Šta je novo?

Problem sa Pakomom i priznavanjem garancije od strane istog molim za mishljenje

  • Začetnik teme Stimpy79
  • Datum pokretanja
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
pa to je poslednji njegov post. nisu mu nudili plocu na pocetku
 
pa da su mu nudili ne bi ni bilo ove teme :D
 
Dobro je ako ce ti dati novu plocu, mada po zakonu ti uopste njima nisi dao plocu.

To sto ti je prijatelj svedok ne znaci ti nista, jer kao sto su rekli mogu i oni da imaju "svedoka".

Ajd i ja da krenem malo o pakomu :)

Pre nekih godinu i po, kupi cale laptop u PC Praktiku na firmu. Nije ga on nesto koristio i posle pola godine rikne wifi. Nije ga to puno brinulo i ja reko ajde pre isteka garancije da odnesemo. Odnesem ja licno u Pakovom servis u BG (Posto ove u PC Praktiku to ne interesuje jer oni nisu izdali garanciju, nisam hteo odmah da se svadjam) . Predam sve super, uzmem revers.

Nije proslo dva dana, zovu oni mene kao sa laptopom sve u redu. Dodjem ja ponovo, upalim wifi ne radi, kao nemaju u firmi. Odem ja do prvog wlan kafica i ne radi. Vratim se ponovo, na 300 stepeni ( To mi je mana, malo brze "pucam" ) predam, posvadjam se i pretim inspekcijom.

Prodje 8 dana, zovem ja njih i kazem prosao je zakonski rok za testiranje uredjaja. Ovaj opet meni sve je u redu, ali ja nisam znao da instaliram windows i traze mi 1000 dinara da oni to urade jer ima legalan.

Tu popizdim i reko ajde reinstalirajte, kada vidimo da radi bice vam placena faktura. Prodje 4 dana, zovu oni sve namesteno. Krecem treci put za BG :S: . Dodjem i prvo sto sam pogledao jeste serijski broj i naravno ne slaze se. I za to krenem da se svadjam.

Kao pa jel vam radi wifi bla bla, naravno ne radi i posvadjam se zbog wina i tu puknem. I kazem imate 11 dana da resite problem inace dizemo tuzbu i dolazimo sa inspekcijom. Na to ce meni ne moze to tako itd, ja reko nema problema vidimo se za 11 dana posto nisam vratio revers.

Posto je to bio ponedeljak, u cetvrtak mene zove DPD imamo paket za vas :trust:

Preuzmem ja paket, kad ono laptop. Radi WiFi, windows namesten kako treba i jos oni platili postarinu.

Znam da nikada necu kupiti nista od njih i svima savetujem sto dalje.


Drugo iskustvo,

Drugar je kupio u zurbi neki flash kod njih 2gb bio 1000 dinara. Crkao flash u medjuvremenu i on im odnese.

Flash je nekih 40-tak dana bio u servisu i drugar je isao nesto poslovno u BG i svrati.
Ista situacija, flash je ostecen tj usb jack je pokidan. Krenu oni njemu pricu itd itd.

Posto je advokat, i dobar ko lebac i ne svadja se :) a uzeo je revers.

Lepo kaze, nema problema dobicete tuzbu sutra od mene itd u pravnom fazonu.

Ovi su "zinuli" u servisu i pozvali sefa, sef mu se izvinuo, dao mu flash od 4gb i poklonio neki mis za 20-tak eura kao izvinjenje.
 
Takodje da ishejtujem Pakom.
Stariji laptop poslat na servis, posle 3-4 meseci dobijen u delovima, rasklopljen sa slabijim komponentama.
Nikad vise kod njih.
 
Zasto si im dozvolio da ti toliko dugo drze laptop?
 
Zasto si im dozvolio da ti toliko dugo drze laptop?

Kao sto sam rekao bio je stariji lap, tako da mi nije bio hitno potreban a njihova prica je bila da je porucen problematicni deo iz inostranstva, pa da je zapelo na carini i na kraju da to nije ono sto mi treba i da je nemoguce naci taj deo zbog starosti lapa.
 
Hm, a jesu li dužni da na zahtev klijenta pokažu dokaz o porudžbini? Nekakvu potvrdu o pošiljci ,,problematičnog dela iz inostranstva"? Taj izgovor mi je nenormalno otrcan... BTW ne pričaj im da ti se ne žuri, većina to shvata kao odobravanje neažurnosti.
 
Evo kada se vec pljuje Pakomov servis, i to sa velikim razlogom, da i ja budem kontruktivan i da bacim i moju pricu :)
http://www.benchmark.rs/forum/showthread.php?t=170624

Naravno davno je to bilo, ja sam iz nedostatka vremena batalio celu pricu. Sada sam u fazonu da izbegavam sve sto ima Pakomovu garanciju na sebi.
Da li neko zna koje sve brendove Pakom servisira?
 
ne mogu da verujem sta sve necu cuti :S razocarao sam se u pakom
 
Razjashnjenje situacije

Da nudili su mi novu plochu ali kao shto sam rekao meni ta njihova plocha ne treba jer ne znam shta da radim sa njom da je prodajem kao polovnu za 4k dinara pa tolko ce da me koshta skidanje Zalmanovog kulera sa ploche i montiranje novog(poshto isti ide u sklopu ploche koju sam kupio u pakomu) i poshtarina za plochu.

Prochitao sam jednu slichnu temu od jednog chlana foruma koji je postovao na moju temu kako se polakomio na 2 godine garancije samo da kazem da je isti sluchaj i moj polakomilo me 3 godine garancije.

Kud mi mozak nije istog trena ispario kad mi je palo na pamet da kupim kod njih plochu zbog 3 godine garancije bolje da je 3 meseca al da je prava garancija.

Problem u celoj ovoj situaciji je sledece prirode shto Zalmanov kuler stoji na ovoj novoj plochi pa ja sad moram da nosim da se taj kuler skida i stavlja drugi kako bi mogao da poshaljem plochu sa istim u pakom da bi mi oni vratili nazad opet isti sa drugom plochom.

Ja hocu od njih pare a ne novu bedu na vratu u obliku ploche, shto mi to treba da mi poshalju felerichnu plochu ja da je nekom prodam ona da mu ripi pa da moram i trecu plochu da kupujem jer ja ne mogu da dozvolim sebi da crvenim pred nekim,mislio sam da mi vrate novac i da odbiju kolko koshta taj zalmanov kuler od cene a to kako ce oni nju da mozda poprave mislim bolje da ne mislim,kako zamishljaju to da izvedu da zamene soket.
 
Prvo,nemas nikakvih uslova da trazis novac od Pakoma jer ti nude plocu u zamenu,znaci ispunjavaju svoju garanciju(jeste da je ispunjavaju na bezobrazan nacin,tek posle toliko vremena i na opisane nacine,ali ipak ispunjavaju svoju obavezu prema tebi).

Drugo:
Problem u celoj ovoj situaciji je sledece prirode shto Zalmanov kuler stoji na ovoj novoj plochi pa ja sad moram da nosim da se taj kuler skida i stavlja drugi kako bi mogao da poshaljem plochu sa istim u pakom da bi mi oni vratili nazad opet isti sa drugom plochom.
Zasto bi te skidanje kulera kostalo 4k din?Zasto tako komplikujes situaciju?Posalji im samo plocu i nista vise,oni tebi posalju plocu i toliko?
 
Pa i da ti vrate pare, ti njima moraš vratiti Zalmana ako sam dobro razumeo da je Zalman sastavni deo paketa pokvarene ploče. Ne mogu oni tebi odbijati od cene ploče, ne ide to tako. Ti treba da prihvatiš novu ploču, ako ti ne treba, prodaj je za 80% cene nove, ipak je to novo sa garancijom, kakvom-takvom, prodaće se brzo a ti sebi reši hladjenje te nove ploče.
Jesu oni pogrešili sa njihovom garancijom, ali to kako si ti zamislio, jednostavno ne ide. E, tu grešiš ti.
Najviše što možeš da uradiš je da dobiješ novu ploču i da vratiš sve što je išlo uz staru a šta ćeš ti dalje, to već nije njihov problem..
 
Ma bezite od P... k'o od kuge - izgleda da imaju nekakvu pokvarenu politiku sto se potrosaca tice. Ja sam u Beogradu kupio player, a kada sam dosao kuci ni jedan komp da ga vidi kad ubodem usb. Odem na posao i probam u sve moguce os i konfiguracije - nista. Vratim im u radnju - ne radi ni kod njih. Prave se ludi, kao da salju u Nis pa da cekam xy dana. Trazio sam da mi zamene - "ne moze" mora prvo u Nis. Kazem da ako od prve ne radi, necu da mi se servisira, nego da mi daju novi. "Ne moze". Zvao sam im tamo nekog direktora koga sam skinuo s neta, naspominjao mu se i inspekcije i zastite potrosaca i "reklame" po forumima i - onda je sve moglo. Zvali me iz prodavnice, bili ljubazni, ali - nemaju vise taj model na lageru :mad: Hocu da mi vrate pare, ali vrednost evra se promenila, a nudili su mi samo onoliko koliko je na racunu. Onda sam pop#eo, kupio neku memoriju (uz doplatu naravno) i otisao u sebi im se toliko nacestitavsi Nove Godine, da mislim da im srce i danas preskace...
 
Au bre, pa i ja da se nadodam na ovo. :D

Jedna minorna stvar i od tada izbegavam Pakom. I plus sto sam posle procitao iskustva sa njima po forumima, Ukljucujuci i ovaj.
Mada sam svratio pre jedno nedelju dana kad tamo radi Srdjan, lik koji je radio kao serviser u sada pokojnom Eurolinku.

Inace, davno to bese, kupim ja u Pakom maloprodaji neki ASUS-ov DVD rezac, modela da se setim nem sanse. Krenem ja da rezem, sve lepo prodje, ali nece da cita. Bacim te diskove kod ortaka, kad ono cita. Ja frljnem u ASUS nazad, ma jok.
Ajd' do Pakoma u severni bulevar. Odem tamo, provere stvarno ne shljaka, zvacemo vas. A sta da radim do tada....mislim da mi drze 45 dana, a kupio ga juce. I naravno to im izbrbljam.

Naravno, prakticno svaki dan sam ih cimao da sam dobio novi za jedno 15tak dana.
Proslo par dana od novog, kad ponovo ista stvar. Nece da cita oce da reze. Posle toga nije hteo ni da reze. Buffer/memorija otisla.

Ajd' ja opet nazad, i opet cimanje 10tak dana, i naravno zovu me da mi zamene za drugi. A od opcija su imali neki NEC koji je dobio lose ocene, i Sony. Sad ne bih taj NEC, i uzeh Sony.
Naravno bas taj ASUS-ov model je serijski lose proizveden. Bilo na gomili sajtova/foruma.

I sad na kraju ono najvaznije: GARANCIJA!

Tada su bile one cuvene 1dno-godisnje garancije, i krenem ja sa story da mi daju novu garanciju za Sony-ja. A oni jok. Ja, sorry u cemu fazon? Pa ne daje se garancija jer imas staru. Kada sam izustio gde radim i da znam zakon, koji inace primenjuju sve firme koje se bave tehnikom, smorili se i odmah su iscrtali novu garanciju.

A najtuznija prica je sto je taj Sony riknuo tacno posle godinu i par dana.

Tako taj Pakom, ne u sirokom luku, nego treba postaviti one strelice iz crtaca, ala LasVegas, >NE KUPOVATI OVDE.<

Zato pokretac ove teme, ne da treba da im se krvi napije, nego da povede i copor vampira da ih isushe.

Zato sam presao u Eurolink gde su bili stvarno ludilo konkretni, a kada je prs'o, onda predjoh u Gigatron. I tu su dosta konkretni.
 
Poslednja izmena:
^^^

I ovo gore je jeftina reklama za gorespomenutu firmu koja na 90% proizvoda lepi garanciju upravo 1 godinu :wave:
 
Da, tada su bile i za plocu, i za procesor, i za ram garancije od godinu dana. :d

No shit! Na sta sad lepe garanciju 1 godinu? :-devil-:

Da nemaju ono cuveno gde neke firme na tzv "svoje konfiguracije" daju 2 godine, a skoro sve komponente osim napajanja/kucista i rezaca su 3 godine. :zgran:

@Copycat

pa dosta su konkretni jer sam uzimao preko firme. Tako da sve sto sad i ubuduce uzimam, uzimam preko firme. :D A posto znaju koju delatnost vrsi ova firma, ne bi im bas bilo dobro da se zezaju.
Da roknem u drvo, sve radi kao 2 shvicarska sata :D A grafa i ram mi je jedino sto je ostalo od Eurolinka.

A ionako, koliko sam skapirao, da su serviseri i uvoznici uglavnom EWE, KimTec, DirectLink.....RHS ako jos postoji. Tako da su ovi 3ca ili 4vrta noga. I uvek se nima moze obratiti za servis ili zamenu.

Nego koja je prodavnica za sada najbolja i mnogo raznovrsna po pitanju palete? Moze i na pm, ako je zbog reklame.
 
Poslednja izmena:
Atom
 
Da, tada su bile i za plocu, i za procesor, i za ram garancije od godinu dana. :d

No shit! Na sta sad lepe garanciju 1 godinu? :-devil-:

Da nemaju ono cuveno gde neke firme na tzv "svoje konfiguracije" daju 2 godine, a skoro sve komponente osim napajanja/kucista i rezaca su 3 godine. :zgran:

@Copycat

pa dosta su konkretni jer sam uzimao preko firme. Tako da sve sto sad i ubuduce uzimam, uzimam preko firme. :D A posto znaju koju delatnost vrsi ova firma, ne bi im bas bilo dobro da se zezaju.
Da roknem u drvo, sve radi kao 2 shvicarska sata :D A grafa i ram mi je jedino sto je ostalo od Eurolinka.

A ionako, koliko sam skapirao, da su serviseri i uvoznici uglavnom EWE, KimTec, DirectLink.....RHS ako jos postoji. Tako da su ovi 3ca ili 4vrta noga. I uvek se nima moze obratiti za servis ili zamenu.

Nego koja je prodavnica za sada najbolja i mnogo raznovrsna po pitanju palete? Moze i na pm, ako je zbog reklame.

...

Izvini ali moram da te pitam... da li su korektni (fer) ili konkretni (jasni, precizni)?

ebga, razlika je...

...
 
My bad, korektni. Thnx na uvidjaju crime scene-a :D To je kada brzo kucas i oces da prospes sve odjedared. Mada su i konkretni.
Loma su me podsetili na Jurolink, na nacin na koji se odnose prema musterijama. Ali videcemo, dug je put do odlepljivanja opreme.

Komp mi shljaka besprekorno 38 sati dnevno, 9 dana u nedelji, a i zbog ovog Anteca 900 je ladan ko spricer. :D

Samo jedina zamerka je sto nemaju dostavu.
 
Poslednja izmena:
Sad si me zbunio, krenem da kucam odgovor a ti izmeniš poruku. To što su ti izašli u susret sa pričom tipa kupio si xy delova pa ajd' sastavićemo ih besplatno (pretpostavljam da si OS instalirao lično) nije neka naznaka korektnosti. Mislim, ostaviš određenu sumu i još da ti naplate potezanje šrafcigera :S:. Nisam poslovao s njima niti kažem da su loši, ali jednostavno to što su ti kao ,,učinili uslugu" treba da se podrazumeva kod svakog prodavca :)
 
Jutros sam se podestio cele price. Bas sam, pre jedno pola cuke, pricao sa kolezom na tu temu, posto bi i on narucio na taj nacin delove, i da takodje pocupa HDDove, grafiku i rezac sa starog kompa. A nije bas upucen u sklapanje ploce i procesora, iako postoji u svakom prokletom uputstvu za plocu kako to ide. Mis'im AMD....... :D

Elem, sklapaju u slucaju da si kupio celo racunalo(svoj izbor komponenti), a ja sam, kao sto sam naveo, kupio sve osim par delova koje sam otkacio sa starog kompa.

Posto sam prilikom narudzbe rekao da namontiraju te i te delove u kuciste, da se ja ne bih drndao zbog "garancije", (ovo srecom nisam rekao)posto me nervira nacin na koji je resen Intelov sistem za kacenje 'ladnjaka na CPU, i brdo proteklih sklapanja racunala iza sebe. Jednostavno mrzi me. Grubo receno dobio sam ovakav odgovor: ne radimo sklapanje kada se narucuju komponente koje ne cine ceo racunar. Ali ajde ucinicemo to. :smash:

To me je malo dovelo u stanje "WTF?". :wall: S' obzirom da bi to trebalo da cine, jer ima sijaset ljudi koji znaju da samo namontiraju IDE/SATA jedinice, ali kada dolazi do menjanja ploce, CPU, graficka /PCI slotovi.....to je cao-zdravo. Jer obicno ljudi ostavljaju svoje stare hardove i rezace sa starog kompa.

Mozda je to sve uslovilo "tzv. nesklapanje" zato sto su u guzvi, jer ih je jednostavno nemoguce dobiti na ona 2 telefona u centrali na Banovom brdu, a i dolaskom tamo sam video da stoji brdo(vise licilo na planinu) pripremljenih stvari sto su ljudi narucili.
Ma ko zna. Verovatno i ja lupam, ali.......

Sve u svemu, ostaje da vidim ostatak njihove usluge, tzv. servisiranje/zamena u garantnom roku.

No, malo skrecemo s' temu, posto nije ovde u pitanju Gigatron, nego onaj devlish Pakom.

Znaci, PAKOM - NEVER AGAIN. Izvarase ovog decka za nesto sto nisam mogao da verujem, i na koji nacin, i posebno kako primenjuju garanciju na novi zamenjen uredjaj. Do sada ni jedna firma u kojoj sam kupovao komponente nije to uradila.

Cak i u Jurolink-u, posto je bila neka felericna serija ASUS-ovih ploca M2V, kada su mi zamenili za istu novu, i na kraju za drugi model su mi ispisali nove garancije, bez da sam rekao A.

Edit: E da i oni BCC racunari su mi dali garanciju za WD HDD 1 godinu, koju sam tek video kada sam dosao gajbi. Bili su mi blizu, pa sam kupio kod njih. Zvao njih isvadjao se, ubedjivali me da daju samo godinu dana, dok sam ja njih ubedjivao da ne smeju da menjaju(spustaju) garanciju koju je proizvodjac deklarisao. Posle pucanja filma pozvao KimTec, objasnio situaciju, oni ostali u shoku i da ce proveriti sa BCC-om. Pozvali me i rekli da je garancija 3 godine i da slobodno kod njih mogu doci u slucaju da nesto nije u redu, nevezano za to sto mi je ispisana garancija na godinu dana. Cak sam opet posle svega toga, zvao BCC i rekao da sta su mi rekli iz Kim-a, vrlo nevoljno su to prihvatili, jer ih je Kimtec kontaktirao pre mene, i verovatno su ih kulturno napushili.
 
Poslednja izmena:
hehe vidi vidi, pljuvanje po Pakomu!
Pre 2 godine sam kupio sluške Logitech kod njih, posle mesec dana pocnu da gube kontakt. Odnesem na reklamaciju, uzmem revers i sve redno, prodje 45 dana ?!?!?! oni naravno zaboravili i ko sam ja, i sta sam doneo i sta su trebali da urade... posle par minuta, dodje sef prodavnice i kaze kako su nove sluske poslate u Beograd pre 7 dana ali su se izgubile u putu, i da ce mi nove dati za par dana. Zapretio sam im inspekcijom, i u roku od 3 minuta dobio novac!

nikada vise nisam, niti cu, kupiti nesto u Pakomu!
 
E, Pakome, u crnu zemlju nabij glavu...
 
Bre ja sam im poslao pokvarenog misa koji ne moze da se opravi nikako i njima je trebalo preko 45 dana da konstantuju kvar??? Sta li me je tada zadrzalo da ne pohrlim da ih podavim ne secam se. Ajd sto su najskuplji ali sto se ponasaju ko mentoli... Za izbegavanje...
 
Nisam ništa kupio kod Pakom-a (a posle ovog tread-a mislim da nikada ni neću), ali me malo kopka kako nema nikoga iz Pakoma da se uključi u diskusiju i proba da "objasni" stvari. Milion puta je ovde na bench-u krenulo prozivanje neke firme za ovo-ono i uvek je bilo nekog "advokata" da se javi i zdušno stane u odbranu.
Sada ništa, ćorak.
Možda zato što nemaju ništa da kažu?
Anyway, definitivno će ih ljudi izbegavati ubuduće.
 
I ja sam imao jedno lose iskustvo, ali ne sa pakomom, ali je preko njih uzeto.
Kupio ovde u VA bezicni komplet A4tech tastaturu i misa, i nakon neki 15 dana pocne mis da zeza i mora da se priblizi bazi na samo par cm da bi radio. Poslato na reklamaciju i proslo je vise od 45 dana i ja nazovem radnju gde sam uzeo(u medjuvremenu je bilo par poziva) i kaze mi drugar(cija je radnja) da nisu poslali i da su je negde zaturili i da nemaju pojma gde se nalazi. Ja reko, ok, sacekacu jos par dana, mozda je pronadju. Zove me drugar posle par dana i kaze da su nasli komplet, ali serviser u pakomu nema vremena da pregleda. Posle jos 15 dana, drugaru vise bilo glupo i kaze mi da biram komlet neki drugi za 60e. Ja izabrao, Decko snosio troskove. Taj komplet mu je vracen tek posle 32 ili 34 dana. Sve ukupno skoro 3 meseca. Tako da sad veci deo uzimam u bgu-u od par firmi, ili ako sam bas prinudjen ovde u va, onda pitam ko je uvoznik ili se raspitam.
 
Poslednja izmena:
Nisam ništa kupio kod Pakom-a (a posle ovog tread-a mislim da nikada ni neću), ali me malo kopka kako nema nikoga iz Pakoma da se uključi u diskusiju i proba da "objasni" stvari. Milion puta je ovde na bench-u krenulo prozivanje neke firme za ovo-ono i uvek je bilo nekog "advokata" da se javi i zdušno stane u odbranu.
Sada ništa, ćorak.
Možda zato što nemaju ništa da kažu?
Anyway, definitivno će ih ljudi izbegavati ubuduće.

Cekaj, ljudi su medju najskupljima. Sve je manje KVALITETNIH proizvoda u njihovoj ponudi. Zasto bi neko stao u njihovu odbranu? Ako si nesposoban za nesto *** pa potrudi se da pronadjes nesto u cemu si dobar. I sta zaposljavaju ljude kojima kada objasnjavas i najsitniji problem kazu da moraju ipak da preusmere poziv na kolegu... :zgran:
 
Ma ok, razumemo se, ne treba niko da ih brani. Pade mi samo na pamet kako se niko IZ PAKOMA nije uključio u ovu raspravu, čisto da malo amortizuje sve ovo, ali dobro, verovatno i ne prate ovaj forum, tako da ih zabole...
Anyway, kao što rekoh, zaobilazim.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno