Mali offtopic, ali moram da primetim da i Raiffeisen unapredjuje svoju aplikaciju. Svakih par meseci ubace po neku novu funkciju.
Jeste da je unapredjuju, ali RF app nema ni osnovne funkcije i dalje

Recimo, nemas pregled ovlascenih racuna preko aplikacije (mozes platiti sa njih, ali ne mozes videti izmene po tim racunima preko aplikacije).
Ono sto radi RF app super radi - ali mora se priznati da su zaostali sa funkcionalnoscu.
TB app ima verovatno najvise korisnih opcija, ali:
- Najsporiji app od onih koje koristim (Intesa, RF, TB), i to prespor za obicne stvari. Kao da im je server i dalje prespor za trenutni broj racuna.
- Nemaju pregled stanja po datumu, sem na izvodima! Najosnovnija funkcija koju sam imao i u prvoj verziji e-bankinga Intese

- I dalje je nemoguce videti stanje na odredjeni dan trenutnog meseca. Ne moze se videti ni za prethodni dok se ne sacini izvod za njega.
Nezavisno od appa:
- Kada se predje limit od 150.000 (ili koliko je vec..) za mesecna placanja, za svako sledece placanje se mora zvati call centar... ma daj! Cak i kada je samo jednim jedinim placanjem predjen taj limit, i samim tim vec pozvan call centar

- Aparat ne daje mogucnost da se trazi druga transakcija, nego za vise od jedne transakcije uvke mora sve od pocetka.
Ovo zadnje je problem maltene svih bankomata, ali kod drugih bankomata i nije problem, jer samo podizanje dinara cete i raditi efektivno. Kod TB moze i dizanje i polaganje u isto vreme (razlicite valute), kao i podizanje/polaganje dveju valuta.
Svako realan ce se sloziti da su sve ovo stvarni problemi navedenih aplikacija/banki, a ne "alfa mrzi telenor"
