forsaken demon
Čuven
- Učlanjen(a)
- 03.07.2002
- Poruke
- 2,139
- Poena
- 690
Moja oprema
- CPU & Cooler
- Intel 13600K
- Matična ploča
- DeepCool AK620 White
- RAM
- 64 GB Kingston Fury Renegade DDR4 3600 Mhz
- GPU
- Gigabyte GeForce 3060Ti Gaming OC 8GB
- Storage
- KC3000 PCIe 4.0 NVMe M.2 SSD 2 TB, Seagate Firecuda 530 M.2 SSD 2 TBCrucial® MX100 SSD 512 GB, Western Digital, Western Digital Caviar Green WD20EARX 2 TB
- PSU
- CHIEFTEC CTG-650C 650W A80 series Full
- Monitor
- Dell 24"
- Mobilni telefon
- Samsung A52S
- Pristup internetu
- Optički internet
Priča je dugačka, ali pokušaću da je skratim. Februara 2010. kupio sam Samsung F2 HDD od 1.5 tb, u jednoj novosadskoj firmi. Međutim, krajem prošle godine primetio sam da ima više od 170 bad sectora, odneo sam ga na reklamaciju, gde su uradili samo low level format i rekli da je to rešilo problem.
Naravno, znao sam da to nema veze s mozgom, pa sam HDD odneo u lokalni servis gde su mi rekli da opet imam 170 bad sectora. Drugi put, reklamaciju su mi uvažili, što je bilo početkom decembra 2011. HDD je poslat uvozniku za Beograd, i ništa se nije dešavalo čitava dva meseca.
Početkom februara, zvao sam novosadsku firmu od koje sam uzeo HDD. Oni su mi objasnili kako je firma koja je radila distribuciju tih Samsungovih diskova propala, i kako je to na sebe preuzela druga firma, koja im nije dala u zamenu neki drugi HDD od 1.5 tb, već samo 7000 dinara, što je bila nabavna cena tog Samsunga kog su prodali meni (ja sam ga platio 8800 dinara).
Od tad pa do danas traje zavlačenje kako mi oni traže HDD te veličine nekog drugog proizvođača a poslednji put to mi je rečeno pre nedelju dana.
Sve ovo dakle traje već duže od 3 meseca, a ja se patim s HDD-om od 320 gb. Ono što me interesuje, jeste kakva su moja prava i opcije? Da li je najpametnije da im pomenem slanje tržišne inspekcije, jer zaista više ne znam šta bih mogao da uradim? Da li su oni kao prodavac obavezni da mi ako ne mogu već da nađu taj Samsung od 1.5 tb ponude neki alternativni model istog kapaciteta? Pretpostavljam da se ta njihova priča oko propalog originalnog distributera i tog novca koji su dobili (a za koji sad može da se uzme HDD od 500 giga) mene uopšte ne tiče?
Naravno, znao sam da to nema veze s mozgom, pa sam HDD odneo u lokalni servis gde su mi rekli da opet imam 170 bad sectora. Drugi put, reklamaciju su mi uvažili, što je bilo početkom decembra 2011. HDD je poslat uvozniku za Beograd, i ništa se nije dešavalo čitava dva meseca.
Početkom februara, zvao sam novosadsku firmu od koje sam uzeo HDD. Oni su mi objasnili kako je firma koja je radila distribuciju tih Samsungovih diskova propala, i kako je to na sebe preuzela druga firma, koja im nije dala u zamenu neki drugi HDD od 1.5 tb, već samo 7000 dinara, što je bila nabavna cena tog Samsunga kog su prodali meni (ja sam ga platio 8800 dinara).
Od tad pa do danas traje zavlačenje kako mi oni traže HDD te veličine nekog drugog proizvođača a poslednji put to mi je rečeno pre nedelju dana.
Sve ovo dakle traje već duže od 3 meseca, a ja se patim s HDD-om od 320 gb. Ono što me interesuje, jeste kakva su moja prava i opcije? Da li je najpametnije da im pomenem slanje tržišne inspekcije, jer zaista više ne znam šta bih mogao da uradim? Da li su oni kao prodavac obavezni da mi ako ne mogu već da nađu taj Samsung od 1.5 tb ponude neki alternativni model istog kapaciteta? Pretpostavljam da se ta njihova priča oko propalog originalnog distributera i tog novca koji su dobili (a za koji sad može da se uzme HDD od 500 giga) mene uopšte ne tiče?