Šta je novo?

Live For Speed

Opet lozis masu.
Nego,skinite i Music Addon za LFS (100 i kusur MB).
 
demios je napisao(la):
Nisam ja bash toliki fanatik. BTW koliko se placa?
A shto se tiche GTR-a deluje mi stvarno budjavo, da li da skidam celu igricu, jel ona bolja?
Davno sam igrao stari (mislim da se zvao) GT Racing, to je bila voznja :)

Ja mislim da je i need for speed bolji od GTRa :D:D:D
 
Evo ovako:
grafika i zvuk : GT4(mada bi zvuk mogao biti bolji!)
Fizika road race(normalnih kola): Enthusia , pa tek onda LFS
Rally: RBR
GT auti: GTR
hvatanje zjala : NFS i ostalo!!!

ILI ovako
PS2
GT4: +odlicna grafika,izbor kola,broj staza,tuning
~zvuk koji je dobar na malim obrtajima ali zato nekako prigusen na velikim!
- fizika(ako ovu igricu svrstavamo medju SIM!),damage model
ENTHUSIA : + extra fizika,originalan zvuk kola
~ malcice losije okruzenje(staza,okolina..)
- manje detalja na kolima nego gt4,manje kola,damage model

PC

GTR: +jedina simulacija gt racing auta,dobar zvuk,detalji kola
~fizika koja ima bar po meni malih propusta(kada zadnjica zabaci malo vise , zbogom!)

LFS: +samo fizika
- los zvuk,izbor kola,broj staza(neoriginalnih!)
RBR: +jedini dobar rally,fizika,damage model
-zvuk motora ili auspuha
 
Poslednja izmena:
MarkoJ. je napisao(la):
LFS: +samo fizika
- los zvuk,izbor kola,broj staza(neoriginalnih!)
RBR: +jedini dobar rally,fizika,damage model
-zvuk motora ili auspuha

Marko, izbor staza je OGROMAN u LFS-u.. Mozda izgleda da ih ima malo, ali skoro svaka ima 4 varijante.. znaci u stvari, tu je mnogo vise staza nego sto mislis.. ali pazi ovako.. Jednu stazu sa jednim kolima mozes da crpis pola godine bukvalno.. dok ne dostignes svoj maximum.. :smoke: Pa evo uzmi Richard burnsa za primer.. koliko si se samo cimao za one rekorde.. a sigurno moze tu jos koja sekunda da se ugrabi.. i takve igre imaju ogroman "vek trajanja" ;)
Evo mi igramo Blackwood stazu sa GTI kolima na LFS serveru... i svaki put, to je drugaciji fazon, nikad ne odvezes isti krug... Evo ja vozim par nedelja.. ali samo zadnjih nedelju vozim svaki dan po jedno sat vremena dnevno.. i rekord mi je 1.34.10, a svetski je 1.32.XX znaci jos tu ima dosta da vezbam.. a samo kad zamislis koliko ima kombinacija kola i staza(nisam dobar u matematici, ali to je MNOGO ;) ) onda ti je sve jasno.. Evo ja jos uvek vozim Blackwood, iako sam kupio FULL LFS.. Plasim se da pocnem druge staze ;) Ne znam, zavisi kako gledas na staze, ako ti je bitno da ih ima sto vise, a da su uzasno uradjene, onda Ok, ali meni je recimo mnogo bitnije da je staza dobro uradjena, da zahteva 110% posto koncentracije.. dok mi je recimo u GT4 dosadilo da vozim one uzasne staze,(cast izuzecima)..
 
Pa sve staze u LFSu su uzasne :) Kad to uparish sa uzasnim zvukom, ne moze bre fizika da te toliko drzi...

@MarkoJ: Odakle da pochnem ;)

Fizika u Enthusiji uopshte nije realna, za vecinu automobila se ponasha kao da vozish po kishi, a kochnice su gore nego na jugu. Jedini auto u kome se moze uzivati u voznji je RX7...
Ove igre se ne mogu bash porediti, osim shto GT4 ima sve klase automobila iz ostalih igara. GT4 se ubedljivo najduze moze igrati od ostalih igara, dok LFS da nema online, niko ga ne bi ni vozio...
RBR uopshte nema realnu fiziku. Automobil je kao konzerva, prelak, a kochnice kao da mu ne rade, pa je totalno neupravljiv. WRC auto uopshte nije toliko tezak za voznju kao shto mozda izgleda, i automobil se vrlo lako odrzava na putu, dok je u RBRu to sve naopako. Jedva kochi, a upravljanje uzas za vecinu staza.
GT4 da ima damage model, realne gume, kvarove motora itd, bio bi najbolja simulacija ikada, a shto se same fizike tiche vec jeste, pa je to na kraju igra kojoj najmanje fali.
Shto se tiche GTRa, to je najbolja simulacija za PC, a shto kazesh da se dupe teshko vraca, pokushaj da vozish sa elektronikom koja se vozi u pravim GT trkama. GTR ima najkompletniji utisak na PC, kao shto GT4 ima na konzoli, ali GT4 je daleko kompleksnija igra, ja je igram od marta, i nisam josh ni pola preshao, a i to je jedina igra koju mogu pored trkanja da vozim i iz uzivanja.

Ako hocesh, mogu da ti snimim 10ak DVDova sa svim klasama automobila koje se nalaze u ovim igrama, puno toga iz cockpita, pa mozesh da uporedish.
 
Poslednja izmena:
Au bre,pa sto toliko pljujete LFS kad je najbolja voznja na PC-ju ikada (Dobro,ipak iza GPL-a :D). Sve staze su fantasticno napravljene i izuzetno zahtevne. Online dozivljaj je nevidjen. Vozimo GTI na Blackwood-u vec mesec-dva i ne da nije dosadilo,vec je svakim danom sve bolje,a gde su ostali silni automobili i staze? Ej bre,ko kaze da je GT4 bolji od LFS-a (i ot ovakvog kakav je,uslovno receno nedovrsen),on nije normalan.
 
@ "Driver" :d

Jaoo Driveru.. reko sam sebi necu vise, ali me teras.. ;)
1. Ajmo ovako za pocetak: U GT4 NE MOZES da pravis "krofnice", i iako to tebi zvucalo kao da je za klince, to ti je vec u startu dokaz da nesto nije u redu sa fizikom, i nije da se samo oseca pri malim brzinama, nego i u vecim.. Evo za primer, nabudzim Nissan 350Z skoro do kraja, naravno sve pomoci OFF, i na izlazu iz krivine MAX gasa, i nista, ni da prokliza! Reci mi da li je to realno..
2. Ti nesto pricas o Rallyju i RBR-u, a tebi je realno uradjen Rally u GT4!!?? Pa bolji je rally na onim Sega automatima u staklencu.. :smash:
Kako mozes da pricas o RBR-u da je nerealan kad ceo je*eni net kaze da najsavrseniji rally model ikad napravljen, i to ne klinci koji ne znaju sta je auto, nego mnogi profi vozaci, rally vozaci, i ostali.. i opet hoces da mi kazes da si TI PAMETNIJI od svih njih.. i nisu to samo Ameri kako ti kazes.. ustvari njih ima najmanje u tim tvrdnjama.. Jesi gledao neke snimke WRC-a ili Rallyja uopste, kola se tako prevrcu i tako su lagana da to nije normalno..
3. Nebitno da li sam JA u pravu, TI, ili BILO KO.. najvaznije je da JA vise uzivam u RBR-u i LFS-u nego u GT4 i to je najbitnije.. ti igraj u cemu ti uzivas i to je to.. nema potrebe za "decijim" raspravama.. ;)
4. Umalo da zaboravim, GT4: rucna, NEUPOTREBLJIVA, rikverc na DUGME!?? drzis dugme i on ide u rikverc!?? :wall:
5. Za koga su konzole?? Za ciji ukus... - za svaciji, tako da i igre moraju biti takve...
 
Boris Lozac je napisao(la):
Kako mozes da pricas o RBR-u da je nerealan kad ceo je*eni net kaze da najsavrseniji rally model ikad napravljen, i to ne klinci koji ne znaju sta je auto, nego mnogi profi vozaci, rally vozaci, i ostali..

Jaooooooooooooooooooooooo kako ti lupetash gluposti.

Pa to sto je najsavrsheniji ne znaci da je savrshen?? I ja stojim iza toga da je RBR nerealan, sad sam ga skoro vozio i smejao se.
Nasao sam mu josh jednu manu. Pogledaj samo koliko se lako auto okrene pod rucnom pri brzini od 20-30kmh to nema leba da uradi pravi auto. RBR je mozda najrealniji ali daleko josh od pravog relija.
 
Poslednja izmena:
Pa sta sad,ako su sve simulacije nerealne,treba svi da igramo Tetris,jer se delovi savrseno uklapaju?
 
Boris Lozac je napisao(la):
@ "Driver" :d

Jaoo Driveru.. reko sam sebi necu vise, ali me teras.. ;)
1. Ajmo ovako za pocetak: U GT4 NE MOZES da pravis "krofnice", i iako to tebi zvucalo kao da je za klince, to ti je vec u startu dokaz da nesto nije u redu sa fizikom, i nije da se samo oseca pri malim brzinama, nego i u vecim.. Evo za primer, nabudzim Nissan 350Z skoro do kraja, naravno sve pomoci OFF, i na izlazu iz krivine MAX gasa, i nista, ni da prokliza! Reci mi da li je to realno..
2. Ti nesto pricas o Rallyju i RBR-u, a tebi je realno uradjen Rally u GT4!!?? Pa bolji je rally na onim Sega automatima u staklencu.. :smash:
Kako mozes da pricas o RBR-u da je nerealan kad ceo je*eni net kaze da najsavrseniji rally model ikad napravljen, i to ne klinci koji ne znaju sta je auto, nego mnogi profi vozaci, rally vozaci, i ostali.. i opet hoces da mi kazes da si TI PAMETNIJI od svih njih.. i nisu to samo Ameri kako ti kazes.. ustvari njih ima najmanje u tim tvrdnjama.. Jesi gledao neke snimke WRC-a ili Rallyja uopste, kola se tako prevrcu i tako su lagana da to nije normalno..
3. Nebitno da li sam JA u pravu, TI, ili BILO KO.. najvaznije je da JA vise uzivam u RBR-u i LFS-u nego u GT4 i to je najbitnije.. ti igraj u cemu ti uzivas i to je to.. nema potrebe za "decijim" raspravama.. ;)
4. Umalo da zaboravim, GT4: rucna, NEUPOTREBLJIVA, rikverc na DUGME!?? drzis dugme i on ide u rikverc!?? :wall:
5. Za koga su konzole?? Za ciji ukus... - za svaciji, tako da i igre moraju biti takve...

1. Ocemo u neku kintu da ce ti na svakom RWD automobilu, pogotovo ako je jachi, otici dupe na svakoj krivini ako preterash gas ? Josh si mi se zalio, kako je moguce da skylineu sa 4wd onako dupe sheta, a sada budzeni 350z ide ko po shinama ? :) Pa taj auto i treba da ide ko po shinama, to je pozitivna osobina, pogotovo RWD automobila, ali naravno da moze da mu ode dupe...

2. Kod relija u GT4, uradjena je realna fizika i najbolji osecaj koji sam video. Rekao sam da je rally kao celina u GT4 bez veze, ali shto se tiche fizike, boljeg osecaja upravljivosti nema...Najteza simulacija nije najrealnija, a to uporno svi zaboravljaju...Rally automobili se voze sa lakocom, a svi misle da ako je zemljana staza to treba da leti na sve strane :)

3. E, ti sine nemash ni dozvolu, mozesh da uzivash i na bajsu :D Stavljao si bre Tigar gume na M3 da bi ti handling bio do jaja, e josh kad bi znao da nikakav M3 nema takav jugo handling :)

4. Ruchna je upotrebljiva kao na svakom automobilu po betonu, ali kako bi ti to znao ? :D Zar je upotrebljivija u bilo kojoj voznji po betonu ?
Rikverc na dugme ? A u LFSu dobijesh ruchnu poshtom kad ga skinesh sa neta ? :D:D
 
Poslednja izmena:
A za petu stavku nemas odgovor..? ;)
Znas sta ti ja govorim, LFS NE MOZE dobro da vozi klinac od 5 godina, moze da vozi, ali ne moze dobro.. a GT4 MOZE klinac da vozi DOBRO.. imam cak i filmic kako klinac kome su podigli pedale do stola zato sto ne moze da ih dohvati koji nema ni 5, 6 godina radi zlato na testovima u GT4.. :wall: (verovatno i ti imas taj filmic, samo ga drzis kao "hiden files" :d )

U tome je razlika.. pravi auto ne moze svako da vozi.. i nisu dzabe tu 40 casova voznje, plus dosta iskustva da bi znao dobro da vozis..
A ovo za Rally automobile niste normalni kako lupate ti i Bojan.. :d To svako moze da vozi po vama.. Sacu posaljem mail WRC-u da te prime da vozis za neki tim u sledecoj sezoni, ima praznih mesta.. :d , opusteno, nije to nista tesko.. ;)
 
Jos ce i Citroen odluciti da se ne povuce na kraju sezone,kad ima 6 milijardi potencijalnih vozaca.
 
driver je napisao(la):
WRC auto uopshte nije toliko tezak za voznju kao shto mozda izgleda, i automobil se vrlo lako odrzava na putu, dok je u RBRu to sve naopako. Jedva kochi, a upravljanje uzas za vecinu staza.

Driver protivu ostatka sveta :) Opet :)

PS. Kad budes opet vozio neki WRC, pozovi i mene. Sedecu pozadi ako nema mesta napred ;)
 
Jao bre, daj driveru, mojne opet :)...

WRC auto zaista može dete da vozi i sigurno je da se taj auto lakše vozi od "bilo kog" serijskog... U RBR se auto ne vozi teško... ukoliko ga voziš pravilnim putanjama... i u tome je upravo ključ realnosti RBR. Dakle podloga, gravitacija i centrifugalne sile, daleko je sve to naprednije nego kod bilo kog drugog relija. Podloga je kljucna kod ovog relija, vozi putem, odnosno pravilnim putanjama i auto će se lako upravljati, čak i tastaturom... E sad, driver misli da auta nemaju dobru fiziku, stvar je u tome da ovde ima još faktora koji do sada nisu viđeni u drugim relijima, zbog kojih neko može da stekne utisak da sa kolima nešto nije u redu...

Sve u svemu, RBR je najbolji reli i definitivno vožnja ispred svog vremena...
 
Boris Lozac je napisao(la):
A za petu stavku nemas odgovor..? ;)
Znas sta ti ja govorim, LFS NE MOZE dobro da vozi klinac od 5 godina, moze da vozi, ali ne moze dobro.. a GT4 MOZE klinac da vozi DOBRO.. imam cak i filmic kako klinac kome su podigli pedale do stola zato sto ne moze da ih dohvati koji nema ni 5, 6 godina radi zlato na testovima u GT4.. :wall: (verovatno i ti imas taj filmic, samo ga drzis kao "hiden files" :d )

U tome je razlika.. pravi auto ne moze svako da vozi.. i nisu dzabe tu 40 casova voznje, plus dosta iskustva da bi znao dobro da vozis..
A ovo za Rally automobile niste normalni kako lupate ti i Bojan.. :d To svako moze da vozi po vama.. Sacu posaljem mail WRC-u da te prime da vozis za neki tim u sledecoj sezoni, ima praznih mesta.. :d , opusteno, nije to nista tesko.. ;)

Moze klinac da vozi ring i 400-500ks auto bez pomoci ? :) Daj bre ne lupetaj, pa i tebi treba 5 dana pa opet ne mozesh vreme da mi oborish, a ti si klinac :D

Onog malog od 5 godina imam naravno, i to je jedan test sa ukljuchenim pomocima u 200ks autu :) Mogao je da vozi hiljadu puta i na kraju da provali. Jel si ti video kako on koristi volan i kako radi kontru ? Isto kao ja i ti, to je vezbao ko zna koliko.
Ja samo hocu da kazem da kada bi se automobili onako teshko vozili kao u vecini hardcore simulacija, svaka trka bi vishe bila demolition derby...

nemanjas je napisao(la):
Driver protivu ostatka sveta :) Opet :)

PS. Kad budes opet vozio neki WRC, pozovi i mene. Sedecu pozadi ako nema mesta napred ;)

Ae ti cuti, jel i ti mislish da je GTR onakav kakav smo igrali realan, iako se u pravim GT trkama vozi sa pola pomoci ? :D
Veliki je problem kod hardcore vozacha shto misli ako iskljuchi sve pomoci, to ce biti realno, a totalno zaboravlja da u pravim automobilima ima elektronike, pa kako je onda to realno, nek mi neko objasni ? :)


Bane® je napisao(la):
Sve u svemu, RBR je najbolji reli i definitivno vožnja ispred svog vremena...

Ae bre cuti bar dok ne probash volanom, ovako je sramota stvarno prichati neshto :)
 
driver je napisao(la):
Pa sve staze u LFSu su uzasne :)

Samo da napomenem ljudima da ne slusaju Yul Brynner-a jer iste nije ni vozio. U stvari ne verujte coveku koji je robot-cowboy :d
 
Bojan Novakovic je napisao(la):
Jaooooooooooooooooooooooo kako ti lupetash gluposti.

Pa to sto je najsavrsheniji ne znaci da je savrshen?? I ja stojim iza toga da je RBR nerealan, sad sam ga skoro vozio i smejao se.
Nasao sam mu josh jednu manu. Pogledaj samo koliko se lako auto okrene pod rucnom pri brzini od 20-30kmh to nema leba da uradi pravi auto. RBR je mozda najrealniji ali daleko josh od pravog relija.

Cutiiii molim te..
Nemoj sad da kazem onaj lapsus sto si mi rekao preko ICQ-a.. Uff... jedva se suzdrzavam da napisem ovde.. :bottle: :bottle:
 
driver je napisao(la):
Ja samo hocu da kazem da kada bi se automobili onako teshko vozili kao u vecini hardcore simulacija, svaka trka bi vishe bila demolition derby...

Ali znas sta je najbolje od svega... nije tesko NORMALNO voziti automobile u hardcore simulacijama, tesko ih je voziti na limitu, i voziti agresivno, kao sto je tesko voziti agresivno u pravom zivotu... O tome ti ja pricam.. Pogledaj malo koliko ides na sat u simulacijama, ides nenormalno brzo, i zbog nedostatka G sila, osecaja straha i ostalih stvari, tebi se cini ustvari da ides duplo sporije.. Evo za primer... uzmem bilo koji auto u LFS-u, zadnja vuca, prednja, nebitno.. kad ga vozim kao sto bi ga vozio u stvarnosti.. znaci nezno sa gasom.. kao sto si u stvarnosti, nezan sa skretanjem, kao sto si u stvarnosti.. UOPSTE NIJE TESKO.. nema proklizavanja, gripa koliko hoces i ostalo.. Znaci, moras da "zamislis" da si u pravim kolima.. da bi ti simulacija pruzila 100%... Ne mozes da stisnes gas do kraja, i kazes kako je ovo ovako tesko, nije ovako u pravim kolima, itd.. a u pravim kolima ne stisnes papucicu vise od pola u 95% posto slucajeva..
 
Boris Lozac je napisao(la):
kad ga vozim kao sto bi ga vozio u stvarnosti.. znaci nezno sa gasom.. kao sto si u stvarnosti, nezan sa skretanjem, kao sto si u stvarnosti..

1. Ajde sad lepo ti procitaj ovo sto si napisao. Stani pred ogledalo i reci sebi: "Ja sam normalan" :D.

2. Sto se tiche ICQ-a slobodbo postavi ovde history ja se necu buniti, samo pazi da ne upadne neka tvoja poruka pa da se ne obrukash :d, seti se one: "Ivicnajk, ko ivicnjak, isti na svakoj stazi" ili cek cek mozda i ova: posle pregledavanja malog avi fajla u kome je lik izvukao dzip da se ne prevrne iz na prvi pogled bezizlazne situacije "Pa naravno da ga je uspeo da iskontrolishe to je podignuti dzip, mi ovde pricamo o spustenim automobilima" :zgran:.

3. Jaoooo bre Borise nasao si da me prozivash a nemash ni markicu za prevoz a kamoli auto ili bicikl :D. Aj begaj tamo :D. Kad budesh kupio auto videces da ces promeniti misljenje.

EDIT: E da, nije tesko voziti ni 'hard core' automobile u GTR-u pa si ga pljuvao.
 
Poslednja izmena:
Bojan Novakovic je napisao(la):
1. Ajde sad lepo ti procitaj ovo sto si napisao. Stani pred ogledalo i reci sebi: "Ja sam normalan" :D.

2. Sto se tiche ICQ-a slobodbo postavi ovde history ja se necu buniti, samo pazi da ne upadne neka tvoja poruka pa da se ne obrukash :d, seti se one: "Ivicnajk, ko ivicnjak, isti na svakoj stazi" ili cek cek mozda i ova: posle pregledavanja malog avi fajla u kome je lik izvukao dzip da se ne prevrne iz na prvi pogled bezizlazne situacije "Pa naravno da ga je uspeo da iskontrolishe to je podignuti dzip, mi ovde pricamo o spustenim automobilima" :zgran:.

3. Jaoooo bre Borise nasao si da me prozivash a nemash ni markicu za prevoz a kamoli auto ili bicikl :D. Aj begaj tamo :D. Kad budesh kupio auto videces da ces promeniti misljenje.

EDIT: E da, nije tesko voziti ni 'hard core' automobile u GTR-u pa si ga pljuvao.

1. Sta ti nije jasno.. :trust:
2. Ta situacija je specifcna i malo diskutabilna... necemo sad o tome.. ne znaju ljudi o cemu se radi..

A Gtr mi se ne svidja jednostavno, zato sto nesto fali da bi ga igrao. a vidim kako ga i ti igras..
 
1. Ima li ona recenica nekog smisla i pismenosti (pazi kad te ja ucim o pismenosti :D)

GTR ja nikad nisam ni vozio sam. Jedino sam ga vozio sa tobom preko modema ili sa NK-ovcima u igraonici. Da se sad opet vozi ja bih ga vozio. Sam sam igrao samo onda kada sam vezbao za trku.
 
Poslednja izmena:
Ti ucis o pismenosti... :wall: :D
Skroz sam pravilno rekao, tako da ne vidim u cemu je problem.. znaci u simulacijama voznje vozite kola kao sto vozite u stvarnosti i tako ce se i ponasati.. Polako daj gas, i otpustaj, i baz naglih pokreta sa volanom...
 
Boris Lozac je napisao(la):
kad ga vozim kao sto bi ga vozio u stvarnosti.. znaci nezno sa gasom.. kao sto si u stvarnosti, nezan sa skretanjem, kao sto si u stvarnosti.. UOPSTE NIJE TESKO.. nema proklizavanja, gripa koliko hoces i ostalo.. Znaci, moras da "zamislis" da si u pravim kolima.. da bi ti simulacija pruzila 100%...

Pa bash je GT4 taj koji ti pruza potpun osecaj nekog automobila, zajedno sa zvukom koji je pola utiska...Kada budesh video kako izgleda voziti pravi automobil, ako vec ne mozesh da ga vozish :), onda cesh da vidish da to vishe lichi na GT4 nego na LFS...

Bojan Novakovic je napisao(la):
Jaoooo bre Borise nasao si da me prozivash a nemash ni markicu za prevoz a kamoli auto ili bicikl :D.

Ahahahahahahah :D:D:D:D
 
Poslednja izmena:
Dosta bre vas dvojica "vozaca" :D To sto nemam dozvolu je malo poduza prica..(finansijska), ali nije poenta u tome.. Dovoljno sam vozio da znam kako se auto krece... Nije to neka mudrolija (kao sto ti Driveru non stop pominjes)... Iskusnog vozaca(mislim na gradsku voznju) cini to sto je on dosta iskusan u osmatranju saobracaja, snalazenje u gradskoj guzvi, kad treba da pretice i ostale stvari.. i sto duze vozis po gradu, naravno, pouzdaniji si vozac, ali to te ne cini dobrim na trkama recimo.. Svi voze isto polako, kad god vidis nekog da polaze casove, to je spora voznja, oprezna, ne mozes ti da provalis da li je on dobar vozac kad "zagusti", odnosno kad su u pitanju malo vece brzine, tu tek dolazi do izrazaja tvoja vozacka sposobnost.. i upravo tu voznja postaje da bude teska.. (i GT4 odlicno simulira brzu voznju) ali recimo kocenje je preterano dobro(dobices bojane soni, pa ces da testiras), i totalno nerealno, i moze da zavara ljude koji su ubedjeni da ce im tako auto zakociti u stvarnosti.. Dok u LFS, stvarno treba dosta vremena da auto zakoci, i cuje se skripa guma, kao u stvarnosti..
Ne pljujem ja sad toliko GT4, odlicna je igra.. ali te "sitnice" me pomalo nerviraju...
 
Vozio trke 1996/97. JUGO hibrid. LFS sa pogonom na prednje točkove mi liči na vožnju juga sa 200 i kusur "konja". Elem, uz ovu priču evo malo poređenja, skoro svaki drugi dan idem na ADU HUJU na karting, toliko sam im para ostavio na stazi da sam shvatio da je bolje da kupim svoj karting i da rentiram stazu nego da njima plaćam po 20-30e svaki drgi dan. E sada, rentirani karting i ovaj što sam kupio "JUNIOR 100ccm" nemaju veze jedno sa drugim. E to je u vezi ovoga, da se bez dozvole vozi isto kao i sa njom. Znači iskustvo je bitno. Do sada, igra koja me najviše podseća na pravu vožnju trkačkog automobila je LFS (i to u granicama normale), GTR (Tu i tamo). E sad RBR, kao što neko reče auto se okreće pod ručnom kao lud, drugo, namestim ga pred krivinu u idealnu putanju, iskočim se sasvim pristojno, pustim gas i krenem kroz krivinu a on pobegne preko nosa kao da nisam kočio !!!! NE daj bože da se da gas za slide pod kontrom, ma idi ... U stvari, ne znam zašto sam Vam ovo ispričao ...
 
E to volim da cujem.. dokazi.. ;)
 
Nazad
Vrh Dno