Samo da potvrdim ovo sto sam sinoc pisala vezano za potpisivanje ugovora sa Orionom, a ujedno i da im napravim besplatnu reklamu...
Dakle, jutros sam zvala ponovo njihovog operatera, objasnila opet problematiku. Ponovo sam dobila odgovor da nema potrebe da brinem i da je sve to sto mene zanima vec zavedeno kod njih u kompjuteru. Nisam imala zivaca da se opet objasnjavam sa njom pa sam je odmah direktno pitala da li te sve informacije o ceni, specifikaciji paketa kao i period koji dobijam besplatno mogu da budu navedene i u ugovoru. Dobila sam kratak i jasan odgovor - NE. Po njenim recima ugovor je tipski i oni takvu vrstu informacija ne upisuju u ugovor. Na moju konstataciju kako to fakticki znaci da visina moje mesecne pretplate zavisi od njihove dobre volje, tj od onoga sto ce se njima sledeceg meseca pojaviti u kompjuteru zena mi je rekla da mi je sve objasnjeno u opstim uslovima poslovanja...Dalje me je samo zanimalo da li ce sami da dodju po opremu za koju sam potpisala revers ili ja treba da im je nosim u poslovnicu. Operater naravno ni to nije znao pa je pocela da me ubedjuje kako oni uopste ne uzimaju opremu nazad. Kad sam rekla da cu vrlo rado zadrzati opremu, ukoliko su oni radi da mi je poklone, prodati je i tako platiti impulse koje sam potrosila na njihove nesposobne operatere zakljucila je da bi ipak bilo najbolje da opremu odnesem u njihovu poslovnicu. Nesto kasnije pozvala sam ponovo njihov korisnicki servis da pitam sta se desava sa optickim kablom koji su sproveli do stana. Pogadjate, ponovo sam dobila netacnu informaciju da ta mreza ostaje i da ne treba ja de je skiadam kao ni da niko nece naknadno dolaziti da je skine. Kasnije danas u poslovnici u Gandijevoj sam dobila informaciju da ce neko od kolega ipak naknadno doci da odnese kabl. Ali odlazak u poslovnicu je posebna prica...
Prvo sam bila u poslovnici u Pozeskoj jer sam mislila da je (kao sto je to recimo situacija u mtsu) sve jedno u kojoj poslovnici se predaje oprema. Naravno oprema moze da se preda samo u Gandijevoj (iz nepoznatih razloga) ali zena koja je tamo radila nije propustila priliku da mi objasni kako je sa mojim ugovorom sve u savrsenom redu i kako je sasvim normalno da cena i sadrzaj paketa ne budu nigde navedeni jer to tako svi rade (misleci pritom na sve druge operatere) sto naravno svako ko je potpisivao bilo koji pretplatnicki ugovor ovog tipa zna da nije tacno... Na moje pitanje zasto mi cenovnik nije prilozen uz ugovor kao njegov sastavni deo zena je konstatovala da to nije ni neophodno jer sam ja svakako zasticena tackom 111(
Operator je dužan da na pogodan način prilog mesečnom računu, SMS poruka, putem elektronske pošte, štampana brošura na prodajnom mestu, na svojoj Internet stranici, info kanalu, putem sredstava javnog informisanja i slično) najmanje mesec dana unapred pojedinačno obavesti korisnike, o nameri jednostrane izmene ugovorenih uslova pružanja usluge, kao i o pravu korisnika na raskid ugovora pre isteka perioda na koji je zaključen.) Posle par sekundi ipak se predomislila i rekla da cu dobiti izvod iz cenovnika, ali tek po potpisivanju ugovora. Kako mi je cela situacija postala smesna pokupila sam opremu i uputila se u Gandijevu. Tamo me je deocekao jos jedan ljubazan prodavac koji je pokusao da resi moju situaciju nepotpisanog ugovora. Po n-ti put objasnila sam zasto ne zelim da potpisem ugovor sa njima. Kad smo stigli do dela "Nije precizno definisan sadrzaj paketa koji treba da placam narednih 12 meseci" On me pita: Kako nije definisan, pa meni ovde pise internet do 100 megabita i telefonska linija sa 500min. Ja: Lepo, ali u mom primerku ugovora to nigde ne pise. Prodavac: Pa naravno, ugovor je takav, tipski, te informacije ne pisemo u ugovoru. Ja: Pa odlicno, onda mi se ne svidja vas tipski ugovor i necu da ga potpisem. I dalje mu nije bilo jasno zasto odbijam da potpisem pa sam mu pomenula i izvod iz cenovnika kojeg nigde nema kao ni cene od 1510 koju su mi obecalli. Na to je poceo da mi mase promotivnim letkom sa pulta i rekao evo vam ga cenovnik. Kroz smeh sam ga pitala da li mu to izgleda kao sastavni deo ugovora i pokusala da mu objasnim da ukoliko zeli da potpisemo iole ozbiljan ugovor obe ugovorne strane moraju da imaju istovetan primerak ugovora u kom su tacno definisana prava i obaveze obe strane i da u tom slislu papiric kojim mi mase izgleda krajnje smesno i neozbiljno. Krajnje bezobrazno mi je odgovorio da ja mozda mislim da se nesto razumem u pravo i da mozda cak nesto i razumem ali da ocigledno ne znam sve, pa da nema smisla da on dalje razgovara sa mnom (Da, bukvalno tim recima...)Na kraju ostalo je nejasno da li ce mi naplatiti uslugu koju su mi od petka samoinicijativno pustili (mada oni tvrde da su je od juce pustili...) Svakako ne planiram nista da im platim a i cika iz poslovnice mi je vrlo "ljubazno" naglasio da ce prekinuti sada uslugu tako da necu morati nista da platim, mada se posto sam potpisla onaj papir o predaji opreme predomislio i rekao da ce mi mozda naplatiti ovaj jedan dan usluge...
Sve u svemu, krajnje neozbiljan, neprofesionalan pa mogu reci i bezobrazan odnos Orion telekoma prema korisnicima kojima zele da uzmu pare. Po principu ako prodje proslo je. Ne kazem da ce oni nuzno ostetiti korisnike koji potpisu sa njima ugovor ali po mom misljenju ovoliki rizik se ne isplati pa neka budu povoljniji od drugih i hiljadu puta...
Izvinjavam se na ovako dugackom postu. U prilogu cu ostaviti poslednji ugovor koji su mi juce dostavili mailom cisto da ljudi mogu da vide taj "tipski" ugovor i da
dobro razmisle da li ce ista potpisivati sa Orionom.
Pozdrav
https://drive.google.com/file/d/1SoKRC7CPTDZ97QBZsNcCyVoRgDxNH2cU/view