Nikola mJet
Slavan
- Učlanjen(a)
- 22.04.2018
- Poruke
- 2,040
- Poena
- 235
Mislim da bi bilo korisno da se ostave brojevi servisa, slepova, ljudi koji su od koristi i provereno ok u:
Grckoj, Makedoniji, Nisu, Cg.
Grckoj, Makedoniji, Nisu, Cg.
Ajde stisni tog TDI-ja kako dolikuje,kakvih crnih 110km/h na autobanuSto se tice tag-a radi super u makedoniji. Jedan savet za vozace koji ne bi da cekaju na granici dugo, verujem da niko ne zeli. Uvek zaobidjite red i vozite sto blize prelazu, ubacite se u red na kvarnjaka. Znam da ovo zvuci lose, ali dosta to njih radi. Ja sam isto to uradio. Kad sam dosao na bogorodicu red je bio u dve kolone skroz do zadnje pumpe. Pratio sam jedan auto ispred, ceo red smo prosli i bio sam mozda dvadeseti u redu. Najbolnije je gledati druge kako se ubacuju i ostati posten u svom redu 3h. Ja sam bukvalno obe granice presao za 46minuta. Inace u povratku nocu na granicama nije bilo nikoga. Oko 1h posle ponoci. Kad vozite sa tempomatom 110km/h, znaci lagano od Subotice do Pefkohori nesto preko 900km od punog rezervoara 70l, ostaje vise nego pola
Zavisi mnogo faktora. Ako je vozio 100, to je ta potrosnja otprilikeHoces da kažeš da ti 2.0 dizel troši 3.5l na 100km?
da li si ti ozbiljan?Uvek zaobidjite red i vozite sto blize prelazu, ubacite se u red na kvarnjaka. Znam da ovo zvuci lose, ali dosta to njih radi. Ja sam isto to uradio.
Naravno, ubedljivo najbolji savet. Predlažem i da pretičete zaustavnom trakom, to se isto dosta uštedi. Isto i u Lidlu na kasi. Obiđete lepo sve, i prvi ste.Sto se tice tag-a radi super u makedoniji. Jedan savet za vozace koji ne bi da cekaju na granici dugo, verujem da niko ne zeli. Uvek zaobidjite red i vozite sto blize prelazu, ubacite se u red na kvarnjaka. Znam da ovo zvuci lose, ali dosta to njih radi. Ja sam isto to uradio. Kad sam dosao na bogorodicu red je bio u dve kolone skroz do zadnje pumpe. Pratio sam jedan auto ispred, ceo red smo prosli i bio sam mozda dvadeseti u redu. Najbolnije je gledati druge kako se ubacuju i ostati posten u svom redu 3h. Ja sam bukvalno obe granice presao za 46minuta. Inace u povratku nocu na granicama nije bilo nikoga. Oko 1h posle ponoci. Kad vozite sa tempomatom 110km/h, znaci lagano od Subotice do Pefkohori nesto preko 900km od punog rezervoara 70l, ostaje vise nego pola
Sve dok ti jednom neko ne polupa šoferku.... Uvek zaobidjite red i vozite sto blize prelazu, ubacite se u red na kvarnjaka. Znam da ovo zvuci lose, ali dosta to njih radi. Ja sam isto to uradio.
Kako se zove ovo? 😁secijalni komadi mlevenog jagnjećeg mesa sa začinima
Ili te carinik ne vrati nazad na kraj kolone (skoro je neko postavio snimak takve situacije na nekoj FB grupi)Sve dok ti jednom neko ne polupa šoferku...
Nije to do Nisovog dizela, nego do nacina voznje. Svi mi ovde sa Nisovim dizelom mesecima vozimo po gradu, a dizel je masina koja trazi otvoren put. I onda kad krenemo na more, taman ga do Makedonije produvamo, pa kad sipamo makedonski dizel imamo utisak da bolje vuce..Ja sipao na Shell u Srb, onda u Mk, a onda u Bug.
Posle makedonskog je Pug počeo da vuče ko lav. I posle bugarskog je vukao dobro. A sad opet po starom..
Realnije je da se to od ranije nakupila čađ iz nisovog goriva.
Moje iskustvo je takvo, posle 3 meseca NisOvog dizela clodging fault iskočio..
Potrosnja ti u Makedoniji padne zato sto se makedonskim autoputem vozi znacajno sporije nego nasim. Nasim se vozi 130kmh, a kada udjes u Makedoniju i dodjes do razdvajanja autoputa, tu je 80kmh ogracinje. Otpor vazduha koji je kljucan za potrosnju raste kvadratno u odnosu na povecanje brzine, a ne linearno.Odlično je MK gorivo, sipao običan dizel na Lukoil pumpi na granici do čepa, do Sitonije išao Fluence mnogo bolje nego u Srbiji sa onim NIS “specijal” dizelom, plus je potrošnja značajno pala. I dalje mi stoji crta kao da je pun rezervoar, a prešao sam brat bratu 170km.
Ne slažem se ni sa prvim delom odgovora, ali nije za ovu temu da rasplinjavamo.Potrosnja ti u Makedoniji padne zato sto se makedonskim autoputem vozi znacajno sporije nego nasim. Nasim se vozi 130kmh, a kada udjes u Makedoniju i dodjes do razdvajanja autoputa, tu je 80kmh ogracinje. Otpor vazduha koji je kljucan za potrosnju raste kvadratno u odnosu na povecanje brzine, a ne linearno.
Boja na izduvu zavisi i od drugih faktora, a jedan od njih moze biti i količina sulfatnog pepela u motornom uljuNe znam zbog čega se ne bi složio sa prvim delom odgovora.. Ja vozim benzinca, pa za samo 150km auto-puta izduv na auspuhu "pobeli".
Ne može da se začepi ni kad ga nema. Ko ga ima, a vozi po gradu, problem zagarantovan. Ko izlazi redovno na autoput, ni ne zna da ga ima (DPF)Не може ДПФ да се зачепи од једног, два сипања на мору.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari