Šta je novo?

Pillars of Eternity

Nazalost GOG jos nije izbacio hotfix koji resava lockpicking... (kad vodite generickog lika)
 
Skinuo gog fix, i vidim da su oni opet usrali igru koja ni ovako nije nesto.
Black screen i statovi su reseni ali ja opet ne mogu da idem dalje :)
i dalje sam u zamku ali onaj svestenik mi ne da kljuc da odem u kriptu a kad odem u drugu tamnicu vrata uopste nemaju svojsyva vrata i ne mogu da se otvore.
isti problem imam sa jos jednim vratima u zamku koja ne mogu da se otvore a nisu zakljucana...
 
"koja ni ovako nije nesto"?! Ni prvi akt nisi presao, vidim ja nije ovo za tebe. Mozda bolje da probas Dragon Age 2. ;)

Da li neko zna lokaciju gdje se smjestaju "save game"?
 
"koja ni ovako nije nesto"?! Ni prvi akt nisi presao, vidim ja nije ovo za tebe. Mozda bolje da probas Dragon Age 2. ;)

Da li neko zna lokaciju gdje se smjestaju "save game"?

Realno ni meni kao pasioniranom crpg igracu PoE na koncu nije preterano woow igra. Fina je naracija, ima svoje blistave trenutke ali ima i mnogo "gusackih" odluka developera koje su totalno umrtvile igru. Moglo je ovo mnoooogo bolje. Nadam se da ce bar Torrment da bude pun pogodak.
 
Realno ni meni kao pasioniranom crpg igracu PoE na koncu nije preterano woow igra. Fina je naracija, ima svoje blistave trenutke ali ima i mnogo "gusackih" odluka developera koje su totalno umrtvile igru. Moglo je ovo mnoooogo bolje. Nadam se da ce bar Torrment da bude pun pogodak.

agree.

Gelerano, ja sam nekih 15 sati odigrao, prilicno u kratkom roku, a sad zadnjih par dana jedva upalim.. vidim da cu ovo igrati tako na male kasikice
Ambijent mi je dobar, dijalozi su oke, fight mi i nije nesto, ponekad je konfuzan i nepregledan.
Loot mi je totalni minus, endless pick all button spam, pa onda prodaj sve a nema ni sta da se kupi.. Takodje istrazivanjem svakog ćoška za sada ništa wow nisam našao.

Za sada kako stoji, igram ovo ali gledam kalendar kad će Sword Coast Legends izaći..
 
Realno ni meni kao pasioniranom crpg igracu PoE na koncu nije preterano woow igra. Fina je naracija, ima svoje blistave trenutke ali ima i mnogo "gusackih" odluka developera koje su totalno umrtvile igru. Moglo je ovo mnoooogo bolje. Nadam se da ce bar Torrment da bude pun pogodak.

Ne znam, nisam jos presao ni prvi akt tako da ne mogu da donesem neki finalni zakljucak, ali na osnovu tog sto sam odigrao mogu reci da mi se igra jako svidja. Za razliku od Original Sin-a nekako me je brze uvukla u pricu koja je ovdje dosta bolja. Takodje i atmosfera je super, bas kao nastavak Baldura. Za sada je sve super, ako zanemarimo bagove koji su sada ispravljeni.

Hvala Vader. ;)
 
Poslednja izmena:
I meni je prica daleko zanimljivija u odnosu na Divinity, slazem se, ali mi kombinacija borbe i XP sistema kvari uzitak. Daleko od toga da je losa igra.
 
"koja ni ovako nije nesto"?! Ni prvi akt nisi presao, vidim ja nije ovo za tebe. Mozda bolje da probas Dragon Age 2. ;)

Hvala ti stvarno na savetu ne znam sta bih bez njega.
Dizajnerske odluka za mnoge segmente igre poput loot-a, experience-a, crafting-a, combat-a su nebulozne u najmanju ruku.
Moglo je ovo da bude bas OK ali dzabe kad je sve nekako besmisleno a i bug-ovi ne pomazu uopste.
 
Hvala ti stvarno na savetu ne znam sta bih bez njega.
Dizajnerske odluka za mnoge segmente igre poput loot-a, experience-a, crafting-a, combat-a su nebulozne u najmanju ruku.
Moglo je ovo da bude bas OK ali dzabe kad je sve nekako besmisleno a i bug-ovi ne pomazu uopste.

Trebao si se prijaviti za posao u Obsidian, siguran sam da bi igra bila remek djelo da si ti umijesao prste. :D

Kako je lako kritikovati. Ccc...

I meni je prica daleko zanimljivija u odnosu na Divinity, slazem se, ali mi kombinacija borbe i XP sistema kvari uzitak. Daleko od toga da je losa igra.

Jeste malo cudno sve to, tu na primjer Original Sin odnosi pobjedu, ali ponovo mi nije to toliko game breaking.

Sto se tice bagova, ja sam nekako eskivirao sve njih. Vidim da se nekima javlja i crni ekran u Ridrikovom zamku, cudno, vjerovatno je to do kombinacije hardvera ili sta vec (ATI & Intel). Meni sve normalno radi.
 
Poslednja izmena:
Trebao si se prijaviti za posao u Obsidian, siguran sam da bi igra bila remek djelo da si ti umijesao prste. :D

Ne trebam im ja, mnoge ranije igre imaju bolja resenja od ovoga...

Kako je lako kritikovati. Ccc...

Kad nesto bas i nije dobro i jos ne radi s vremena na vreme, da, vrlo je lako kritikovati...


Sto se tice bagova, ja sam nekako eskivirao sve njih. Vidim da se nekima javlja i crni ekran u Ridrikovom zamku, cudno, vjerovatno je to do kombinacije hardvera ili sta vec (ATI & Intel). Meni sve normalno radi.

Bug se desava zbog nekakvog save corruption-a, nema veze ni sa AMD-om ni sa intelom...
 
I meni je prica daleko zanimljivija u odnosu na Divinity, slazem se, ali mi kombinacija borbe i XP sistema kvari uzitak. Daleko od toga da je losa igra.

Isto, priča i setting su super i zbog toga i igram. Da je borba više nalik na Shadowrun ili Divinity, ovo bio bio win.
Nije samo to što mi ne leži ovakva RTS borba, već ima gomilu *****skih problema tipa retardiran pathfinding kod saboraca zbog čega ima još više mikromenadžmenta nego što bi trebalo, to što nema onih osnovnih podešavanja za AI (a la tactics iz DAO) tipa da automatski upotrebe endurance potion ako ga imaju opremljen a endurance im padne ispod određenog procenta... Igra zahteva preveliku količinu mikromenadžmenta u borbama kojih ima previše, traju duže nego što bi trebalo, i daju mizerne nagrade. I naravno, sve je još gore kada nekome ovakva borba jednostavno ne leži, kao što je slučaj kod mene.
 
Poslednja izmena:
@Miskonisu:
Mislim da ovo nije igra za tebe :), iskren savet da uzmes nesto gde ce ti trebati manje strpljenja.

E realno izbacili su igru u igrivom stanju, seti se samo NWN2 koliko je imala bugova i koliko su je posle patchovali, aaa?

Ko se plasi bugova i da odjenom nece moci da igra igru po ceo dan, neka lepo pravi save game na svaki level up ili novu mapu i kad mu se desi da se save game corruptuje ili nesto "game breaking" neka lepo prijavi bug i ceka fix !!!
Evo ovde LINK sa upustvo kako prijaviti bug, a verujem da nisu svi iz dev tima otisli na bahame da piju koktele i trose pare na koks i zene sumnjivog morala, nego rade da srede igru jer od toga im zavisi i prodaja nastavka ili sledece neke igre ovog tipa.

Lako je samo kritikovati i kukati, ljudi su stvarno ulozili truda i vremena i maksimalno slušali community koliko su god mogli, a znamo da nije moguće svima udovoljiti.
I glavno nije ovo AAA naslov iza koga stoji 100 miliona $ i neka odvratna izdavačka korporacija, nego ovo su radili sami sa 4 milona $ od backera (i neke kinte iz slamarice)!

Meni je dovoljni pokazatelj da je igra kvalitetna cim pogledam na steam stranici, 2264 positivne kritike naspram 199 negativnih (gde vecina kuka na bugove i kako su očekivali GODLIKE CRPG).

@Geralt95: Meni onaj tactics iz DAO je bio :smash: :smash: :smash: useless totalno, kako god da sam ga nameštao trošili su potione i bacali spelove kao skriptovani botovi.
Meni više leži kad imam kontrolu nad celom situacijom, nego da jedva izvučem živu glavu iz borbe i pogledam kao su mi popili pola invetara.
Slažem se da je mehanika borbe mogla biti malo utegnutija.
 
Poslednja izmena:
Igra definitivno ima mana sto ne znaci da je losa ali kao sto neko kaze borba je "cudna" mozda da je potezna bilo bi dosta bolje (najavljeno je da sa petchom 1.10 na leto ubacuju poteznu borbu inace) znaci i sami su svesni da bolje moze...

Takodje za loot se slazen i za prodavnice totalno gube smisao, ostalo je uglavnom sve na svom mestu
 
To za poteznu borbu je prvoaprilska sala...
 
Meni u borbi najvise smeta sto se nakon iste likovi regenerisu (zbog odabranog health/endurance koncepta) i sto to dovodi do nekih smesnih situacija (Kao sto Uruk pomenu ranije - dovoljno je da pobegnes sa jednim likom iz borbe i da svaki copor neprijatelja pobijes iz vise puta tako sto ces svesno zrtvovati ostatak druzine tako kako bi ubio bar jednog protivnika. I onda ponavljas to dok ih sve ne pobijes).

Stari bugovi su ispravljeni ali mislim da sam danas naisao na jedan ozbiljan combat bug. Ponovo mi se ucinilo da su borbe suvise lagane na lokaciji na kojoj se nalazim (Endless path 4. nivo). Proverio sam combat log i desava se nesto cudno. Bilo bi dobro da neko ovo proveri kod sebe, ali meni ovo izgleda kao da pogresno racuna damage:

Acc:32 - Def:36 = -4. Roll 39 - 4 = 35 (Graze). 6.9 - DR:11.0 = 11.4 Pierce (MIN).

Nije mi jasno kako je ovo moguce. Prema ovim podacima trebalo bi da se desio samo minimalan damage (20% od 6.9) posto je protivnikov threshold veci od grazeovanog damage-a, a on je tu na kraju protivniku skinuo 11 damage-a.

Ovo se ne izgleda ne desava uvek, ali se desava dovoljno cesto da znacajno olaksava borbe. Bilo bi dobro ako moze neko kod sebe da proveri da li ima slicne situacije.


Edit: Inace mislim da je XP sistem odlican jer sprecava farmovanje. Mehanika borbe ce biti skroz ok kada se isprave bagovi (Pod uslovom da ignorisemo health/endurance koncept koji je po mom misljenju sranye, ali ponovio sam to vec previse puta :D). Mislim da je glavni problem u mehanici borbe sto ne postoji na jednom mestu kompletan sistem pravila (kao sto je to slucaj za DnD igrice). Ja sam gomilu vremena potrosio kopajuci po netu i samoj igri da pohvatam kako odredjene stvari funkcionisu i kako se racunaju, a i dalje mi je dosta toga nejasno.
 
Poslednja izmena:
Meni opet nije jasno kako ti strada samo endurance? Mojim likovima pada i HP i to vrlo brzo i nikakvo spamovanje borbi ne dolazi u obzir jer vrlo brzu budu maimovani... :( I dalje mi nije jasno po kom pravilu se u borbi deo dmg prenese i na HP. Valjda neki overkill ili šta li je.

Drugo i što se mene tiče bolja bi bila potezna borba ovako traži previše mikromenadžmenta za moj ukus a pogotovo je bzvz u skučenim prostorima.
Takođe, priča mi je dosta bolja nego u Original Sin.
 
@Miskonisu:
Mislim da ovo nije igra za tebe :), iskren savet da uzmes nesto gde ce ti trebati manje strpljenja.





Ko se plasi bugova i da odjenom nece moci da igra igru po ceo dan, neka lepo pravi save game na svaki level up ili novu mapu i kad mu se desi da se save game corruptuje ili nesto "game breaking" neka lepo prijavi bug i ceka fix !!!
Evo ovde LINK sa upustvo kako prijaviti bug, a verujem da nisu svi iz dev tima otisli na bahame da piju koktele i trose pare na koks i zene sumnjivog morala, nego rade da srede igru jer od toga im zavisi i prodaja nastavka ili sledece neke igre ovog tipa.

Lako je samo kritikovati i kukati, ljudi su stvarno ulozili truda i vremena i maksimalno slušali community koliko su god mogli, a znamo da nije moguće svima udovoljiti.
I glavno nije ovo AAA naslov iza koga stoji 100 miliona $ i neka odvratna izdavačka korporacija, nego ovo su radili sami sa 4 milona $ od backera (i neke kinte iz slamarice)!



Ne razumes, nije ovde problem u strpljenju vec u konceptu igre kojie ne funkcionise.
Nagrade za kvestove su nikakve i ko sto rekoh negde, vise se para potrosi da bi se kvest zavrsio nego sto se dobije.
I da imas para osim kupovine camping opreme sve ostalo je besmisleno a narocito oruzje koje je mozda nekoliko % bolje od ovog koje imas a kosta 20x vise.
Cela igra je uradjena sa niskim LoD (DAO za ovo izgleda kao Crysis) i ne moze da se razazna ko je ko i sta radi, poceo sam da im stavljam neke *****ne kape na glavu samo da ih prepoznam u borbi a jedva i tad.
Pathfinding je los, zaglave se jedan na drugoga vrlo brzo zbog cega i ginu vrlo brzo.
Ne slusaju naredjenja kad ih sklanjas a ako i kad rese da te poslusaju (ako pri tom nisu mrtvi) to je posto su ih svi vec izudarali.
Igra ne nagradjuje skill, ocistio sam dve juzne mape sa creepovima koje su nekoliko nivoa iznad mojih, sta sam dobio? Nista, stavise na gubitku sam.
Desava se da odjednom stanu da biju iz cista mira, a posto se uglavnom ne vidi sta se desava i postoji cooldown svaki put posle svakog udarca i nikad nisi nacisto dal ovaj sto stoji je u cooldownu ili se odmara.
U DAO si imao isti bug ali je postojao znak oko lika koji pokazuje kad se bori i kad je stao tako da marem je tu moglo da se vidi.
Jos jedna vrlo bitna stavka je i to sto se neke magije ne bacaju odmah (ili skoro odmah) vec posle 2-3s sto obesmisljuje one koje bacas na odredjenu povrsinu jer to tad ovi se vec pomerili.
To sto si pobio mage-eve iznad tvog nivoa, pokupio njihove knjige radi ucenja magija tii ne znaci nista jer ne mozes da dodajes nove magije dok se ne levelujes a ne mozes da se levelujes jer XP nema nigde
a nema ga nigde jer igra ne zna sta hoce i game breaking bug-ova ima na svakom koraku.
Do ovog patch-a nisam cak ni scroll-ove mogao da koristim iako sam imao ihaha i vise nego dovoljno Lore-a za njihovu upotrebu.

Na health/Endurance mehaniku necu ni da trosim reci.

Edit: Inace mislim da je XP sistem odlican jer sprecava farmovanje.

Koje farmovanje kad nema respawna kod creepova?
 
Poslednja izmena:
@Miskonisu:
Mislim da ovo nije igra za tebe :), iskren savet da uzmes nesto gde ce ti trebati manje strpljenja.

E realno izbacili su igru u igrivom stanju, seti se samo NWN2 koliko je imala bugova i koliko su je posle patchovali, aaa?

Ko se plasi bugova i da odjenom nece moci da igra igru po ceo dan, neka lepo pravi save game na svaki level up ili novu mapu i kad mu se desi da se save game corruptuje ili nesto "game breaking" neka lepo prijavi bug i ceka fix !!!
Evo ovde LINK sa upustvo kako prijaviti bug, a verujem da nisu svi iz dev tima otisli na bahame da piju koktele i trose pare na koks i zene sumnjivog morala, nego rade da srede igru jer od toga im zavisi i prodaja nastavka ili sledece neke igre ovog tipa.


Naravno da nisu otišli na Bahame, rade na zakrpama i na ekspanziji koja će se pojaviti u nekom trenutku, mada nisam ispratio da li je datum već najavljen.

Što se tiče bagova i zakrpi, moram da priznam da ih ima, ali da mi je isto tako čudnovato i gledište na njih. Sad kao tobože ne može da se igra nešto zbog toga što se nekome desio nekakav bag. Ista priča kao i za Wasteland 2. Takođe, nisam iznenađen što se pljuje koncept "XP za kvestove, ne za fajtove". Farmere će takav pristup odbijati i to je sasvim razumljivo, nebitno da li ima responovanja kripova ili ne. Prosto, igra takav pristup ne nagrađuje. Ne kapiram zašto se ljudi tome čude, da li nas je masovno razmazio WoW, šta li. Sećam se da smo na istom ovom forumu pre par godina objašnjavali zašto bi bilo dobro da se vrati takav sistem, a ja sam takvu želju napadao jer mi je bilo glupo da, primera radi, rešavaš kvestove koristeći jednu stvar a onda XP koristiš da budžiš nešto sasvim drugo (recimo, pobio si silne bandite, vratio se, predao kvest i od dobijenog XP-a budžio Speechcraft).

Zaista mi ne smeta da igra bude ekstremnija u tom smislu, kao da je malo sličnih igara koje su nam na raspolaganju i da moraju biti sve na istu foru - premda bih i ja voleo da dobijem malko XP-a za monstere, a neka se 90% XP-ova dobija rešavanjem kvestova. BTW sistem je tu da se stimuliše traženje pa rešavanje velikog broja kvestova, umesto da se stimuliše random lutanje u stilu avantura kraljevića Marka, Tarzana i Magelana zajedno...Za mene je recimo mnogo veći problem što nema puno bolje a smislene opreme, ali nisam daleko odmakao, možda je to dizajnerska odluka da se stvori značajnija razlika u nekim celinama igre.
 
Meni opet nije jasno kako ti strada samo endurance? Mojim likovima pada i HP i to vrlo brzo i nikakvo spamovanje borbi ne dolazi u obzir jer vrlo brzu budu maimovani... :( I dalje mi nije jasno po kom pravilu se u borbi deo dmg prenese i na HP. Valjda neki overkill ili šta li je.

Pa ne kazem da strada samo endurance, nego HP toliko sporo opada da za sada nije bitan faktor. Mislim da sam negde procitao da odredjeni procenat izgubljenog endurance-a se skida sa HP-a. Stvar je u tome da u jednom encounteru izgubim maksimalno 10-15% healtha na tenku. Tako da dok njemu HP spadne u kriticnu zonu ja vec imam odradjenih 10-ak encountera iza sebe, a tada sam vec ispucao i sve magije, a i svi likovi mi tad vec imaju fatigue, pa svakako moram da odmaram. Zbog toga kazem da mi HP za sad ne predstavlja nista bitno, ali ako kasnije borbe budu duze trajale onda ce i HP mozda postati znacajan faktor.

@Miskonius
Farmovanje u smislu da te igra stimulise da izbegavas borbu kad god mozes. Npr: imas sobu sa dva neprijatelja u kojoj je kovceg. AKo imas rogue-a u ekipi ti mozes da se usunjas i otvoris kovceg. Ako bi se dobijao XP za killove, onda ti se ne bi isplatilo da igras na ovaj nacin, nego bi jedina validna opcija bila da ubijas sve sto se mrda - da farmujes XP kroz borbu.
 
Sad kao tobože ne može da se igra nešto zbog toga što se nekome desio nekakav bag. Ista priča kao i za Wasteland 2. Takođe, nisam iznenađen što se pljuje koncept "XP za kvestove, ne za fajtove". Farmere će takav pristup odbijati i to je sasvim razumljivo, nebitno da li ima responovanja kripova ili ne. Prosto, igra takav pristup ne nagrađuje. Ne kapiram zašto se ljudi tome čude, da li nas je masovno razmazio WoW, šta li. Sećam se da smo na istom ovom forumu pre par godina objašnjavali zašto bi bilo dobro da se vrati takav sistem, a ja sam takvu želju napadao jer mi je bilo glupo da, primera radi, rešavaš kvestove koristeći jednu stvar a onda XP koristiš da budžiš nešto sasvim drugo (recimo, pobio si silne bandite, vratio se, predao kvest i od dobijenog XP-a budžio Speechcraft). igre.

+1
 
poenta u ovoj igri nije da se nabilduje lik koga vodite pa da gazite sve i palite kao u hack n slash igrama.

ovde je poenta prica , zrtve i kompromisi koje ce igrac morati da napravi. svaka borba bi trebalo da bude jedinstvena.
ja sam poceo recimo onu prvu verziju sa nabildovanom karizmom ili kako god se ovde zove , a kasnije slicno samo sam vise sibnuo u neke druge skilove i kasnije se zaprepastio kolicinom dijaloga koji su mi postali onemoguceni.

na takve stvari sam potpuno zaboravio tokom godina a igri daje jos jednu dimenziju za one koji ne moraju svakog protivnika da ubiju :)
 
Jel neko igra sa Monk-om? Uzeo sam ga iz radoznalosti- beskoristan mi je.

No, kapiram da je beskoristan zato sto ja ne umem, a ne zato sto ne valja :D :d
 
poenta u ovoj igri nije da se nabilduje lik koga vodite pa da gazite sve i palite kao u hack n slash igrama.

ovde je poenta prica , zrtve i kompromisi koje ce igrac morati da napravi. svaka borba bi trebalo da bude jedinstvena.
ja sam poceo recimo onu prvu verziju sa nabildovanom karizmom ili kako god se ovde zove , a kasnije slicno samo sam vise sibnuo u neke druge skilove i kasnije se zaprepastio kolicinom dijaloga koji su mi postali onemoguceni.

na takve stvari sam potpuno zaboravio tokom godina a igri daje jos jednu dimenziju za one koji ne moraju svakog protivnika da ubiju :)

Ako me secanje sluzi, Planescape: Torment si mogao da predjes sa samo 5-6 borbi koje nisi mogao da izbegnes.
 
Jel neko igra sa Monk-om? Uzeo sam ga iz radoznalosti- beskoristan mi je.

No, kapiram da je beskoristan zato sto ja ne umem, a ne zato sto ne valja :D :d

Ja mislio da uzmem monka, rekoh da ne igram baš svaki RPG sa fajterom, al se predomislim i napravim rendžera. Umesto glavnog lika napravim jednog monka za grupu i stvano je totalno beskorisna, samo dobija batine. Al gledam nešto na wiki-ju, od trećeg nivoa bi valjda trebalo da dobija neke interestantne skillove, nemam pojma, maknuo sam je iz grupe. Mislim da je najbolja grupa u igri pet rendžera koji pune strelama i jedan priest da im leči medvede napred. :d
 
@filipenko

1+, potpuno se slašem sa tvojim postom, kad sam video igru na KS znao sam da će biti pravo osveženje, jer pre je bila extremna suša tj. bar ja nisam uspeo ništa da nađem a da nije NWN2 koji me malo smarao sa pričom, probao sam i MotB da igram ali nije mi baš lego a i taj DnD sistem u igrama mi je mnogo sirov i samo komplikuje bezpotrebno stvari.

Ja lično cenim i volim svaki RPG žanr, a igrao sam ih dosta (i previše)
ARPG - diablo 1, 2, 3 (koji još igram povremeno), titan quest, sacred 1, 2...
FRPG - NWN1, NWN2 (najbolje mi lego kec), Witcher 1, 2, Morrowind, Oblivion, Skyrim...
Od ovih CRPG (ili kako god da ih okarakterišem) - BG1, BG2, IWD, Torment (svaki po malo), Temple Of Elemental Evil (najviše)


poenta u ovoj igri nije da se nabilduje lik koga vodite pa da gazite sve i palite kao u hack n slash igrama.

ovde je poenta prica , zrtve i kompromisi koje ce igrac morati da napravi. svaka borba bi trebalo da bude jedinstvena.
ja sam poceo recimo onu prvu verziju sa nabildovanom karizmom ili kako god se ovde zove , a kasnije slicno samo sam vise sibnuo u neke druge skilove i kasnije se zaprepastio kolicinom dijaloga koji su mi postali onemoguceni.

na takve stvari sam potpuno zaboravio tokom godina a igri daje jos jednu dimenziju za one koji ne moraju svakog protivnika da ubiju :)

Tačno to, ovde je u prvom planu priča i izbor koji ti pruža, nešto što željno očekujem u nekom AAA naslovu npr. Witcher-u 3.

Jel neko igra sa Monk-om? Uzeo sam ga iz radoznalosti- beskoristan mi je.

No, kapiram da je beskoristan zato sto ja ne umem, a ne zato sto ne valja :D :d

Ja sam počeo sa Monk, Nature Godlike, i za sada jeste zeznuto na Normal ali već na 3 LVL-u dobija se izbor iz nekih baš interesantnih skillova, ima ta klasa ulogu samo mora malo da dobije LVL.

@Miskonius:

Moj najiskreniji savet iskuliraj igru i ovu temu jedno 3-6 meseci i vrati se igri tamo negde na jesen ili početak zime, nećeš je prepoznati i uživaćeš je igrajući.
Ili igraj DAO ponovo :), džaba hetuješ/troluješ.

PS: A što se tiče itema, ko od vas je igrao Temple of Elemental Evil?
Da vidite tamo kako se dolazi do nekog fensi epic itema, ja tek kad sam sam malo čitao guide video sam kako je sexy teško bilo da se uzmu par specijalnih oružja za određene klase, a ne sve na tacni.
 
Poslednja izmena:
Jel neko igra sa Monk-om? Uzeo sam ga iz radoznalosti- beskoristan mi je.

No, kapiram da je beskoristan zato sto ja ne umem, a ne zato sto ne valja :D :d

Ja sam krenuo sa monkom sada posle patcha, i sta znam, cas mi je odlican, cas mi dodje da ga batalim. Mada tek sam treci nivo. Gde god sam citao nesto o njemu, svuda pise da zahteva strpljenje.
I zavisi kako ga napravis. Mada ima najludji knock out ikad, force of anguish, dobijas ga na trecem nivou cini mi se.
 
@Miskonius
Farmovanje u smislu da te igra stimulise da izbegavas borbu kad god mozes. Npr: imas sobu sa dva neprijatelja u kojoj je kovceg. AKo imas rogue-a u ekipi ti mozes da se usunjas i otvoris kovceg. Ako bi se dobijao XP za killove, onda ti se ne bi isplatilo da igras na ovaj nacin, nego bi jedina validna opcija bila da ubijas sve sto se mrda - da farmujes XP kroz borbu.


OK ali to nije farmovanje.
A ako su ta dva strazara sposobna da ti ceo party zbrisu za 10s u igri ovakvog tipa onda je i bolje da ih zaobidjes.
Ovde se zanemaruje ono sto je karaktersticno za ogromnu vecinu igara pa i zivot a to je da se skroz praksu postaje bolji.
OK je ako postoji precica da se nesto zavrsi bez fajta, i da je ovo point and click avantura cela igra moze da bude takva. Ali u igri u kojoj se vecina stvari resava fajtom, kaznjavati igraca sto se bori je bez veze.
Ali to je samo moje misljenje.
Nije ovde glavni propblem sto loot-avanje i experience skoro da ne postoje, nisu jasna pravila po kome ona funkcionise sto zbog bug-ova- sto zbog same igre.

Btw ne znam sto se odjednom neko setio u kontekstu ove igre spominje realizam kad ovde ama bas nista nije realisticno, vec suprotno.

@Miskonius:

Moj najiskreniji savet iskuliraj igru i ovu temu jedno 3-6 meseci i vrati se igri tamo negde na jesen ili početak zime, nećeš je prepoznati i uživaćeš je igrajući.
Ili igraj DAO ponovo :), džaba hetuješ/troluješ.


:)

Momce, niko ti nije trazio savet i ne znam sto si se nasao pozvanim da me savetujes.
Ne trolujem i ne hejtujem vec argumentovano komentarisem igru koju igram ili barem pokusavam da je igram.
Ako ti se ne svidjaju moji postovi imas ignore opciju.
 
Auuuu, toliko priče i postova oko nečega što uopšte nije tačno, razočaran sam, ali ozbiljno... :)

Uopšte nije tačno da se "farmovanje" ne nagrađuje XP-om, ono se nagrađuje, ali ne po svakom kill-u, već otključavanjem atributa u bestiary žurnalu, a ti skriveni atributi se otključavaju ubijanjem.
You will get XP if you complete a quest objective, and for progressively filling up Bestiary entries in you party's Journal. Bestiary XP is rewarded when new entries are unlocked in the Bestiary page in the Journal, and will stop being rewarded if the entry is complete. Additionally, exploration XP is given out when new areas and landmarks are discovered in the world.

Ovo rešenje je dalako logičnije nego da ti XP donosi ubijanje svake pojedinačne živuljke koja gamiže po mapi, uvek se dođe do nivoa kada ponavljanje jedne radnje ne bi trebalo da donosi nagradu...

Osim toga ta otključana bestiary statistika vam omogućava da planirate naredne borbe pošto otkriva slabosti protivnika.
 
Poslednja izmena:
@rAMA

To je vec napisano desetak strana ranije, medjutim ljudi se ocigledno zale sto se ne dobija XP po svakom kilu, nego postoji cap kada popunis bestiary do kraja za odredjenog protivnika.
Nije da se slazem sa njima, ali cisto da budemo precizni oko cega se diskutuje :D
 
Vrh Dno