nikada nisam mogao da postignem ni 2 bara, na onim njihovim akumulatorskim kompresorima. Dakle, još manji izbor. Dakle, za kratke gradske vožnje verovatno je ok logika, ali za bilo šta drugo je kontraproduktivno.

Rukavice puno pomažu i to na više načina:
- Sprečavaju/smanjuju proklizavanje šaka na gripovima, čime se smanjuje i rizik od padova i povreda
- Prilikom pada štite šake/dlanove, jer oni najčešće stradaju
- Tokom vožnje donekle čuvaju šake od trnja
- Čine vožnju udobnijom (neki gripovi su dizajnirani sa idejom da će vozač nositi rukavice)
- Tokom vožnje štite šake od sunca (veoma važno na dugim vožnjama)
- Ukoliko zatreba, doprinose boljem hvatu recimo alata ili bidona, da ne proklizava
- Mnogi modeli (većina?) imaju i poseban deo za brisanje znoja, što dobro dođe

To na prvu loptu, možda sam nešto i zaboravio. Kod rukavica je jako važno da budu uske, odnosno da nema nikakvog lufta u njima, inače gube efekat zaštite od proklizavanja (čak ga i pogoršavaju). Zato ne treba kupovati napamet. Npr, ja sam čovek dimenzija XL, ali trenutne rukavice su mi L, a prethodni model je bio i M.
 
Bakara daj jos neki info: koja radnja uradi sam, koje marka guma, ima li i 26" ...
 
E, nije uradi sam zeznuo sam se, woby house je u pitanju :)

Ja sam konkretno bio u tc zmaj u zemunu al verovatno ima i u ostalim.
Ima svih dimenzija osim ove 700c sa prestom
 
Nazad
Vrh Dno