Šta je novo?

Starcraft 2

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Čekaj, sada te ne razumem.

Hoćeš da kažeš da će dodatne jedinice (ako ih bude bilo) biti dostupne samo onima koji imaju odgovarajuće kampanje tj da će igrači koji imaju dodatne kampanje imati neke jedinice koje, oni koji imaju samo WoL, neće imati uopšte? :eek:

Mislim da pojasnimo, ako npr. u drugom delu Zergovima ubace (lupam) Lurkere, da li to znači da igrač koji na b.netu igra zergove a ima samo WoL neće moći da pravi iste?
 
Jel' i drugima ovaj video podosta zauzme CPU?? Desilo mi se da mi komp crkne na pola sata nakon sto sam probao 10 sekundi da gledam ovaj stream uz Performance na High (power saving).
 
Prica u SC2 je losija nego u prvom delu i zbog toga sto je razvodnjena na 3 igre. A i nelinearnost po malo ubija atmosferu, jer malo remeti linearan tok price. Nelinearnost je dobra za fps/frp, nije za strategije
 
To za one koji samo hoce pricu, meni je bash QL sto mogu da biram misije i onda shvatim da sam mogao 10x lakse da prodjem :D
 
Eh, nelinearnost :S:
Bas je kewl sto odudara od uobicajenih sklepaj-single, vazan je multi sablona...vecina RTS igara ima single zbrckan u editoru, dok je ovaj bas ''AAA" u svakom pogledu i ima finu duzinu za danasnje pojmove...
Hocu da kazem, "nelinearni deo koji remeti linearni tok price" je odlicna stvar:D Ne treba mi kolodjuti i ovde. Malko biras sta ces i gde ces, neke dileeeeme...i to nista ne remeti:)
 
Poslednja izmena:
Samo neka oni izbace MMORPG na bazi Starcraft-a sve ce biti u redu :).
 
Single nije los, nema tu sta posebno da se izmisli za RTS i misije su sasvim ok.
Samo poslednju misiju nisam mogao da zavrsim na hard.
 
nex999:

Navedi mi jednu RTS igru koja je imala bolju pricu i kampanju od SC i WC3 :) Trebali su da ostanu na starom fazonu. Vidis da su i sami priznali da su napravili gresku sa ovim multiple choices. Ne razumem zasto poredis sa CoD though, jeste da su obe linearne ali replayability je mnogo veci sa RTS igrama.
 
SC ima fenomenalnu pricu. Prica je i u SC2 odlicna, i na odlican nacin prezentovana.
Sad, ne znam da li pod "starim fazonom" mislis da dijalog medju likovima treba da bude dva svemirska broda koja su se susrela na mapi i pricaju medju sobom, ili sta vec? Ili mislis na te misije sa izborom?

"Multiple choices" su smejurija, ja ne znam sto to kome moze da smeta...predjes na jedan nacin, pa ucitas save, pa na drugi...ne utice na pricu, samo na neke manje bitne stvari. Nije bas da sam hteo da poredim sa kolodjutijem, ali ta igra me prvo asocira na linearnost u svakom smislu kad su moderne igre u pitanju (i osljareni single zaseceren izlucevinom Majkla Beja)... Sto mora da ide "redno" A_B_C...radi se tek o 3-4 misije i nista bitno oko cega bi sad kukao za "old school-om" ili cime vec.
Jednostavno, NAJZAD rts igra ozbiljno odradjena, i u single i u multiju, ja ne mogu da je kritikujem nikako:p
 
Poslednja izmena:
Mislim na nacin koji je prica uradjena u staroj igri. Sa SC2 imam osecaj kao da su se previse trudili da ubace RPG element, nesto slicno WC3 ali kompleksnije. Iako je SC1 bio linearan, prica je, makar meni, bila mnogo ozbiljnija i obimnija. Svaka misija je bila odlicno definisana, dok u SC2 imas te sporedne misije koje ne doprinose mnogo glavnoj prici i prosto dobijam neki bleak feeling. Izmedju ostalog, SC1 je izrodio toliko knjiga o Starcraft univerzumu, dok SC2 ne znam kako ce to uspeti.

Bottom line: nije da ne volim SC2, cesto je igram. :) Ali kad treba da budes naslednik jedne od najvecih RTS igara u istoriji, tesko je a da ljudi ne ocekuju najbolje u svakom mogucem pogledu.
 
Poslednja izmena:
Slazem se. Mada nisam stekao utisak da su hteli da koketiraju sa RPG-om, koliko da docaraju neko drugo desavanje van glavne price, da pokazu da osim glavnih likova, postoji i obican narod, rat koji se desava, zatim one lude vesti FOX style i to...trt mrt...meni je to skroz ok.

No, s obzirom da je ovo tek prvi deo od tri, tek cemo videti sta ce biti s pricom (zapalicu je!!111:p).
 
Mali pregled današnjeg GSL.

3-1 u korist Zerga. Počišćeni MVP i Maka!

U RO16 imaćemo 7 Zerg-ova, 4 Terran-a i 1. Protoss-a. Ostaju još sutrašnji mečevi. Može se očekivati još jedan Zerg u RO16 (FruitDealer) kao i jedan Terran (SlayerSBoxeR). Najverovatnije će im se pridružiti i pobednik BlizzCone-a NEXGenius kao Protoss i oGsInCa još jedan Protosss.
U tom slučaju imaćemo 8Z, 5T, 3P u RO16.

Zerg postaje dominantan. Izgleda da je bilo potrebno samo vremena da se igrači naštimuju a i patch 1.1.2 je doneo dosta buff-a.
Kako stvari stoje može se desiti ZvZ finale :S:
 
Poslednja izmena:
Zao mi je sto je MakaPrime ispao, ali je dobro videti vise Zerg igraca, samo sto je ovo drasticna razlika naspram proslog GSL-a.
 
Čekaj, sada te ne razumem.

Hoćeš da kažeš da će dodatne jedinice (ako ih bude bilo) biti dostupne samo onima koji imaju odgovarajuće kampanje tj da će igrači koji imaju dodatne kampanje imati neke jedinice koje, oni koji imaju samo WoL, neće imati uopšte? :eek:

Mislim da pojasnimo, ako npr. u drugom delu Zergovima ubace (lupam) Lurkere, da li to znači da igrač koji na b.netu igra zergove a ima samo WoL neće moći da pravi iste?

To znaci sledece:

Posebno ce se startovati osnovna igra i ekspanzija.
Startujes osnovnu igru - igras na Battle.net-u protiv onih koji imaju osnovnu.
Startujes ekspanziju - igras na Battle.net-u protiv onih koji imaju ekspanziju.

Ako bude bilo dodatnih jedinica, a 90% sam siguran da hoce, one ce biti dostupne samo u ekspanziji.

Mape ce se praviti odvojeno za osnovnu igru i ekspanziju.

Sve kao u W3-RoC i W3-TFT.
 
Premalo Protoss-a :(
Ili se niko nije uigrao ili smo u pravu kad kazemo da su preslabi :D

Inace jako interesantne igre danas, cak one dve ZvT gde se videlo dosta razlicith jedinica! (MVP vs. neki oGS)
 
Jel' i drugima ovaj video podosta zauzme CPU?? Desilo mi se da mi komp crkne na pola sata nakon sto sam probao 10 sekundi da gledam ovaj stream uz Performance na High (power saving).
Dejane, idi pa gledaj to uživo, ti barem možeš za razliku od nas smrtnika :)
 
To znaci sledece:

Posebno ce se startovati osnovna igra i ekspanzija.
Startujes osnovnu igru - igras na Battle.net-u protiv onih koji imaju osnovnu.
Startujes ekspanziju - igras na Battle.net-u protiv onih koji imaju ekspanziju.

Ako bude bilo dodatnih jedinica, a 90% sam siguran da hoce, one ce biti dostupne samo u ekspanziji.

Mape ce se praviti odvojeno za osnovnu igru i ekspanziju.

Sve kao u W3-RoC i W3-TFT.

Ok, hvala, sada je jasno.

P.S. Ponovo, nisam igrao WC3 :)
 
Jadan FD - dosta lako ga je dobio boxer.
 
Popasao FD epski, mada SlayersBoxer je sabio svog protivnika.
 
Zezate da je FruitDealer vec pukao ?
Ima li na YT snimak meca ?
 
Lol, koje prozivanje Valve-a. :d

StarCraft II: Heart of the Swarm out after 2011, mods Bite Back at Valve

StarCraft II: Wings of Liberty fans may have to wait a little longer than they thought for the next Zerg rush. Heart of the Swarm, the next installment in the three-part StarCraft II series, most likely won’t be released any time next year.

Chris Sigaty of Blizzard told IGN, “We will be very hard pressed to bring it out next year. I don’t have a date, but it’s more ambitious, it’s bigger than what Warcraft: The Frozen Throne was to Reign of Chaos and I don’t anticipate it being done in that one year time frame.”

It may be worth the wait if Heart of the Swarm will be so epic even Blizzard doesn’t know its limits of awesomeness yet.

“We’re making pretty significant changes and still figuring things out,” Sigaty said. “As far as the multiplayer game goes, we’ll definitely see changes across all three races. What those changes are… if I knew I couldn’t tell you, but we don’t know. We’re going to continue to look at the game and see where the holes are and see what makes the best sense for the game… we’re very, very early in the process for Heart of the Swarm.”

But fear not, Terrans – at Blizzcon, Blizzard announced four new internally-developed mods are in development for StarCraft II, titled StarJeweled, Left 2 Die, Aiur Chef, and Blizzard DOTA.

Despite the trademark controversy surrounding Valve’s hostile takeover of the “DOTA” acronym, Sigaty said Blizzard DOTA will be the largest of the mods and is expected to be released last. Left 2 Die may be Blizzard’s way of publicly poking back at Valve, as it features hordes of undead and, obviously, a similar title to Left 4 Dead. StarJeweled is a version of a Bejeweled tower defense game, and Auir Chef is best described as Iron Chef for a Protoss cook.

All mods are expected to be released “within the next few months” for free download.


Starcraft II Hands-On: Left 2 Die

In space, no one can hear you swear in Blizzard’s challenging Starcraft II mod.

Of the four mods for Starcraft II on display at BlizzCon 2010, Left 2 Die is arguably the toughest. The mod drops you into a variation of the Outbreak campaign mission in Starcraft II where you had to deal with colonists infected with a zvirus that turns them into unfriendly monsters intent on murdering you. The mode supports two-player cooperative play for you and a friend to team up and fend off wave after wave of infected creatures and zerg. However, like the Outbreak campaign mission, Left 2 Die is going to make you work overtime for victory. We tried a demo of the upcoming mod on the BlizzCon show floor that had us fighting for our life.

The mod features more of a story component than the other mods we saw, with a short cinematic featuring Jimmy Raynor that set up the action. In terms of structure, the gameplay is very similar to Outbreak’s in that you’ll have to take two very distinct approaches to the challenge at hand. The level will shift between day and night cycles, each of which require a different style of play. The daytime sequence is, first and foremost, preparing for the attacks that come at night. However, you’ll also have to spend some time and resources on exploring the map and wiping out the infected settlements that spawn evil forces. It’s a tricky balancing act, but you’ll be able to unlock and purchase technology and upgrades that will help, although you won’t have much room for error. Cooperative play helps, but anyone you tap to lend a hand during the mode needs to be good because things will end badly otherwise.

Left 2 Die will definitely keep you busy with its level of challenge. The mod has an unrelenting pace that will force you and a friend to be at the top of your game, which is pretty cool, albeit in a masochistic way. That said, it might work as a nice drill to help you hone your skills, as well as anyone you’re considering as a potential teammate for competitive play. While the level of challenge might be a kick in the pants for some, Left 2 Die is worth a look when it becomes available on Battlenet, free of charge, in the months to come.
 
Poslednja izmena:
Yep, i to ga je Boxer (ne Slayers_Boxer nego ovaj drugi :D) dosta lako sredio...
Igra je svejedno bila dosta interesantna i nekoliko puta sam mislio "a evo, FD se odbranio, ima 6-7 roaches, sad ce ga podje u napad i gg..." - jok :D

Ako ima snimak na YT nece ga uskoro biti ;) Sigurno ce neko da pusti ovaj mec negde!
Zezate da je FruitDealer vec pukao ?
Ima li na YT snimak meca ?
 
Jel' ima nacina da se sacuva neki od ovih streamova nekako? Ili barem late view.. tajming je jako tezak za uklapanje :(
 
^ skokni do GOM studija, ako si vec u Seulu :D

Snimci se ponekad pojave na Youtube-u ali veoma brzo nestanu... Nemam resenja.
 
Pa kako da skoknem kad ne mogu ni da stignem da ih pogledam na TV-u :D Treba mi 5 sati da bih pogledao :( Sat do tamo, sat nazad, 3 barem sata tamo..
 
Stigao juče SC2 najzad. Jeej sada i ja (noob najveći) mogu da igram multiplayer.

Ima li neko da je noob pa da hoće da igra protiv mene da se malo uhodamo? Odo' da ostavim id na onoj temi...
 
Ako nista drugo igraj malo protiv AI-a, dosta je dobar za uigravanje... a i ne gubis poene ;)
To te naravno nece uvesti u Diamond ligu ali je po meni prijatnije za pocetak :D
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno