Šta je novo?

Battlefield 4

Definitivno bi bilo najbolje da naprave mod: 60% HP-a, no FF, no 3D markers, MAP ON. Bez regeneracije za pesadiju i vozila. Beskonacno municije sa ovim sporim obnavljanjem.

Ja mislim da bi to bio instant hit.
 
***. pa pored AR raketa iz AA od kojih nema spasa i stingera koji se pune za 2s sada helikoptere ima da biju i support-ovi sa ovim. Na kraju će svi da batale letenje :)

Nije bas tako lako da pogodis heli, a i nije 1 hit kill. Meni je zanimljivije da ucav-om ubijam snajperiste, pogodim koji tenk. Ako puknes u tenk skine mu 50%, prilicno jaka sprava. Suav sam malo vozio i vise sam izginuo nego sto sam ih pobio jer sam jurio ammo po celoj mapi.
 
Uzeleo sam se WWII tematike. :)
 

"We know we still have a ways to go with fixing the game,”
Prevod:
Moramo da ispravimo bagove u BF4 da bi smo mogli da uradimo copy-paste opet za 2 godine BF5 i dalje za SW BF i BC3, jer nam se sad obilo o glavu sto smo radili copy - paste iz BF3 bez popravljanja bagova.
“It is absolutely our #1 priority. The team at DICE is working non-stop to update the game."
Prevod:
Ustvari nas boli **** da li ce biti popravljeno, vazno je da vi nasednete i nastavite da dajete novac unapred.
EA also said that the only reason it released the China Rising DLC yesterday was because it was “already in the final stages of development,”
Prevod:
Ovce su vec osisane, nema smisla da cekaju.
"We know many of our players are frustrated, and we feel your pain. We will not stop until this is right.”
Prevod:
Copy-paste iz foldera nazvanog : PR bullish, iz fajla generic apology with empty promise.
 
Koliko je DICE-u krivo, to je ovaj fazon.

b3a10abef396f68423bc6a60d2bbf40cb78298afa309f51c76c94130124b681c.jpg

 
Digital Illusions Creative Entertainment je bas izgleda napravio upravo to : Digitalnu ILUZIJU Battlefielda 4...:d
 
Da su krivi-krivi su, ali je mnogo vise kriv EA zbog guranja da se igra izbaci pre CoD-a. Ne volim Cod a volim BF, ali navijam da EA-ovci pretrpe ogromnu stetu, da se zamisle sledeci put. Alavost je mac sa dve ostrice
 
U pravu si! Glavni krivac je EA. Totalna nezainteresovanost za KUPCE/igrace njihovih izdanja, stiskanje i pozurivanje razvojnih timova i naravno rezultat je tu. Ako se ovako nastavi mogao bi i DICE u ovu grupu :
1ea250_3509882.jpg


EDIT: Uf pa DICE je vec na toj listi :(

EA mijenjaju logo uskoro :
7046023713_6df4cd9873.jpg
 
Poslednja izmena:
:zgran: ^^^znao sam za sve ovo (sem za Criterion) jos od ranije, ali ovako na gomili tek covek postane svestan koliko je to...strasno. A jos u trenutku izlaska igre pricali su neki iz DICE (preko posrednika, naravno) kako igri treba jos nekoliko nedelja do par meseci da se ispegla, i da nije zavrsena, ali dzaba kad EAovicama pare popise mozak
 
Poslednja izmena:
Sve je to OK... uvek je bilo da se marketing izivljava nad ostalima, ALI, sve te razvojne timove niko ne kupuje pod pretnjom vec kolicinom novca i oni sami prodaju sve kompanije i odlaze pod tudju upravu i vlasnistvo, tako da ne vidim cemu tolika kuknjava, mislim, sve je to deo velike igre na koju oni sami pristaju. Ali opet, cak i kada je bilo ko vlasnik on ne tera nikog da sablonski pravi igre i sam sebi ubija kvalitet, kao sto recimo Criterion genericki samo stancuje NFS bez apsolutno ikakve ideje i originalnosti. Kvalitet same igre, najvecim delom ce i dalje da zavisi od truda i umece developera, a naravno rokovi su tu od strane nadredjenih i naravno neko mora da se slozi da moze da isporuci proizvod za to vreme, a to znaci da treba plan i strategija proizvoda. Tako da koliko je i EA deadline kriv, toliko su i devovi krivi sa svojim idejama, planiranjem i odradjivanjem igre.

btw, kad smo kod vec "poluzavrsenog proizvoda" gde se digla neverovatna buka, samo da podsetim, posto neki zaboravljaju da je RO2 igra izdata u mnogo gorem stanju, gde je dev i sam izdavac i mogao je da radi i izdaje kad hoce, pa su ipak namerno izdali igru u raspad stanju, vremenom optimizovali i sve oprosteno. Daleko gora situacija nego ovde, ali posto je EA u ustima svakog biracki sposobnog gamera, potrebno je da se na svakoj strani kuka i place kako EA seje genetski modifikovanu hranu, prosipa chemtrails, narusava balans u prirodi i univerzumu...

meni licno igra ne pati od tih i tolikih bagova, ali vremenom ce sve to da dodje na svoje za vecinu, tako da samo opusteno, ispeglace se vremenom...
 
Poslednja izmena:
btw, kad smo kod vec "poluzavrsenog proizvoda" gde se digla neverovatna buka, samo da podsetim, posto neki zaboravljaju da je RO2 igra izdata u mnogo gorem stanju, gde je dev i sam izdavac i mogao je da radi i izdaje kad hoce, pa su ipak namerno izdali igru u raspad stanju, vremenom optimizovali i sve oprosteno. Daleko gora situacija nego ovde, ali posto je EA u ustima svakog biracki sposobnog gamera, potrebno je da se na svakoj strani kuka i place kako EA seje genetski modifikovanu hranu, prosipa chemtrails, narusava balans u prirodi i univerzumu...

Tu bih se složio, od RO2 nisam video gori start u istoriji igara, tek ono je bio bezobrazluk u pitanju...

Inače meni je BF4 radio savršeno do patcha, posle patcha i meni krenulo sa pucanjem :D
 
Sve je to OK... uvek je bilo da se marketing izivljava nad ostalima, ALI, sve te razvojne timove niko ne kupuje pod pretnjom vec kolicinom novca i oni sami prodaju sve kompanije i odlaze pod tudju upravu i vlasnistvo, tako da ne vidim cemu tolika kuknjava, mislim, sve je to deo velike igre na koju oni sami pristaju. Ali opet, cak i kada je bilo ko vlasnik on ne tera nikog da sablonski pravi igre i sam sebi ubija kvalitet, kao sto recimo Criterion genericki samo stancuje NFS bez apsolutno ikakve ideje i originalnosti. Kvalitet same igre, najvecim delom ce i dalje da zavisi od truda i umece developera, a naravno rokovi su tu od strane nadredjenih i naravno neko mora da se slozi da moze da isporuci proizvod za to vreme, a to znaci da treba plan i strategija proizvoda. Tako da koliko je i EA deadline kriv, toliko su i devovi krivi sa svojim idejama, planiranjem i odradjivanjem igre.

btw, kad smo kod vec "poluzavrsenog proizvoda" gde se digla neverovatna buka, samo da podsetim, posto neki zaboravljaju da je RO2 igra izdata u mnogo gorem stanju, gde je dev i sam izdavac i mogao je da radi i izdaje kad hoce, pa su ipak namerno izdali igru u raspad stanju, vremenom optimizovali i sve oprosteno. Daleko gora situacija nego ovde, ali posto je EA u ustima svakog biracki sposobnog gamera, potrebno je da se na svakoj strani kuka i place kako EA seje genetski modifikovanu hranu, prosipa chemtrails, narusava balans u prirodi i univerzumu...

meni licno igra ne pati od tih i tolikih bagova, ali vremenom ce sve to da dodje na svoje za vecinu, tako da samo opusteno, ispeglace se vremenom...

+1
 
btw, kad smo kod vec "poluzavrsenog proizvoda" gde se digla neverovatna buka, samo da podsetim, posto neki zaboravljaju da je RO2 igra izdata u mnogo gorem stanju, gde je dev i sam izdavac i mogao je da radi i izdaje kad hoce, pa su ipak namerno izdali igru u raspad stanju, vremenom optimizovali i sve oprosteno. Daleko gora situacija nego ovde, ali posto je EA u ustima svakog biracki sposobnog gamera, potrebno je da se na svakoj strani kuka i place kako EA seje genetski modifikovanu hranu, prosipa chemtrails, narusava balans u prirodi i univerzumu...

meni licno igra ne pati od tih i tolikih bagova, ali vremenom ce sve to da dodje na svoje za vecinu, tako da samo opusteno, ispeglace se vremenom...

Pa dobro, ako već pričamo o RO2 (a znamo kome je ovaj komentar upućen) da se umešam i ja. RO2 je izdat u jezivo lošem stanju ja sam jedan od onih koji su igru kupili odmah po izlasku. Oni možda nisu pod EA ali su zato sigurno pritisnuti nekim rokovima i nisu potpuno nezavisni (nisu kickstartovali igru već je morala biti finansirana).
E sad, ponoviću kao i milion puta do sada, mene kao igrača apsolutno ne zanima koji su rokovi, ekonomija, izdavači i ko ih pritiska, meni je bitan produkt i da dobijem ono što sam platio.
RO2 mi je pružila mnogo sati zabave (700-800 ingame ne znam ni ja) ali ako pogledaš RO2 Bench temu u nazad ja nisam branio izdavača kada je igra bila na release-u. Vrlo sam popiz*eo i to pokazao i na oficijelnom forumu kao i gomila drugih igrača a pre svega RO1 igrača.
Ali postoji tu i druga strana medalje, RO2 devovi su igru naplatili 30$ na release-u, par meseci potom cena je bila 20$. Ispeglali su igru, omogućili modovanje iz kog su došle neke od najboljih mapa. Sami devovi su se lepo izjasnili i napisali kako su zaje*ali stvar i napisal ceo roadmap kako planiraju da probleme reše (i rešili su). Krajnje fer.
Posle toga su izbacili i Rising storm koji su naplatili 8$ igračima koji imaju RO2 i koji nije DLC već skoro nova igra (koja je meni miljama iza vanile ali ima mnogo igrača kojima se sviđa). A uskoro stiže i nova igra/mod InCountry Vietnam. Patchevi su redovni, igra se pegla i dalje, pre mesec dana su ubacili i neke nove puške i lista ide dalje a igra je izašla malo pre BF3. Za to vreme Dice je izbacio 3 patch-a za BF3, nikada nije popravio netcode, uveo premium, naplatio nove mape i oružja i izbacio još gori BF4 sa još pokvarenijim netcode-om i ponovo naplatio nove mape i oružja, očekujem još dva patcha a onda BF5.

Daleko je Dice od Tripwire-a...
 
Zlol, nemojte tako druže Sainte, napisao sam par puta u postu i BF :p
 
@Gdin_M

na prvi pogled to sve deluje tacno sto si napisao, ali cinjenica da su vrlo talentovani studiji propali pod EA ipak nesto govori. Nije ih malo, desetak. Ako razvojni timovi koji su dokazali da mogu da prave dobre igre propadnu pod palicom EA-to nesto govori. Sta konkretno, pitanje je; mozda nisu imali kreativnu slobodu, mozda su pritiskani za nerealne rokove pa igra nema neku dubinu i kvalitet (deluje genericki), daju direkcije o razvoju igre koja ne odgovara viziji studija/zeljama dotadasnje publike...kad jedan Bioware propadne, koji je imao sjajne FRP naslove u eri kad FRP naslovi dozivljavaju procvat, a bili su uspesni i kad je bio samo za nerdove, to je dosta jak dokaz na koga treba uperiti prst. I nema veze sto ce biti oprosteni bagovi jednom kad se igra ispegla, pretrpece veliku stetu zbog losije prodaje na pocetku (kad igra ide po max ceni).
takodje, to sto se na svakoj strani kuka na EA, samo dodaje tezinu na njihov slucaj, a ne obrnuto
 
Oni bi bez EA odavno završili svoje, kao i mnogi razvojni timovi koji su nestali, a imali su velike stvari iza sebe. Težak period je bio za razvojne timove u prvoj polovini prošle decenije, tj. do ekspanzije digitalnih distribucija, praktično zarade tada od PC gaminga nije bilo osim u mmo vodama. Zato su mnogi propali i nestali, ali situacija se od onda promenila, i više nikoga niko ne sili da se vezuje za velike izdavače, sada i mali timovi imaju prođu i bez ugovora sa velikim izdavačima, potrebna je samo originalnost.

Inače preteruje se u vezi priča da se EA meša u politiku svojih razvojnih timova, to apsolutno nije tačno. Uostalom mnogi ljudi koji su radili u okviru EA razvojnih timova ili oko njih su pričali da nije baš tako. EA izričito zahteva samo dve stvari, a to je poštovanje datuma i nastavci popularnih serijala u skladu sa ugovorom. U sve ostalo se gotovo ni ne mešaju. Naravno ako razvojni tim napravi igru koja loše prođe, onda taj tim i strada, ali tako je svuda u kapitalizmu, niko neće tovariti pare u vreću bez dna.

Recimo Bioware koji se ovde spominje ima potpunu slobodu od strane EA. Čak i one gluposti sa bioware poenima i dlcovima je plod ljudi iz bioware-a, a ne ljudi iz EA i sav kajmak koji pokupe tu ide direktno bioware odeljku.

Da nije tako, ne bi Cevat trčao u partnerstvo sa EA, ne bi Zampela i West pobegli od Activision-a i prišli EA.
 
Poslednja izmena:
Kontam ja ovo uzeti, nije mi problem to što ima nedostataka, to će da se ispravi, nego mi smor da kupim sad ovo i oni da na mesečnom nivou krenu izbacivati DLC-ove koji se plaćaju po 10 evra minimum, pa onda mi bedno imati 10 mapa, od mogućih 30-ak, na primer. BC 2 mi je najbolji po tom pitanju, s vremena na vreme izbace po jednu free mapu i na kraju samo VIetnam i ćao. A i više mi je BC2 legao od trojke.
 
Za mene je i dalje zakon mod 1942...i BF2, ovo ostalo je onako meh...dobra grafika, a igrivost upitna (možda je to i posledica toga da je sve već viđeno, teško je uvek da se imam wow faktor u igrama pogotovo kada su nastavci u pitanju).
 
Za mene je i dalje zakon mod 1942...i BF2, ovo ostalo je onako meh...dobra grafika, a igrivost upitna (možda je to i posledica toga da je sve već viđeno, teško je uvek da se imam wow faktor u igrama pogotovo kada su nastavci u pitanju).
Sad ce tehno frikovi da te razapnu...
 
Nazad
Vrh Dno