Šta je novo?

Pillars of Eternity

Ja ne mogu da zamislim da ne očistim neku mapu, pre ili kasnije. XP nikakve veze nema sa tim :)

Vredi li enchantovanje? Dosta para ide a ne znam da li da trošim na to.
 
vredi ako mene pitas :) dodati 15% na damage recimo

moj monk sabija poprilicno

osim sto sam ga unakazio time sto ne znam kako sam uspeo da mu valjda na 6 lvlu izaberem Two handed talent umesto vise logican Two Weapon Style :( valjda sam do kasno igrao i pomutio mi se vid
 
Auuuu, toliko priče i postova oko nečega što uopšte nije tačno, razočaran sam, ali ozbiljno... :)

Uopšte nije tačno da se "farmovanje" ne nagrađuje XP-om, ono se nagrađuje, ali ne po svakom kill-u, već otključavanjem atributa u bestiary žurnalu, a ti skriveni atributi se otključavaju ubijanjem.


Ovo rešenje je dalako logičnije nego da ti XP donosi ubijanje svake pojedinačne živuljke koja gamiže po mapi, uvek se dođe do nivoa kada ponavljanje jedne radnje ne bi trebalo da donosi nagradu...

Osim toga ta otključana bestiary statistika vam omogućava da planirate naredne borbe pošto otkriva slabosti protivnika.

Dobijaš mrvice, a za ubijene ljudske protivnike ne dobijaš ni te mrvice ako nisu vezani za neki quest...

I ovi vaši fanbojski komentari bi imali smisla da je ovo igra u kojoj stvarno "predjes sa samo 5-6 borbi koje nisi mogao da izbegnes", a ne igra sa gomilom borbe koju uopšte nije moguće zaobići.

Inače, evo jednog saveta: rogue sa nabudženim mechanics skilom je praktično must have u ekipi. Em što su neke tamnice prepune zamki, em što onesposobljavanje svake zamke daje XP, visina zavisi od "nivoa" iste (isto važi i za zaključane kovčege i tome slično).
 
Meni ovdje sta smeta jeste sto je tesko raspoznati ko je ko u borbi, i ovaj nekakav drugaciji Engleski. U nekim situacijama moras malo bolje paziti.

Naravno da nisu otišli na Bahame, rade na zakrpama i na ekspanziji koja će se pojaviti u nekom trenutku, mada nisam ispratio da li je datum već najavljen.

Što se tiče bagova i zakrpi, moram da priznam da ih ima, ali da mi je isto tako čudnovato i gledište na njih. Sad kao tobože ne može da se igra nešto zbog toga što se nekome desio nekakav bag. Ista priča kao i za Wasteland 2. Takođe, nisam iznenađen što se pljuje koncept "XP za kvestove, ne za fajtove". Farmere će takav pristup odbijati i to je sasvim razumljivo, nebitno da li ima responovanja kripova ili ne. Prosto, igra takav pristup ne nagrađuje. Ne kapiram zašto se ljudi tome čude, da li nas je masovno razmazio WoW, šta li. Sećam se da smo na istom ovom forumu pre par godina objašnjavali zašto bi bilo dobro da se vrati takav sistem, a ja sam takvu želju napadao jer mi je bilo glupo da, primera radi, rešavaš kvestove koristeći jednu stvar a onda XP koristiš da budžiš nešto sasvim drugo (recimo, pobio si silne bandite, vratio se, predao kvest i od dobijenog XP-a budžio Speechcraft).

Zaista mi ne smeta da igra bude ekstremnija u tom smislu, kao da je malo sličnih igara koje su nam na raspolaganju i da moraju biti sve na istu foru - premda bih i ja voleo da dobijem malko XP-a za monstere, a neka se 90% XP-ova dobija rešavanjem kvestova. BTW sistem je tu da se stimuliše traženje pa rešavanje velikog broja kvestova, umesto da se stimuliše random lutanje u stilu avantura kraljevića Marka, Tarzana i Magelana zajedno...Za mene je recimo mnogo veći problem što nema puno bolje a smislene opreme, ali nisam daleko odmakao, možda je to dizajnerska odluka da se stvori značajnija razlika u nekim celinama igre.

+1

Danas su to skoro sve WoW-asi. Moj prijatelj obozava WoW zato sto je Tyranda u igri, i sl. Rekao sam mu da nabijem njega i Tyrandu :)

I naravno farming, farming, farming!!!

Ne znas sta je gore; focus, health regeneracija, ili pak farming!?
 
@Geralt95

Nije mi jasno sta bi se dobilo tim da se dobija XP od svake borbe? XP sistem bi trebalo da bude takav da sve vreme drzi igru u nekom optimalnom balansu tezine. Pretpostavimo da su se odlucili za varijantu da dobijas XP za svaki kill. Posto si rekao da u igri ima mnogo borbi koje su neizbezne onda da bi morali bi da imamo jednu od tri situacije:

- za svaki kill se dobija izuzetno malo XP-a kako bi igra ostala u balansu (ovo je takodje validan pristup problemu, jer ne postoji respawn, ali ovaj pristup ima i neke mane usled kojih je lakse dovesti sistem u disbalans - npr u nekim ranijim igrama koje koriste ovaj pristup smo imali situacije gde se usled eksploatacije sistema moze pojaviti neogranicen broj neprijatelja i tako raditi farmovanje)
- za svaki kill se dobija dosta XP-a, i igra jako brzo postaje previse lagana jer karakteri postjau prejaki (npr. Arcanum je klasican primer kako je moguce upropastiti igru omogucivsi da druzina veoma brzo postane overpowered)
- znacajno smanjen broj encountera sto bi igru verovatno ucinilo dosta praznijom

Imamo i cetvrtu opciju da protivnici auto-leveluju u odnosu na nase karaktere, ali o tom sistemu imam toliko lose misljenje da ne zelim ni da ga navodim kao opciju :D

Dakle, glavno pitanje nije da li ce se i za sta ce se dobijati XP, nego da istog bude taman toliko dostupno da igru cini konstantno izazovnom. U Obsidianu su izabrali jedan validan pristup u resavanju tog problema. Ocigledno im je mnogo jednostavnije bilo da izbalansiraju stvari koristeci ovaj pristup nego neki drugi. Meni se ovaj sistem cak i vise svidja nego alternativna opcija. Tebi i nekim drugima ljudima se ne svidja, ali sve je to stvar ukusa i sekundarno u odnosu na sustinu.
 
Stvarno se posle nekog vremena oseca zamor u igri, jednolicnost, nema kvalitetnog loot-a a ideja o stronghold-u nije losa I mogla je da ispadne neki tower defense a ne samo attribute boost...generalno posle odusevljenja prerasta u monotonost...nije mi problem nepreglednost u borbama vec jedan te isti smek, jednostavno fali motiv da nastavis da igras...
 
Dobijaš mrvice, a za ubijene ljudske protivnike ne dobijaš ni te mrvice ako nisu vezani za neki quest...

I ovi vaši fanbojski komentari bi imali smisla da je ovo igra u kojoj stvarno "predjes sa samo 5-6 borbi koje nisi mogao da izbegnes", a ne igra sa gomilom borbe koju uopšte nije moguće zaobići.

Inače, evo jednog saveta: rogue sa nabudženim mechanics skilom je praktično must have u ekipi. Em što su neke tamnice prepune zamki, em što onesposobljavanje svake zamke daje XP, visina zavisi od "nivoa" iste (isto važi i za zaključane kovčege i tome slično).

A ja sam upravo otkrio da je VTM Bloodlines verovatno najgori rpg svih vremena pošto ne daje ama baš ikakve nagrade za ubijanje (osim ako nije deo kvesta), a ne najbolji :D
 
Poslednja izmena:
Stvarno se posle nekog vremena oseca zamor u igri, jednolicnost, nema kvalitetnog loot-a a ideja o stronghold-u nije losa I mogla je da ispadne neki tower defense a ne samo attribute boost...generalno posle odusevljenja prerasta u monotonost...nije mi problem nepreglednost u borbama vec jedan te isti smek, jednostavno fali motiv da nastavis da igras...

Ovo, ovo!
 
Ne znam, ja nemam problem s tim. Trenutno u igri imam provedenih ~60 sati, jos uvek sam act 1 i atmosfera i prica (i u glavnom i u side questovima) me bas drze uz igru. A borbe su mi sve zanimljivije jer konacno health pocinje da postaje ogranicavajuci faktor (borbe traju dosta duze), a i sve vise kapiram sistem pravila, tako da mi je zanimljivo da uklapam razne talente, skillove i iteme kako bih maksimizovao jacinu druzine.
 
Stvarno se posle nekog vremena oseca zamor u igri, jednolicnost, nema kvalitetnog loot-a a ideja o stronghold-u nije losa I mogla je da ispadne neki tower defense a ne samo attribute boost...generalno posle odusevljenja prerasta u monotonost...nije mi problem nepreglednost u borbama vec jedan te isti smek, jednostavno fali motiv da nastavis da igras...


Koliko sati ste igrali igru, dokle ste stigli (bez spoiler-a) ?

Ja iskreno ne planiram da grindam posle main quest-a, možda ako mi ostane neki sidequest.
 
Nije kao da ima nekog prostora za grindanje, a sporedni questovi definitivno nisu od te "grindaške" MMO sorte (tipa ubij 10 komada toga, donesti 16 komada onoga...). Ako mi se nešto baš sviđa, to je da nema filer questova za koje imam osećaj da ih rešavam samo zbog novca i XP-a. Praktično svaki quest je fino napisan.
Minus možda oni bounty questovi koje dobiješ sa jednim apgrejdom tvrđave (ali oni su opet bolesno teški).
Trenutno u igri imam provedenih ~60 sati, jos uvek sam act 1 i atmosfera i prica (i u glavnom i u side questovima) me bas drze uz igru.
Nemoguće. To bi značilo da nisi ni ušao u Defiance Bay, ne vidim šta si mogao da radiš 60 sati. Čak i da si istražio svaki pedalj svake mape koja je dostupna u prvom poglavlju, rešio svaki sporedni quest koji se može rešiti do tog trenutka i gubio vreme u onim tamnicama ispod zamka, opet ne vidim kako neko može da potroši ni blizu toliko vremena bez da uđe u grad i započne drugo poglavlje.
 
Ja ušao u endless path of nua, svi su mi 5 lvl, zaebo sam se :)
Još sam nekako preskočio lvl 4 tamnicu i sišao u lvl 5 ...
Ne znam kako ću živu glavu da izvučem :)
 
Ja sišao do 8. i vratio se nazad dok ne postanem jači :)
 
Nemoguće. To bi značilo da nisi ni ušao u Defiance Bay, ne vidim šta si mogao da radiš 60 sati. Čak i da si istražio svaki pedalj svake mape koja je dostupna u prvom poglavlju, rešio svaki sporedni quest koji se može rešiti do tog trenutka i gubio vreme u onim tamnicama ispod zamka, opet ne vidim kako neko može da potroši ni blizu toliko vremena bez da uđe u grad i započne drugo poglavlje.

Igram Endless path. Otkako sam dosao u Caed Nua nisam nastavljao dalje nego sam sad duboko pod zemljom :)
A i dosta eksperimentisem oko borbe isprobavajuci razlicite stvari da vidim kako funkcionisu
 
Koliko sati ste igrali igru, dokle ste stigli (bez spoiler-a) ?

Ja iskreno ne planiram da grindam posle main quest-a, možda ako mi ostane neki sidequest.

Ja sam level 5 druid, 20 sati igranja, na endless path sam level 8 i po malo pocinje da me smara...
 
Mene je smorilo vec posle 15-ak sati i nisam je pokrenuo vec par dana,a verovatno i necu!Sreca pa je nisam kupio jer bi bilo uzaludno potrosenih 20-ak evra,kao sto sam uzalud bacio pare na "The Crew" i na DAI i na jos mnostvo igara koje nikad nisam presao!Hype,hype i samo hype!Nisam nikad verovao da ce doci momenat kad mi se vise nista ne igra,ma koliko dobra igra bila!Bas sam "ostario"!:p
 
mora igra da smara kada nema gej romasne i cgi-a :d

mene igra fino vozi, prica zaplet i regrutovani npc-evi, upoznavanje (pomalo nepotrebno?) komplikovanog sistema ali priznajem za sada zbog obaveza nisam stigao da zaredjam vise ozbiljnijih sesija igranja niti sam predaleko stigao, tek sam dobio zamak
 
Nemoguće. To bi značilo da nisi ni ušao u Defiance Bay, ne vidim šta si mogao da radiš 60 sati. Čak i da si istražio svaki pedalj svake mape koja je dostupna u prvom poglavlju, rešio svaki sporedni quest koji se može rešiti do tog trenutka i gubio vreme u onim tamnicama ispod zamka, opet ne vidim kako neko može da potroši ni blizu toliko vremena bez da uđe u grad i započne drugo poglavlje.


Moguce..

Ja sam skoro sve uradio u Defiance Bay. Ostali su jedino kvestovi koji vode van grada. Jedini je problem sto sam zaebo side quest za Knights of the crucible, tako sto sam prihvatio questove od Dozens i sada ne mogu nastaviti dalje questove ni za jednu od ovih frakcija. Nadam se da ce to ispraviti u nekom narednom patchu, al dobro da znam za neki sledeci prelazak. Nastavio sam uprkos tome jer nisam imao save da se vratim nazad. Svoju trdjavu sam izgradio celu. Karakteri su mi lvl 8 i stigao sam do 8 nivoa u Endless Paths, dalje nisam mogao jer mi fali mechanics. Imam oko 53h u igri i sve mape sam detaljno pretrazivao i radio kvestove. Sad zavrsavam Dyrford Village pa picim dalje ;)
 
Poslednja izmena:
Najbolji RPG još od Dragon Age Origins.:)

Meni se za razliku od nekih ovde baš sviđa kako su pristupili exp nagradama za borbu. Igra nagrađuje izbegavanje borbe gde god je to moguće time što su se rešili iskustva po ubistvu, kao i time što je ukupno iskustvo koje se dobije završavanjem quest-a veće ako se taj quest reši na miran način- na primer upotrebom opcija u dijalozima koje se otklučavaju ako su određeni atribut ili veština na dovoljno visokom nivou...
Dovoljno govori to što u Steam verziji postoji ačivment vezan za prelazak igre sa manje od 175 ubistava.,)
 
Poslednja izmena:
Ali da li se propuštaju neki dobri itemi ako se ne ubija sve redom? :)

Takođe ne znam posle prvog sela da li je velika razlika u težini ako idem na sporedni quest ili main?
Recimo krenuo sam prvo sporedni, na onaj zamak i vidim da je sve prepuno protivnika, plašim se da ne bude preteško, možda je trebalo da idem kod tog Watchera, tj main quest da radim
Nadam se da je svejedno što se težine tiče.
 
Takođe ne znam posle prvog sela da li je velika razlika u težini ako idem na sporedni quest ili main?
Recimo krenuo sam prvo sporedni, na onaj zamak i vidim da je sve prepuno protivnika, plašim se da ne bude preteško, možda je trebalo da idem kod tog Watchera, tj main quest da radim
Nadam se da je svejedno što se težine tiče.


Zato je tu Oblivion, koji se lepo skalira...:d
 
Nisam igrao Oblivion a skalira se u DAO kada prvi put posetiš zonu...
U svakom slučaju uvek je najbolje da se prati neki progress put koji su developeri zamislili ali ja sam se vratio u prvo selo da vratim neki quest i odmah dobio novi sporedni pa nisam siguran dal je bolje bilo da sam produžio na main, ne želim da mučeći se nabacim par levela na sporednim kvestovima pa posle main da mi bude još lagan.
 
Koja mesavina utisaka covece, ljudi ili odusevljeni igrom ili batalili veoma brzo. Sto sam nekako i ocekivao, crpg je takav zanr; you either love it or hate it :)

Nisam imao vremena jos uvek da je probam, jedva cekam malo slobodnog vremena za malo old school rpg akcije :D
 
Dobra igra i ne treba da odgovara svakome, kao ni dobra knjiga ili film. Ta filozofija današnjih AAA igara da moraju da budu pristipačne i pitke za baš svakoga je jedan od razloga što je industrija tu gde jeste.:)
 
Meni se baš dopada igra. Priča ja za sada dosta interesantna, i baš me drži. Pre neko veče sam "zaginu" do 7 ujutru, a da nisam ni primetio koliko vremena je prošlo. Otići posle toga na posao je bilo baš izazov... :D

Jedino malo je falilo da se požalim na težinu. Igram na hard i u početku su borbe bile baš zahtevne, da bi se čišćenje zamka pretvorilo u pravu noćnu moru. Tri veće borbe sam morao da pokušavam iznova i iznova, neke čak i 10ak puta. Da bih na kraju, nakon što sam pogledao zvanične forume shvatio da na samom početku nisam pokupio Edar-a, tako da sam faktički dobar deo igre igrao sa 4 karaktera i bez klasičnog tank-a. :) A sve vreme mi je bilo baš čudno kako nisu ubacili nekog fighter companiona. :D
Nakon što sam se vratio i pokupio ga, sada su najedanput borbe postale daleko lakše. :) I ne moram više nakon 2-3 da se odmaram... :)
 
Ja poceo, odavno nisam igrao ovakve igre, jos od tormenta i fallout-a i na prvu loptu mi je odlicna, ali iskreno teska mi je na normal sam stavio, prvo sam izabrao nekog tepaca kao bice laksi u pocetku, ma ko god da me napadne ubije me ili teskom mukom ubijem. Pa sam onda ponovo poceo od pocetka reko aj nekog cu wizarda da malo magijama resavam problem, da se lecim ma isto ako ne i teze. Ajte me malo posavetutje, igra mi se bas, nemam nesto nenormalno vremena u toku dana, ali da mi bar ima smisla da bar prebrodim pocetak. Kakvog mi lika preporucujete da napravim u pocetku?
 
Ja poceo, odavno nisam igrao ovakve igre, jos od tormenta i fallout-a i na prvu loptu mi je odlicna, ali iskreno teska mi je na normal sam stavio, prvo sam izabrao nekog tepaca kao bice laksi u pocetku, ma ko god da me napadne ubije me ili teskom mukom ubijem. Pa sam onda ponovo poceo od pocetka reko aj nekog cu wizarda da malo magijama resavam problem, da se lecim ma isto ako ne i teze. Ajte me malo posavetutje, igra mi se bas, nemam nesto nenormalno vremena u toku dana, ali da mi bar ima smisla da bar prebrodim pocetak. Kakvog mi lika preporucujete da napravim u pocetku?

Meni odgovara Druid kao klasa. Prilično je all round. Ako ti treba caster support/attach može da posluži, ako ti treba tank shape-shiftujes se i može da posluži, može i za range attack. E sad ni u čemu od toga nije dobar kao odgovarajuća klasa. Ali meni odgovara, jer mogu da se prilagodim u zavisnosti od situacije. Tako da moja preporuka ide za tu klasu. ;)
 
Ja poceo, odavno nisam igrao ovakve igre, jos od tormenta i fallout-a i na prvu loptu mi je odlicna, ali iskreno teska mi je na normal sam stavio, prvo sam izabrao nekog tepaca kao bice laksi u pocetku, ma ko god da me napadne ubije me ili teskom mukom ubijem. Pa sam onda ponovo poceo od pocetka reko aj nekog cu wizarda da malo magijama resavam problem, da se lecim ma isto ako ne i teze. Ajte me malo posavetutje, igra mi se bas, nemam nesto nenormalno vremena u toku dana, ali da mi bar ima smisla da bar prebrodim pocetak. Kakvog mi lika preporucujete da napravim u pocetku?

Renžer je dobar, živuljka napred, a ti puniš strelama pozadi. Ali solo igranje nije bitno, brzo ćeš skupiti party. Ja se tu vodim devizom "nek nas je što više", dva lika mi imaju pet-ove, chanter summon-uje, tenk takođe ima dobar summon item, jedan priest da leči i jedan mage da roka, sve pada pred nama.
 
Vrh Dno