Šta je novo?

Problem sa Pakomom i priznavanjem garancije od strane istog molim za mishljenje

  • Začetnik teme Stimpy79
  • Datum pokretanja
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nedavno sam nazvao Pakom da naručim nešto i iznenadio se da za bilo koji artikal koji nemaju na legeru i moraju da poruče iz Niša traže da se dođe lično i ostavi kapara! Pored toga, cena je bila "samo" 1000din veća nego ona na sajtu.

Najskuplji su, skoro ništa ozbiljnije nemaju na lageru i čeka se 3-4 dana, cene često nisu one koje su prikazane na sajtu, traže kaparu i dolazak lično... :S:
 
Ja pravo da Vam kazem imam lepo iskustvo sa pakomovim servisom, tri puta sam im vracao komponente i sva tri puta su mi ih zamenili novim (najduze je bilo 2 nedelje, a komponente su kupljene preko pakomovog web shopa). Problem sam imao sa narucivanjem odnosno sa slanjem, jednom su mi poslali polovnu memoriju a jednom polovnu plocu, doduse i to su mi zamenili samo sam malo izgubio zivce tih dana.
 
uuuu trebalo im je cak 2 nedelje da ti zamene komponente sa novim... isli u Singapur autoubusom po njih?

mnogo para ja izgubim da dve nedelje kompjuter bude offline
 
Ja pravo da Vam kazem imam lepo iskustvo sa pakomovim servisom, tri puta sam im vracao komponente i sva tri puta su mi ih zamenili novim (najduze je bilo 2 nedelje, a komponente su kupljene preko pakomovog web shopa). Problem sam imao sa narucivanjem odnosno sa slanjem, jednom su mi poslali polovnu memoriju a jednom polovnu plocu, doduse i to su mi zamenili samo sam malo izgubio zivce tih dana.

Dva puta su ti poslali polovnu komponentu umesto nove i ti to zoves lepim iskustvom?!?! Mislim da nikad necu u Pakomu kupiti bilo sta.
 
Poslednja izmena:
Shto da ne? Kupi dvd-r :) Kontam to ne mogu polovno da ti prodaju a ne treba ti ni garancija :)
 
Mislim da si pogrešio od samog početka. Kupovao si komponentu po komponentu 7 meseciumesto da si štekao lovu i kupio kompletno sastavljen računar. Druga stvar je nepostojanje reversa za predatu robu na kome je konstatovano da roba nema fizička oštećenja. Slikanje sa datumom ne pije vodu jer svako datum može da nalepi koji hoće, a sliku skine sa neta. Ključne dokaze nemaš imaš samo svedoka a i oni mogu da imaju svedoka, tvoja reč protiv njihove. Ako budeš išao silom samo ćeš da nagrabusiš još više, imaćeš kratko zadovoljstvo, a posle toga još jedan problem više. Ako budeš išao lepo koštaće te kilu živaca sa neizvesnim ishodom. Odluka je samo tvoja. I još nešto ako pišeš postove pogotovo dugačke gledaj da budu malo čitljiviji malo ih je teže čitati verijem da je dosta ljudi odustalo. Koristi zareze i razdvoj novu rečenicu razmakom od tačke.
 
Meni vec MESEC I PO drze burazerovu memorijsku od pisljivih 12 eura na reklamaciji,na koju je data 10-ak dana posle kupovine (cudno mi je da mi nisu odmah zamenili novom?) jer je pravila duple fajlove,sama od sebe"brisala"podatke pa je izgledalo da je cesto skroz prazna a posle restarta opet sve bude tu,dok je naravno druga memorijska od 4GB radila skroz ispravno i evo jos se ceka na zamenu po reklamaciju,a mislim da ne moram da ponavaljam moje muke oko Logitech MX Revolution misa i 55 dana cekanja na resavanje reklamacije,ima tu na forumu iskustvo kog zanima!
Pozdrav ,)
 
Samo jedno pitanje jel socket bio zaštićen prilikom transporta onom fabričkom plastikom ili ne pošto eksplicitno na poklopcu piše da mora biti ukoliko se ploča vraća.
 
To je dužnost servisera da proveri kad prima robu na reklamaciju.. Ne mora kupac o tome da razmišlja.. Ako to fali, serviser koji prima robu mora da ukaže na nedostatak a kupac da to nadomesti, inače se takva roba ne prihvata na reklamaciju.. Samo ti kontaktiraj upravu Pakoma
 
Pa ne vidim zashto ti treba space i enter da bi neshto prochitao ja za to koristim ochi.U svakom sluchaju nebitno bitno je da se soket ne moze tek tako oshtetiti pogotovo ne prilikom ugradnje procesora jer svi znamo da je chitav sistem tako napravljen da chak i totalni amater moze da ugradi procesor a pogotovo se ne moze oshtetiti pin na soketu prilikom ugradnje grafichke kartice nek mi dovedu tog servisera koji je gurao grafichku u soket pa da ga nominujemo za nobelovu nagradu za imbecilnost.Evo link za film sa tube
http://www.youtube.com/watch?v=NrEO_DS2byo

Stimpy, ovaj put sam ja priskocio u pomoc, ali za ubuduce, par osnovnih stvari, iza svakog znaka interpunkcije (zarez, tacka, itd...) prvo ide SPACE (blank) pa onda nastavak teksta. Drugo, ovako velike tekstove (carsave) uvek podeli na vise manjih celina (pasusa) radi lakseg pracenja i razumevanja. Dalje, ne mora cela prica da stane u jednu recenicu, bolje je kad podelis u vise manjih. Toliko za sad, videcemo za dalje...
 
Poslednja izmena:
To je dužnost servisera da proveri kad prima robu na reklamaciju.. Ne mora kupac o tome da razmišlja.. Ako to fali, serviser koji prima robu mora da ukaže na nedostatak a kupac da to nadomesti, inače se takva roba ne prihvata na reklamaciju.. Samo ti kontaktiraj upravu Pakoma

Složio bih se sa tobom da nije jednog malog detalja, ovde roba pravno gledano i nije primljena na garanciju, jer nije dobijena nikakva potvrda ili revers. Sve je urađeno u našem poznatom stilu na dođem ti. Previše poverenja ponekad zna da zaboli, kao u ovom slučaju. Tako su i mene hteli u banci da zavrnu na potpišite ovde blanko dokument, pa kada sam odbio javno su me pohvalili da se blanko ništa ne potpisuje, kao brže im je tako na blanko, e pa meni nije. Ja sam jednom platio mnogo skuplju školu od ove ovde ispričane (vrednost MB-a) da bi bilo šta što može da me zaboli radio na poverenje. Ako je priča potpuno tačna našeg usera Stimpy79-ja (setite se da priča uvek ima dve verzije) i ja bi bio na trista stepeni. Mislim da je slučaj prilično loš u korist Stimpy79-ja i da sada sve zavisi od dobre volje Pakoma da utvrdi pravo činjenično stanje ukoliko je to uopšte moguće i njegove odlučnosti da se bori do kraja za svoja prava.
 
2.Ako vec morate da saradjujete sa tim oloshem u pakomu ako vam neshto ne daj boze rikne trazite da vam serviser koji prima to na garanciju da pismenu potvrdu sa svojim potpisom i pechatom firme kakav je proizvod primio.

Medjutim ne znam koliko ta potvrda ima smisla jer poslednja pricha koju su mi prosuli je ta da serviser u Zrenjaninu nije ovlashcen da utvrdi dal je plocha oshtecena jer nije dovoljno struchan za to ali je zato dovoljno struchan da sastavlja i rastavlja mashine i ugradjuje komponente al nije struchan da vidi dal sam mu ja doneo demoliran proizvod to boze moj mogu samo struchnjaci iz Beograda.

Pri svakoj transakciji moraš imati papir da si nešto predao ili primio i u kom je to stanju (pošto se radi o robi sa određenim problemom, mora da piše koje je oštećenje) i tu je kraj priče. Ako se oni vade na to da taj lik nije stručan/ovlašćen da izdaje takve papire, onda lepo treba da ti kažu da nosiš to u BG ti lično da bi ti tamo stručna/ovlašćena lica dala odgovarajuću potvrdu sa dijagnostikom, a oni u ZR nek zatvore servis ili neka ga preimenuju u 'radionica za sklapanje računara'. Zaista neodgovorno sa njihove strane, ali i moja ti je preporuka da probaš da dođeš do neke više instance u Pakomu ili do nekog novinara pa će te, posle lepe promocije u vestima, zvati sami sa te iste više instance da ti ponude novu ploču. :D Inače, ako kreneš putem advokata, verovatno ćeš biti u poziciji koju je skydiver naveo, a to je da ništa nije primljeno u ZR na servisu i tu bi bilo natezanja u kojem nemaš dokaz na papiru.

E, da, koliko god ljut bio na njih, ne moraš baš da ih nazivaš ološem, đubretom i sl... probajmo ipak da održimo neki nivo komunikacije ovde.
 
Poslednja izmena:
Odgovor za skydiver021

Da zashtitni poklopac je bio stavljen serviser koji je skidao procesor ga je predamnom stavio a i macan iz pakoma kad je vadio plastiku da proveri soket ju je lichno vratio na isti sve u mom prisustvu.

Bio sam u inspekciji i prichao sa nachelnicom i ona je rekla upravo isto shto i jedan od chlanova koji je postovao na ovu temu moja rech protiv njihove ja mogu da ih tuzim i to je to.U zemlji dembeliji kao shto je nasha Suburbija gde vlada bezzakonje mogu samo da im pljunem pod prozor.

I mi hocemo u evropsku uniju tamo se ovakve stvari kaznjavaju vishemilionskim odshtetama da se samo cheshu.
 
Poslednja izmena:
voodoons je potpuno u pravu. Slican slucaj sam imao sa hardom ovde u bgu, hard crko ja odneo u Pakomov servis oni primili na servis pregledao ga lik izdao potvrdu sve ok i kazu za 2 nedelje ce biti. Proslo mesec i po dana, ja poludeo vise sto me zavlace otisao kod njih i kaze mi lik gotov je hard :D Ja kazem super i vraca mi isti koji sam doneo na reklamaciju i kaze izlomio si plastiku oko pinova. Izvadim onu prijemnicu kazem jel pise da je bio ostecen? ne pise molim novi hard. oni kao pa ne moze ovo ono, ja dignem galamu i u roku od 5 dana dobijem novi hard :) Na zalost dok sam bio fin nisam nista postigao.... :smash:
 
Ali si imao papir a čovek u ovom slučaju nema taj papir gde piše da je sve ok predato na servis. Ali lično mislim da mu taj papir ni ne treba, ako je završilo u Pakomovom servisu i oni izdali papir na kom piše fizičko oštećenje, znači da je oštećenje nastalo od servisa u ZR do Pakomovog u BGD-u. Kao što kupac nema papir na kom piše da ima fizičko oštećenje po prijemu, tako ni ovi iz ZR servisa nemaju papir na kom piše fizičko oštećenje. U ovo ne ubrajam papir iz Pakoma na kom ipak piše. Malo konfuzno ali nadam se da razumete šta hoću reći..
Evo, možda ovako:
Osoba A predaje robu na reklamaciju Osobi B, Osoba B šalje u servis Osobi C. Osoba C izdaje papir sa natpisom: Fizičko oštećenje i to predaje Osobi B. Znači, Osoba B nije napisala taj papir i tu je greška. Osoba C vraća robu Osobi B a Osoba B je dužna da isplati sumu novca za robu, tj.vrati pare Osobi A. Nikako ne može sad napisati papir koji je trebala napisati još na početku zavrzlame.
 
Ne znam kako se zove emisija na rts 1 gde dodjes kod njih i kazes svoj problem. I onda ovi iz emisije zovu tu i tu firmu. Moja komsinica bas danas bilo u toj emisiji dobila racun za vodu 3000 din. "Samo za vodu". Rts 1 pozvao nadlezne u rakovici i rekao sta je imao, oni su odg. da su slucajno svima poslali isti racun za vodu. xD.
 
Samo da dodam da sam imao slicnih problema sa Pakom-om doduse ne direktno.

Imao sam plocu Asus P5K-E WiFi edition, koja je odlicno radila jedno 2 godine. Imala je mali problem, to jest 1 SATA port nije radio od prvog dana. Posto mi zafalilo portova, ja resim da posaljem plocu na servis da mi to nameste.

Sve je islo preko firme mog prijatelja gde je ploca i kupljena, tako da nisam imao direktnih kontakata.

Da skratim, ploca je poslata ispravna, a vracena je skroz neispravna, pinovi na socketu iskrivljeni.

Sva sreca pa je moj prijatelj korektan, pa mi je dao novu plocu.
 
KPomislio sam da je mozda napajanje i dneo sam rachunar u servis gde sam kupio 70% komponenti u pakomu sam uzeo samo plochu i memoriju sve ostalo u tom servisu. Ljudi iz tog servisa su nashli kvar da je u pitanju matichna plocha.

Da li su pred tobom testirali kompjuter? Sta su sve radili i kako su nasli da je u pitanju maticna ploca?
 
Nepravda najviše boli, jedina šansa je da uradiš nešto putem medija. Sud zaboravi izgubićeš, tvoja reč protiv njihove, a imaćeš samo dodatne troškove troškove. Svakako nam javi kako si na kraju prošao.
 
Mislim da je Pakom najgori po pitanju garancije, isporuke...
 
odgovor za joojant200
E ovako ja sam uzeo istu tu plochu samo iz druge prodavnice poshto nisam sebi mogao da dozvolim luksuz da mi od nekih komponenti istekne garancija, a da ih nikad nisam ni pustio u rad i nisam nikako smeo da dozvolim sebi da se vucaram sa njima narednih 6 meseci jeste-nije, ovo-ono.

Sve komponente koje su bile na onoj plochi su i na ovoj i mogu ti reci da rachunar radi kao zmaj prava je zver, tako da ne vidim da bi ishta drugo moglo da bude u pitanju jer sve komponente su iste sem ploche.

Takodje imao sam jednu malu e-mail prepisku ne bash prijatnu sa jednom osobom iz pakoma.Tu je on pokushao da mi objasni da je mleko crno al mu nekako nije poshlo za rukom.

Na kraju je rekao da mu nije jasno shta hocu i zashto ih pljujem po forumima,zashto im pretim da cu da nadjem nekog advokata da im odere kozu sa ledja (a shto se mene tiche sve pare shto im uzme nek zadrzi za sebe meni ne trebaju) i da ce on da bi prekinuo agoniju koju njegova firma prozivljava, a koju im ja eto stvaram mojim uvredama i nepravednim optuzbama da mi da drugu plochu.

Meni plocha vishe ne treba uzeo sam drugu.

A oni ne mogu da shvate da nije u pitanju ni novac, ni plocha, nishta od toga, vec njihov stav, ponashanje i ophodjenje prema kupcu,to jest meni.

A ako je neko proziveo agoniju za svo ovo vreme to sigurno nisu bili oni.
 
odgovor za joojant200
Sve komponente koje su bile na onoj plochi su i na ovoj i mogu ti reci da rachunar radi kao zmaj prava je zver

Ako su problemi poceli od:
"Rachunar je sklopljen ali u prvi PCI-E slot nije mogla da se stavi kartica jer se plastichni shtitnik sa audio ulazom za stare tipove dvd i cd hitacha nalazi odmah iza slota pa kartica nije mogla da udje u slot jer je udarala u njega. Plocha je kupljena u Zrenjaninskom pakomu pa je kod istog i odneta da se problem reshi. Serviser je uklonio plastiku i kartica je lepo ushla u slot. Odneo sam komp kuci... "

I ako sada sa novom plocom i starim delovima sve radi vise je nego jasno o cemu se radi.

Problem je sto je tesko dokazivo.
Licno da sam na tvom mestu podneo bih pismenu zalbu na odluku o reklamaciji Pakomu, a nakon njihovog odgovora bih ih pismeno tuzio trzisnoj inspekciji. Ne zato sto ocekujem da ce se nesto resiti (tvoja rec protiv njihove) vec da teram stvar do kraja.
Zalbu bih poceo formalnom zalbom da su ti resavali garanciju vise od mesec dana sto je u suprotnosti sa Zakonom o uslovima u obavljanju prometa robe, vršenje usluga u prometu robe l inspekcijskom nadzoru član 36 stav 4 (Sl Glasnik rs br. Broj 39/96, 20/97 i 46/98) i nastavio sa stvarnim problemom.
 
Cisto da i ja malo opljunem po Pakomu, pre nekoliko godina sam kupio plocu Asus P4P800-E u Pakomu, sa chieftec napajanjem nije htela da se staruje, sa kineskim napajanjem radi. Probao sam napajanje sa drugim plocama i napajanje radi, napisem pismo chieftec-u sa opisom problema posto sam i dalje bio ubedjen da je napajanje neispravno. Iz chieftec-a mi odgovore da su dobili jos takvih pisama sa istim problemom ali da oni nisu uspeli da proizvedu takav problem kod njih i daju mi link za neki sajt na kome pise da je Asus priznao gresku na toj reviziji ploce koja proizvodi upravo takav problem i da besplatno menja ploce.

Kontaktirao sam Pakom i veoma bezobrazno su odbili ideju da mi zamene plocu, probao sam vise puta ali na kraju se svelo na to da ce da uzmu plocu i da je drze par meseci pa da vide kako se ponasa i da li je pokvarena ...

Odustao sam od zamene ploce zato sto bi bio par meseci bez kompa ...



Drugar je u Pakomu kupio MSI 6600 GT, doneo kuci i ispostavi se da je obicna, nije GT. Mesec dana je pokusavao da istera svoje i pokusavali su da ga ubede da je to ipak GT, posle su ga ubedjivali da je on zamenio karticu. Drugar je nekako kontaktirao neku gospodju koja je predstavnik MSI-a i preko serijskog broja kartice su stvarno dosli do toga da to NIJE bila GT i da mu je prodata bas ta kartica. Kad je otisao po drugu karticu dali su mu neku polovnu koja je izgledala kao da je izvadjena iz kontejnera. Nije hteo da prihvati i posle jos dve nedelje preganjanja su mu dali novu karticu.


Posle takvog ponasanja Pakoma nikad ih vise nisam zvao i nikad ih vise i necu zvati, ne gledam njihov cenovnik i kao firma za mene ne postoje.

Da li je ovakvo ponasanje samo akt pojedninaca ili politika firme to ne znam (ako su pojedinci izgleda da svi nalecemo na iste pojedince), ali nisam cuo da je neko imao pozitivna iskustva sa Pakomom.


posto sam video da je MSI ploca u pitanju probacu da nadjem telefon te gospodje, ne verujem da ce nesto da pomogne ali ipak ...
 
Poslednja izmena:
Ja nemam losa iskustva sa pakomom.Jer jednostavno ih zaobilazim u sirokom luku.:d
Citajuci ove komentare ovde ne zelim sebe da dovedem u losu situaciju.
 
Na kraju je rekao da mu nije jasno shta hocu i zashto ih pljujem po forumima,zashto im pretim da cu da nadjem nekog advokata da im odere kozu sa ledja (a shto se mene tiche sve pare shto im uzme nek zadrzi za sebe meni ne trebaju) i da ce on da bi prekinuo agoniju koju njegova firma prozivljava, a koju im ja eto stvaram mojim uvredama i nepravednim optuzbama da mi da drugu plochu.

Znaci, problem je sto neces da cutis i trpis. I treba da ih pljujes kad se ponasaju tako. Negativna reklama je cudo, morace malo da se opamete, svasta moze da se procita u ovoj temi...

Samo ne razumem sto neces da uzmes plocu. Pripada ti po svakom kriterijumu ako se sve odigralo kako kazes :wave:
 
.... i nepravednim optuzbama da mi da drugu plochu.....

ti i ne mozes nista vise dobiti sem te druge ploce, a kako ti je on to vec ponudio dzaba ti angazovanje advokata mozes samo da izgubis spor.

prihvati plocu, a svoje misljenje si vec izneo ovde i vise od toga ne moze :smoke:
 
koliko sam ja shvatio on nije dobio ponudu za novu plocu, vec su mu rekli da laze i da je on ostetio socket. a novu plocu je kupio u drugoj firmi.
 
koliko sam ja shvatio on nije dobio ponudu za novu plocu, vec su mu rekli da laze i da je on ostetio socket. a novu plocu je kupio u drugoj firmi.

Takodje imao sam jednu malu e-mail prepisku ne bash prijatnu sa jednom osobom iz pakoma.Tu je on pokushao da mi objasni da je mleko crno al mu nekako nije poshlo za rukom.

Na kraju je rekao da mu nije jasno shta hocu i zashto ih pljujem po forumima,zashto im pretim da cu da nadjem nekog advokata da im odere kozu sa ledja (a shto se mene tiche sve pare shto im uzme nek zadrzi za sebe meni ne trebaju) i da ce on da bi prekinuo agoniju koju njegova firma prozivljava, a koju im ja eto stvaram mojim uvredama i nepravednim optuzbama da mi da drugu plochu.

Meni plocha vishe ne treba uzeo sam drugu.

:wave:
 
a sada procitaj tred ali od pocetka
 
a sada procitaj tred ali od pocetka

Nemam nameru da se prepirem, citao sam od pocetka. Sve pise u njegovom poslednjem postu.

Kupio je drugu plocu u drugoj radnji, sve radi savrseno.

Ovi iz Pakoma mu nude jos jednu plocu za koju mislim da bi trebalo da je uzme i da je proda. Ne treba im oprostiti ni pokloniti ni dinar. Over & out. Pozz
 
Poslednja izmena:
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno