Šta je novo?

Crysis 2 [pc only]

Opet ne vidim u čemu je problem. Ti odigraj igru u najboljem nivou detalja u kom možeš u tom trenutku, pa nemoj posle više nikada ako ne želiš.
Meni se recimo Crysis jako sviđa kao igra i do sada sam ga završio sigurno 6 puta u celosti. Dva puta kada se pojavio i po jednom posle svakog bitnijeg apgrejda. Planiram da ga odigram bar još jednom kada budem uzeo jaču grafiku i 120Hz full hd monitor :p
 
Upravo tako.
Kriza i dan danas izgleda bolje od bilo koje igre (Ako neko kaze da je metro bolji moze slobodno na terapiju...). Kada je izasla, izgledala je bolje od bilo koje igre i na medium setovanjima.
 
PC nije konzola, i tu se neke stvari guraju do maksimuma. Ali vecina razvojnih timova pretjeruje, odnosno ne nudi pravi "grafika-performanse" odnos. U Crysisu, u graf. opcijama, se mora poprilicno degradirati kvalitet grafike da bi se dobio koji frame vise.

Crytek kroz svoje igre promovira engine, i to jeste problem i veliki promasaj. Krajnjem korisniku je to totalno nebitno, a developeru (potencijalnom kupcu tog engina) je jos manje bitno.

Medju prvima sam petljao po cfg fajlovima, sto sam i okacio u zvanicnoj temi, tako da znam o cemu pricas. ;) Sa tim fajlovima igra je radila bar 30% bolje uz jedva primetnu razliku u grafici, ali bez obzira na to i dalje mislim da je optimizovanija od vecine igara, bar kada se uzme u obzir ono sto pruza.

Kako je CE3 zapravo utegnuti CE2, mislim da ce Crysis 2 raditi priblizno isto kao kec, a da ce pritom izgledati bolje (osim ako Nvidia ne umesa prste :)).

Cuj, uvijek postoji gore optimizirana igra.
 
Ne slažem se. Zašto ne bi mogli da naprave igru (kao što već jesu uradili sa prvim delom) koja će da bude grafički sveža i za 5 godina?
Zar su zaista svi ljudi toliko sujetni da moraju da igraju igru na maksimumu detalja odmah?

da ljudi su ultra sujetni. Pogotovu u Srbistanu. Cim izadje Crysis 2 krenuce pisanija po forumu o tome kako im radi, kupovace se odma nove graficke......i onda ce se smiriti...do sledeceg Crysis-a:d
Meni je sve to dojadilo, mozda zbog godina. Hmmmmm..kolika li je prosecna starost gamera na bench-u sta mislite?
 
CryEngine 2 jeste dobar ali ne razumem te ljude, pa jer ima jos igara koje koriste ovaj engine, ima ona jedna neka cartoon pucacina i nista vise, gde je njima zarada tu?
 
Zato i izlazi za konzole. Cevat nije bio zadovoljan prodajom od milion i više kopija i krivi PC igrače (pirate). Crysis 2 bi veoma lako mogao biti odlična čak izuzetna igra za današnje pojmove s obzirom koliko je kvalitet igara opao ali ko što kaže starac, to im nije primarni cilj. Glavno je da prikažu mogućnosti endžina, verovatno su zato izabrali New York i najavili mogućnost destruktcije svega i svačega. Realno da su napravili pucačinu zatovorenog tipa endžin se ne bi pokazao u pravom svetlu kao što može ako se za tip igre izabere open-world igra a za lokaciju ostrvo ili otvoreni grad.

Iako se čini da je poslednjih godina najezda open-world igara retko koja igra koristi endžin sposoban da otvoreni prostor dočara kako valja. Crysis je jedna od tih retkih igara koja nema učitavanja zona i sličnih zaostataka iz prošlosti (primer traljavog endžina je Gamebryo jer na današnjim kompovima se dešava da ne radi najbolje, stutteruje, ima užas prikaz udaljenih ćelija/zona itd.)

Od današnjih endžina je CE2 na prvom mestu kad je u pitanju dočaravanje open worlda, posle ide malko blurovani ali svejedno dobro izvedeni Avalanche engine 2. Svim ostalima malo fali da budu odlični: X-ray engine ima problema sa prikazom foliage, Dunia je jednobojan endžin, RV3 izgleda zastarelo i takođe ima buđavu vegetaciju, Frostbite u BC2 ima užasan prikaz vegetacije (prvenstveno drveća , grana i lišća) kao i teskture slabog kvaliteta, RAGE ima slabe teksture, ćoškaste likove, slabu vegetaciju (to su GTAIV boljke, čeka RDR)...
 
Poslednja izmena:
E al si ga lupio za Duniu, mislim da bi ti se smejao i cistac u Ubisoftu.
 
E al si ga lupio za Duniu, mislim da bi ti se smejao i cistac u Ubisoftu.

Nisam mislio bukvalno. Uostalom pogledaj i sam:

4c1db4a2080f.jpg
8e11cac02361.jpg

7bea43cdf746.jpg


Ubisoftovi domari misle da je i Sunce sivo. Kako i ne bi kada rade u krš kompaniji koja pravi krš igre...
 
PC nije konzola, i tu se neke stvari guraju do maksimuma. Ali vecina razvojnih timova pretjeruje, odnosno ne nudi pravi "grafika-performanse" odnos. U Crysisu, u graf. opcijama, se mora poprilicno degradirati kvalitet grafike da bi se dobio koji frame vise.

Kad se pojavio Crysis uzeo sam 8800GT (g92), i sa degradiranom grafikom igra je bila par svetlosnih godina ispred svega što je postojalo. Koga je bila briga što se tada praktično igra nije mogla pokrenuti na dx10 u Visti? Kad je i ovako otkidala. Kasnije mi je došla pod ruke 285, i Crysis na max (sem AA), sve je bilo još bolje.

A igra je posle 3 godine još uvek par svetlosnih godina ispred svega ostalog. Meni lično ne smeta ako iskoriste sve potencijale, pa neka stave, lupam, i 10x veće teksture nego što današnji hardver može da obradi. Ne visi nož nad glavom da se moraju upaliti teksture na ultra mega giga high. I bez toga igra može da izgleda najbolje danas, a pri tom da bude sveža i kroz 3-4 godine.
 
[/QUOTE]Od današnjih endžina je CE2 na prvom mestu kad je u pitanju dočaravanje open worlda, posle ide malko blurovani ali svejedno dobro izvedeni Avalanche engine 2. Svim ostalima malo fali da budu odlični: X-ray engine ima problema sa prikazom foliage, Dunia je jednobojan endžin, RV3 izgleda zastarelo i takođe ima buđavu vegetaciju, Frostbite u BC2 ima užasan prikaz vegetacije (prvenstveno drveća , grana i lišća) kao i teskture slabog kvaliteta, RAGE ima slabe teksture, ćoškaste likove, slabu vegetaciju (to su GTAIV boljke, čeka RDR)...[/QUOTE]

Respect za ovo, u pravu si totalno
 
Kad se pojavio Crysis uzeo sam 8800GT (g92), i sa degradiranom grafikom igra je bila par svetlosnih godina ispred svega što je postojalo. Koga je bila briga što se tada praktično igra nije mogla pokrenuti na dx10 u Visti? Kad je i ovako otkidala. Kasnije mi je došla pod ruke 285, i Crysis na max (sem AA), sve je bilo još bolje.

A igra je posle 3 godine još uvek par svetlosnih godina ispred svega ostalog. Meni lično ne smeta ako iskoriste sve potencijale, pa neka stave, lupam, i 10x veće teksture nego što današnji hardver može da obradi. Ne visi nož nad glavom da se moraju upaliti teksture na ultra mega giga high. I bez toga igra može da izgleda najbolje danas, a pri tom da bude sveža i kroz 3-4 godine.

Ne bih rekao. Crysis je igra jako lijepog okruzenja, pa izgleda dobro i kada se spuste detalji. U mnogim graf. elementima je iza nekih naslova.

Da smo tada kada se igra pojavila imali tih 10+ frejmova vise, puno bolje bi prosla. A to je najmanji problem odraditi.
 
G@W je sve rekao kako valja ali mislim i ja da nije igrao Just Couse 2.
 
G@W je malo pobrkao neke stvari :) Foliage texture, texture inace, su dodatci. Nisu engine feature.
 
Nisam mislio bukvalno. Uostalom pogledaj i sam:

4c1db4a2080f.jpg
8e11cac02361.jpg

7bea43cdf746.jpg


Ubisoftovi domari misle da je i Sunce sivo. Kako i ne bi kada rade u krš kompaniji koja pravi krš igre...

Da, prave krs igre... mozda za tebe. Svejedno, ako se secam ti slabo i igras a opet kritikujes sve sto izadje?:trust: Way to go sa kriticizmom...

A u svakom slucaju ovo sam mislio ozbiljno da si lupio posto kolorit i nema nikakve veze sa engineom. Pogledaj Avatar koji je isto radjen u ovom engine-u ako oces bar da uporedjujes. Inace ti bukvalno mozes da napravis igru u nijanski jedne boje gotovo u svakom enginu ako vec hoces.
 
Ne znam kako nekome moze da se svidja Dunia engine, tako je plastican i sav nikakav, igrajuci FC2 ona brda kao od plastelina da su i to jos od onog bezbojnog.:D CryEngine 2 je realnost za njega
 
odoste u off. a crysis ne deluje plasticno? crysis je uradjen u cyber fazonu i mora tako da deluje i mora da bude lepsi jer je na jeb.enom tropskom ostrvu +sneg i led.

a ova slika iz fc2 ne deluje da je sve na ultra high poodesavanjima i nema AA,jeste jednobojniji fc2 ali su uspeli da prikazu taj deo afrike onakav kakav jeste i detalji su brutalno odradjeni[uporedite gume,svetla,kontrolne table itd npr sa suv-ova iz fc2 i krize-e tu kriza ispada i vise nego smesna,mrzi me da slikam i kacim sad da ubedim i ove sto su mnogo tvrdoglavi,ti detelji su na novou cs source,ali ok voda itd je bolje odradjeno u crysisu i iz daljine sve deluje svetlucavo,sjajno itd a i samo tropsko ostrvo je lepse,dakle da su te sitnice odradili bila bi savrseno graficki odradjena igrica. Tu je fc2 po mom misljenju ispred a i delimicno vegetacija[neki veliki listovi koji deluju neverovatno realno itd] mada ima lose odradjenog drveca. Sve u svemu ocekujem da ce crysis 2 biti kompletnije odradjen graficki ali da ce biti i ispeglaniji, u crysisu i warheadu bolesno opada fps bez ikakvog razloga,npr pri eksplozijama je stabilan a onda u nekom cosku iz stena sa min detalja opadne za 10+.
 
Poslednja izmena:
Ajde i ja gresim u kucanju cesto, ali sad cu da budem Goranshtajn i da ti kazem da ti je pravopis na nuli. Barem jedno veliko slovo posle tacke bi bar malo izvuklo stvar.:D
 
Ajde i ja gresim u kucanju cesto, ali sad cu da budem Goranshtajn i da ti kazem da ti je pravopis na nuli. Barem jedno veliko slovo posle tacke bi bar malo izvuklo stvar.:D

Ma pravopis je nebitan, bitno da decko zna koji je engine dobar a koji los:D
 
Bitno da meni, koji ne igram igre već ih samo pljujem, čistač Ubisofta kaže da nemam pojma. Dok sa druge strane Gdin_M, alias "8800GT-sve-u-fullu" večito priča kako je Dunia super endžin iako je za ovo vreme pokrenuo DVE igre (jednu solidnu i jednu krš). Takođe, taj isti Gospodinm veruje je EGO endžin dobar endžin i da će jednog dana neko u njemu napraviti igru koja nije "žuta"...

Inace ti bukvalno mozes da napravis igru u nijanski jedne boje gotovo u svakom enginu ako vec hoces.

Ekstra! Pitam se samo, zašto to niko ne radi osim dve veoma "kvalitetne" firme kakve su Codemasters i Ubisoft...
 
Poslednja izmena:
Nisu samo oni. Kako se zove onaj ekstra giga mega shooter za PS3, onaj sto je najavljivan fejk renderovanim "gameplay" trejlerom pa je postao poznat. Videli smo kad je to izaslo kad je neko odavde iz zahebancije stavio za poredjenje regularan skrinshot i isti taj konvertovan u grayscale. :p
 
8800gt u fullu? Ajde daj mi citat kad sam ja to rekao?:trust:

priča kako je Dunia super endžin iako je za ovo vreme pokrenuo DVE igre (jednu solidnu i jednu krš).

Pa to su trenutno 2 igre koje pokrece. Ako neko kupi licencu za engine ili ubisoft hoce jos neku igru na vom engine-u on ce da je razvija. Ne znam sta je tu problematicno, engine je odlican, pitaj svakog ko se imalo razume o razvoju igara i ko je uopste probao te igre da ti kaze kako radi i kakav prikaz ima u odnosu na performanse. Samo neko ko nema blage veze ce reci da je engine krs.

Takođe, taj isti Gospodinm veruje je EGO endžin dobar endžin i da će jednog dana neko u njemu napraviti igru koja nije "žuta"...

Engine je za ovih par godina dosta optimizovan i ako si "kojim slucajem" probao dirt2 video bi kako izgleda engine i kako radi. To sto je igra zuta, braon, narandzasta je stvar do toga sto to pali Codemasterovce a ne sto engine prikazuje te boje.

Ekstra! Pitam se samo, zašto to niko ne radi osim dve veoma "kvalitetne" firme kakve su Codemasters i Ubisoft...

Pa Codemasters pate za tim vizuelnim dizajnom, sta tu mogu sem da ih proklinjem, a ovo za Ubisoft ti ne stoji jer oni koriste vise vrsta engine-a i imaju totalno razlicite igre. A da, ne znam zasto to uopste i pisem tebi, posto ti ocigledno ubisoft igre si samo video u trailerima.
 
Sam engine ne zadaje boje koje ce se koristiti u igri, vec to rade dizajneri/programeri. To shto je FC2 ispao tako "siv" je verovatno zbog toga shto je neko iz dizajnerskog tima reshio da treba docharati Afriku kao mesto gde ima mnogo prashine u vazduhu, sve izgleda depresivno itd...
 
Nisu samo oni. Kako se zove onaj ekstra giga mega shooter za PS3, onaj sto je najavljivan fejk renderovanim "gameplay" trejlerom pa je postao poznat. Videli smo kad je to izaslo kad je neko odavde iz zahebancije stavio za poredjenje regularan skrinshot i isti taj konvertovan u grayscale. :p

A ti si ga igrao, pa znas da je daleko od tog prvobitnog renderovanog snimka? :trust: Ko je mislio da je to realtime, taj je i zasluzio da bude prevaren, ali konacan proizvod uopste nije mnogo losije ispao..
 
Fazon je sto Killzone 2 ima vecu paletu boja od 90% danasnjih shootera... Ko je igrao zna da je svaki nivo bukvalno potpuno drugaciji od prethodnog po pitanju kolorita. Industrijski art style diktira upotrebu boja. Prozivati KZ2 zbog tako necega je kao da neko kaze da Mirror's Edge nema boja, a jasno se zna zbog cega je tako.
 
Ne znam kako nekome moze da se svidja Dunia engine, tako je plastican i sav nikakav, igrajuci FC2 ona brda kao od plastelina da su i to jos od onog bezbojnog.:D CryEngine 2 je realnost za njega

Pa evo ja cu ti takodje reci da mislim da je Dunia fenomenalan egine. To sto je FC2 izgledao tako kako je izgledao realno nema nikakve veze sa potencijalom koji ova mashinica ima. A kad to kazem mislim na tu tvoju primedbu da su odredjeni elementi izgledali kao da su od plastelina. Te stvari druze moj imaju veze iskljucivo i samo sa nacinom na koji je neko odradio spekularne teksture koje definisu stepen refleksije. Ako ovo odradis kako valja, dobijes realsitican prikaz a ako malo preteras dobijes nesto drugo. U svakom slucaju to ima vrlo malo veze sa samim engine-om koji pokrece sve to.

Ekstra! Pitam se samo, zašto to niko ne radi osim dve veoma "kvalitetne" firme kakve su Codemasters i Ubisoft...

Sto se tice kolorita takodje stoji da nema nikakve veze sa engine-om. Ljudima koji su radili na FC2 igri bio je cilj da docaraju u koloritu ili gami ono sto su dobili na foto materijalu kada su bili na safariju u Africi. Znaci to je bio cilj i zato je kolorit za razliku od prvog dela takshi tj. blizi bojama kakve su u prirodi. To je jedno a drugo je opet kontra od toga, tj. da se koliko je to moguce igra osloni na grafizam kakav je imao prvi deo, koji je bio prakticno vise cartoonish. Dakle zato je malko vise plasticna, jer ako pogledas kako je inkarnat (koza tj. tkivo) bilo bojeno u prvom delu i kako je izgledalo onda je sve jasno.

Izgleda da je neko je u medjuvremenu skontao da je za igre koje spadaju pod open FPS svakako bitniji frejmrejting od grafike tj. da rade propisno a ne da stucaju i ja se s time apsolutno slazem.

Licno mislim da igri kao sto je FC2 zamerke treba traziti u drugim segmentima a ne u ovom grafickom delu, koji je ruku na srce i mogao biti bolji ali bi onda igra svakako losije funkcionisala. No, pored ovoga treba istaci da ovaj engine gura odredjene efekte tipa sunrays i tome sl. za primer, i to tako da mu jedan Cry Engine moze samo da pozavidi. Sve u svemu, Dunia obacava i ja verujem da ce neki njen naslednik biti svakako konkurentan CE3, ako ovako nastave njeni tvorci.
 
Poslednja izmena:
Fazon je sto Killzone 2 ima vecu paletu boja od 90% danasnjih shootera... Ko je igrao zna da je svaki nivo bukvalno potpuno drugaciji od prethodnog po pitanju kolorita. Industrijski art style diktira upotrebu boja. Prozivati KZ2 zbog tako necega je kao da neko kaze da Mirror's Edge nema boja, a jasno se zna zbog cega je tako.

Ma daj, do traina sve skoro pa isto izgleda.
Igra ima odlicnu grafiku, ali reci da ima veci paletu od 90% shootera...
 
A da, ne znam zasto to uopste i pisem tebi, posto ti ocigledno ubisoft igre si samo video u trailerima.

Da raspravimo ovo već jednom. Ti meni spočitavaš da ja ne igram igre jer:

a) nisam igrački svaštojed kao neki i ne znam svaku igru City Interactive-a napamet, nije mi poznato koliki je krš neki novi azerbejdžanski klon Painkiller-a pošto nisam dotičnu igru prvo prešao pa tek onda zaključio da je *****
b) nisam član neke torrent organizacije, nisam tu da viknem KUPUJE SE! prvih sat vremena po "stavljanju" igre u "izlog prodavnice"
c) ne patim od toga da svaku igru MORAM odigrati pet dana po "pojavljivanju", čak sam toliko naopak da neke igre odigram pola godine od datuma izdavanja
d) ne pitam kako se igra leči, ne zahtevam ono što počinje na c i trudim se da dam mišljenje o igri a ne samo o njenim performansama
e) ne hvalim se kako sam skupio sve achievmente, kako sam završio igru trajanja 60 sati za samo nedelju dana, ne pitam gde se nalazi prolaz za to i to (iako većina igara ima grafički indikator za sve "tajne" i "skrivene" prolaze)

Šta je od nabrojanog konkretan razlog za tvoju tvrdnju? Ili možda sve nabrojano?
Ja igre volim da igram i ne patim, kao nekad kada sam imao manje od 18 godina, da moram odigrati igru dok je friška jer se posle ubuđavi i ne valja. Za razliku od onog klinca od pre 10 godina ovaj, već sada mladić/čovek je naučio da je fast food nekvalitetna hrana (a ne samo da ne valja kada se ohladi) dok zdravu hranu možeš jesti i nekoliko sati po sravljanju, ništa joj neće faliti (voće i povrće na primer). Tako i sa igrama, ako je neka igra stvarno dobra valjaće i 3-6 meseci po izdavanju kada hype splasne i grafika bude nešto manje impresivna.

Ja sam oduvek probavao/igrao Ubi igre i uvek su bile mediocre. Kvalitet im se nije podigao niš' za ovih 10-13 godina, već smo došli do situacije da oni koji znaju da prave igre a preživeli su nešto palamude: Blizzard izdaje igre kad mu se ćefne, Relic nešto petlja umesto da naprave HW3, Valve podmazuje parnu mašinu umesto da završi Half Life već jednom, Bioware prodaje jednu te istu igru 8 godina, samo menja skinove i temu. Crytek i poslednje mohikance sa istoka ne bih uvrštavao u tu grupu. Crytek spada među tehničare kao nekada id, Epic, Monolith.
 
Pazi, svako ima pravo na svoje misljenje i to stoji. Ali ja iako sam svastojed koji igra sve ima bar neku stranu kritike zato sto je igru probao i odigrao i mogu slobodno o njoj da sudim iz neke objektivne perspektive, a ne zato sto ja igram samo vr` igre i sve ostalo je dno dna i krs i to cu da nabijam drugima na nos.
 
Vrh Dno