Šta je novo?

Mobi Banka (ex Telenor Banka)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Pre dve godine, TB je imala daleko najlepšu aplikaciju i sa najviše opcija (po onone što sam ja video). Da li je slučajno ili ne, ali od tada Komercijalna banka je bar dvaput svoju izmenila. Ova koja je sada aktuelna, koju sam sinoć video, je zaista dva koraka ispred one koju su imali pre samo dve godine. Vrlo jednostavna, lepo dizajnirana i pregledna. Po preglednosti i jednostavnosti, po mojem mišljenju, ispred TB aplikacije. Dizajn je i subjektivna stvar. Što je jako bitno, i dalje radi dosta brzo, a ta brzina je praktično i jedina mana aplikacije TB.
Komercijalna i intesa sad imaju bukvalno istu app, verovatno su im isti pravili i dobre su, a telenorovoj treba update...
 
Poslednja izmena:
Mali offtopic, ali moram da primetim da i Raiffeisen unapredjuje svoju aplikaciju. Svakih par meseci ubace po neku novu funkciju.

Intesina aplikacija mi deluje malo konfuzno - doduse, retko je koristim, pa mozda nisam dovoljno navikao na nju.

Pozdrav
 
Jeste Intesina je konfuzna i meni, nepregledna, a Raiffeisen-ova i Telenorova su po meni savršeno urađene.
 
Ako poredim sa Intesom, Telenorova aplikacija je za nijansu bolja jer je vise user friendly i konfigurabilnija (limiti, notifikacije...). Podrzava cak i vidzete, doduse za sada ih je malo. Za ocekivati je da ce ostale Banke pratiti, jer mobile banking nije vise neko svetsko cudo, aplikacije drugih banaka mogu samo da budu bolje kako se fokus poslovanja bude pomerao ka elektronskom placanju. TB diferencijator su i dalje neke "sitnice" koje nemaju direktno veze sa mobilnom aplikacijom: placanje na broj telefona, besplatno podizanje sa drugih bankomata, najpovoljniji kurs, najbolje kamate na avista stednju, multivalutni racun, tehnicki verovatno najsavrseniji bankomati, sinergija sa mobilnim operaterom jer su u poziciji da ponude povoljne uslove za kupovinu telefona na rate. Tu moraju da budu jos ubedljiviji, da guraju inovacije i haj-tek resenja, jer nemaju klasican interfejs ka tradicionalnim korisnicima u vidu ekspozitura, sa manje razvijenom paletom proizvoda u odnosu na konkurenciju.
 
Pa sad da im je bankomat napredna ne bih rek'o osim sto prima evre, bankomat ima ogroman minus , kao sto neko reče *ebes bankomat kad moras 20 puta karticu da ubaciš i izbaciš


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Jedno vreme je bio najpovoljniji kurs, ali intesin eur-net je uvek bar za 10-20 para povoljniji
 
Pa sad da im je bankomat napredna ne bih rek'o osim sto prima evre, bankomat ima ogroman minus , kao sto neko reče *ebes bankomat kad moras 20 puta karticu da ubaciš i izbaciš


Sent from my iPhone using Tapatalk
Sto bi morao da vadiš karticu 20 puta?
Ja je jednom ubacim i jednom vadim, a kad podižem novac ni ne ubacujem je nit vadim.
Mislim da malo preterujete meni se za dve godine nije desilo ne da ubacujem 20 puta nije mi se desilo ni dva puta da je ubavujem, ne znam odkad to sad?

Poslao sam Tapatalk-om
 
Sto bi morao da vadiš karticu 20 puta?
Ja je jednom ubacim i jednom vadim, a kad podižem novac ni ne ubacujem je nit vadim.
Mislim da malo preterujete meni se za dve godine nije desilo ne da ubacujem 20 puta nije mi se desilo ni dva puta da je ubavujem, ne znam odkad to sad?

Poslao sam Tapatalk-om

Figurativno kažem jer nemaš opciju za nazad razumeš na bankomatu niti možeš direktno na bankomatu da promenis evre u dinare sve zavisi sta zelis da radiš ne budi bukvalista....nervira me takav sistem kao sto i nervira nekog ko čeka u redu za bankomat dok on saceka da ti promenis evre preko aplikacije pa da ubaciš karticu opet da podignes dinare jer ideš da platiš nesto gde ne primaju kartice


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Mali offtopic, ali moram da primetim da i Raiffeisen unapredjuje svoju aplikaciju. Svakih par meseci ubace po neku novu funkciju.
Jeste da je unapredjuju, ali RF app nema ni osnovne funkcije i dalje :( Recimo, nemas pregled ovlascenih racuna preko aplikacije (mozes platiti sa njih, ali ne mozes videti izmene po tim racunima preko aplikacije).
Ono sto radi RF app super radi - ali mora se priznati da su zaostali sa funkcionalnoscu.

TB app ima verovatno najvise korisnih opcija, ali:
- Najsporiji app od onih koje koristim (Intesa, RF, TB), i to prespor za obicne stvari. Kao da im je server i dalje prespor za trenutni broj racuna.
- Nemaju pregled stanja po datumu, sem na izvodima! Najosnovnija funkcija koju sam imao i u prvoj verziji e-bankinga Intese :)
- I dalje je nemoguce videti stanje na odredjeni dan trenutnog meseca. Ne moze se videti ni za prethodni dok se ne sacini izvod za njega.
Nezavisno od appa:
- Kada se predje limit od 150.000 (ili koliko je vec..) za mesecna placanja, za svako sledece placanje se mora zvati call centar... ma daj! Cak i kada je samo jednim jedinim placanjem predjen taj limit, i samim tim vec pozvan call centar :D
- Aparat ne daje mogucnost da se trazi druga transakcija, nego za vise od jedne transakcije uvke mora sve od pocetka.
Ovo zadnje je problem maltene svih bankomata, ali kod drugih bankomata i nije problem, jer samo podizanje dinara cete i raditi efektivno. Kod TB moze i dizanje i polaganje u isto vreme (razlicite valute), kao i podizanje/polaganje dveju valuta.

Svako realan ce se sloziti da su sve ovo stvarni problemi navedenih aplikacija/banki, a ne "alfa mrzi telenor" :D
 
Figurativno kažem jer nemaš opciju za nazad razumeš na bankomatu niti možeš direktno na bankomatu da promenis evre u dinare sve zavisi sta zelis da radiš ne budi bukvalista....nervira me takav sistem kao sto i nervira nekog ko čeka u redu za bankomat dok on saceka da ti promenis evre preko aplikacije pa da ubaciš karticu opet da podignes dinare jer ideš da platiš nesto gde ne primaju kartice


Sent from my iPhone using Tapatalk
Pa ne znam, znam sta pročitam, odkud znam na sta ti misliš, pa nisam čoveče u tvojoj glavi.
Ne znam zasto čekaš i stojiš na bankomatu dok menjaš u devize.
Evo moj primer od pre dva dana.
Trebali mi evrići da kupim nešto na netu a imao dinare, lepo dok sam išao ka bankomatu u hodu pretvorio dinare u € i ćao, odmah dostupni.
Na sve to ti samo trebao podići i ćao.
Ja ne vidim toliku muku, ali ajde.
 
^nisam menjao u devize vec iz deviza u dinare koje sam prethodno imao u dzepu i zatim dizao dinare sad jasnije dugo to traje to je poenta


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
A jeb brate ne znam šta hoćeš u sekundi da imaš ješ.
Pa ako ti je tako bilo hitno da ne stojiš na bankomatu celih 1.5 minut, imaš menjačnice na svakom koraku aman.
Nema veze ti misliš da je loše i sporo ja mislim suprotno, OK.
 
Šta je tu frka, ja to stalno radim. Dođem do bankomata, ubacim karticu i položim novac na račun. Onda se odmaknem nekoliko metara od bankomata da napravim mesta za eventualno nekog ko čeka iza mene. Zatim u aplikaciji izvršim zamenu valute, posle čega i ne ubacujem karticu jer pay pass radi savršeno, i podignem novac. Kad se malo uhodaš sve ovo ne traje ni 2 minuta.
 
Kada se predje limit od 150.000 (ili koliko je vec..) za mesecna placanja
На сајту сам ономад и прочитао за ову суму.То је мало,не за мене,већ за људе у великим градовима по којима ТБ и има тенденцију ширења.Иначе,одавно су банке нашле свој интерес да отворе пословницу и у мањим мјестима(с банкоматом наравно)док је то за ТБ немогућа мисија.Само ми немојте рећи да су још нови и да има времена.:)
 
Šta je tu frka, ja to stalno radim. Dođem do bankomata, ubacim karticu i položim novac na račun. Onda se odmaknem nekoliko metara od bankomata da napravim mesta za eventualno nekog ko čeka iza mene. Zatim u aplikaciji izvršim zamenu valute, posle čega i ne ubacujem karticu jer pay pass radi savršeno, i podignem novac. Kad se malo uhodaš sve ovo ne traje ni 2 minuta.

Eto rešenjaaaa :)
 
Verovatno kad budu dali dovoljno kredita


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Kupovao sam nešto online (€) i plaćanje je bilo preko HiPay (nije ni važno). Već sam to radio, ali ovaj put unesem podatke sa kartice, kreće autorizacija i tada sledi One Time Password (OTP) upit TB. Stigne mi OTP SMS, a na ekranu se pojavi TB poruka da je transakcija odbijena i da pozovem kol centar (na srpskom) - na mestu gde bih inače uneo OTP SMS.

Međutim, HiPay javi da je transakcija uspešna, zatim mi stigne email da je uspešna, sajt sa koga sa poručio pošalje email da je uspešno plaćeno, ulogujem se na TB sajt, zadužen sam za navedeni iznos.

Prvi put mi se dešava da ne unesem OTP SMS, da dobijem poruku TB-a da je neuspešna transakcija, a da ipak sve prođe. Treba li da obratim pažnju na ovo ili je "dešava se"? :) Hvala.
Мени се дешавало у ТБ да платим без једнократне лозинке а да је раније требала.Била је успјешна трансакција али никад овако да пише једно а у ствари је друго.
 
Мени само није јасно кад планирају позитивно пословање.
http://www.telenorbanka.rs/sr/onama/telenor-banka/izvestaji/
Губици у првих 6 мјесеци су на нивоу прошлогодишњих у то вријеме.

Nikada. Ja tvrdim da su oni tu samo za reklamu kupovine uredjaja "preko Telenor Banke". U sustini oni su minus koji Telenir krije iz bilansa Telenor dooa :)

Minus ce doduse biti prepolovljen u drugoj polovini jer isticu one vece kamate na dinare.
 
Šta je tu frka, ja to stalno radim. Dođem do bankomata, ubacim karticu i položim novac na račun. Onda se odmaknem nekoliko metara od bankomata da napravim mesta za eventualno nekog ko čeka iza mene. Zatim u aplikaciji izvršim zamenu valute, posle čega i ne ubacujem karticu jer pay pass radi savršeno, i podignem novac. Kad se malo uhodaš sve ovo ne traje ni 2 minuta.
E pa to sam mu i ja napisao. Minut i po max za sve polaganjem para zamenom i dizanjem istih.
Ne znam čemu tolika drama osim ako je nov pa se još nije uhodao, ja tako već dve godine od kako su otvorili banlu kod nas i navikao sam, sad mi to dodje rutinski, pa mi možda zato malo čudno kad se neko "muči" sa bankomatom TB.
 
- Nemaju pregled stanja po datumu, sem na izvodima! Najosnovnija funkcija koju sam imao i u prvoj verziji e-bankinga Intese
- I dalje je nemoguce videti stanje na odredjeni dan trenutnog meseca. Ne moze se videti ni za prethodni dok se ne sacini izvod za njega.
Tako je Alfa, o tome sam i ja pričao, nema kumulativnog stanja za tekući mesec, već za svaki datum moraju da se jure izvodi - što uopšte nije zgodno i neverovatno je da toga nema! Filteri nisu od pomoći.

Jedno pitanje: ako je sa moje kartice izvršeno net plaćanje, a nisam ga autorizovao unosom OTP SMS-a, šta onda?

Juče sam podelio svoje iskustvo te vrste, niko nije odgovorio. Plaćao sam, stigao mi je OTP SMS, a na web-u je izašao prozor "transakcija je odbijena", prozor TB u koji bi se inače uneo OTP SMS kod. Međutim, ta "odbijena" transakcija te prošla, sajt je prijavio uspešno plaćanje a meni su sredstva rezervisana.

Pozvao sam TB da pitam koje su mogućnosti kada vlasnik ne unese SMS kod koji je poslat, rekli su mi "ništa mi ne možemo da uradimo, pišite tom sajtu da vam vrate novac"! :zgran:
 
Minus ce doduse biti prepolovljen u drugoj polovini jer isticu one vece kamate na dinare.
600 мил дин. у првој половини године.Свака њима част ако ово раде свјесно.
@owim
ја сам ти одговорио да се и мени то дешавало,али успјешно.
 
Poslednja izmena:
OTP ne traže svi sajtovi. Negde jednostavno ide bez toga. Npr. Aliexpress mi nikada ne traži, kao ni google play store. Jedno vreme ni za plaćanje putarina kod nas i u Hrvatskoj nisu mi tražili ni pin kod da unesem kad sam plaćao karticom. Različitim karticama različitih banaka. U jednoj banci sam tražio objašnjenje za to; rekli mi da to nije moguće :)
Kako i zašto ne znam, ali mislim da tu ne zavisi baš mnogo od banke izdavaoca kartice.
 
Poslednja izmena:
Eur kurs i limit za online plaćanja zaista čine TB inferiornom u odnosu na Intesu, recimo.
Ja sam iz mobilne aplikacije kupio auto, izgubio mizerno malo na kursu.
TB je dobra, uz tih nekoliko ozbiljnih ograničenja. Mene pre čudi što, recimo, Intesa ne uvede tih par stvari koje TB ima (promena PINa, blokada pojedinih kanala, eur bankomati). To bi im dodatno smanjilo gužve na šalterima.
 
600 мил дин. у првој половини године.Свака њима част ако ово раде свјесно.
Ja garantujem da su svesni itekako. Ne bi davali oanko veliku kamatu na a-vista dinarsku stednju da im nije bio potreban novac - a jedini razlog da im treba novac su zakonske obaveze za "kredite" za Telenor uredjaje.

Jedno vreme ni za plaćanje putarina kod nas i u Hrvatskoj nisu mi tražili ni pin kod da unesem kad sam plaćao karticom.
Od dosta stvari zavisi. Intesine kartice (osim Amexa) su mi svugde trazile PIN, ali nikada u Koreji (traze potpis), i cini mi se skoro nikada u Americi (jesu za Amex!)
U UK ti vecina prodavnica uopste ne prihvata kartice ako nemaju cip i PIN. Znaci zavisi od sve tri strane :(

Mene pre čudi što, recimo, Intesa ne uvede tih par stvari koje TB ima (promena PINa, blokada pojedinih kanala, eur bankomati). To bi im dodatno smanjilo gužve na šalterima.
Ovo zadnje jedino ima smisla da ne rade ako ne smeju da smanje radnu snagu :)
Mada Intesa ima i najmanje e-savvy/ready grupu, pa izgleda da i ne misle da bi im to znacilo :(
 
@кибицер
+1,озбиљни играчи би требали да прате конкуренцију у добрим рјешењима.
@десп
ствар је у томе што су то сајтови с додатном верификацијом(MasterCard Secure Code i Verified by VISA)бар што се мог искуства тиче и ТБ.
 
Gužva u poslovnicama intese je jer im je većina zaposlenih neiskusna i/ili nesposobna. U par poslovnica gde rade iskusniji, sve ide relativno brzo.

Inače, to što mi nisu tražili pin kod kad sam plaćao karticom, bile su viza elektron kartice komercijalne i intese, kao i viza kreditna raiff. banke. Ali već bar 2 (ili 3) godine nije tako. Sad uvek traže.
 
Poslednja izmena:
Pos terminali na AZM autoputu u Hrvatskoj i dalje rade bez PINa, provereno za Maestro i Master
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno