Šta je novo?

Problem sa Pakomom i priznavanjem garancije od strane istog molim za mishljenje

  • Začetnik teme Stimpy79
  • Datum pokretanja
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
S

Stimpy79

Guest
Kao prvo pozdravljam sve na forumu.Prijavio sam se na ovaj forum zato shto znam da ovde dolaze izuzetno struchni ljudi i potrebno mi je vashe mishljenje o svemu.Post ce biti malo duzi jer je problem malo duze prirode.Izvinjavam se ako sam u pogreshnoj sekciji postovao al nov sam ovde tako da verujem da ce te mi progledati kroz prste.

Sklapao sam novi komp ali zbog nedostatka sredstava da sklopim odjednom ceo rachunar kupovao sam komponentu po komponentu. Posle jedno 7 meseci sam konachno doshao do svih komponenti i one su sledece Q6600, Geinward 9800gtx+(dva kom za SLI), plocha MSI P7N SLI Platinum Zilent, 8GB DDR800 kingston hiperX, cooler master real power m700 napisao sam samo one bitne komponente. Problem se javio sa plochom. Rachunar je sklopljen ali u prvi PCI-E slot nije mogla da se stavi kartica jer se plastichni shtitnik sa audio ulazom za stare tipove dvd i cd hitacha nalazi odmah iza slota pa kartica nije mogla da udje u slot jer je udarala u njega. Plocha je kupljena u Zrenjaninskom pakomu pa je kod istog i odneta da se problem reshi. Serviser je uklonio plastiku i kartica je lepo ushla u slot.

Odneo sam komp kuci i pocheo sa standardnom procedurom instalaije sistema vista 64 i drajvera kada je vista pochela da izbacuje upozorenje da jedna kartica nema dovoljno struje i da ce je sistem iskljuchiti da bi sprechio oshtecenje. Prvo shto sam pomislio da se neshto zabagovalo pri instalaciji nekih drajvera pa sam restartovao rachunar medjutim posle restarta nije se podizao sistem sve komponente i svi ventilatori su se chuli da rade al se nije dizao sistem estartovao sam rachunar opet i onda je sve stalo. Pomislio sam da je mozda napajanje i dneo sam rachunar u servis gde sam kupio 70% komponenti u pakomu sam uzeo samo plochu i memoriju sve ostalo u tom servisu. Ljudi iz tog servisa su nashli kvar da je u pitanju matichna plocha.

E sad dolazimo do glavnog problema. Odneo sam plochu u servis u servisu smo bili prisutni u tom momentu samo ja pakomov serviser i jedan moj drugar koji me je dovezao do servisa. Prodavac je uzeo plochu izvadio iz kutije a moj zahtev pregledao vratio u kutiju i rekao da ce da poshalje na garnciju. Kasnije je tvrdio da nije pregledao plochu shto je najobichnija laz i to moj drugar moze da potvrdi ali sve i da je nije pregledao to je njegov problem jer on je duzan da prlikom prijema na garanciju to uradi da bi proverio da plocha nije oshtecena. Plocha dalje iz servisa u zrenjaninu odlazi u Beograd pa iz Beograda u Nish i posle mesec dana se vraca u Zrenjanin sa jednim pinom na soketu ishchupanim i to u korenu i nekoliko okolnih pinova blago oshtecenih oko tog ishchupanog sa zalepljenim servisnim listom preko ploche oshteceno vratiti. Naravno garancija otpada ne vazi na fizichko oshtecenje. Ja ih pitam shta je ovo oni mi kazu pa kao to ti je sigurno u onom servisu oshtetio taj koji je skidao proesor,a svi vrlo dobro znamo da taj procesor sa soketa moze da montira i skine neko ko ga nikad u zivotu nije montirao bez ikakve shanse da ako ima i malo mozga da ga oshteti a kamoli serviser koji ih je montirao na milione. pogotovo shto ga je skidao u mom prisustvu tako da je oshtetio soket to bi se videlo iz aviona poshto kad fali pin ne moze da se ne vidi rupa na soketu inache rupa se vidi na soketu kroz celofan od ploche tako da bi je sigurno videli u opakomu odma i vratili bi mi plochu posle tri dana nazad a ne tek posle mesec i po dana.

Otishao sam u udruzenje za zashtitu potroshacha gde sede totalno nekompetentni ljudi iz ove oblasti bez ikakve namere da se konsultuju sa nekim kompetentnim u vezi ove stvari i ljudi iz pakoma su im prodavali priche tipa kao to oshtecenje ne moze da se vidi golim okom potrebna je lupa da bi se videlo i ja nemam pojma o chemu pricham, mislim koja pricha potrebna je rupa da bi se videli demolirani pinovi, a druga pricha je bila da je soket verovatno sohtecen prilikom montiranja grafichkih kartica jer su one montirane u drugom servisu pa je taj tamo serviser eto gurao karticu u soket ploche i oshtetio isti, a da tuga bude veca kartice su montirane u pakomovom servisu i kakve one veze imaju sa soketom. Sve mi se chini da je pricha sledeca, pokushavali su biosima da ozive plochu u Beogradu pa kad nisu uspeli poslali su je u Nish pa kad ni tamo nisu uspeli da je povrate iz mrtvih neko je lepo uzeo shpic kleshta ishchupao pin i lepo vratio nazad plochu sa oshtecenjem i prichom kako sam je ja takvu poslao njima da se ne bi garantovala plocha inache ovo nije jedini sluchaj u Zrenjaninu choveku su vratili laptop sa polomljenim displejom al kad je chovek pocheo da preti sudom dali su mu novi laptop a isto je neshto bilo crklo na laptopu i sa garancije iz Beograda je vracen sav demoliran. Slike sa soketom ploche cu naknadno postovati kao i film koji cu staviti na you tube gde sam kamerom snimio kako izgleda oshtecenje molim za vashe mishljenje ovako na slepo i unapred se izvinjavam zbog nedostatka slika i filma.
 
Poslednja izmena od urednika:
Da si koristio SPACE i ENTER, mozda bi i neko mogao da razume ovo sto si napisao..ovako...tesko.....:S:
Edituj to! :whip:
 
ja sam procitao ... nisam neki IT ekpert ali za ove stvari i ne treba biti ...

ako tvrde da si ima dao slomljeno i da je to tako doslo, a ti znas da nije bilo slomljeno, onda im ti nesto slomi pa reci - e sada sam ja slomio :)
 
Da si koristio SPACE i ENTER, mozda bi i neko mogao da razume ovo sto si napisao..ovako...tesko.....:S:
Edituj to! :whip:

Pa ne vidim zashto ti treba space i enter da bi neshto prochitao ja za to koristim ochi.U svakom sluchaju nebitno bitno je da se soket ne moze tek tako oshtetiti pogotovo ne prilikom ugradnje procesora jer svi znamo da je chitav sistem tako napravljen da chak i totalni amater moze da ugradi procesor a pogotovo se ne moze oshtetiti pin na soketu prilikom ugradnje grafichke kartice nek mi dovedu tog servisera koji je gurao grafichku u soket pa da ga nominujemo za nobelovu nagradu za imbecilnost.Evo link za film sa tube
http://www.youtube.com/watch?v=NrEO_DS2byo
 
Namucih se i ja da procitam do kraja;).
Jedno znam a to je da su mi tipovi iz Pakoma uvek bili antipaticni tako da kod njih nikad nisam bilo sta kupio:d.Dok je radio Eurolink kupovao sam tamo,sada sam presao u WinWin i ponesto u Gigatronu.
Budi uporan ali mi se cini da ce da te vozaju dok se tebi ne smuci i ne odustanes od svega.
 
Covek nahvali forum i rece da "ovde dolaze izuzetno struchni ljudi", a saveti su kao iz ghetta. Lomi koske i izloge :D

U vezi teme, pokusaj da obavestis o problemu visu instancu u Pakomu, objasni kako si ostecen, kako je ploca pregledana pri prijemu i primljena na garanciju bez znakova fizickog ostecenja. Mozes i suptilno da naglasis da ces istrajati u "borbi za pravdu" i pomeni rec "inspekcija".

Makar bih ja tako radio da mi predam plocu sa normalnim socketom, a vrate mi sa demoliranim. To srpsko lomljenje je isto opcija, ali makar kad bi znao ko je odgovoran, pa da se ispraznis ako nista drugo. Lomljenje zrenjaninskog izloga i galama na radnika koji je uredno primio plocu na garaniciju ne vodi nikud...
 
Pazi problem je shto taj radnik sad pochinje jako da laze verovatno su mu pretili gubitkom radnog mesta ali ja imam svedoka koji moze da potvrdi da laze ko pseto i to on vrlo dobro zna.Shto se tiche vishe instance pa ja sam se njima prvima i obratio,chak je i chovek iz udruzenja za zashtitu potroshacha prichao sa glavnim serviserom koji mu je prodavao priche da ja lazem da se tooshtecenje moze videti samo mikroskopom a ako si pogledao film sa youtube-a koji sam postovao mozesh videti da se vidi iz aviona rupa na soketu.Uglavnom ovo je otishlo u blicovu redakciju sad upravo ide u redakciju B-92 oni prosto obozavaju ovakve teme i u redakciju sveta kompjutera Miodragu Kuzmanovicu koji obozava ovakve teme pa cemo videti shta ce od svega ispasti a i oni iz udruzenja su reshili da stvar isteraju do kraja.
 
Ja sa Pakomom u NS imam samo pozitivna iskustva, no, whatever, trebaš se obratiti nekom šefu, i pokušati lijepo objasniti da je neko morao pregledati tu ploču, potpisati se, i istu poslati na garanciju, te ako taj neko nije vidio da je ploča oštećena, znači da i nije bila oštećena, i da ju je neko u servisu oštetio.

;)
 
Pazi problem je shto taj radnik sad pochinje jako da laze verovatno su mu pretili gubitkom radnog mesta ali ja imam svedoka koji moze da potvrdi da laze ko pseto i to on vrlo dobro zna.Shto se tiche vishe instance pa ja sam se njima prvima i obratio,chak je i chovek iz udruzenja za zashtitu potroshacha prichao sa glavnim serviserom koji mu je prodavao priche da ja lazem da se tooshtecenje moze videti samo mikroskopom a ako si pogledao film sa youtube-a koji sam postovao mozesh videti da se vidi iz aviona rupa na soketu.Uglavnom ovo je otishlo u blicovu redakciju sad upravo ide u redakciju B-92 oni prosto obozavaju ovakve teme i u redakciju sveta kompjutera Miodragu Kuzmanovicu koji obozava ovakve teme pa cemo videti shta ce od svega ispasti a i oni iz udruzenja su reshili da stvar isteraju do kraja.

Uslikaj kvalitetno socket, to mikroskopsko ostecenje i prilozi kao dokaz. Javice se vec neko strucniji, ali npr. uz moju DFI plocu se dobija veliki papir sa ilustracijom i ogromnim crvenim slovima porukom tipa: "garancija se ne uvazava ako na socketu ne stoji zastitna plastika i postoje vidljiva ostecenja na socketu". Koliko znam, svaki iole normalan serviser to prvo pogleda, i posto nije u pitanju mikroskopsko ostecenje, to je tvoj najjaci argument po meni...
 
Pa shto se toga tiche sve je bilo po peesu imam i slike na kojima se vidi oshtecenje ali ne mogu da uslikam da se vidi bash ko uzivo nemam bash tako kvalitetnu kameru ali se i na snimku sa tube moze videti oshtecenje da tuga bude veca sve je to serviser u mom prisustvu i prisustvu svedoka odradio ali sada laze verovatno su mu pretili otkazom medjutim ako stvar bude ishla do kraja ja imam svedoka da potkrepi moju prichu i on to zna ali sad momentalno pokushavaju da stvar srede na buku i nadaju se da ce uspeti da mi ogade celu situaciju shto su u neku ruku vec i uspeli i da cu ja da odustanem od svega a slike cu postovati uskoro
 
Kacim i par slika cisto da se vidi, a ako bude potrebe za cistijim slikacu ponovo nije problem pa cu okaciti
 

Prilozi

  • slika1.jpg
    slika1.jpg
    147.9 KB · Pregleda: 461
  • slika2.jpg
    slika2.jpg
    164.3 KB · Pregleda: 376
SLike su ti uzasne, pozajmi fotoaparat sa boljom optikom, upali makro mod.
Napravi slike iz boljih uglova, moras da obezbedis bolje osvetljenje, i slikaj u najmanje 4000pixela i obrati paznju na zoom.
 
Firmi kao sto je pakom sigurno nije problem da zamene plocu, verovatno su je u BG dobili sa iskrivljenim pinom i na osnovu toga ti je vratili.

Vidi sta lokalni pakomov serviser okolise i zasto toliko laze kad je tvoja ploca u pitanju, on samo tu radi i ako reklamacija ispunjava sve uslove njemu je cista savest :D sem ako nije iskrivio neki pin, a ovima u BG rekao da je takva doneta..

A i krivi pinovi se ispravljaju :D
 
Poslednja izmena:
Pitam se zasto me ne cudi ovakva prica. Uvek ima pojedinaca servisera koji su filozofi. Verujem da je doticni ili mozda neko drugi slucajno ostetio socket i da se sada pravi grbav jer to je ipak skupa ploca, kao pola njegove plate. Nema tebi druge nego da ides preko udruzenja za zastitu potrosaca i trzisne inspekcije. Naravno i pored toga sto ces dobiti drugu plocu imaces i dalje problem kod instalacije windowsa. Poruka koju si dobio da jedna od grafickih karti nema dovoljno struje ukazuje na napajanje. Gledaj da nabavis jace. Ipak je to Q6600 8GB memorije, ko zna koliko HDD-ova i 2x GTX9800+. Vuce to sve zajedno podosta.
 
Pa pazi ovako on je pregledao plochu i primio je u ispravnom stanju a posle tvrdio da je uopshte nije pregledao nego da je samo tako u kutiji poslao znachi ja sam mirne dushe mogao da mu donesem ciglu pa da nju poshalje pa da posle kazem da je on poslao ciglu a plochu ukrao mislim pricham ti prichu.Plocha je iz Zrenjanina poslata ispravna bila u Beogradu na servisu 2 nedelje pa iz Beograda otishla za NIsh i tamo bila 2 nedelje zar je moguce da niko 4 nedelje nije video da je oshtecena.Da je ona oshtecena stigla u Beograd za Nish ne bi ni ishla vec bi je odmah vratili.Shto se tiche slikanja sa boljom kamerom kao shto je chovek rekao nema potrebe za tim rupa na soketu se vidi iz aviona,a shto se tiche iskrivljenih pinova ovde nisu samo iskrivljeni vec i pochupani pinovi znachi nema ih na plochi i nekoliko iskrivljenih,a shto se tiche napajanja ja sam uzeo drugu plochu u drugoj radnji istu takvu i evo otkad sam montirao rachunar sve radi kao sat tako da nije napajanje u pitanju a i ova konfiguracija ne troshi vishe od 500w a ja imam napajanje od 700w.
 
Neko je tu iskrivio pinove, pa je verovatno pokusao da ih ispravi pincetom, a pinovi tokom "ispravljanja" obicno imaju tendenciju da se odlome.

Ko je tu kriv, u principu nije toliko ni vazno, tebi ostaje najefektnija solucija da budes uporan i da insistiras na zadovoljenju svojih prava i u ZR servisu i u Pakomu, i verovatno ce ti neko izaci u susret sa novom plocom ili nekom "kompenzacijom".

Realno gledano:
Trosak u ceni jedne ploce ne moze finansijski da se meri sa posledicama negativne reklame koja ce se kasnije osetiti u gubitku X buducih kupaca ...
 
Slike su esencijalna stvar, a ti kako hoces.
Bez kvalitetnih slika govora nema.

Inace opste je poznat savet da se svaka ploca pre predaje na reklamaciju uslikava sa datumom na slici i vidljivim serijskim brojem, jer je opste poznat trend odbacivanja reklamacije tako sto se pin odlomi u servisu i vrati kupcu nazad.
 
I slikom novina od tog dana! Daj, ne preteruj.

Primilu su ploču bez oštećenja, krivi su.
 
Izgleda da je doslo vreme da paranoicnost bude pozeljna osobina, sa sve makro slikama i novinama :S:
 
Nema mnogo filozofiranja - pošto oni neće da se lepo dogovore s tobom a kažeš i da lažu, zovi inspekciju i traži potpunu nadoknadu štete (zamena ili da ti vrate lovu). I u ovakvim slučajevima bi bilo dobro imati napismeno prijemnicu/otpremnicu.
 
Poslednja izmena:
Dužnost servisera je bila da konstatuje oštećenje u tvom prisustvu i da to napiše. Pošto to on nije uradio, servis koji je primio ploču na reklamaciju, dužan je da ti to nadoknadi. I da je bilo oštećenja po prijemu ploče u servis i da nije bilo oštećenja, svejedno. Jesi dobio revers, neku potvrdu kad si ostavljao ploču? Da li tamo piše da ima fizičkih oštećenja?
Ako imas revers gde piše da si predao ploču dana tog i tog i na njemu ne piše da ploča ima fizičkih oštećenja, stvar je jasna. Zapreti im sudom. Ako imaš nekog advokata koji će ti besplatno otići do servisa da im predoči sve to, e, to bi bilo super..
Nema šta treće..
 
I slikom novina od tog dana! Daj, ne preteruj.

Primilu su ploču bez oštećenja, krivi su.

Istovetni slucaj jednog poznanika koji je doziveo da mu se u firmi na jednoj ploci istopi pin sa vidljivim topljenjem gde se napravila kuglica na pinu, poznati Beogradski servis je na kraju vratio plocu sa obrazlozenjem da je pin otkinut, sto i jeste bio , odnosno po povratku pin su otkinuli do samog kraja kako bi sakrili topljenje, jer topljenje naravno potpada pod garantni uslov, dok lomljenje ne potpada.

Naravno posle peripetija i sto je najbitnije slika koje jasno pokazuju pinove pri prijemu na reklamaciju, samo jedna stvar je bila moguca.

Tako da slikanje pinova ostaje kao jedina opcija u pregovoru ukoliko se desi problem kao gore pomenuti.

Nista ovde nije paranoja vec jedan dobronamerni savet.
Pomenuta ploca je bila placena preko 200E i smatram da to nisu male pare.
 
Nista ovde nije paranoja vec jedan dobronamerni savet.
Pomenuta ploca je bila placena preko 200E i smatram da to nisu male pare.

Nisam mislio nista lose sa "paranojom", slazem se sa tobom u vezi svega sto si napisao.

Znam da cu ja slikati ako budem nosio nesto na reklamaciju, dva minuta posla, a moze spreciti/ublaziti eventualne glavobolje.
 
JOsh ce poceti da uzimaju DNK (tj parcice epitela sa ostrih heatsink-ova) sa ploce :) Eto ideje za CSI epizodu :)

Izvinjavam se na offu ali ovo je smesno sta ljudi danas rade :)
 
Dužnost servisera je bila da konstatuje oštećenje u tvom prisustvu i da to napiše. Pošto to on nije uradio, servis koji je primio ploču na reklamaciju, dužan je da ti to nadoknadi. I da je bilo oštećenja po prijemu ploče u servis i da nije bilo oštećenja, svejedno. Jesi dobio revers, neku potvrdu kad si ostavljao ploču? Da li tamo piše da ima fizičkih oštećenja?
Ako imas revers gde piše da si predao ploču dana tog i tog i na njemu ne piše da ploča ima fizičkih oštećenja, stvar je jasna. Zapreti im sudom. Ako imaš nekog advokata koji će ti besplatno otići do servisa da im predoči sve to, e, to bi bilo super..
Nema šta treće..

Covek je upravu , ako ti nista ne pise na SF-u da je ostecena , mogu samo da ti pljunu pod prozor . Njegova je duznost bila da pregleda uredjaj kada je stigao i da napise sta se desava sa istim .Ako nije napisano , sad mu je kasno da se vadi . Ja sam svojevremeno imao problema sa MSI-ovom 8600GT grafikom , iz radnje me poslali direktno u servis a iz servisa me poslali nazad u radnju da mi lepo overe garanciju , jer nije lepo popunjena . Doduse resili su reklamaciju brzo .
 
Ovako stoje stvari pri prijemu ploche od strane servisera ja nisam dobio nikakvu prijemnicu nishta on je samo plochu uzeo i to je to ja nisam znao da cu imati ovakvih problema mislio sam da poslujem sa normalnom firmom,a pakom je firma koja ima renome al izgleda u varanju ljudi i nichemu drugom.

Jedino shta sam dobio od njih je bio servisni list koji su mi nalepili preko kutije na kome pishe da je plocha oshtecena i da se vrati kupcu.Bio sam u inspekciji i prichao sa nachelnicom iste na koju me je uputio chovek iz udruzenja za zashtitu potroshacha .Ona je zena rekla da ce uraditi sve shto je u njihovoj moci ali da je ceo sluchaj u sushtini teshko dokaziv.

Vec polako pochinjem da gubim zivce i sve mi se gadi.Sve se svelo na moju rech protiv njihove.Da imam para kao shto nemam tuzio bi ih i gledao da sluchaj iznesem van Srbije na medjunarodne Evropske institucije koje se bave ovakvom problematikom pa da im lepo oderem kozu sa ledja sa odshtetom al eto skroz sam nemocan da uradim bilo shta.

Jedino shto mogu je da ukazem nekom buducem nesretniku o kakvim se djubradima radi i da ukazem kakve greshke da ne prave koje sam ja napravio na primer:

1.Izbegavajte tu prevarantsku firmu koja je lider u prevarama i nichemu drugom.

2.Ako vec morate da saradjujete sa tim oloshem u pakomu ako vam neshto ne daj boze rikne trazite da vam serviser koji prima to na garanciju da pismenu potvrdu sa svojim potpisom i pechatom firme kakav je proizvod primio.

Medjutim ne znam koliko ta potvrda ima smisla jer poslednja pricha koju su mi prosuli je ta da serviser u Zrenjaninu nije ovlashcen da utvrdi dal je plocha oshtecena jer nije dovoljno struchan za to ali je zato dovoljno struchan da sastavlja i rastavlja mashine i ugradjuje komponente al nije struchan da vidi dal sam mu ja doneo demoliran proizvod to boze moj mogu samo struchnjaci iz Beograda.
 
Ma mogu oni da pričaju šta hoće, nijedna priča ne pije vodu.
Ukoliko serviser nije stručan da utvrdi to što treba da utvrdi, onda ne može ni pod kojim uslovom da primi ploču na servis.
Revers ti nije izdat, to mu dodje isto kao i da je izdat a da na njemu ne piše da ima fizičkih oštećenja.
Ne mogu oni primiti robu pa da ta roba odstoji kod njih nedelju, dve, mesec dana, nebitno i da ti je posle vrate pod obrazloženjem da ima fizičke anomalije i da kao takva ne podleže garanciji.
Udji im u servis, radnju i reci da nećeš izaći odatle dok oni tebe, kao kupca ne ispoštuju a to uradi mirno i bez incidenata. Povedi još nekog u svojstvu svedoka.
Takodje, obavesti tu istu organizaciju za zaštitu potrošača o nepostojanju potvrde na kojoj piše da je u pitanju fizičko oštećenje po prijemu ploće u servis.
Nazovi i nekog novinara, mislim da će ti oni rado izaći u susret i dovedi ga u servis da uzme izjave ljudi iz servisa.
Napravi im buku i reklamu, negativnu reklamu.
Idi u sedište Pakoma, verujem da tamo ima ljudi koji će te saslušati. Oni jesu velika i ozbiljna firma a to što se tebi dešava nije politika firme, već politika pojedinaca koji rade na tim pozicijama koje hvataju tvoj slučaj. Da se firma rukovodi u globalu takvom politikom, davno bi nestali sa tržišta.
Nema šta, budi odlučan i istrajan.
Imaš i neke kancelarije koje su oformljene u BGD-u a u njima deluju advokati koji rade besplatno i daju besplatne pravne savete. Izloži im slučaj i traži neki pravni lek za njih.
 
Kupi novu plochu.....
 
Ma hebi im kevu, vataj na galamu ... samo tako možeš kod ološa da prodješ .... prvo pitaj tog majmuna zašto ti nije izdao revers? I čim je primio, i ti si izašao iz radnje, priča je gotova .... budi uporan, nije to mala para ....
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno