Šta je novo?

Starcraft 2

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
...

Premalo Protoss-a :(
Ili se niko nije uigrao ili smo u pravu kad kazemo da su preslabi :D

Inace jako interesantne igre danas, cak one dve ZvT gde se videlo dosta razlicith jedinica! (MVP vs. neki oGS)

Protoss je samo za rush, a ako taj rush propadne, gubis 101% partija, nemas countera protiv pojedinih zerg jedinica, a ako terran napravi lepu kombinaciju vojske samo protoss moze da napise gg :), moraju protossa dosta da buffuju.
 
zar je moguce da je toss toliko los?
pitam jer ritejl nisam igrao, dok sam u beti samo protose i igrao, mozda malo terane pride...
i u beti se osecala inferiornost protosa, al daleko od toga da je bio osudjen na fail...
taktika sa malo zilota, onih sto se blinkuju (ne mogu imena da im se setim), brzi void rayevi su u vecini slucajeva imali dobru prolaznost... da stalkeri setih se :D i ako ne uspe to, i u nekom mid gejmu ova kombinacija obogacena kolosima je isto dobro prolazila... dugo sam bio u bronzi prvi, napredovao do diamond-a, platinuma ili kako vec... zar je moguce da ne mogu toliko da izbalansiraju igru :S
 
Pa verovatno i hoće. Sada baš gledam, na HD starcraft kanalu većina poslednjih mečeva su Zerg, od kako su buff-ovali roaches. Većina taktika se sada baš na njih oslanja.

Možda su previše nerfovali void ray, mada isti se koristio samo za rush (bar ono što sam ja gledao).
 
3MAJ86 je napisao(la):
Stigao juče SC2 najzad. Jeej sada i ja (noob najveći) mogu da igram multiplayer.

Ima li neko da je noob pa da hoće da igra protiv mene da se malo uhodamo? Odo' da ostavim id na onoj temi...

Slobodno igraj ligu od pocetka, pomocu poena ces i videti koliko ces napredovati. Nemoj da se opterecujes sa Win/Loss ratio :)
 
Poslednja izmena:
Koliko pomaže gledanje pro igrača na turnirima da se usavrši sopstvena igra? Tj. koliko je vama pomogla? (ako je uopšte)
 
Pomaze dosta, iako ja gledam cisto iz zabave. :) Ali mnogo vise ti pomaze sopstvena igra, cak i ako pocnes od Bronze lige. Naravno, jedan od najboljih izvora informacija za SC2 je jos uvek http://day9tv.blip.tv/ Covek je genijalan.
 
Pomazu snimci da vidis neke fore pre nego sto od istih izgubis i kad vidis oba igraca naucices od prilike gde je protivnik u odnosu na tebe.
 
Ok, probaću večeras MP po prvi put, pa šta bidne. Verovatno ću da failnem miserably što bi rekli, ali valjda će biti poučno i zabavno.

Hvala na savetima u svakom slučaju.
 
Moj savet bi bio da igras random. Moras da znas sve rase ako hoces da naucis igru.
 
Snimci RO16 partija su se pojavili okolo! :D
 
Kako je to Homeworld potcenjen ? To je jedna od igara koja svojom orginalnoscu i atmosferom ostaje urezana u glavi. Dobitnik je GOTY nagrada na svakom ozbiljnije sajtu, casopisu.
Secam se jos uvek onih misija gde moras svaku jedinicu savrseno da rasporedis da bi pobedio, e tu je bilo potrebno taktiziranje.
Koliko bi voleo da urade HM 3, ali kako treba, a ne neki RTS za konzole.
 
Nasli ste da poredite GotY sa dve igre koje su oborile rekorde prodaje, igranosti i pretty much svega zivog sto se tice RTS igara? Sta reci... :)

Homeworlda se dobro secam, zbog te igre sam i poceo slusati Samuel Barbera, ali ga sigurno ne bi proglasio najboljim.
 
Kako je to Homeworld potcenjen ?

U smislu da su manje popularni u široj javnosti i dosta manje prodavani od Blizz-ovih, Westwood-ovih i i Ensemble-ovih naslova. :)


Iako je THQ kupio IP i da su zainteresovani za novu igru, ne znači da će biti slično originalu. :(

http://www.shacknews.com/featuredarticle.x?id=1074
Shack: Dawn of War II almost seems like a direct iteration of Company of Heroes gameplay. In that light, should we expect to see a full CoH sequel anytime soon?

Jonny Ebbert: Company of Heroes was a game... there were three major milestones for this company. There was Homeworld, which was our first, and your first is always dearest to your heart. Company of Heroes, it was a project of blood, sweat and tears. That was a tough, tough project. But the critical reception was just off the charts good. In a lot of ways, that was when Relic arrived as a top-tier developer.

We released Homeworld, and we had a couple of duds as a studio. We had some projects that had been started and cancelled... it was a tough time for Relic. Impossible Creatures had a really disappointing critical reception, and really disappointing sales, and that was something that we worked really hard on, it was like a four-year project. And to have that kind of reception was a pretty crushing blow to the studio.

So to follow that up with Dawn of War, which was developed in a really tight time-frame, with a really tight budget, to create something that resonated so much with the fan base was just a huge, huge boost of confidence for the studio. I think that energy really helped us get through the tough times on Company of Heroes. And Company of Heroes was another huge thing--that was a big victory.

Shack: I've heard some conflicting reports on the sales of Company of Heroes.

Jonny Ebbert: Company of Heroes sold respectably, but it wasn't a bank-breaker by any means.

Shack: I'm a huge fan of the Homeworld series. I know you can't say a single thing about it--

Jonny Ebbert: [laughs]

Shack: --but maybe I could phrase it this way. In this economy, and considering all the risks of hardcore PC game development, can we ever really expect to see a true Homeworld sequel? Is that even a reality now?

Jonny Ebbert: The original Homeworld was our first franchise, it put us on the map as a studio. It's ours now--we own the IP now, so it's always going to have a very special place, and we're always looking for opportunities to do something with it. But it has to be an opportunity that makes sense, and that's going to compete in today's market.

Shack: So it wouldn't have the true 3D, shift-click movement controls, but...

Jonny Ebbert: I think that might be too complex for most people. I mean, maybe not. Maybe we could have a breakthrough in the control scheme where it's easier to play and more accessible. But at the same time, it might be like the equivalent of Fallout 3, where it feels like Homeworld, but it's kind of a different style of game. Where it's way more accessible to people, a little more exciting. We would probably want to take it in that direction. If we were working on something. [laughs]

http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=22557901&postcount=37
My friend was telling me Relic mentioned on their forum that Dawn of War 2 had a fairly small budget due to Company of Heroes' low sales as well. It was actually supposed to be such a rigid budget that they knew when they were going to launch based on when they were going to run out of money, and just tried to do everything they could in the time they had. I imagine this was a large part of why they're now making games that aren't RTS titles.
 
Poslednja izmena:
Homeworlda se dobro secam, zbog te igre sam i poceo slusati Samuel Barbera, ali ga sigurno ne bi proglasio najboljim.

Što se storytellinga tiče, definitivno jeste. A i inovativnosti, doduše tu su otprilike jednaki sa SC-om u tom periodu. Razlog zašto nije prodavan ni blizu kao WC i SC je jer nije e-sport orjentisan, ali to nikako ne znači da nije fenomenalna igra.
 
Poslednja izmena:
Malo manje offtopica, please..
 
Mmkay. :)

Je l' već postovano ovo - Sexual assault scandal shakes pro-Starcraft world?

Werra reported he was assaulted by Gundam.werra, the teams master and manager.
And THEN it turns out that the guy has done this to a couple of members but each kept it a secret in fear of being discharged from the team.

Team Werra is currently in the process of disbanding and I hope they'll press charges.
 
Borba Titana GSL 02.11.2010.

SlayerSBoxeR vs NaDa :banana:
 
Eeee. Gde li su sad svi oni s kojima sam se raspravljao, koji su tvrdili da je protoss najjaci.
Uopste ne znam sta je ovima iz blizzarda, svaki patch koji izadje zaobidje "klokovanje" protosa :D
 
Delimicno su i 'toss igraci losiji, gledaj npr. kako igraju Fruit, Boxer (oba) i jos po koji...
Protosi uglavnom probaju zelot, stalker i kolos... i ako teran napravi Vikinge caos.. uopste ne probaju nekako da counteruju.
Ali, stoji (i ranije sam se slozio) da protosi nemaju bash dobre jedinice. SC1 je davao mnogo vise opcija.
 
Nekako su mi kao rasa malo usporeni. Na dobre jedinice se dosta ceka i poprilicno kostaju..
 
Pa to je ono sto sam ja pricao za Protose, nemaju sanse u mid i late game, jedino ako bas doboro znas sa High Templarima da igras i da unistis mass.

Kad smo kod balansa, pogledajte koliko su suludo jaki banelinzi, znaci njih 15 ti rasture ceu vojsku na keca.
 
Sve je "suludo jako" ako mozete da micrate kao pro gameri. To sto FruitDealer rastura sa baneling drops ne znaci da Blizzard mora da izvadi nerfbat. :) Vecina non-diamond playera samo right-clicka sa banelings-ima, sto cini te jedinice dosta losije, posebno ako npr. ste Terran i bio armija vam ima stimpack.

EDIT: Pre bih rekao da je Overseer overpowered sto se tice ZvZ, nacin na koji je Idra izgubio je lame as hell. Nadam se da ce promeniti Contaminate.
 
Poslednja izmena:
Idra je tu lose odigrao. Ne vidim tu veci problem jer u ZvZ oba igraca mogu da koriste Overseera :)
 
Sve zavisi od skill-a. FruitDealer je osvojio prvi GSL pre nego što se pojavio Zerg buff patch. Niko nije verovao da je to moguće sa Zergom ali eto. NEXGenius (Protoss) je pokidao Lonera (Terran) 4-0 na BlizzCone.

Inače Protoss je dosta jak u late game. Ne znam da li ste gledali Day9 Daily 202 gde je gostovao qxc koji se žalio na mass Colossos u kasnijim fazama igre (pogotovo kad Protoss zauzme 3 ekspanziju). Kad se na sve to dodaju i High Templari i Zealot charge + dobar mikro Protoss postaje nezaustavljiv.

IdrA je mnogo loše odigrao prvu partiju. Nije dobro pozicionirao Roaches na rampu i dozvolio je Overseer-u da se šeta po bazi. Koliko sam primetio on dosta gubi ako neko uradi nešto baš neobično protiv njega. Tako je izgubio sad a i od qxc na MLG-u kad je na njegov mass Mutas odgovorio sa Seeker missile i počistio ih.
 
Poslednja izmena:
Contaminate in ZvZ can be useful due to Zerg's centralized production. Contaminate has the following effects on a hatchery:

Stops the naturally occurring larva from spawning.
Stops the timer for spawning naturally occuring larva.
Stop the larva from spawn larva from being spewed out of the hatchery.
Stops queens from spawning or researching technologies.

Ja mislim da je ovo unbalanced. :)

EDIT: Stoji da Idra nije dobro odigrao, ali je taj mec pokazao koliko jos treba da se balansiraju stvari.
 
Inače Protoss je dosta jak u late game. Ne znam da li ste gledali Day9 Daily 202 gde je gostovao qxc koji se žalio na mass Colossos u kasnijim fazama igre (pogotovo kad Protoss zauzme 3 ekspanziju). Kad se na sve to dodaju i High Templari i Zealot charge + dobar mikro Protoss postaje nezaustavljiv.

Khm... imam samo 15 ideja kako terran moze da sj*** ovo i da ne gleda mapu ;)
Za zerga mi napamet pada 2 vrlo prosta...

Ako protoss moze dovoljno da nakupi kolosa, a jos uvek ne zavrsi igru, znaci da se i protivnik razvio.

Do sada sam video samo jedan late game gde je protos dobio i partija je bila "let the units fight" samo, tako da nije indikator. (ne racunajuci PvP naravno :D)
 
High templari se krecu kao crvi. Recimo Ghost trckara okolo i zvekne ti EMP bukvalno ti prepolovi jedinice, a templar nema sanse da baci storm na prepad. Ako se protivnik povlaci templari polako kasne i onda kao da ih ni nemas.
Neke sitnice kad bi promenili bilo bi vise protosa ali uvek je ovako, nema sanse da postoji idealan balans.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno