Šta je novo?

Thief 4

A old school moda majko mila, nije problem igrati (sunjati se, ubijati) koliko je problem skontati sta uopste treba da radim i kud da se krecem.
Nije to uopšte problem, samo treba strpljiv biti, istraživati, razmišljati... U Thief igrama na početku misije uvek dobiješ precizne objektive i mapu. Čitanjem dokumenata koje nalaziš tokom misije i slušanjem konverzacija između NPC-eva često se dobijaju dalje informacije potrebne za kompletiranje misije, hintovi o lokacijama na kojima je skriven vredan loot i tako dalje.
 
Prvi review je iz Španskog magazina Playmania, oduševljeni su igrom.

First Thief score is here and it looks promising. Spanish magazine PlayMania has reviewed the game and awarded it with a great 90 out of 100 score. we have translated a few details thanks to the google translate as you can see below:

The Good:
stealth,
fluid control with lots of possibilities,
aesthetics design,
sound.

The Bad:
sometimes the AI ​​seems blind,
the rhythm fall short in the last third part of the game,
load times.
————————-
Graphic: 88
Sound: 90
Diversion: 92
Duration: 86
OVERALL: 90 out of 100
 
Pa, ja sam apsolutno siguran da će igra dobiti jako visoke ocene i od poznatih sajtova i časopisa, tipa IGN ili Game Informer. Naravno, ti ćeš tada napisati nešto poput: "IGN? Vau... :D Sve te velike zverke dobijaju pare od izdavača.:D".
 
Realno i dobijaju, kada vidim kojim sve igrama davaju visoke ocjene i kakav im je kriterijum sve mi je jasno o cemu se tu radi. Vecina tih "eminentnih" kriticara daje visoke ocjene igrama, narocito u novije vrijeme, kao inflacija su. :D

Mogu slobodno da lupaju i desetke ili nule, ja cu igru da skinem fino da je probam i onda cu da donesem konacan zakljucak. Jednostavno ne bih sebi mogao da oprostim cak i ovo "mejnstrim" izdanje Thief-a da probam.

Koliko je igra "komercijalizovana" najbolje pokazuje to sto su se na igru nalozili oni igraci koji nikada nisu culi za Thief, znaci prvi put su saznali da postoji Thief a do juce su mislili da je Assassin's Creed jedina i najbolja sunjalica. Za takve tipove sluze te recenzije, jer oni nemaju svoj stav.
 
IGN je po meni potpuno neobjektivan sto se ocjena tice, pola ocjena je dato iz interesa, veza, sponzora sa drugim firmama i izdavacima igara, npr. slabo sam vidio koju igru od EA ili Activisiona da ima ispod 8 ocjenu. A realno ima ih na tonu takvih, samo cu dati primjer NFS Rivals koji ima skoro 9.
 
Jedino kome verujem oko review-a su ( video ) opisi Elder-Geek.com i TotalBiscuitu. Kakvi crni Gamespot i IGN kojima su vrhunac gaming-a razni CoD-ovi i ostale ******stine.

I odakle si iskopao spanski magazin Playmania. Nemaju ni svoj sajt :D.
 
@r0nIn
Da se ne lažemo, da su ocene kojim slučajem loše ti bi se prvi pozvao na njih kao dokaz da je igra fail i da si upravu bio, jer odavno si ti izabrao kakav stav o igri ćeš zauzeti iako sada kažeš da ćeš doneti svoj sud tek kada je odigraš. Ako ocene budu visoke, kao što će sigurno biti, napisaćeš da je to opet dokaz da je igra loš Thief nastavak jer se sviđa novinarima sa velikih konzolaških sajtova koji stari Thief verovatno ni probali nisu. Nisi samo ti u pitanju, radi se o velikom broju gamera koji igrama sude pre njihovoga izlaska, posle ne žele priznati da su pogrešili i izvrću sve činjenice da bi odgovarale njihovom stavu u igri.

Za Total Bisuita treba imati u vidu da, iako pravi informativne videe iz kojih se mnogo toga o nekoj igri može saznati, on je na prvom mestu zabavljač koji igra ulogu tog ciničnog Britanca. On često cepidlači i preterano kritikuje jer je izabrao internet personu ciničnog, ogorčenog nerda. Treba znati iz njegovih videa razdvojiti prave informacije od igranja uloge. Isto za Yahtzeea važi, čovek samo ulogu igra, tako da ako se iz njegovog videa može steći utisak i da sve mrzi i kritikuje to ne znači da se radi o stvarnom mišljenju autora videa. On je ustvari oduševljen bio mnogim igrama koje u videima iskritikuje.
 
Poslednja izmena:
sometimes the AI ​​seems blind,

uh, po meni veliki problem u igri gde igras lopova... tu bi trebali da te cak i naslute, a ne da su slepi. Ja sam zbog ovakvog AI-a ostavio Dishonored nezavrsen.
 
To "sometimes" znaci "oftentimes", da ne bude zabune. ;)

@kellhus:

Ako cemo realno, Thief 4 po "default-u" - podrazumijeva se da u startu, kada neko ukljuci igru moze da zatekne sledece: bullet time - "focus", to znaci gledanje kroz zidove, sljasteci objekti, usporavanje vremena, izbjegavanje strijela kao Neo iz Matriksa... Onda, razni putokazi, markeri i sta sve ne. Slijedi prica koja ce, predpostavljam, biti "holivudski" orijentisana sa sve Garetom kako super junakom koji spasava svijet od zla. Nakon toga slijede uski i skuceni nivoi, los Ai, i borbeni sistem koji u kombinaciji sa fokusom izgleda zaista komicno - tragikomicno.

Nema sta tu da se iskljucuje ovo ili ono, igra je takva u osnovi. To sto su oni, zahvaljujuci kritikama i silnim ubjedjivanjem starijih Thief igraca, popustili skoro pred sam kraj razvoja igre i omogucili da se taj "neizostavni" fokus, koji je njima izgleda toliko inovativan i dobar, izgasi u opcijama. Ljudi, mili! Taj fokus im ne bi pao na pamet, uopste ne bi trebali da razmisljaju o tome! Ali ne, oni su to cak i kroz samu pricu provukli kao sastavni dio svega toga, to znaci da je Garet neka vrsta superheroja, ima moci koje niko drugi ne posjeduje, kao on je "master thief"?! Odjednom je poceo da biva jaci, da se tuce sa dvojicom ili vise protivnika bez problema. Najjace mi je kada sam cuo u jednom od tih trejlera, kao ako zelite mozete da igrate kao "predator"?! Eto o cemu oni razmisljaju. Garet predator, ubica vitezova! HAhahaa... Kakvi penali.
 
Garet je na kraju spasio svet od zla i u prethodnoj igri... Uvek je on bio master thief. Fokus naravno nije neizostavan, kao što je sto puta ponovljeno može da se isključi. Bez njega nema usporavanja vremena, gledanja kroz zidove, borba je mnogo teža i čak nemoguća u slučajevima kada Gareta napada više protivnika.

AI je priča za sebe. I u Deadly Shadows je AI na neki način ćorav i glup, tako to mora da bude u jednoj šunjačkoj igri. Zamislite jednu ovakvu igru u kojoj se AI ponaša potpuno realistično: primećuje nestali loot, gasi upaljena svetla, može da vas vidi u tami u meri u kojoj je to moguće u stvarnosti, kada vas jednom primeti nastavlja da vas traži do kraja misije umesto da se smiri nakon nekog vremena...
Evo jednog primera, kako igrač šunjalica očekuje da AI reaguje u određenoj situaciji, nasuprot toga kako bi reagovao u stvarnosti:
"If it's a life simulation, we discovered that it's not fun because you feel the game is not fair." He describes tests in which they would throw objects to get a guard's attention. The AI programmers would celebrate when the guard cared more about where the bottle was thrown from than where it landed, correctly interpreting the location of the player. Getting worked up again, Roy throws a water bottle across the room and pretends he is the guard, describing the AI's potential thought process in this scenario. "OK, this is the room, and there's the bottle. And it's f***ing stupid because the room is empty, and probably the bottle is coming from this direction!" Still pretending to be the guard, Roy moves to where he would know the player was and makes a stabbing motion. "Boom, you're dead!"
But that's not the behavior the player expects, and it destroys the purpose of why the bottle is initially thrown--to distract the guard and avoid detection. Roy tells me, "And this is where I think there's no black or white answer. Because on your side maybe you're going to be really demanding and you're going to tell me 'I don't believe in this behavior.' But the other person will say, 'hey man, I really want to have fun with the game. It's a video game, not like a simulation, give me a break, make sure that I can read the pattern.' "
 
A sta kazete da smanjite sa konstantnim pljuvanjem igre ( ronin ) ili njenim velicanjem i predstavljanjem je kao neke gaming revolucije ( kellhus ) dok ne izadje, za nedelju dana? Luda zamisao, zar ne?
 
Novi intervju sa razvojnim timom...
http://www.ign.com/articles/2014/02/17/the-sour-science-of-taking-things-in-thief
“The goal for us was to stay true to what Thief was,” he stresses in endearingly broken-up French-Canadian English. “Every decision we made was about that. It’s what you feel when you play the game. We tried a lot of things, but in our minds it was to respect the main people of the game."
 
AI na neki način ćorav i glup, tako to mora da bude u jednoj šunjačkoj igri.

... nisam to znao, da tako treba u sunjackim igrama. Ja kad naletim na takve stvari vise ne mogu lepo da se uzivim u svet igre + zeznu mi izazov i neretko pre kraja batalim.
 
Poslednja izmena:
nemam nameru vise da gledam, vec sam i previse video, treba nesto i igrati, a i doci ce sad uskoro...
nista gore, nego kad pokazu previse od igre, tokom marketinga...
 
Očekujem da konzolaši sa nama podele svoje utiske o igri!,)
 
Upravo vidjeh kako Garrett neprimjeceno uzima nausnice direktno sa usiju!? Pravi master thief!

Kakve gluposti!
 
Još jedna odlična ocena za novi Thief, holandski magazin Power Unlimited je ocenio igru sa 90/100.:)
 
Trebali su i lampu da mu montiraju, zbog slabovidih igraca.
 
Ne vidim cemu ovoliki hate za igru koja jos nije izasla.
 
Bas me zanima sta ce da " Somalian daily gaming news " da kaze. Linkuj cim nesto jave.

@ Vuk

Cini ti se :D.
 
Nazad
Vrh Dno