Šta je novo?

Mobi Banka (ex Telenor Banka)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Da se kladimo da 90% zaposlenih u bankama (od NBS pa do nekih no-name) misli da je skrill iskljucivo za kockanje?
 
to jeste tacno onda cu prebaciti na neteller zasada nema problema sa netelerom sto neznaci da nece biti problema kasnije.
 
Autor je prilicno naivan kako stvari kod nas funkcionisu, iako dobronamerno zvuči.
 


Najobičnija glupost. Autor u prvom delu, jelte, konstatuje kako je Telenor morao da kupi banku da bi mogao da pruži usluge koje kao operater ne može zbog loših zakona itd a onda u nastavku se bavi pljuvanjem istog jer nije omogućio registraciju preko interneta... Pa verovatno je to tako zbog tih istih zakona a ne nečijeg hira. X puta bi i za njih bolje bilo da otvaranje može da se završi online i da se ugovor potpiše sa LK sa sertifikatom ali jelte ako NBS kaže mora na trajnom nosaču podataka onda mora tako. Jedino šta priznajem je marketing tj potencijalna obmana u reklami. Dakle nije u tri klika i nije sve online jer zbog propisa se mora taj jedan put otići do njih.

P.S. Na stranu što je autor bio malo ljut jer mu nisu dali da otvori račun sa isteklom ličnom kartom.
 
Retko glup tekst, ali me ne cudi, posto su u ovoj zemlji svi strucnjaci za sve.
Ocigledno ne poznaje materiju, posto pominje da Posta nudi slucnu uslugu (Postnet, verovatno), druge banke besplatne pakete itd, buni se oko toga sto mora da potpise otvaranje racuna...
Ostalo nije ni probao, ali bitno da je izbacio tekst.
Klasican nolife troll.
 
ako mi zabranjuje registraciju telenor mastercard onda to nije slobodan internet.kao da zivim u severnoj koreji.
 
slazem se sa njim samo oko dela sa e-potpisivanjem koje je kod nas samo delimicno sporvedeno, odnosno, cik probaj da overis u sudu/opstini ispis sa cipa licne karte (da znate, to ne moze, pecatom moze da se garantuje samo fizicki nepromenjivi podataka, ne i elektronski)

Onos to mene nervira je priucenost sluzbenika koji su do juce prodavali telefone a od jutros postaju savetnici za bankarstvo.
ne volim da radim sa banko u kojoj ja kao klijnet znam vise od njihovog zaposlenog koji mi hendluje raacun. Vec dve nedelej ne mogu da ga otvorim jer sam prvi put potpisao, pa su ti papiri iz nekog razloga istekli. Pa mi je sluzbenica otvorila samoincijativno novi racun, ne gledajuci da ja ne zelim da imam broj racuna kao broj telefona. Pa kada sam joj skrenuo paznju na to bilo je jao pa ja to ne mogu da promenim. cekaj, zvacu korisnicki servis sta da radim. Pa sam joj ja predlozio dve mogucnosti, za koju se na kraju (nakon poziva korisnickom servisu) ispostavilo da moze.

E sad, ona svoj deo jso nije zavrsila, da bih se ja ponovo prijavio, da bi nakon toga opet (treci put) pojavio da potpisujem papire. Ovo je cisto
brljavljenje sa njihove srtane, nespremnost da se nose sa uslugom. Ko je kriv? Neko ko im je dao petodnevnu obuku o tome st aje banka. Ne pocinjes valjda dok se sve ne sredi, onda uvezbavas do beskonacnosti pa tek onda krenes. Nije da im se zurilo...

I jos jedna stvar koja me nervira: kako su im objasnili st aje consumer centricity, oni se obracaju sa Ti klijentu. ne ne zelim da budem na Ti sa njima. Nisu mi dugari, i bez obizra sto imam slicno godina kao neki sluzbenik, neki formalizam mora da postoji. ako se ja njima obracam sa Vi (jer zelim da odrzaim odredjenu distancu), onda to isto ocekujem i od njih. Neka me se prodju sa tim zapadnim forama.
 
...Ne pocinjes valjda dok se sve ne sredi, onda uvezbavas do beskonacnosti pa tek onda krenes...

Iako zvuci logicno, posao se vise ne radi ovako. Postoji nesto sto se zove "Time to Market" - vreme da se usluga/proizvod izbaci na trziste. Naravno, danas se tezi tome da TtM bude 0, jer se davno shvatilo da pare uglavnom pokupi onaj ko prvi ponudi prozivod, a ne onaj ciji je proizvod besprekoran.

Iskreno, navedi jedan proizvod/uslugu koji imas, a da je savrsen i da nema nikakvu manu?

Nekome mozda smeta to sto TB nije uigrana k'o nemacka fudbalska reprezentacija, i mozda ce ih kazniti time sto nece biti njihov korisnik. Sa druge strane, samo na ovom forumu postoji mozda i vise desetina korisnika koji su otvorili racun cak i pre nego sto je banka zvanicno pocela sa radom. To jasno ukazuje da bi bilo kakvo dalje oklevanje TB sa pocetkom rada bilo samo gubljenje para sa njihove strane.

Pozdrav
 
cekaj, nisam rekao da moraju da budu savrseni ali moraju biti uigrani. Ovo je usluga BANKE, koja stalno radi sa NASIM novcem, pa ocekujem barem nekakvu sigurnost da mi ulije sluzbenik koji tamo radi. Zato ekspoziture banaka obicno i jesu onako sljastece, ulivanja sigurnosti radi.

A to oko TtM je irelevantno u ovom slucaju jer su oni kupili licencu banke pre godinu i po dana (apr 2013.)
 
A ko da ti ulije sigurnost kada sam nisi siguran? Ko da ulije, odpusteni radnici preuzete banke?
Telenor radnici kojima je bankarstvo prikazano na jednom vise casovnom kursu?
Za transakccije su dobri, i super im je m banking/e banking.
No za sve ostale Bankarske proizvode imas skoro 30 drugih banaka, a koliko vidim bice ih jos.
 
@djpaan: bez ljutnje, ali tvoja ocekivanja od banke ne moraju da se poklapaju sa vizijom koju ima uprava te banke. A i pored izneverenih ocekivanja (uigran tim i otvaranje racuna iz prve), otvorio si racun u banci. Dao si im ne drugu, nego trecu/cetvrtu sansu - i time pokazao upravi banke da im je strategija ispravna - izaci sto pre na trziste, a probleme resavati u hodu.

TtM je uvek relevantan - bar za firme koje se same finansiraju, tj, koje zive od svog rada. Jednostavno, niko nema dovoljno para i vremena da ulaze u savrsen proizvod. To sto je TB pocela da radi godinu i po nakon kupovine druge banke, samo znaci da im je podnosljiv TtM bio otprilike toliki.

Pozdrav
 
ja sam otvorio racun kod njih zbog najboljeg mobilnog ebankinga radi savrseno najvise placam elektronski i pre sam placao elektronski zasada sam zadovoljan.a odlicno je sto moze deposit preko bankomata juce u 10 uvece sam dopunio racun.
 
Imao sam problema sa password-om za web i pinom za mobilnu aplikaciju, oni su zabrljali sa aktivacijom računa, pozvao ih i nakon par pitanja za utvrđivanje identiteta poslali su mi novu šifru u SMS poruci. Svaka čast na brzini i servisu, u svakoj drugoj banci bih za ovo morao da idem u neku ekspozituru.
 
Ja i dalje tvrdim da su vrlo Dobri a vremenom ce biti Odlicni ;)
 
Mene opet zvali da dopune odgovor na pitanje koje sam postavio jutros na 9005. Odgovara mi takav odnos prema korisniku.

Ne sumnjam da djpaan ima osnovane zamerke na uslugu, nadam se da je to uskoro stvar prošlosti.
 
odlicni su sada sam kupio kartu preko interneta za zvezda-borac dobroje sto ima 3D security cod sada cu opet da zakljucam karticu za internet.samo je otkljucam kada platim nesto na internetu.
 
druge banke besplatne pakete itd
Koja banka danas nudi besplatan paket? Jeste da ne gledam dalje od RF/BIB vise od jednom godisnje, ali mislim da TB trenutno jedina ima mogucnost besplatnog paketa.

ako mi zabranjuje registraciju telenor mastercard onda to nije slobodan internet.kao da zivim u severnoj koreji.
Ko ti zabranjuje registraciju TB MC, kako i gde?

Imao sam problema sa password-om za web i pinom za mobilnu aplikaciju, oni su zabrljali sa aktivacijom računa, pozvao ih i nakon par pitanja za utvrđivanje identiteta poslali su mi novu šifru u SMS poruci. Svaka čast na brzini i servisu, u svakoj drugoj banci bih za ovo morao da idem u neku ekspozituru.
Meni se ovo ne svidja, i nadam se da su to dozvolili jer je tek uigravanje u pitanju.
Ako tako lako moze da se resetuje sifra i dobije SMSom, to je ipak security hole, po meni.
 
slazem se sa njim samo oko dela sa e-potpisivanjem koje je kod nas samo delimicno sporvedeno, odnosno, cik probaj da overis u sudu/opstini ispis sa cipa licne karte (da znate, to ne moze, pecatom moze da se garantuje samo fizicki nepromenjivi podataka, ne i elektronski)
Mislis na print LK iz CELIKa da ne moze da se overi ili nesto drugo?

Onos to mene nervira je priucenost sluzbenika koji su do juce prodavali telefone a od jutros postaju savetnici za bankarstvo.
ne volim da radim sa banko u kojoj ja kao klijnet znam vise od njihovog zaposlenog koji mi hendluje raacun.
Jedino sto ja iskreno ocekujem od radnika banke (barem onih koji nisu licni bankari, vec salterski radnici i tzv. operateri) je da se ne prave da znaju i da ne odgovaraju ako nesto nemaju provereno.
To su ipak "fizicki" radnici, rade po automatizmu, i znace ono sto su vec prosli. Razlika izmedju nasih i nemackih radnika na tim pozicijama je bas ono sto sam pomenuo - Nemac nece dati odgovor ako nije siguran, vec ce se javiti sa pravom odgovorom, ako ne moze odmah da sazna. (otprilike to je razlika izmedju Raiffeisena i ostalih banaka kod nas :))
 
Jel moze neko da mi kaze posto u TB jos ne znaju da li ima ili nema provizije ako kupujem nesto preko interneta konkretno ako narucim nesto sa aliexpress-a?
 
Nema provizije. Moj problem je bio sledeci, pisao sam ovde, na racunu EUR i RSD, kupovina na aliexpress u EUR(mada izgleda da je to samo prividno iznos u EUR a da naplatu vrsi u USD), ali naplaceno iz dinara po srednjem kursu. Bez provizije kazem, u 4tu decimalu je bio tacan iznos ali ne sme tako, moralo je iz EUR da bude naplaceno.

Danas, 2xaliexpress, 1xebay, 3 kupovine u dolarima i PONOVO ista situacija, naplaceno iz dinara po srednjem kursu a ne iz EUR. Prosledio banci, kaze aktivno rade na resavanju problema, javice mi se, tako da cenim da ovde imaju problem neki malo veci.
 
Ok. Hvala. Ja i planiram da uplatim dinare pa neka oni konvertuju to,mislim da jw bolji kurs nego da ja kupujem eure pa da uplacujem na racun.
 
Na ebanku je kurs cesto bolji nego u menjacnicama tako da to nije ne znam kakav problem. Sto je najgore ovako jeste bolje, problem je samo sto ne bi smelo ovako da bude. Morao bi da USD naplati iz EUR po srednjem kursu ili ako nema EUR da iz RSD kupi taj iznos po prodajnom kursu banke. A ne desava se nijedno ni drugo. Kad mi jave koje je resenje problema javicu ovde svakako.
 
Meni se ovo ne svidja, i nadam se da su to dozvolili jer je tek uigravanje u pitanju.
Ako tako lako moze da se resetuje sifra i dobije SMSom, to je ipak security hole, po meni.

Nije nikakav "security hole" jer najpre izdiktiraš jmbg operateru. A kako bi se inače rešile takve situacije.
 
Ja sam danas imao relativno lose iskustvo sa Telenor bankom.
Odlučim ja da otvorim račun, prvenstveno zbog dobrog e-bankinga, a i zbog mogućnosti izbora broja računa. U aplikaciji sam popunio sve podatke, kreirao nalog i došao do trenutka kad ostatak treba da se završi u poslovnici.
U poslovnici, iz meni nepoznatog razloga, blokiraju nalog koji sam napravio (sa user name-om koji mi je odgovarao, koji je posle ostao blokiran), kao i broj računa koji sam izabrao, i dodele mi broj računa po broju telefona (iako sam naglasio da ne želim takav broj, već ili po izboru ili proizvoljan). Odustanem ja od otvaranja računa u pola procedure (kad sam primetio u ugovoru broj telefona kao broj računa), izgubim ukupno skoro 45 minuta na više pokušaja pravljenja naloga i aktiviranja, iznervirah prodavačicu, pošto nisam želeo da potpišem ugovor, i ne otvorih račun na kraju :)

Mislim da cu sačekati da se malo uhodaju, pa možda probam opet.
 
Meni se sviđa što sam biram pin kod za karticu. Takođe i što postoji opcija za izmenu istog. Ovo će biti prvi put da ću stvarno da zapamtim pin kod :)
 
^^ Ista stvar se desila i meni, samo što sam ja broj računa prema broju mobilnog, a šta nisam hteo, primetio tek kod kuće, jer nisam očekivao da je moguća takva greška. Jedino što meni nisu blokirali username. Definitivno im nešto ne funkcioniše dobro na toj relaciji aplikacija-poslovnica, kao da su različite firme u pitanju, u poslovnici bi trebalo da se vidi ono što je popunjeno u aplikaciji a ne da oni tamo nanovo popunjavaju. Znači i dalje to nisu sredili. Kada sam razgovarao sa podrškom , tip mi je rekao da u principu i takva situacija može da se reši gašenjem računa i otvaranjem novog ali nisam hteo da sebi komplikujem život s obzirom da je i kartica već bila poslata. Tako da obvezno obratite pažnju na broj računa, da li je to onaj koji ste želeli.
 
Poslednja izmena:
Alfa, hajde citaj pazljivije. Autor pomenutog teksta pominje da druge banke nude besplatne pakete TR, sto nema veze sa mozgom. Od kada AIK pozitiv nije za dz, takvih paketa nema. (podrazumeva se koriscenje racuna)
Imao sam i ja problema dok sam otvorio racun i solidno sam ih isprozivao ovde za neke stvari, ali od tada je sve ok.
Mali info, ako zaboravite pin za app, morate da zovete cc, ne moze kroz app, iako postoji opcija.

Ja sam podneo zahtev u firmi za prenos plate u TB i nemam nameru da ih menjam osim ako ne bude frka za neki kredit.
 
Meni se ovo ne svidja, i nadam se da su to dozvolili jer je tek uigravanje u pitanju.
Ako tako lako moze da se resetuje sifra i dobije SMSom, to je ipak security hole, po meni.

Pitaju nekoliko stvari, prvo objašnjenje kako je došlo do zaključavanja naloga, zatim matični broj, grad prebivališta, datum poslednjeg logovanja na mobilnu aplikaciju. Pošto je u mom slučaju razlog zaključavanja bila njihova greška i to je verovatno pisalo u sistemu, nisu ništa više pitali, inače pitaju još i za srednje ime, datum poslednjeg logovanja na web aplikaciju, grad rođenja. U teoriji verovatno moguće ishakovati račun.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno