Šta je novo?

Tom Clancy’s: The Division [PC]

Sasvim korektna igrica, za sada. Maksimalni level na osnovu misija je sedmi, cini mi se, a grafika nije toliko ni bitna za multi posto se pola podesavanja ionako gasi. :) Tuce u mracnim zonama su sasvim ok ali uvek morate da budete u grupi jer sami ne mozete nista da uradite, bukvalno. Lutovi su sasvim solidni i meni licno se igra dopada. ;)
 
Ako neko kojim slucajem dobije key za betu, a ne zeli da ga iskoristi kao svojevremeno za crew sto je bilo, nek da meni, ocajnicki zelim da probam igru... Bicu veoma zahvalan :D
 
Sasvim korektna igrica, za sada. Maksimalni level na osnovu misija je sedmi, cini mi se, a grafika nije toliko ni bitna za multi posto se pola podesavanja ionako gasi. :)

Maksimalni level je 8, a rank u Dark Zoni 12.

Sto se tice ljudi kojima ne radi pucanje/nisanjenje, treba samo da se alt-tabuje.
 
Naravno, niko ne pada od hedšota, čak ni bazične bezboldžije i to užasno smara. Šatro priđem i u suštini imam idealnu situaciju da pokoljem grupu od dvoje-troje, ali znam da ih neću pobiti rafalom, niti da ću ih razneti bombom. Glup je i sistem gde ja ako pogodim neprijatelja sa veće udaljenosti nanosim mu manji demidž nego da ga pogodim izbliza. Ako mu izbliza skinem recimo 30% jednim metkom, zašto tim istim metkom skinem 5-10% HPa ako ga pogodim dok je negde tamo daleko, iako su oba pogotka u isti deo tela?

Pa zato što je to bre RPG, bre. ;) :d
 
Poslednja izmena:
Šteta je što im je cover sistem verovatno ponajbolji u bilo kojoj igri. Barem meni tako deluje iz ovih par desetina minuta. To su stvarno uboli fantastično. Voleo bih da vidim hedšot-frendli varijantu ovakve igre u masnom (tj. masivnom) multipleju.
 
Ako se uopste neko iole potrudi i provede vise od tih 60 minuta u igri, moze se primetiti da na samom pocetku igre i 8 level / 12 rank se mogu naci plavi/ljubicati karabini koji sa modovima skidaju po 80% healtha sa headshotom. Ali ok, zivimo u ovom dobu interneta gde sa 5 minuta gameplay trailera i 15 minuta provedenih u igri, sve zivo se isprobalo.
 
Ja se igram desetak sati, lvl 7/12, ne znam sta treba za 8, a nesto se ne secam da sam video nekog igraca sa osmicom.
 
Ja se igram desetak sati, lvl 7/12, ne znam sta treba za 8, a nesto se ne secam da sam video nekog igraca sa osmicom.

Bilo kakav ozbiljniji Dark Zone igrac ce ti imati 8/12, posebno zato sto za najbolje oruzje/gear ti je potrebna ta kombinacija. Ako nisi 8 level, neces ni sretati level 8 igrace u Dark Zoni posto je podeljeno po level instancama, osim ako si u grupi. Poslednji level se lagano dobije ponavljanjem Madison Field Hospital misije na Hard tezini, jos ti je i zagarantovan blue drop od bossa na kraju.
 
Da, sad mi prikazuje samo lvl8 igrace u Dark Zone. Inace igra je odlicna (prvenstveno single/coop misije).
 
Single player deo igre mi se svidja, misije, ceo grad. Valjda će i priča biti zanimljiva kada izadje cela igra. Doduše očekivao sam da naletim i na neke zombije/mutante/sta god :)
Dark zone deo onako... šta je poenta tu uopšte? Ideš i napucavaš botove sa drugarima ili sam ili se napucavate sa drugim igračima?
 
Dark Zone (za sada) ima najbolje moguce stvari u igri koje mozes da dobijes, da li kao drop od bossova/rare botova, safe house vendora ili iz chestova za koje ti trebaju DZ kljucevi. Osim stvari koje kupis kod Dark Zone vendora, sve ostalo je contaminated, sto znaci da kad pokupis item (maksimalno 6 po turi), moras da ga extractujes. To uglavnom stavlja veliku metu na tebe tokom extracta, pa dolazi do mogucih konflikata izmedju drugih grupa i slicno. Sto je u principu i najzanimljiviji deo igre. Ako imas grupe ljudi koje konstantno idu Rogue, kasnije postignu Manhunt status i cesto vidjas situacije gde po 15-16 ljudi ih vija da ih ubiju. Juce smo imali Manhunt gde sam za execute dvojice likova ukrao 3 hiljade DZ kredita od njih i odmah kupio Caduceus (najbolji assault rifle u beti).
 
Poslednja izmena:
Dark zone deo onako... šta je poenta tu uopšte? Ideš i napucavaš botove sa drugarima ili sam ili se napucavate sa drugim igračima?

Poenta je da je to zona za one kojima je Diabloliko/Worldofwarcraftoliko/Destinyoliko budženje ekvivalent gejmpleja, pa se tu mogu nalaziti bolji predmeti, koji su od prethodnih bolji za 1%, 2%, 1.5% i tako dalje. Naravno, težina botova je daleko veća u njima, a moguć je i PvP. Problem je samo što je igra neizmerno dosadna a cilj isprazan, barem meni koji sam prošao XY sličnih igara i nemam nameru da tražim još jedno isto, samo u TPS izdanju. Grindaj do besvesti da bi imao bolju opremu da bi...boga pitaj šta sa tim. E sad, kapiram da će mnogima leći, ali sve ove fore sa 15 vendora, 25000 apgrejdova i 850 zona mene više prosto ne privlače.
 
Poenta je da je to zona za one kojima je Diabloliko/Worldofwarcraftoliko/Destinyoliko budženje ekvivalent gejmpleja, pa se tu mogu nalaziti bolji predmeti, koji su od prethodnih bolji za 1%, 2%, 1.5% i tako dalje. Naravno, težina botova je daleko veća u njima, a moguć je i PvP. Problem je samo što je igra neizmerno dosadna a cilj isprazan, barem meni koji sam prošao XY sličnih igara i nemam nameru da tražim još jedno isto, samo u TPS izdanju. Grindaj do besvesti da bi imao bolju opremu da bi...boga pitaj šta sa tim. E sad, kapiram da će mnogima leći, ali sve ove fore sa 15 vendora, 25000 apgrejdova i 850 zona mene više prosto ne privlače.

Tako nešto i meni delovalo. Ovaj van zone deo mi je ok, misijice, laki botovi, nema ostalih igrača, to bih i igrao :) ali ne za 50tak evra naravno :)
 
Kamo lepe srece pa da se proizvodjaci opamete i ponude igre za manje kinte, verujem da bi ogroman procenat gejmera pre kupio igru za recimo 10-15eur nego da se zeza sa cekanjem i postavljanjem pitanja oce li biti kreka ili ne.

Eventualno da odvoje SP od MP, i da ih daju kao zasebne celine po naravno nizim cenama, podrazumeva se da bi SP trebao da bude jeftiniji svakako. Eto, jedan TombRaider, AAA naslov, do duse samo SP, i sada, bukvalno 2-3 dana od izlaska igde za PC vec moze da se nadje po ceni od ~13eur sto je super.
 
60 evra jeste previse, posebno za nas standard. Ali ocekivati AAA naslove da idu po ceni Humble Bundle BTA naslova je izvoljevanje... Tom logikom sve igre bi trebale biti besplatne, osim AAA. Drugo, nisu developeri ti koji odlucuju cene nego publisheri.
 
Zaista, ali stvarno, preterivanje je dati 50-60e za igru, pa jos ako posle izbace neke DLC-ove, ma mislim dokle to moze da ide, uzas. PA ljudi krpe 100e za grafiku, a jedna igra na kraju moze toliko da te izadje. Nema mi tu neke logike iskreno.

Nije dzabe gaming industrija poslednjih godina donosila mnogo vise novca nego holivudska ostvarenja. A najludje je to sto ljudi to kupuju. Pre 10-tak godina piraterija je bila mnogo vise zastupljena, pa cak i u online igrama, i kada su napokon pronasli nacin kako da zastite MP naslove od piraterije, oni deru sa cenama, sve imam utisak kao da zele da naplate sve te godine unazad. ;)

Logika o kojoj ja razmisljam je vrlo prosta, spustis cene igara, vise ljudi ih kupuje, opet imas dobru zaradu, piraterija samim tim postaje upitna, i svi srecni i zadovoljni.

Ja se sve nesto nadam da ce Denuvo da ih opameti, mada ako se pogleda koliko je jedna fifa inkasirala, onda mi sve vise to ne deluje da ide u tom pravcu. Ocigledno, sto bi se odricali viska novca ako ne moraju.
 
Poslednja izmena:
Pogresna ti je logika jer ako spuste cene igara = vise ljudi kupi igru = vise para treba uloziti u servere za online = manji profit.
 
Kolko su neki naružili betu očekivao sam bas sr***. Očekivao sam da mi treba ceo šaržer u facu liku u duksu da ga ubijem a zapravo postoje critical hitovi i možeš ga jako brzo ubiti ako gadjaš glavu (ok, 1 metak treba biti dovoljan ako ćemo realno ali neki sistem mora postojati). Ono što više bode oči je to što izbliza lakše ubiješ nego iz daljine, to nema smisla uopšte. Bacanje bombi je užas. Igra je za coop definitivno, sam kad igraš je malo dosadno, zanimljivije je napucavati se sa 5,6 protivnika ako nisi sam. Meni je gameplay legao dobro, rpg u realnosti, osveženje posle zmajeva i mečeva, igrao bih ja ovo definitivno, dok me ne smori, što svakako znači da je neću kupiti pa samim tim ni igrati.

E sad, kako vam radi igra, da li vam secka? Imam fx 6300 i 270x i stavio je grafiku na medium i nije bas najsjajnije.
 
E sad, kako vam radi igra, da li vam secka? Imam fx 6300 i 270x i stavio je grafiku na medium i nije bas najsjajnije.

Ja igram na Low i radi dobro osim kada je neko napucavanje sa dosta igraca, onda CPU usage bude 100% i desava se frame drop ili stutter. Ili treba quadcore ili je do bete, ne znam. i3, gtx960.
 
Poslednja izmena:
Logika o kojoj ja razmisljam je vrlo prosta, spustis cene igara, vise ljudi ih kupuje, opet imas dobru zaradu, piraterija samim tim postaje upitna, i svi srecni i zadovoljni.

Ukoliko bi spustili cenu sa 60 na 15 evra, to znači da bi trebali da prodaju 4 puta više igara da bi došli na isti nivo prihoda. Samim tim, da bi doprli do tolikog broja igrača, verovatno bi morali više da ulažu u marketing itd. itd.

Pa sad ti razmisli da li se nekome ko proda 5 miliona kopija isplati da spušta cenu toliko. Da li bi prodao 20 miliona kopija sa nižom cenom? Čisto sumnjam. Uostalom, oni znaju da će cene padati i davaće igru na akcijama, ko nema da je kupi odmah imaće kroz godinu, dve ili tri.

P.S. plus što mi ni ne znamo koliko od tih 60 evra ide na raznorazne zezancije tipa porez, plaćanje distribucije, štancovanje fizičkih kopija i slično, ulaganje u servere, u ljude koji održavaju igru tipa game admini, podršku, koliki procenat zadržavaju digitalne prodavnice za sebe, tako da recimo može lako da se desi da njima od 60 evra ostaje 35, a da im od 15 evra ostaje 5, što je još drastičnija razlika.
 
Zezancije na stranu, igre se mahom razvijaju u zapadnoj evropi a razvoj se razvuce na nekoliko godina. Plate zaposlenih u game industriji su ~ 100.000$ godisnje. Ako igru pravi tim od 50-60 ljudi, uzracunajte sami. Ogroman deo troskova odlazi na plate. Da se prave u srbiji, mogle bi da kostaju 15$. Ovako, prave se na bogatom trzistu zapadne evrope/NA/japana, i namenjene su tim istim trzistima gde nece umreti od gladi ako kupe igru od 60$. Resenje bi bilo da se outsourcuje razvoj u kinu i indiju, ali pitanje je na sta bi to licilo i kakav bi bio kvalitet tih igara.
 
Ma jasno je ko dan da od spustanja cena nema nista! U startu ce biti skuplje i to je to, ko hoce day-one da se igra mora i da plati, a ko hoce jeftinije mora da saceka bar metar dana pa da je pazari na nekoj akciji za upola cene.

Jedino sto bi zaista bilo dobro je da odvoje SP od MP-a, pa da recimo ponude SP po nekoj jeftinijoj ceni, a i samim tim MP po manjoj, a ko zeli all in one, zna se, 60 na sto i to je to.
 
Guess who got Beta access to Division? :D
 
Troškovi u proizvodnji igara su ogromni, a posle toga odlaze pare na održavanje igre i marketing, samo Steam uzima 30%, izdavačka kuća uzima svoj procenat, serveri za igre koštaju ko nevreme....


http://www.nuuvem.com/item/tom-clancy-s-the-division-gold-edition
Uplay: Tom Clancy’s The Division - Gold Edition nekih 30 eura jos pola sata :(.


Kako kupujete igre za koje kaže "This item is unavailable in your country", i da li ste sigurni da igra stvarno nije zaključana?
 
Poslednja izmena:
Pa ko im j*be mater ne moraju na svakoj igri da zarade malo bogadstvo, nekada neka malo pogledaju igrace ipak od njih zive a koliko su unazad godina izbacivali krs proizvoda i polu prozivoda vala jednom da se oduze nece im pasti kruna sa glave.
 
Ponadao se Misko :d
 
Nazad
Vrh Dno