Šta je novo?

Problem sa Pakomom i priznavanjem garancije od strane istog molim za mishljenje

  • Začetnik teme Stimpy79
  • Datum pokretanja
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Ma ok, razumemo se, ne treba niko da ih brani. Pade mi samo na pamet kako se niko IZ PAKOMA nije uključio u ovu raspravu, čisto da malo amortizuje sve ovo, ali dobro, verovatno i ne prate ovaj forum, tako da ih zabole...
Anyway, kao što rekoh, zaobilazim.

Mozda ljudi nemaju net u firmi pa ne mogu da se brane :d
 
Ma ok, razumemo se, ne treba niko da ih brani. Pade mi samo na pamet kako se niko IZ PAKOMA nije uključio u ovu raspravu, čisto da malo amortizuje sve ovo, ali dobro, verovatno i ne prate ovaj forum, tako da ih zabole...
Anyway, kao što rekoh, zaobilazim.

ma bole ih uvo da se ovde raspravljaju sa publikom koja ima vise znanja od njih samih - i sto se tice kompjuter i zakona....., oni posluju po principu ''uvali robu neukom kupcu, uzmi mu lovu a za ostalo ko ga j*be''....
 
Sto se tice reklamacije Imtel nema premca.
 
Nemam problem ni sa Control Pointom, uzeo sam od njih tonu robe, sve u zadnjih 6 godina, za sad nikakvih preblema.
 
Nemam problem ni sa Control Pointom, uzeo sam od njih tonu robe, sve u zadnjih 6 godina, za sad nikakvih preblema.

ali zato sam ja imao krsh problema. imaju manje garancije od drugih i onih koje proizvodjac daje.
Evo par komponenti koje sam uzeo i na koje sam dobio umanjene garancije.
Leadtek 7300gt= 1 god. gar.
Hdd wd 250gb =2 god.

Zato vise i ne ulazim u tu radnju. Pogotovu kako je novi sastav ljudi.
Jednom sam usao i trebala mi pasta za cpu i likovi ladno pomislili da je u pitanju pasta za zube, kao i kad sam uzimao e5200, mislili da je amd.

Bilo je jos par komponenti na koje nije ni isla garancija, a trebala je od 1 godine.
 
Poslednja izmena:
^
pa jesi dobio pastu za zube il' su te poslali u neki supermarket?
:d:d:d
 
Jok. Lepo sam im se zahvalio i izasao. :)
Najcrnje od svega je sto je pasta stajala na rafu iza lika koji je mislio da pitam za pastu za zube. CM high performance.

A, da. I ovaj leadtek mi je pandrknuo posle nesto jace od godinu dana. Sva sreca pa sam mogao preko uvoznika da sredim,jer oni nisu u obavezi da resavaju garancije, koje su istekle.
Pa cak ni da proslede do uvoznika.
 
Poslednja izmena:
Jok. Lepo sam im se zahvalio i izasao. :)
Najcrnje od svega je sto je pasta stajala na rafu iza lika koji je mislio da pitam za pastu za zube. CM high performance.

A, da. I ovaj leadtek mi je pandrknuo posle nesto jace od godinu dana. Sva sreca pa sam mogao preko uvoznika da sredim,jer oni nisu u obavezi da resavaju garancije, koje su istekle.
Pa cak ni da proslede do uvoznika.

ko kaze da uvoznik nije u obavezi da resi garanciju??
naravno mislim na generalne uvoznike koji su i u obavezi da za doticni brand imaju i servis za njega.....

nek mi i jedan uvoznik pokaze ugovor sa prozivodjacem odredjenog brenda gde nije precizirano koje su mu obaveze po pitanjeu servisa i garancije

mislim ja kupim toyotu i onda saznam da ni jedan njihov servis me ne zeli primiti jer im nisam simpatican........ bas me interesuje kako bi vozaci reagovali na takve slucajeve
 
ko kaze da uvoznik nije u obavezi da resi garanciju??
naravno mislim na generalne uvoznike koji su i u obavezi da za doticni brand imaju i servis za njega.....

nek mi i jedan uvoznik pokaze ugovor sa prozivodjacem odredjenog brenda gde nije precizirano koje su mu obaveze po pitanjeu servisa i garancije

mislim ja kupim toyotu i onda saznam da ni jedan njihov servis me ne zeli primiti jer im nisam simpatican........ bas me interesuje kako bi vozaci reagovali na takve slucajeve


nesto si pobrkao

va_milos je napisao(la):
...jer oni nisu u obavezi da resavaju garancije, koje su istekle.

ako si kupio toyotu i prodavac ti dao 1 dan garancije, proizvodjac nije duzan da ti prihvati 3 godine garancije jer je on dileru verovatno dao jeftinije upravo zbog te 1 dan garancije.
 
Poslednja izmena:
Da se mi ljudi razumemo. Ne daje garanciju prodavac, to čini proizvodjač.
Tako da, manite te priče, uvoznik jeste dužan da ostvari garanciju ukoliko je taj proizvod u proizvodjačkoj garanciji.
Sve to može da se proveri jednostavnim slanjem email-a proizvodjaču komponente.
 
Da se mi ljudi razumemo. Ne daje garanciju prodavac, to čini proizvodjač.
Tako da, manite te priče, uvoznik jeste dužan da ostvari garanciju ukoliko je taj proizvod u proizvodjačkoj garanciji.
Sve to može da se proveri jednostavnim slanjem email-a proizvodjaču komponente.

Jes, jel si probao ? :d

Ja probao za WD disk na koji je uvoznik svojevremeno davao 1 god a proizvodjac 3 god. Uredno su mi iz WD-a odgovorili da je HDD u garanciji i da im ga posaljem :d

Slanje bi me izaslo vise nego nov disk pa sam, jelte, odustao.

P.S. Takodje i na gomilu robe postoji limited warranty opcija, tj. ukratko, uvoznik moze ali ne mora da pokrije celu garanciju, kad prodje deo koji pokriva uvoznik onda moras sam o svom trosku da saljes proizvodjacu sto se iz Srbije uglavnom nikako ne isplati.
 
Poslednja izmena:
Jes, jel si probao ? :d

Ja probao za WD disk na koji je uvoznik svojevremeno davao 1 god a proizvodjac 3 god. Uredno su mi iz WD-a odgovorili da je HDD u garanciji i da im ga posaljem :d

Slanje bi me izaslo vise nego nov disk pa sam, jelte, odustao.

P.S. Takodje i na gomilu robe postoji limited warranty opcija, tj. ukratko, uvoznik moze ali ne mora da pokrije celu garanciju, kad prodje deo koji pokriva uvoznik onda moras sam o svom trosku da saljes proizvodjacu sto se iz Srbije uglavnom nikako ne isplati.

Jesi li ti stvarno kontaktirao WD???????

Kad podgledam neke komentare lici mi ko da menadjeri uvoznika dolaze i sire dezinformacije??

Kad odes na WD sajt imas online RMA koji pokriva neke zemlje kod kojih postoji centar WD-a za preuzimanje reklamacija, za Srbiju takvog centra nema i uvoznik je u nadleznosti da prihvati HDD

Sad ce da ispadne da WD laze a neki ubogi distribueter zna bolje??
 
Ja sam kontaktirao MAXTOR za 2 hdd. Posto su ovde dobili samo po 1 god garanciju, a fabricka je bila veca. Poslao serijske brojeve, i potvrdili su mi da mogu da ostvarim garanciju, ali da posaljem kod njih.

To je bilo pre 2 godine. Hdd ovi su bili od 200 i 250GB pa kad sam se sracunao , isplatilo je se slati. Postarina je bila oko 20 eura. Dobio sam od njih, upustvo kako HDD - ovi moraju biti zapakovani, u posebno pakovanje (srecom drug mi drzi servis, pa sam uspeo da nadjem pakovanja i stiropor kuglice).

Dali su mi adresu u Italiji na koju sam poslao diskove. Imao sam mogucnost vise lokacija, ali mi je za Italiju bilo najeftinije (40 KM = 20Eura). I posle 30tak dana dobio sam druge diskove istog kapaciteta. (diskovi nisu bili novi, neki reparirani, ali evo jos uvijek rade). Problem kod prva 2 su bili bed sektori.

I rekli su mi da ne mogu diskove da predam uvozniku, vec se moraju slati direktno u njihov centar, da bi ostvario garanciju.
 
da zato maxtora vise nema ;)

salu na stranu WD salje kupce iz srbije da diskove poslalju distributeru jer sigurno takav dogovor (ugovor) imaju... a i svaki distributer daje 3 godine garanciju tako da ni JEDNA pisljiva maloprodaja nemoze dati 1 godinu (moze ali ta garancija je samo njihov nacin da se sprdaju sa kupcima i pricaju im sarene lazi)
 
Poslednja izmena:
Jesi li ti stvarno kontaktirao WD???????

Kad podgledam neke komentare lici mi ko da menadjeri uvoznika dolaze i sire dezinformacije??

Kad odes na WD sajt imas online RMA koji pokriva neke zemlje kod kojih postoji centar WD-a za preuzimanje reklamacija, za Srbiju takvog centra nema i uvoznik je u nadleznosti da prihvati HDD

Sad ce da ispadne da WD laze a neki ubogi distribueter zna bolje??

U kulturnim firmama imas mogucnost da kontaktiras podrsku emajlom i dobijes lep detaljan odgovor :d

Ne mora da budes menadzer da bi ti odgovorili inace :)
 
da zato maxtora vise nema ;)

salu na stranu WD salje kupce iz srbije da diskove poslalju distributeru jer sigurno takav dogovor (ugovor) imaju... a i svaki distributer daje 3 godine garanciju tako da ni JEDNA pisljiva maloprodaja nemoze dati 1 godinu (moze ali ta garancija je samo njihov nacin da se sprdaju sa kupcima i pricaju im sarene lazi)

Prodavac je duzan da postuje zakonski minimum za garanciju a ti si duzan da citas sta pise pre nego sto platis, znaci posto je minimum 1 god za robu o kojoj ovde pricamo onda svaka pisljiva maloprodaja mora da daje 1 godinu garancije.
 
nevredi stvarno ovde ima previse preprodavaca, vlasnika radnji itd........

zabole mene za zakon ove zemlje i za minimalni garantni rok, i sta ce neka bitanga da napise na papir pa jos da pazim i na mala slova... mene samo interesuje brand koji kupujem i koje on uslove garancije daja a ne kako neki pametnjakovic ovde to tumaci......

posto se u ovaj zemlji uvek tumaci ono sto nekom vise odgovara, jednom je to garancija prozivodjaca a drugi put garancija uvoznika ili zakon ove zemlje, samo da se kupac dovede u zabludu i okarekterise kao ovca (mada i jesu ovce jer koliko su u drugim zemljama ljudi tolerantniji od nas toliko su vise i uporniji i obavesteniji o svojim pravima, pa da vidim tamo da nekog neko *****ava za garanciju kako bi se provao, sud se tamo povlaci i za najmanje sitnice a ne za prevare i lazi kao sto se ovde radi na svakom koraku)
 
Meni je Seagate za Maxtora rekao da je HDD u garanciji i da kontaktiram svog prodavca kako bi mi dali drugi a ako mi prodavac to odbije, da budem slobodan ponovo da ih kontaktiram sa imenom firme koja mi je odbila reklamaciju pa ce oni to proveriti i javiti mi šta da radim.
Ponavljam, ako proizvodjač daje garanciju 3 god na neku robu, niko ovde pa ni šire me neće uveriti da je u redu kad mi neka radnjica da garanciju od trajanja jedne godine.
I rekli su mi da ne mogu diskove da predam uvozniku, vec se moraju slati direktno u njihov centar, da bi ostvario garanciju.
Da su meni rekli suprotno, da se prvo obratim prodavcu pa ako prodavac odbije da primi na reklamaciju, da se javim njima, ja ti mogu dokumentovati..
P.S. Takodje i na gomilu robe postoji limited warranty opcija, tj. ukratko, uvoznik moze ali ne mora da pokrije celu garanciju, kad prodje deo koji pokriva uvoznik onda moras sam o svom trosku da saljes proizvodjacu sto se iz Srbije uglavnom nikako ne isplati.
Sad mi u ovo kao treba da poverujemo? Ako je neka roba snizena pa joj je i garancija snižena, zašto misliš, kažeš da to na samoj robi/ambalaži neće biti naznačeno.. Ispada kao da je uvoznik neko ko odredjuje kako će ići stvari a proizvodjač kao nema kome da proda robu pa pristaje na svakojake uslove trgovanja.
Ja razumem da uvoznik može da ima gomilu maloprodaja i da ga za*ole za krajnjeg kupca jer zna da će ta roba u nekom periodu biti prodata, ali za proizvodača ne stopje tako stvari. Njemu je bitno da kupci budu zadovoljni a za uvoznike koji posluju takvom, lošom politikom, nemam reči.
Ustvari, smatram da su uvoznici kod nas korektni, nego su problem male i malo veće maloprodaje. Kad kažem uvoznici, ne mislim na firme koje uvoze i distribuiraju jedan-dva brenda HDD-a ili optike jer to danas uvozi svako..
A kako bi bilo da radnja koja prodaje, recimo HDD na koji ide garancija 3 godine, daje garanciju na taj proizvod 1 godinu ali pritom i prodaje pod cenom koja je ekvivalentno manja koliko je i garancija manja? Jel bi i onda davali garancije 1 godinu? Ne, nego idu na varijantu, "Ako Prodje, Prošlo".. Ja odustajem od ove diskusije, jer nema smisla.
 
Da su meni rekli suprotno, da se prvo obratim prodavcu pa ako prodavac odbije da primi na reklamaciju, da se javim njima, ja ti mogu dokumentovati..

Ne kazem da nije tako, samo sam rekao za primjer u BIH , kako je ovde kod nas. Gde je situacija mnogo gora nego u Srbiji. Zato vecinu komponenti sada i kupujem tu kod vas.
 
Usrecices se kupovinom kon nas :D
 
brate, dižeš mrtvu temu za bezveze
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno