Šta je novo?

Samsung Galaxy Note N7000

Re

U sta sve nece da se pretvori ova tema za Note..sad jos ljudi nasli da mi drze casove..dzabe sto sam profesor :p

A ja se "smorim" kad neko tako koristi ovaj izraz, a sve cesce vidjam to.
Sta to znaci "smoriti se" u ovom slucaju? Potpuno pogresno koriscenje ovog glagola.

Smoriti se u ovom slucaju znaci da sam bio ovakav :D kada sam dosao na bench, a ovakav :trust: nakon sto sam procitao to. Dakle- nagla degradacija raspolozenja za kratko vreme. Iliti, smorio sam se. Sad ti meni objasni zasto je to ''potpuno pogresno koriscenje ovog glagola''. Nije problem, mozemo i semantiku da ucimo na benchu, sto da ne.

Smoriti se u ovom slucaju znaci da sam bio ovakav :D kada sam dosao na bench, a ovakav :trust: nakon sto sam procitao to. Dakle - nagla degradacija raspolozenja za kratko vreme. Iliti, smorio sam se. Sad ti meni objasni zasto je to ''potpuno pogresno koriscenje ovog glagola''. Nije problem, mozemo i semantiku da ucimo na benchu, sto da ne.

Kraljevski odgovor... ;)

E kud sam i pisao to sto sam pisao.
Jednostavno mislim da takvi izrazi vise pristaju tima kojima se ovde smejete, pa sad ako zelite da ih koristite vasa stvar, ja vam samo skrecem paznju.
A pogresno je zato to smor~dosada. Smorio sam se~postalo mi je dosadno.

Za to sto zelis da pises, tj sto pominjes, nagla degradacija raspolozenja pravi izraz u tom zargonu bi bio "skenjao sam se". Tj "skenjavanje" je izraz za naglu degradaciju raspolozenja u kratkom vremenu.

Uglavnom, predlazem da neko od moderatora pobrise sve postove pocev od mog zadnjeg pa da zavrsimo sa ovom gluposcu, ja sam kriv sto sam zapoceo al eto ne svidja mi se taj izraz :)

Ne valja ti prevod, zato nisi ni razumeo.
Kada nesto smara, nije obavezno dosadjivanjem. Kao sto umor ne mora biti fizicki, evo jedan primer one druge vrste upravo...