Šta je novo?

U toku je povećanje brzine za ADSL korisnike?

  • Začetnik teme Deleted member 9456
  • Datum pokretanja
Ja sam kod sezama od kad se je pojavio adsl i nikada nisam imao problema sa brzinom i imao sam do sada mozda 3-4 prekida...taj mali beli modem i dan ndanas imam a imam i ruter tp link ako mi zatreba koji sam dobio na poklon a da nisam spremao sam se da ga kupim...iznajmljivanje je cista pljacka tako da mi to nikada nije palo napamet niti ce...sto se tice mailova da je istekla pretplata,ja ga dobijem samo jednom i to je to...uopste mi ne smeta da li ce da salju svaki dan ili nece...i jos nesto za bocija...ne znam cime se bavis ali poprilicno sam upoznat i sa it bransom kao i megamarketima i mogu ti reci da nije isto...megamarket prodaje robu koja se kvari,koja mora da se proda da bi novac cirkulisao u suprotnom su na gubitku...telekom ce internet prodati uvek sto nekom drugom sto rumunima koji imaju 20Mb za 20e a mi ovako...ti realno kod nas imas telekom sa svojim linkom,verat i sbb...ostalo su sve podprovajderi cije postojanje je zamenljivo...ok,sezam je veliki,eunet i sl ali sumnjam da nece moci da nadju zamenu za tebe kao korisnika ili nekoga ko nije zadovoljan,uostalom zato i sluzi MIK da predjes kod nekog drugog...i jos jednom,meni licno ne moraju da salju promocije jer mogu da pogledam njihov sajt svremena na vreme,ne mrzi me jer je u mojoj sferi interesovanja.Ako tebe mrzi posalji im protestni mail u kojem ce da pise da zahtevas da ti salju sve novosti sto se tice njihove usluge i verovatno ce ti udovoljiti...za sezam mogu licno da kazem sve najbolje barem po svom iskustvu iako sam 2-3x smarao tehnicku podrsku i bili su veoma ljubazni.

cekaj znaci ako ti nisi imao znaci mislis da je svima bio med i mleko kod njih. i meni je 2 godine net kod njih sljakao super a onda odjedared su poceli da prave zavrzlame a kada im to kazes bilo isti ogovor kao i tvoj, sa recenicom kako samo tebi tako radi net i nikome vise na cega je bio moj odgovor pa to ako meni radi tako i ako sam pojedinac znaci treba da se zanemati i ostaviti tako neresen problem a da vam svaki mesec placam punu cenu a da dobijam pola usluge u toku dana, ok nema problema moze i tako ali onda mi cenu redukujte prema uslugi koju mi pruzate. sta mislis da su mi resili problem, jesu ali kada sam ja reko da prekidam koriscenje njihovog neta, a nisu hteli da me puste u pola meseca sa pricom oni su kao vec telekomu platili za sledeci mesec za moje koricenje pa sam i ja duzan njima da to platim ako necu koristiti vise njihove usluge na cega sam im odgovorio da cu ja biti prvi koji im je otisao sa adsl-a a da neplati neki izmisljeni penal i neku njihovu glupost. o svemu tome je bila pokreuta svojevremeno i tema o tome, gde je cak jedna od radnica (doticna aleksandra, koja i sada radi u zmaj jovinoj ulici u novom sadu, a kada je pocinjala da radi nije znala komp da upali a posle 2 meseca je meni prodavala razne price kako treba da radi komp i net inace plavusa u dusi) u sezampro-a se registrovala da bi sve to negirala i branila firmu.

to ako si ti zadovoljan i ako se kunes u njih i tako razmisljas ali veruj mi ima vise ljudi koji kao ja razmislja i zele da ih se obavestava o svemu, jer ako mogu da salju meil o isteku predplate i da treba da ima platis onda neku budu malo agilniji pa neka odovoji jedan od radnika pa posalje promociju svima. znaci nesalje meil svakom korisniku pojedinacno nego klikne na grupni email i ode svima.
 
Poslednja izmena:
Znaci, imao si 2048/128, a sad si na 3072/512. Inace, mislilo se da ce Loyalty 2 biti 3072/256, tako da ti je ta malo veca cena izgleda zbog veceg uploada.

E, a da si platio za godinu dana unapred, boleo bi te cosak za vecu cenu* :d

*osim ako € ne bi podivljao





Ja sam kontao da je Neobee neraskidivi deo Oriona, ali po ovome ispada da nije sve tako jednostavno :S:

I ja, kada sam juče zvao za potpisivanje ugovora, sam bio upitan Neobee ili Sezampro? Pošto sam bio na sezamu, ispade da je sve u redu.
Mislim da oni nastupaju zajednički kao Orion Telekom, ali da je sezampro preuzeo glavnu ulogu a da neobee ide kao prilepak.:S:
 
Ovo polako prerasta u spansku seriju (ili tursku zavisi ko sta voli )
Napisao sam im pre par dana jedan "ljubazni" mail iupravo mi je stigao odgovor da je zahtev za promenu porta prosledjen telekom i da je efektivno veme potrebno za promenu 2-3 dana :) nisu nista upisali za cenu,ali moze biti i da ne moram vise da placam internet jer sam ga uplacivao karticom nepostojecem pravnom licu :)
 
Ovo polako prerasta u spansku seriju (ili tursku zavisi ko sta voli )
Napisao sam im pre par dana jedan "ljubazni" mail iupravo mi je stigao odgovor da je zahtev za promenu porta prosledjen telekom i da je efektivno veme potrebno za promenu 2-3 dana :) nisu nista upisali za cenu,ali moze biti i da ne moram vise da placam internet jer sam ga uplacivao karticom nepostojecem pravnom licu :)

Vala bas. I ja sam prijavio 2. dana da nema promene sto se brzine tice. Odgovor je bio da je za to potrebno 2-3 dana. Kad su prosla i ta 2-3 dana, na svoju primedbu sam dobio odgovor da Telekom to ne radi vikendom i da ce proslediti zahtev da se operacija obavi sledece nedelje. Da ne pricam koliko su devojke (operaterke) nekompetentne...:whip:
 
Meni je povećanje, iako nevezano za ovo trenutno već kada sam dizao paket sa 2 na 4 megabita, urađeno u nedelju popodne.Znači da Telekom to radi vikendom.
 
Meni otkad se povecala brzina, na svakih par sati mi puca net na nekoliko minuta... Aktivirao sam speed up pre povecanja, i na paketu 1.5mb mi download ide oko 600kB/s sa speedupom, i ne bih hteo to sad da izgubim... :S Da li i vama puca net ovako cesto? Da li je neko ponovo aktivirao sebi speed up? Da li je jos uvek zabagovan? Telekom adsl je u pitanju inace.. :)
 
Evo da ipak pohvalim Telekom u akciji 3 u 1 koju sam potpisao 15. decembra zaracunali su mi 15 dana u decembru i 16 u Januaru kao besplatan 1 mesec. Bilo je nagadjanja kako ce se tumaciti taj mesec besplatno pa evo i primera za to.....
 
nije beotel nista potvrdio nego je samo napisao nesto sto njima odgovara. jer ne moze beotel da odredju pakete nego samo telekom. tako da su oni samo iskoristili situaciju, pa su tako uzeli pa na svoju ruku napisali to sto im odgovara a to je da kao 4 mb prelazi u 6 mb sto nije moguce. jer eto uzmi samo koliko ima korisnika u celoj srbiji i koliko je vec njih dobilo povecanje i koliko od tih osoba je imalo kod nekog od provajdera ili samog beotel neta imala 4 mb paket i jel se neko javio da je dobio 6 mb, naravno da nije tako da ja bih voleo da se to dogodi ali to ti je samo markentiski trik zbog kojeg mogu da popasu sudjenje jer ako se neko od korisnika zainati pa ih tera na sud zbog laznog objavljivanja informacija.

ali opet do 1. februara ima jos dosta pa mozda i sta bude od svega toga ali opet kazem da od toga nema nista. ali sacekajmo kraj da vidimo stace biti od svega toga.



Sto si se istrtljao :)
 
Takodje Beotel 6Mbit (ranije 4MBit)! Vidim da je ovaj paket kod Telekoma oko 1000 dinara skuplji!?
 
Pitanje... do danas :) sam imao adsl 4mb/s a danas je promenjena brzina na 6mb/s.. razne brojke na statusu modema su se promenile. Ranije je bilo ovako:
Snr margin 27.5 26.0
Line attenuation 7.0 5.0
Data rate 4096 512
Max rate 13216 1271
Power 15.5 12.0
Crc 0 55

A sada je:
Snr margin 25.5 10.0
Line attenuation 7.0 5.0
Data rate 6144 1024
Max rate 13376 1268
Power 15.5 12.0
Crc 0 0

Da li je to sad ok? Smanjila se SNR margin malo za download ali jako puno za upload (sa 26 na 10). Jel tu treba neka intervencija da se izvrsi?
 
Ne treba, to je normalno i brojke su ti i dalje dobre. Sto veca brzina to manji SNR i zato neki imaju problema kad predju na brzi paket.
 
Yes!
A sta je sa tom maksimalnom brzinom, jel to do rutera ili je stvarno ogranicenje?
 
Trebalo bi da je to max brzina koju adsl može da protera kroz žicu.
 
Ok...thnx... Nko mi je na drugom forumu vec odgovorio pa sam odmah @zapakovao2 pisamce telekomu sa zahtevom da mi zamene paricu pa da iskoristim 16 mb/s dok ga nije nestalo :)
 
Mali update za one koji imaju isti problem kao i ja... sinoć sam poslao mail telekomu sa zahtevom za promenom parice pa su me odmah jutros (08:30) zvali da mi kažu da moram prvo da se obratim svom provajderu koji će pokušati rešiti problem i ako ne uspeju onda će provajder poslati zahtev telekomu.Eto, da znate šta vam je činiti.
 
Nisam razumeo koji je to tvoj trenutni problem sa paricom i internetom?
 
c..c..c.. spavate na chasu :)
Koristim net od 6 mb/s a hocu da imam 16 :) E sad, u statistikama modema stoji Max data rate (ili tako nešto) da je 13xxx što bi značilo da je maximalna brzina koju mogu da ostvarim 13mb/s ( a to je nepravda prava jer mi je nova centrala iza zgrade, 5m od stana ili 10 najviše).
Mislim da je problem u parici jer su stvaljali svakakve parice pre, nema u čemu drugom da bude. Instalacija u stanu je ok, jedino ako još nešto u zgradi ne fercera.
 
Ne mora da znaci da postoji bilo kakav problem sa paricom, mozda ti je samo port setovan na Max rate 13216 1271.
Kad predjes na 16Mbps paket onda ces videti da li postoji problem ili ne.
 
Ok...thnx... Nko mi je na drugom forumu vec odgovorio pa sam odmah @zapakovao2 pisamce telekomu sa zahtevom da mi zamene paricu pa da iskoristim 16 mb/s dok ga nije nestalo :)

pa kao prvo taj sto te je savetovao da to radis nje te dobor posavetovao. jer da si procitao u orion temi gde sam jednom coveku (lega99) reko da se obrati svom provajderu zbog problema sa isdn pa oni onda podnose zahtev telekomu da izvrse proveru parice i zamenu iste ako je to potrebno.

jer to bi bilo isto ko da radis u firmi i imas sefa koji ti je nadzornik i sve sto ti treba se obracas njemu ali ti ne preskaces ceo kolektiv i ides direktno kod direktora da izlases svoj problem. *** to nejde tako kako ti hoces, ipak postoji neki protokol koji mi hteli ili ne moramo da ga se pridrzavamo.
 
Smallville,
Nesto sto je logicno jednoj osobi drugoj ne mora da bude,jel tako :)
Na primer, telekom je vlasnik infrastrukture,ja sam vlasnik telefonskog prikljucka i onda gde je tu orion? Nigde oni su samo tu kao preprodavac. Zbog toga mi je bilo logicno da se obratim vlasniku opreme da mi ,u slucaju da je falicna, i zameni odnosno utvrdi u cemu je problem. Znam da bi me orion samo vukao za nos i terao da stalno palim i hasim ruter i tako cackam neke gluposti u nedogled.
 
Torrenti na Beotel-u idu oko 650-700KB/s, jedino sta se meni desava je da kada skidam sa bilo kog file sharing servisa kao free - download na slucajnim mestima stane i onda mogu da se slikam jer nema resume (posto je free), posto sve ostalo radi OK, muka mi je da se smaram sa ovim. Imam jos uvek Premium Rapid - i to preko download managera (downthemall) oce da stane, nakon cega ga pauziram pa resume i sve se zavrsi ok... Sa SVIM OSTALIM sam za sada prezadovoljan!
 
Smallville,
Nesto sto je logicno jednoj osobi drugoj ne mora da bude,jel tako :)
Na primer, telekom je vlasnik infrastrukture,ja sam vlasnik telefonskog prikljucka i onda gde je tu orion? Nigde oni su samo tu kao preprodavac. Zbog toga mi je bilo logicno da se obratim vlasniku opreme da mi ,u slucaju da je falicna, i zameni odnosno utvrdi u cemu je problem. Znam da bi me orion samo vukao za nos i terao da stalno palim i hasim ruter i tako cackam neke gluposti u nedogled.


Platio si ADSL Orionu i sa njima imas ugovor, tako da su oni duzni da se cimaju sa Telekomom oko tvog prikljucka ukoliko je to potrebno, a ne ti. A Telekom ima ugovor sa Orionom tako da nije duzan da se cima s tobom. Lakse je njima koji svaki dan medjusobno komuniciraju i posluju da odrade nesto ako je potrebno, nego da rade da se sa privatnim licima pojedinacno objasnjavaju.

I ja sam moje probleme resavao iskljucivo preko provajdera.
 
Ok,ali kao sto telekom ima ugovor sa.orionom tako ima ugovor i samnom :) no nema veze,videcu kada se brzina poveca na 16 da li jos uvek imam problem ili ne pa burgijati gde vec zatreba
 
Po toj logici za garanciju treba da se obracas evropskim dilerima hardvera a ne lokalnim preprodavcima :)
 
Ok,ali kao sto telekom ima ugovor sa.orionom tako ima ugovor i samnom :) no nema veze,videcu kada se brzina poveca na 16 da li jos uvek imam problem ili ne pa burgijati gde vec zatreba

ti sa telekomom imas samo dodirnih tacaka putem fixne telefonije jer ti na osnovu te linije prerodavac pruza adsl uslugu. ali sto se tice pruzanja adsl usluga tu ti je glavni orion. orion zakupljuje od telekoma portove, jer dzaba orionu i da ima svoj link kada su svi provajderi adsl-a idalje zavisni od telekoma i njegovih portova koje on onda izdaje ostalim provajderima. tako da bilo koji problem imas ti se obracas svom provajderu a oni pokusavaju sami da otklone problem ako ne uspeju oni onda se obracaju telekomu koji je u obavezi da otkloni nastale probleme. tako da ti ne mozes preko prece naokolo blize nego samo redosledom koji je zacrtan.

to ti je isto kao i kod kablavskog operatera koji te uslovljava da ako hoces kablovski net moras da uzmes njegovu kablovsku televiziju, tako ti je isto i sa adsl-om.
 
Hm hm hm sad vec mesamo usluge i proizvode :) proizvod.reklamiras kod prodavca,a u konkretnom slucaju prodavci su i telwkom i orion od jednih sam kupio prikljucak a od drugih internet. No dobro,nestrpljivo cekam povecanje brzine..



Po toj logici za garanciju treba da se obracas evropskim dilerima hardvera a ne lokalnim preprodavcima :)
 
Vrh Dno