doggy
Čuven
- Učlanjen(a)
- 06.10.2004
- Poruke
- 866
- Poena
- 630
Moja oprema
- CPU & Cooler
- Ryzen 3800x + MSI Frozr XL
- Matična ploča
- Gigabyte x570 Aorus Elite
- RAM
- 2x32GB Kingston DDR4 3200
- GPU
- Asus RTX 3070 Dual 8GB
- Storage
- 256GB Samsung 850 EVO, 1TB Samsung 860 EVO, 1TB Kingston SA2000, 2x2TB i 4TB HDD
- Zvuk
- Integrisana
- PSU
- Seasonic Focus Plus 750 Platinum
- Kućište
- Cooler Master Cosmos Anniversary
- Monitor
- MSI MAG274QRF-QD, Dell Ultrasharp 24
- Miš & tastatura
- Microsoft Natural 4000 + Redragon M908
- Laptop
- Dell XPS 15 9500
- Mobilni telefon
- Huawei P30 + Samsung S22
- Pametni uređaji
- Mi band 4
- Pristup internetu
- Optički internet
- Mobilni internet
To se drugim zakonima resava, a ti zakoni ne propisuju prenos obaveze sa maloprodaje na veleprodaju/distributera/proizvodjaca.
Poenta je da ne treba da se lomi na kupcu, ali ni na maloprodaji koja malo zaradjuje, vec na proizvodjacu/distributeru. Neka se pogleda obrt CT-a, EWE-a i ostalih pa nek se vidi ko ima mesta da pokriva reklamacije. Kupac ne treba da uzima pokvarenu robu, maloprodaja to salje na servis pa se popravlja. Ali to mora da se ceka a neki kupci hoce resenje odmah. E to odmah treba da resava neko iznad a ne maloprodaja. Maloprodaja ako je uredjaj regularan to salje servisu koji uredjaj mora da popravi i sve bude u redu. Problem su finansijska razduzenja (kada ima razlike u odnosu na sadasnju cenu) i kada kupac hoce zamenu za uredjaj koji servis/distrubuter zele samo da poprave.
Poenta je da ne treba da se lomi na kupcu, ali ni na maloprodaji koja malo zaradjuje, vec na proizvodjacu/distributeru. Neka se pogleda obrt CT-a, EWE-a i ostalih pa nek se vidi ko ima mesta da pokriva reklamacije. Kupac ne treba da uzima pokvarenu robu, maloprodaja to salje na servis pa se popravlja. Ali to mora da se ceka a neki kupci hoce resenje odmah. E to odmah treba da resava neko iznad a ne maloprodaja. Maloprodaja ako je uredjaj regularan to salje servisu koji uredjaj mora da popravi i sve bude u redu. Problem su finansijska razduzenja (kada ima razlike u odnosu na sadasnju cenu) i kada kupac hoce zamenu za uredjaj koji servis/distrubuter zele samo da poprave.