Šta je novo?

Mac OSX vs. Windows

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
@Salac, neće biti da na *nix server može bilo šta, tačnije ne može asp.net a na win server može sve.
@kovacm, nisam ni bio siguran, pošto sam iz druge branše... Ali ono u šta jesam da ne znam niti jednog arhitektu ili građevinskog inženjera da koristi bilo koji Mac, bilo desktop, laptop.

@jopopo, Nema na čemu. Srećno.

Pozdrav

@ays, kovacm
Hvala momci!!! Namerno nisam napomenuo da "merkam" Coda (ne za mene, ja sam programer u penziji ;) izašao sam iz štosa) jer mi se čini drugačijim od sličnih sebi. Ovako ste bili objektivni (ili subjektivni, nema veze) i obojica je koristite.

Jos jedan glas za Coda, ima i Secure Shell pristup, all in one paket. ;)

@Salac, neće biti da na *nix server može bilo šta, tačnije ne može asp.net a na win server može sve.

Moze preko mono-a i asp.net ali nije ni mnogo bitno, izneo sam pogresne informacije.

Ali ono u šta jesam da ne znam niti jednog arhitektu ili građevinskog inženjera da koristi bilo koji Mac, bilo desktop, laptop.

tja.. relativna stvar... ArchiCad je nastao na Mac-u...

^^^
@ays
Ma to je relativno, kod nas ljudi jedva skupe pare (ili firma kupi) za neki moćan, skup i težak noutbuk velike dijagonale (za CAD/CAM) i onda ga nose kuća-pos'o, pos'o-kuća. Tako im je valjda lakše ili ne znaju za bolje, šta ja znam... Al' znam da ja ne bi tako.